Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Územní energetická koncepce města Kopřivnice včetně místních částí

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11705

Název zakázky: Územní energetická koncepce města Kopřivnice včetně místních částí

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 10. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Město Kopřivnice

Sídlo zadavatele: Štefánikova 1163/12, 742 21 Kopřivnice, IDS 42bb7zg

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Kamil Žák - vedoucí odboru majetku města
  • Telefon: +420556879790
  • E-mail: kamil.zak@koprivnice.cz

IČ zadavatele: 00298077

DIČ zadavatele: CZ00298077

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Roman Beneš
  • Telefon: +420734872101
  • E-mail: roman.benes@koprivnice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 10. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Město Kopřivnice, Štefánikova 1163, 742 21 Kopřivnice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je vypracování dokumentace Územní energetické koncepce města Kopřivnice včetně místních částí (dále jen ÚEK) v souladu se všemi požadavky platného znění  zákona 406/2000 Sb. o hospodaření energií a nařízení vlády 232/2015 Sb. o státní koncepci a územní energetické koncepci. Místními částmi města Kopřivnice  jsou Kopřivnice, Lubina, Mniší, Vlčovice.

Předmětem zakázky je rovněž:

  • organizace výrobních výborů v místě sídla objednatele v pravidelných intervalech, po celou dobu trvání zakázky, min. v periodě 1 x za 30 kalendářních dnů, počínaje účinností smlouvy o dílo, vedení těchto výborů a pořizování zápisů z těchto výborů. Výrobní výbory budou vykonávány do doby předání a převzetí dokumentace ÚEK a budou ukončeny závěrečným výrobním výborem. Na těchto výrobních výborech musí být vždy přítomen vedoucí projektového týmu nebo jím pověřená osoba, která bude oprávněna činit závazné závěry. Výrobní výbor bude vždy trvat dle potřeby obou smluvních stran.
  • účast na jednáních organizovaných objednatelem, jejichž předmětem bude projednání ÚEK s odbornými pracovníky úřadu, zástupci firem, veřejnosti a členy zastupitelstva města

Další podrobnosti k předmětu zakázky (díla) a způsobu jeho plnění jsou součástí závazného návrhu smlouvy o dílo, který je přílohou č. 2 této výzvy.

Prohlídka místa plnění  se uskuteční  16.10.2017. Sraz případných zájemců o prohlídku místa je v 8:00 hodin na Odboru majetku města Městského úřadu v Kopřivnici, ul. Štefánikova 1163, Kopřivnice, 8.NP , č. dveří  893. Účast na prohlídce místa plnění je nepovinná.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 413000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín zahájení: po podpisu SOD (předpokládaný termín podpisu SOD 31.10.2017). Nejzazší termín ukončení a předání kompletního díla: 25.10. 2018. Dílo může být předáno i v dřívějším termínu.

Místo dodání / převzetí plnění:
Předmět zakázky (dílo) bude proveden v okamžiku, kdy bude dokončen, tedy bude předvedena jeho způsobilost sloužit ke sjednanému účelu, a bude předán. Místem předání je sídlo zadavatele. O předání a převzetí dokončeného předmětu zakázky bude sepsán protokol. Způsob předání předmětu zakázky je uveden v návrhu smlouvy o dílo, který je přílohou této výzvy.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

 

Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena.

Hodnocení nabídek provede hodnotící komise tak, že seřadí hodnocené nabídky podle výše nabídkové ceny bez DPH vzestupně od nejnižší nabídkové ceny bez DPH po nejvyšší. Nejvhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. V případě shody nejnižší nabídkové ceny bude vítězná nabídka vybrána losem. Losování bude mechanické.
K losování budou přizváni zástupci dotčených dodavatelů a notář, který osvědčí průběh losování. Zástupci dotčených dodavatelů budou písemně vyrozuměni o termínu losování nejméně pět dnů předem.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

 

Dodavatel je povinen prokázat splnění kvalifikace, která je předpokladem hodnocení nabídek. Nesplnění dále uvedených podmínek posoudí zadavatel jako nesplnění kvalifikace s následkem vyloučení dodavatele ze zadávacího řízení.

Kvalifikovaným dodavatelem pro plnění této zakázky je dodavatel, který v nabídce předložil:

  1. kopie výpisu z obchodního rejstříku (nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky), pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán a doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci – vše minimálně v prosté kopii. Před uzavřením smlouvy předloží vybraný dodavatel zadavateli příslušné oprávnění k podnikání a výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, v originále nebo v úředně ověřené kopii, přičemž tyto doklady mohou být nahrazeny originálem či ověřenou kopií výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.
  2. čestné prohlášení o tom, že dodavatel nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Čestné prohlášení bude opatřeno datem a podepsáno dodavatelem nebo osobou oprávněnou jednat za dodavatele.
  3. seznam služeb obdobného charakteru k předmětu zakázky, které realizoval a dokončil v posledních 10 letech (tj. 120 kal. měsíců předcházejících datu prokázání kvalifikace). Technické kvalifikační předpoklady splní uchazeč, který v seznamu uvede minimálně dvě zakázky, jejichž předmětem bylo zpracování nebo aktualizace  ÚEK obce, mikroregionu, kraje, hlavního města Prahy, ve finančním objemu min. 165.000,00 Kč bez DPH za zakázku. Seznam služeb bude obsahovat název referenční zakázky, název a úplnou adresy zadavatele zakázky, finanční objem zakázky bez DPH, kontaktní osobou zadavatele, období realizace zakázky. Seznam bude opatřen datem a podepsán dodavatelem nebo osobou oprávněnou jednat za dodavatele.

