Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Výběrové řízení na zajištění vzdělávání zaměstnanců společnosti OTIS a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13085

Název zakázky: Výběrové řízení na zajištění vzdělávání zaměstnanců společnosti OTIS a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 10. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: OTIS a.s.

Sídlo zadavatele: J. Opletala 3506/45, 690 02 Břeclav

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Igor Hajdin
  • Telefon: +420724228009
  • E-mail: igor.hajdin@otis.cz

IČ zadavatele: 42324254

DIČ zadavatele: CZ42324254

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Veronika Pištěková
  • Telefon: +420777553883
  • E-mail: v.pistekova@sedova.cz

Lhůta pro podání nabídek: 11. 11. 2019 12:00

Místo pro podání nabídek:
ŠEDOVÁ s.r.o., Budovatelská 872/51, Rohatec

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Závazné požadavky zadavatele:

Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této výzvy a v přílohách vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění zakázky.

 

Tyto požadavky je uchazeč povinen a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této výzvě a v jejich přílohách či změny obchodních podmínek budou považovány za nesplnění výzvy s následkem vyloučení uchazeče z další účasti na zadávacím řízení.

 

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů pro společnost OTIS a.s. a rozšířit tak jejich znalosti.

 

Výuková hodina je dlouhá 60 minut.

 

DÍLČÍ PLNĚNÍ Č. 1

A, Programování v jazyce C#

Výuka 39 hodin + 1 hodina závěrečná zkouška

Počet zapojených zaměstnanců: 3

Předpokládaný termín realizace 11/2019 – 6/2020

Kurz bude probíhat v prostorách dodavatele

 

Obsah kurzu:

 

Přehled platformy Microsoft .NET

Přehled jazaky

Přehled jazyka C#

Proměnné a datové typy

Příkazy a vyjímky

Metody a parametry

Pole

Základy objektově orientovaného programování

Referenční typy

Vytváření a ničení objektů

Dědičnost

Delegáti a události

Vlastnosti a indexery

 

Stručný přehled platformy Net Framework a jazyka C

Stručná rekapitulace OOP

Generické datové typy

Přetěžování operátorů operator overloading

Delegáti a události

Rozšíření jazyka předchozích verzí

Delegáti Lambda výrazy a LINQ

Assemblies verzování a Global Assembly Cache

Správa paměti a zdrojů a Garbage Collector

Čtení a zápis dat pomocí streamů

Serializace dat

Úvod do používání vláken

 

B, Oracle database

Výuka 39 hodin + 1 hodina závěrečná zkouška

Počet zapojených zaměstnanců: 1

Předpokládaný termín realizace 11/2019 – 6/2020

Kurz bude probíhat v prostorách dodavatele

 

Obsah kurzu:

Představení architektury Oracle Database

Správa instance databáze

Konfigurace síťového prostředí Oracle

Správa struktur databázového úložiště

Správa zabezpečení uživatele

Správa souběžného přístupu k datům

Správa zrušení dat

Implementace auditu Oracle Database

Údržba databáze

Správa výkonu

Řízení výkonu: SQL ladění

Správa zdrojů pomocí Resource Manager

Automatizace úloh pomocí Oracle Scheduler

Správa místa

Zálohování a koncepty obnovy

Přesun dat

Práce s podporou Oracle

 

Předpokládaná hodnota zakázka u dílčího plnění č. 1 – 180 000,-

 

DÍLČÍ PLNĚNÍ Č. 2

A, Windchill PDMLink Heavy User

Výuka 32 hodin + 8 hodin závěrečná zkouška

Počet zapojených zaměstnanců: 6

Předpokládaný termín realizace 11/2019 – 6/2020

Kurz bude probíhat v prostorách zadavatele.

 

Obsah kurzu:

Základní pojmy – seznámení s prostředím Windchill PDMLink, Produkty, Knihovny.

Práce s CAD daty – propojení s Creo Parametric, konfigurace, změny, verze, výkresová dokumentace.

Nový výrobek a jeho struktura, kusovníky, možnosti exportů.

Ochrana dat – zamykaní souborů, kopírování, přejmenování, přesouvání a mazání souborů.

Verze objektů – nastavení, obnova, konfigurace sestav.

Práce s vizualizacemi CAD dat - tvorba poznámek, vizuální navigace v sestavách.

Reporty, vyhledávání, export dat (z Workspace).

Využití uživatelských parametrů a jejich sdílení mezi Creo Parametric a Windchill PDMLink.

Vyhledávání – dle názvu, data, typu objektu, parametrů,…

Přizpůsobení vzhledu, využití systémových atributů.

Souběžná konstrukce – práce na společném projektu.

Konfigurační volby a jejich odzkoušení.

