- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vybavení pro výrobu doplňkové výživy
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10968
Název zakázky: Vybavení pro výrobu doplňkové výživy
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 2. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: P&A Thrax, s. r. o.
Sídlo zadavatele: Holubova 1204/27, Vítkovice, 703 00 Ostrava
- Jméno: Martina Jalamasová
- Telefon: +420603740650
- E-mail: MartinaJalamasova@seznam.cz
IČ zadavatele: 28657985
- Jméno: Mgr. Jakub Adamík
- Telefon: +420605404012
- E-mail: jak.adamik@gmail.com
Lhůta pro podání nabídek: 28. 2. 2017 11:00
Místo pro podání nabídek: Mikroregion – Sdružení obcí Osoblažska, Na Náměstí 105, 793 99 Osoblaha
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je dodávka nového vybavení pro výrobu doplňkové výživy pro sportovce. Zakázka je rozdělená na části podle druhu dodávek, přesná specifikace dodávek je přílohou této výzvy. Každý účastník je oprávněn podat nabídku do libovolné části zakázky, případně do každé části zakázky.
Rozsah dodávek a předpokládané hodnoty dodávek:
1. dodávka kapslovačky 1 175 000 Kč
2. dodávka leštičky kapslí a průmyslového vysavače 263 000 Kč
3. dodávka 3D mixéru (homogenizátoru prachů) 350 000 Kč
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1788000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 28.4.2017
Místo dodání / převzetí plnění: Náměstí Hrdinů 5, 794 01 Krnov
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Jediným hodnotícím kritériem dodávky je výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH.
- Na základě podané cenové nabídky uchazečem bude zadavatelem stanoveno pořadí jednotlivých nabídek tak, že jako nejvýhodnější bude stanovena nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou v Kč bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Prostá kopie oprávnění k podnikání (výpis z obchodního rejstříku nebo živnostenský list).
Čestné prohlášení dle přílohy č. 2 této výzvy.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí obsahovat:
- vyplněný krycí list nabídky včetně položkového rozpočtu (viz příloha výzvy - podrobná specifikace dodávky)
- prokázání kvalifikace uchazeče
- čestné prohlášení uchazeče
- prohlášení o poddodavatelích
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena v Kč bez DPH bude uvedena ve vyplněném krycím listu dílčí části podané cenové nabídky a ve smlouvě.
Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná.Požadavek na písemnou formu nabídky: • Nabídka bude doručena osobně nebo provozovatelem poštovních služeb na adresu zadavatele v uzavřené obálce s uvedením kontaktní adresy uchazeče, IČ uchazeče a označené NEOTEVÍRAT – CENOVÁ NABÍDKA „Vybavení pro výrobu doplňkové výživy“. • Nabídka bude doručena v jednom originále a v jedné kopii. • Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku pro každou část dodávky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: • Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně písemné vysvětlení (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. • Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. • Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek (případně související dokumenty), nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce. • Zadavatel je oprávněn během lhůty k podání nabídek změnit podmínky výzvy. Takto provedenou změnu musí zadavatel uveřejnit i na portále www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel připouští případné poddodavatele.
Zadavatel nepřipouští variantní nabídky.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- výzva.pdf (16. 2. 2017 14:46)
- 1. - krycí list nabídky.doc (16. 2. 2017 14:46)
- 2. - čp o splnění kvalifikace.doc (16. 2. 2017 14:46)
- 3. - čp uchazeče.doc (16. 2. 2017 14:46)
- 4. - prohlášení o poddodavatelích.doc (16. 2. 2017 14:46)
- 5. - Návrh kupní smlouvy.pdf (16. 2. 2017 14:46)
- specifikace dodávky - DĚLENÁ.pdf (16. 2. 2017 14:46)
- Oznámení o výsledku - 1. dodávka kapslovačky.pdf (28. 2. 2017 14:56)
- Oznámení o výsledku - 2. dodávka leštičky kapslí a průmyslového vysavače.pdf (28. 2. 2017 14:56)
- Oznámení o výsledku - 3. dodávka 3D mixéru.pdf (28. 2. 2017 14:56)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1: ARCON MACHINERY A.S., K Arconu 66, 251 01 Říčany – Jažkovice, IČ 14889951
Datum podpisu smlouvy: 10. 3. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 2: ARCON MACHINERY A.S., K Arconu 66, 251 01 Říčany – Jažkovice, IČ 14889951
Datum podpisu smlouvy: 10. 3. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 3: MIX TECHNOLOGIE s.r.o., Kovářská 119/7, 767 01 Kroměříž, IČ 28275268
Datum podpisu smlouvy: 10. 3. 2017
Datum ukončení: 10. 3. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.