Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vybavení pro výrobu doplňkové výživy

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10968

Název zakázky: Vybavení pro výrobu doplňkové výživy

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 2. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: P&A Thrax, s. r. o.

Sídlo zadavatele: Holubova 1204/27, Vítkovice, 703 00 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Martina Jalamasová
  • Telefon: +420603740650
  • E-mail: MartinaJalamasova@seznam.cz

IČ zadavatele: 28657985

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jakub Adamík
  • Telefon: +420605404012
  • E-mail: jak.adamik@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 28. 2. 2017 11:00

Místo pro podání nabídek:
Mikroregion – Sdružení obcí Osoblažska, Na Náměstí 105, 793 99 Osoblaha

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodávka nového vybavení pro výrobu doplňkové výživy pro sportovce. Zakázka je rozdělená na části podle druhu dodávek, přesná specifikace dodávek je přílohou této výzvy. Každý účastník je oprávněn podat nabídku do libovolné části zakázky, případně do každé části zakázky.

Rozsah dodávek a předpokládané hodnoty dodávek:

1. dodávka kapslovačky                                                             1 175 000 Kč

2. dodávka leštičky kapslí a průmyslového vysavače               263 000 Kč

3. dodávka 3D mixéru (homogenizátoru prachů)                       350 000 Kč

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1788000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
28.4.2017

Místo dodání / převzetí plnění:
Náměstí Hrdinů 5, 794 01 Krnov

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Jediným hodnotícím kritériem dodávky je výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH.
  • Na základě podané cenové nabídky uchazečem bude zadavatelem stanoveno pořadí jednotlivých nabídek tak, že jako nejvýhodnější bude stanovena nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou v Kč bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Prostá kopie oprávnění k podnikání (výpis z obchodního rejstříku nebo živnostenský list).
Čestné prohlášení dle přílohy č. 2 této výzvy.

* Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí obsahovat:

  • vyplněný krycí list nabídky včetně položkového rozpočtu (viz příloha výzvy - podrobná specifikace dodávky)
  • prokázání kvalifikace uchazeče
  • čestné prohlášení uchazeče
  • prohlášení o poddodavatelích
návrh kupní smlouvy podepsaný oprávněnou osobou

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena v Kč bez DPH bude uvedena ve vyplněném krycím listu dílčí části podané cenové nabídky a ve smlouvě.

Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
• Nabídka bude doručena osobně nebo provozovatelem poštovních služeb na adresu zadavatele v uzavřené obálce s uvedením kontaktní adresy uchazeče, IČ uchazeče a označené NEOTEVÍRAT – CENOVÁ NABÍDKA „Vybavení pro výrobu doplňkové výživy“. • Nabídka bude doručena v jednom originále a v jedné kopii. • Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku pro každou část dodávky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
• Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně písemné vysvětlení (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. • Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. • Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek (případně související dokumenty), nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce. • Zadavatel je oprávněn během lhůty k podání nabídek změnit podmínky výzvy. Takto provedenou změnu musí zadavatel uveřejnit i na portále www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel připouští případné poddodavatele.

Zadavatel nepřipouští variantní nabídky.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1: ARCON MACHINERY A.S., K Arconu 66, 251 01 Říčany – Jažkovice, IČ 14889951

    Datum podpisu smlouvy: 10. 3. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 2: ARCON MACHINERY A.S., K Arconu 66, 251 01 Říčany – Jažkovice, IČ 14889951

    Datum podpisu smlouvy: 10. 3. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 3: MIX TECHNOLOGIE s.r.o., Kovářská 119/7, 767 01 Kroměříž, IČ 28275268

    Datum podpisu smlouvy: 10. 3. 2017

Datum ukončení: 10. 3. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 16. 2. 2017
 
Aktualizováno: 14. 3. 2017