Kvalita dat – externí reference, duchové objekty a jejich řešení,…

Základy povyšovacího řízení – schvalovací proces, uvolnění nové verze,…

Práce s teoretickou položkou WTParts (struktura, kusovník, parametry)

 

B, Creo Parametric – pokročilé konstrukční prvky

Výuka 32 hodin + 8 hodin závěrečná zkouška

Počet zapojených zaměstnanců: 25

Předpokládaný termín realizace 11/2019 – 6/2020

Kurz bude probíhat v prostorách zadavatele.

 

Obsah kurzu:

 

Pokročilé konstrukční prvky (Variable Pull Direction, Rotation Blend, Auto Round, Full Round).

Pokročilé modelovací metody (využití více křivek najednou, tažení proměnlivého průřezu po trajektorii, Helical Sweep - tvorba šroubovice, prvky řízené grafem,…).

Operace s prvky (modifikace, redefinice, potlačení, kopírování, zrcadlení, násobení, seskupování, záměna pořadí tvorby prvků - reorder, změna referencí prvku - reroute, vkládání nového prvku mezi již existující - insert mode,…).

Další editační funkce (Project, Wrap, Solidify, Intersection).

Práce s křivkami (skicovaná, skrz body, z rovnice, z řezu,…).

Hladiny - jejich definice a užití (vztažné prvky v hladinách, objemové prvky v hladinách,…).

UDF – tvorba uživatelem definovaných prvků.

Parametry – jejich definice a užití (systémové a uživatelské parametry).

Informace o součásti (hmotnost, těžiště, objem,…).

 

Merge a Cut-Out (slučování a odčítání komponent).

Relace v sestavách.

Práce s rozsáhlými sestavami - zjednodušené reprezentace, shrinkwrap, On Demand.

Nástroje pro velké sestavy - Layout jako inženýrský notes.

Skeletonové techniky pro definici zástavbového prostoru a globálních referencí.

Omezení užití referencí – Reference Control.

Obálky komponent pro zjišťování kolizí.

Analýzy na úrovni sestavy (zjišťování kolizí, vůlí atd.).

Funkční zaměnitelnost.

 

Předpokládaná hodnota zakázka u dílčího plnění č. 2 – 680 000,-

 

Informace pro obě dílčí plnění:

 

Rozsah školení nezahrnuje přestávky.

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů včetně závěrečného přezkoušení.

 

Dodavatel zajistí na všechna školení následující výstupy a adekvátní lektorské kapacity:

- školitele/lektory

- prezenční listiny (dle vzoru OP Z)

- potvrzení o absolvování (dle vzoru OP Z)

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 860000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
listopad 2019 - červen 2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Prostory dodavatele - dílčí plnění č. 1, prostory zadavavatele - dílčí plnění č. 2

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Nabídky budou hodnoceny podle následujícího hodnotícího kritéria:

 

Celková nabídková cena bez DPH (váha 100%)

Nabídky budou hodnoceny podle osobohodin jednotlivých dílčích plnění. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou za osobohodinou za jednotlivé dílčí plnění.

 

Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100.

 

100 x (nejnižší cena / cena posuzované nabídky) x váha vyjádřená v procentech.

 

Sestavení celkového pořadí

Na základě výsledných hodnot u jednotlivých nabídek hodnotící komise stanoví výsledné pořadí. Vítěznou se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů.

 

Hodnocení nabídek v rámci daného kritéria proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

 

Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:

 

základní způsobilost;
profesní způsobilost;

 

Nabídka uchazeče nesplňujícího způsobilost bude vyloučena.

 

 Základní způsobilost

 

Způsobilým je dodavatel, který

 

a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k tomuto zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e) není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

 

Uchazeč prokáže splnění základní způsobilosti čestným prohlášením uchazeče, ve kterém bude uvedeno, že uchazeč všechny výše uvedené základní způsobilosti požadované zadavatelem splňuje. Uchazeč může použít vzor čestného prohlášení, který je Přílohou č. 2 této zadávací dokumentace. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče.

 

Profesní způsobilost

 

Profesní způsobilost splňuje uchazeč:

který předloží výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
který je oprávněn k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky. Tuto profesní způsobilost uchazeč prokáže předložením kopie výpisu ze živnostenského rejstříku nebo kopii živnostenského listu či koncese.

Dodavatel je oprávněn prokázat způsobilost také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů

 

 

 

Společná ustanovení ke způsobilosti

 

Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky uchazeče je splnění způsobilosti. V případě nesplnění kteréhokoliv kritéria nebo nesplnění povinnosti oznámení změn v kvalifikaci (viz níže) bude uchazeč vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo předložení dalších dodatečných informací či dokladů a písemného vysvětlení nabídky.

 

Uchazeč prokáže splnění způsobilosti ve všech případech příslušnými doklady předloženými v prostých kopiích.

 

Zadavatel může před uzavřením smlouvy požadovat od vybraného uchazeče předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění způsobilosti.

 

Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit údaje a informace uvedené v nabídce uchazeče u třetích osob, uchazeč je povinen zadavatel v tomto poskytnout potřebnou součinnost.