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

 

  1. Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
  2. Nabídka bude zpracována v českém jazyce
  3. Nabídka bude obsahovat:

a. Krycí list nabídky v rozsahu vzoru uvedeného v příloze č. 1 této výzvy
b. Plná moc k podepisování (originál) – v případě, že za dodavatele jedná osoba oprávněná k jeho zastupování na základě  plné moci
c. Prokázání kvalifikace dle požadavků této výzvy (výpis z OR, oprávnění k podnikání, čestné prohlášení, seznam služeb)
d. Doplněný a oprávněnou osobou podepsaný závazný návrh Smlouvy o dílo dle přílohy č. 2 této výzvy

   4. Předložením nabídky poskytuje uchazeč souhlas se zveřejněním hodnocení nabídek včetně zveřejnění smlouvy uzavřené s vítězným dodavatelem.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena musí být stanovena jako cena konečná a nejvýše přípustná a musí obsahovat veškeré náklady spojené s řádným a kompletním předáním předmětu zakázky (díla). Uchazeč je povinen se seznámit se všemi okolnostmi, které mohou mít vliv na cenu a průběh realizace a ve své nabídce tyto okolnosti zohlednit.

Nabídková cena bude uvedena v českých korunách bez DPH.

Nabídkovou cenu bude možné překročit pouze v souvislosti se změnou daňových právních předpisů týkajících se DPH, a to nejvýše o částku odpovídající legislativní změně.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
1.Nabídku podá uchazeč v písemné podobě, v českém jazyce, v jednom vyhotovení v uzavřené obálce s označením „Uzemní energetická koncepce města Kopřivnice – NEOTVÍRAT“2.Nabídka musí být podepsána dodavatelem nebo osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (originál příslušné plné moci musí být v takovém případě součástí nabídky). 3.Zadavatel doporučuje, aby jednotlivé listy nabídky byly očíslovány nepřerušovanou vzestupnou číselnou řadou a nabídka byla dostatečným způsobem zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce doplněním do návrhu Smlouvy o dílo uvede kontaktní osoby ve věci zakázky, jejich telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávacích podmínek zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Požadavek na dodatečné informace doručí dodavatel na adresu roman.benes@koprivnice.cz, kontaktní osoba Roman Beneš, energetik města.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel si vyhrazuje právo:

  1. Zadávací řízení zrušit z důvodů vymezených v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, z které je pořízení ÚEK spolufinancováno, a to:

nebyly ve stanovené lhůtě podány žádné nabídky

v průběhu výběrového řízení se vyskytly důvody zvláštního zřetele, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby ve  výběrovém řízení pokračoval

vybraný dodavatel, popřípadě dodavatel druhý v pořadí, odmítl uzavřít smlouvu nebo neposkytl zadavateli k jejímu uzavření dostatečnou součinnost

zadavateli byla podána pouze jedna úplná nabídka

byly ve stanovené lhůtě podány pouze neúplné nabídky

byly zjištěny vážné nesrovnalosti nebo chyby ve výzvě/zadávací dokumentaci

smlouvu se zadavatelem odmítl uzavřít i třetí dodavatel v pořadí, s nímž bylo možno smlouvu uzavřít, resp. tento dodavatel neposkytl potřebnou součinnost k uzavření smlouvy

došlo ke střetu zájmů a jiné opatření není možné

    2. Dodatečně změnit, upřesnit či doplnit zadávací podmínky před skončením lhůty pro podání nabídek, v tom případě zadavatel lhůtu pro podání nabídek přiměřeně prodlouží.

  

Zadavatel požaduje, aby dodavatel, se kterým má být uzavřena smlouva, předložil před podpisem smlouvy zadavateli originály či ověřené kopie oprávnění k podnikání a výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán. Tyto dokumenty mohou být nahrazeny originálem nebo ověřenou kopí výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.

Uchazeč nemá právo na hrazení nákladů vzniklých z účasti ve výběrovém řízení  a nabídky se nevracejí.

Zadávací lhůta je 60 dnů

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Byly zjištěny vážné nesrovnalosti nebo chyby ve výzvě/zadávací dokumentaci.

Datum ukončení: 20. 12. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 9. 10. 2017
 
Aktualizováno: 20. 12. 2017