- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vybavení IT a jiné technické zařízení pro projekty Společnosti Podané ruce o.p.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12037
Název zakázky: Vybavení IT a jiné technické zařízení pro projekty Společnosti Podané ruce o.p.s.
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 1. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.2.60/0.0/0.0/16_052/0007282 Minimalizace zdravotních a sociálních rizik u osob ohrožených rozvojem závislostí a sociálním vyloučením příjemce: Společnost Podané ruce o.p.s.
- CZ.03.2.60/0.0/0.0/16_052/0007493 Integrace sociálně vyloučené mládeže ohrožené rizikovým chováním příjemce: Společnost Podané ruce o.p.s.
- CZ.03.2.60/0.0/0.0/16_052/0007551 Nízkoprahové služby pro drogově závislé Brno příjemce: Společnost Podané ruce o.p.s.
- CZ.03.2.60/0.0/0.0/16_052/0007326 Poradenské centrum v Brně - rozvoj kompetencí k bydlení a práce s klienty s duální diagnózou příjemce: Společnost Podané ruce o.p.s.
Název/obchodní firma zadavatele: Společnost Podané ruce o.p.s.
Sídlo zadavatele: Vídeňská 225/3, 639 00 Brno
- Jméno: Bc. Pavel Novák
- Telefon: +420777916252
- E-mail: novak@podaneruce.cz
IČ zadavatele: 60557621
DIČ zadavatele: CZ60557621
- Jméno: Mgr. Bc. Milan Konečný
- Telefon: +420605201156
- E-mail: zadavacirizeni@viaconsult.cz
Lhůta pro podání nabídek: 1. 2. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: VIA Consult, a.s., Kopečná 12, 602 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zadávacího řízení je pořízení vybavení IT a jiného technického zařízení v rámci projektů Společnosti Podané ruce o.p.s..
Podrobná specifikace požadovaného předmětu je uvedena v příloze č. 1 výzvy.
Součástí realizace zakázky je i dovoz požadovaného zboží na místa jednotlivých poboček zadavatele.
Zakázku musí realizovat dodavatel kompletní, není možné dodat pouze část zakázky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 790000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Lhůta dodání je jedním z hodnotících kritérií. Maximální možná lhůta, do které je nutné dodat předmět zakázky činí 15 kal. dnů.
Místo dodání / převzetí plnění: Předmět zakázky bude dodavatelem dodán na jednotlivé pobočky zadavatele v Brně, místa budou upřesněna při podpisu smlouvy s vítězným dodavatelem.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií:
Celková nabídková cena v Kč bez DPH (váha 70 %)
Lhůta dodání v kal. dnech (váha 30 %)
Podrobnosti jsou uvedeny v přiložené výzvě.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní způsobilost
Uchazeč musí prokázat splnění základní způsobilosti stanovené analogicky s § 74 zákona o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilosti prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 75 zákona o zadávání veřejných zakázek, a to v prosté kopii.
Dle § 74 zákona je způsobilým dodavatel:
a) který nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
b) který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
c) který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
d) který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
e) který není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
Dodavatel prokáže základní způsobilost doložením čestného prohlášení podepsaného oprávněnou osobou (viz příloha č. 4 výzvy)
Profesní způsobilost
Dodavatel prokáže profesní způsobilost předložením:
a) výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
b) oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky (doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci) - Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona.
Technická kvalifikace
Dodavatel prokáže technickou kvalifikaci předložením:
· seznamu významných dodávek provedených uchazečem v posledních 3 letech před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele
Uchazeč prokáže splnění předmětného kvalifikačního předpokladu předložením:
seznamu alespoň 2 zakázek obdobného charakteru jako je předmět výběrového řízení realizovaných v posledních 3 letech – tj. dodávka IT, seznam bude obsahovat cenu a rok, kdy byla zakázka poskytnuta a identifikaci objednatele.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel jako přílohu výzvy předkládá obchodní podmínky ve formě a struktuře návrhu smlouvy.(příloha č. 3) Uchazeč do obchodních podmínek doplní údaje nezbytné pro vznik návrhu smlouvy (zejména vlastní identifikaci a nabídkovou cenu a lhůt) a takto doplněné obchodní podmínky předloží jako své návrhy smlouvy. Všechny ostatní změny mimo výše uvedené jsou nepřípustné a budou mít za následek vyloučení uchazeče ze zadávacího řízení.