 

Doklady prokazující základní způsobilost podle § 74 ZZVZ a profesní způsobilost podle § 77 odst. 1 ZZVZ musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení.

 

Pokud do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky přestane uchazeč splňovat způsobilost, je uchazeč povinen nejpozději do 7 pracovních dnů tuto skutečnost zadavateli písemně oznámit. Uchazeč je povinen předložit potřebné dokumenty prokazující splnění způsobilosti v plném rozsahu do 10 pracovních dnů od oznámení této skutečnosti zadavateli.

 

Povinnost připojit k dokladům úředně ověřený překlad do českého jazyka se nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

 

Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.

 

Z nabídky bude jasně patrné, kterého dílčího plnění se nabídka týká – dodavatel dílčí plnění do nabídky označí.

 

Nabídka uchazeče musí plně respektovat podmínky stanovené ve výzvě k podání nabídek.

Nabídka uchazeče musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek, není přípustné nabídnout pouze část z dílčího plnění. Je třeba zpracovat nabídku na požadované dílčí plnění.

 

Každé dílčí plnění bude mít samostatnou nabídku.

 

Uchazeč, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje způsobilost.

 

Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v následující struktuře:

 

krycí list nabídky (příloha č.1 ZD) s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku, který bude podepsán dodavatelem, případně osobou oprávněnou jednat za dodavatele;
dokumenty prokazující splnění základní (příloha č. 2 ZD) a profesní způsobilosti;
Popis předmětu zakázky včetně nabídkové ceny
vyplněný návrh smlouvy zadavatele (příloha č. 3 ZD), kdy uchazeč vyplní pouze modře označená pole. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče, uchazeč doloží k návrhu smlouvy i přílohy ke KS
ostatní údaje a dokumenty (řazení dle uvážení uchazeče).

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako celkovou cenu v souladu s výzvou k podání nabídek. Nabídková cena bude uvedena částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.

 

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

 

Nabídková cena v krycím listu nabídky, popisu předmětu plnění, návrhu smlouvy se bude shodovat, v případě nesouladu je rozhodující nabídková cena určena v návrhu smlouvy.

 

Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravenou podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

 

V nabídkové ceně budou zahrnuty veškeré náklady nutné k realizaci této zakázky.

 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče.Veškeré součásti nabídky musí být poskytnuty v jedné obálce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Nabídka bude v jednom originálním vyhotovení. Uchazečem podepsané návrhy smlouvy (ve dvou vyhotovení) budou přiloženy zvlášť (nebudou sešity s nabídkou).V případě podání více nabídek do více dílčích plnění, bude smlouva ve dvou vyhotovení doložena pro každé dílčí plnění zvlášť.Do nabídky je zakázáno vpisovat jakékoliv dodatečné informace.Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, musí být podepsány statutárním zástupcem uchazeče oprávněným jednat za uchazeče dle obchodního rejstříku či obdobné evidence nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Pokud bude uchazeče zastupovat zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce předložená plná moc v originále, nebo v úředně ověřené kopii.Nabídky se nepodávají prostřednictvím datových schránek , nebo zasíláním do elektronické pošty zadavatele. Účastník podá nabídku k jednotlivému dílčímu plnění, nabídky podané jen na část kurzů z dílčího plnění nebudou akceptovány. Tzn. dodavatel podá nabídku na celou část dílčího plnění.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.Toto ustanovení se nevztahuje na podání nabídky do obou dílčích plnění.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Vysvětlení zadávacích podmínek může být doručeno poštou na adresu zadavatele k rukám paní Mgr. Veronice Pištěkové, nebo elektronicky e-mailem na adresu v.pistekova@sedova.cz Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu v předchozí větě.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě.

 

Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou soutěží o nejhodnější nabídku ani veřejným příslibem.

 

Vybraný uchazeč si musí být vědom, že dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny subdodavatele, pomocí kterých bude vybraný uchazeč plnit určitou část zakázky, nebo který poskytne vybranému uchazeči k plnění zakázky určité věci či práva a bude obsahem smlouvy uzavřené s vybraným uchazečem.

 

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a uchazeči bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. komunikace e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to pouze v českém jazyce.

 

Předložení nabídky v tomto výběrovém řízení berou uchazeči bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení výběrového řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným uchazečem, nevzniká žádnému z uchazečů nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí uchazečů v tomto výběrovém řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje.

 

Náklady účasti ve výběrovém řízení nese uchazeč.

 

Odevzdáním nabídky souhlasí dodavatelem s podmínkami této výzvy.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11 s účinností od 15. 10. 2019), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GOPAS, a.s., Nové sady 996/25, 602 00 Brno, IČ:63911035

    Datum podpisu smlouvy: 21. 11. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AV ENGINEERING, a.s.,Kvítková 668, 760 01 Zlín, IČ: 48908142

    Datum podpisu smlouvy: 21. 11. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 30. 10. 2019
 
Aktualizováno: 26. 11. 2019