- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vybavení bytů pro cílovou skupinu
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11749
Název zakázky: Vybavení bytů pro cílovou skupinu
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 10. 2017
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Armáda spásy v České republice, z.s.
Sídlo zadavatele: Petržílkova 2565/23, 158 00 Praha - Stodůlky
- Jméno: Bc. Tomáš Surovka
- Telefon: +420777497001
- E-mail: tomas_surovka@czh.salvationarmy.org
IČ zadavatele: 40613411
DIČ zadavatele: CZ40613411
- Jméno: Ing. Hana Tichá
- Telefon: +420734852244
- E-mail: hana_ticha@armadaspasy.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 11. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Poštou: Armáda spásy, Prevence bezdomovectví Ostrava, Palackého 741/25, Ostrava 1, 702 00, osobně na výše uvedené adrese v uvedených dnech. Pondělí: od 8:30 - 17:00 hod, úterý od 8:00 do 11:30 hod.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je dodávka vybavení bytů pro cílovou skupinu – pro klienty Armády spásy v ČR, Prevence bezdomovectví Ostrava. Zakázka je členěna do 4 dílčích částí (ve smyslu § 101 odst.1).
Účastník může podat nabídku buď na všechny části zakázky, nebo jen na některou část / některé části č. 1 – 4 přílohy číslo 1 této výzvy.
Podrobná specifikace předmětu zakázky je uvedena v příloze č. 1 této výzvy.
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 20 pracovních dnů ode dne podpisu kupní smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: 17. listopadu 753/66, Ostrava - Poruba, 708 00
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem v každé dílčí části je nejnižší nabídková cena relevantní pro konkrétní dílčí část - bude hodnocena cena bez DPH uvedená v návrhu smlouvy.
Způsob hodnocení
Hodnoceny budou pouze nabídky, u kterých účastník prokáže kvalifikaci v plném rozsahu, a které splňují požadavky zadavatele na předmět zakázky. Hodnocení bude probíhat samostatně pro každou část zakázky.
Nabídková cena
Nejvýhodnější nabídkou je nejnižší nabídková cena.
Výsledné pořadí hodnocených nabídek pro každou část zakázky bude určeno seřazením nabídek od nabídky obsahující nejnižší nabídkovou cenu v Kč bez DPH po nabídku obsahující nejvyšší nabídkovou cenu v Kč bez DPH. Při shodě nejnižších nabídkových cen v konkrétní dílčí části zakázky provede hodnotící komise náhodný výběr.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění.
Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti; čestné prohlášení bude podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníkem.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí být podána v listinné formě v řádně uzavřené obálce s označením „NEOTEVÍRAT - Zakázka - Vybavení bytů pro cílovou skupinu“ a s uvedením kontaktní adresy účastníka.
Nabídka účastníka nesmí obsahovat přepisy nebo opravy, které by mohly uvést zadavatele v omyl. Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Zadavatel doporučuje nabídku účastníka zajistit způsobem znemožňujícím neoprávněnou manipulaci s jednotlivými listy.
Nabídka musí být podepsána účastníkem či osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídková cena musí být zpracována na každou část zakázky dle přílohy č. 1 této výzvy, do které účastník podává nabídku zvlášť. Nabídková cena musí být uvedena bez DPH a s DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku do každé části veřejné zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 2 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Krycí list nabídky (dle přílohy č. 2 této výzvy) podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka; pokud nabídku podepisuje jiná osoba, než osoba uvedená v obchodním rejstříku (resp. jiné ekvivalentní evidenci), musí účastník přiložit k nabídce originál či úředně ověřenou kopii plné moci.
Produktový list k jednotlivým artiklům nabízeného zboží v jednotlivých dílčích částech, obsahující veškeré parametry a materiály nabízeného zboží.
Textová část nabídky bude rovněž předložena v elektronické podobě na elektronickém nosiči dat (CD, DVD apod.) v nepřepisovatelném formátu (např. pdf).
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6) na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek s podpisem.pdf (18. 10. 2017 18:50)
- příloha č. 1 - Specifikace zakázky.docx (18. 10. 2017 18:50)
- příloha č. 2 - Krycí list.docx (18. 10. 2017 18:50)
- příloha_č._3_-_návrh_Kupní_smlouva_k_movité_věci.doc (18. 10. 2017 18:50)
- BRADOP nábytek, s.r.o. - Rozhodnutí o vyloučení uchazeče.pdf (6. 11. 2017 19:32)
- Oznámení o výsledku hodnocení.pdf (9. 11. 2017 14:25)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 204300.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AUDY, s.r.o.Živného 1a, Brno, IČ 00544426,Alois Audydílčí část 2. a 3.
Datum podpisu smlouvy: 26. 3. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Habram interiér, s.r.o.Bruzovice 12IČ 01796313dílčí část 4
Datum podpisu smlouvy: 14. 3. 2018
Zrušené části zakázky: zrušena 1. část zakázky - pořízení kovových postelí
Datum ukončení: 11. 4. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.