Návrh smlouvy musí být ze strany uchazeče podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče nebo osobou příslušně zmocněnou; originál nebo úředně ověřená kopie zmocnění musí být v takovém případě součástí nabídky uchazeče. Předložení nepodepsaného textu smlouvy není předložením návrhu této smlouvy. Nabídka uchazeče se tak stává neúplnou a zadavatel vyloučí takového uchazeče z další účasti na zakázce.
Jako přílohu návrhu smlouvy uchazeč vloží do nabídky příslušnou oceněnou přílohu 2 výzvy: rozpočet. Přílohou smlouvy je rovněž příloha se specifikací viz příloha č. 1 výzvy.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Podkladem pro stanovení nabídkové ceny je cena za dodávky kalkulovaná na základě předmětu veřejné zakázky a rozpočtu, který je přílohou č. 2 výzvy. Uchazeč doplní ceny do rozpočtu.
Uchazeč nesmí při oceňování položek překročit limit daný řídícím orgánem v aktuální verzi tabulky https://www.esfcr.cz/obvykle-ceny-a-mzdy-platy-opz s výjimkou telefonu, kde nesmí překročit cenu 3305 Kč bez DPH. V případě, že uchazeč překročí dané limity, bude jeho nabídka vyloučena ze zadávacího řízení.
V celkové ceně musí být zahrnuty veškeré náklady účastníka nezbytné k realizaci služeb a tato cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná, nezměnitelná a nepřekročitelná, ledaže tato výzva stanoví jinak. Cena zahrnuje předpokládaný vývoj cen i předpokládaný vývoj kurzů české koruny k zahraničním měnám.
Celková nabídková cena bude uvedena v návrhu smlouvy v předepsaném členění Celková nabídková cena bude uvedena v rozpočtu, který je přílohou této výzvy, dále na krycím listu nabídky (rovněž příloha výzvy)
Zadavatel připouští překročení nabídkové ceny pouze, pokud po podpisu smlouvy a před termínem dokončení realizace zakázky dojde ke změnám sazeb DPH, a to za podmínky uzavření písemného dodatku ke smlouvě.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Veškeré doklady musí být zpracovány v českém jazyce (v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek, uznává zadavatel i doklady ve slovenském jazyce bez překladu a doklady o vzdělání v latinském jazyce bez překladu) a vytištěny kvalitním způsobem tak, aby byly dobře čitelné. Svazek nabídky by měl být dostatečným způsobem zajištěn proti manipulaci s jednotlivými listy, a to opatřením každého svazku takovými bezpečnostními prvky, které vyloučí možnost jejich neoprávněného nahrazení.Účastník je povinen nabídku doručit v listinné podobě v uzavřené obálce (balíku), která bude obsahovat veškeré požadované dokumenty. Obálka bude uzavřena, opatřena přelepkami s podpisem, případně razítkem účastníka a zřetelně označena nápisem:NEOTVÍRAT PŘED TERMÍNEM – VEŘEJNÁ ZAKÁZKA „Vybavení IT a jiné technické zařízení pro projekty Společnosti Podané ruce o.p.s.“Na obálce nabídky musí být uvedeny identifikační údaje účastníka. Zadavatel bude doručené nabídky evidovat a přidělí jim pořadové číslo.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu na krycím listu nabídky (viz příloha č. 5 výzvy)
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Další požadavky jsou uvedeny ve výzvě.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek (verze 4)_signed.pdf (16. 1. 2018 15:18)
- Příloha 1 Specifikace.docx (16. 1. 2018 15:18)
- Příloha 2 Rozpočet.xlsx (16. 1. 2018 15:18)
- Příloha 3 Kupní smlouva IT_final.DOC (16. 1. 2018 15:18)
- Příloha 4 Čestné prohlášení.doc (16. 1. 2018 15:18)
- Příloha 5 Krycí list.docx (16. 1. 2018 15:18)
- Dodatečné informace č. 1_signed.pdf (22. 1. 2018 20:52)
- Dodatečné informace č. 2_signed.pdf (25. 1. 2018 10:49)
- Dodatečné informace č. 3_signed.pdf (25. 1. 2018 13:42)
- Dodatečné informace č. 4_signed.pdf (29. 1. 2018 10:54)
- Oznámení o výsledku.pdf (2. 2. 2018 15:02)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.MD.pdf (16. 2. 2018 14:56)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 669230.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Computer Klinik s.r.o., Blatného 1831/26, 616 00 Brno – Žabovřesky, IČ: 29375479, Tomáš Vlk
Datum podpisu smlouvy: 14. 2. 2018
Datum ukončení: 14. 2. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.