- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Výběrové řízení na školení robotizace
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12035
Název zakázky: Výběrové řízení na školení robotizace
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 1. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Adient Czech Republic k.s.
Sídlo zadavatele: Dubická 1800/54
- Jméno: Ing. Marcel Míček
- Telefon: +420416829111
- E-mail: marcel.micek@adient.com
IČ zadavatele: 46711953
DIČ zadavatele: CZ46711953
- Jméno: Mgr. Vlasta Sloupová
- Telefon: +420416829111
- E-mail: vlasta.sloupova@adient.com
Lhůta pro podání nabídek: 6. 2. 2018 23:59
Místo pro podání nabídek: Adient Roudnice nad Labem
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Školení robotizace se skládá ze dvou kurzů:
První kurz bude určen pro dvě osoby a bude se skládat z následujících modulů: Modul operátor + Seřizovač, Modul Specialista + Programátor, Modul Robot Studio Basic + Advenced, Modul Diagnostika a odstranění závad + pravidelná údržba robotu - celkový rozsah školících hodin je 127,5.
Druhý kurz bude určen pro tři osoby a bude se skládat z následujících modulů: Modul Operátor + Seřizovač,Modul Diagnostika a odstranění závad + pravidelná údržba robotu - celkový rozsah školících hodin je 51.
Předmět zakázky je odbrné školení, které je zaměřené na ovládání a programování ABB robotů. Kurzy budou kombinací teoretického výkladu a praktických cvičení.
Obsah kurzů bude složen z následujích modulů:
Modul Operátor + Seřizovač: na konci kurzu bude účastník kurzu schopen zvládat následující:
Chovat se a rozhodovat v souladu s bezpečnostními předpisy platnými pro dané pracoviště, Pohybovat s robotem v ručním režimu, Zálohovat program robotu, Provádět s robotem základní operace, Změna pracovního režimu, Spouštění programu.
Modul Specialista + Programátor: Nastavovat a optimalizovat systémové parametry, Samostatně vytvářet nové programy pro robotizovaná pracoviště, Optimalizovat a modifikovat již existující programy, Diagnostikovat programové chyby, Tvořit nový systém pro robot, Dalšími způsoby rozvíjet robotizované pracoviště, Pracovat se složenými datovými typy, Vytvářet a používat funkce s vlastními parametry, Používat pracovní objekty, Využívat pokročilejší instrukce pro řízení programu.
Modul RobotStudio Basic + Advanced: zvládnutí ovládání a programování Softwaru RobotStudio od základní až po pokročilou úroveň.
Modul Diagnostika a odstranění závad + pravidelná údržba robotu: zvládnutí diagnostikovat závady na robotu a provézt úkony vedoucí k odstranění závad, Provádět kroky pravidelné údržby robota.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 480000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: březen 2018 – říjen 2018
Místo dodání / převzetí plnění: školící centrum
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
- Obsah kurzu se musí co nejvíce shodovat s předmětem zakázky
- Termín realizace zakázky (03/18 až 10/18)
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Povinně alespoň:
výpis z ochodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán
doklad o oprávnění k podnikání (např: výpis z živnostenského rejstříku)
doklad o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity (výuční list, maturitní vysvědčení, diplom, certifikáty, osvědčení)
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Nemáme žádné požadavky na zpracování nabídky.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Elektronickou formou
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 20180117 Výzva k podání nabídek.pdf (17. 1. 2018 11:03)
- Oznámení o výsledku hodnocení-výběru.pdf (7. 2. 2018 13:42)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 419000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ABB s.r.o., Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4 - Michle, 496 82 563, Ondřej Novák
Datum podpisu smlouvy: 2. 2. 2018
Datum ukončení: 6. 2. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.