Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Výuka angličtiny v oblasti IT

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11830

Název zakázky: Výuka angličtiny v oblasti IT

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 11. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: NIO s.r.o.

Sídlo zadavatele: Studentské náměstí 1531, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Lapčík
  • Telefon: +420602135204
  • E-mail: petr.lapcik@nio.cz

IČ zadavatele: 26977664

DIČ zadavatele: CZ26977664

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jan Miškeřík
  • Telefon: +420777671031
  • E-mail: j.miskerik@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 21. 11. 2017 09:00

Místo pro podání nabídek:
NIO s.r.o., Studentské náměstí 1531, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění školících a s tím souvisejících služeb v prostorách firmy v Uherském Hradišti:

Registrační číslo kurzu      Název kurzu

POVEZ/2/2017/011338     Výuka angličtiny v oblasti IT

Detailní popis předmětu zakázky je uveden v příloze č. 1 Specifikace obsahu kurzu AJ v oblasti IT. Jedná se o uzavřený kurz s individuální výukou vždy jen pro jednoho studenta v rozsahu 2 x 60 min (lekce-hodin) týdně / 1 student pro celkem 10 studentů. Délka kurzu bude pro jednoho studenta minimálně 48 hodin / 48 dnů (cca 6 měsíců) + 1 hodina závěrečná zkouška.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 312000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.1.2018 – 31.1.2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Zasedací místnost zadavatele na adrese: Studentské náměstí 1531, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídky budou hodnoceny podle základního hodnotícího kritéria: nejnižší celková nabídková cena bez DPH.

    Hodnocení nabídek

    K hodnoticímu kritériu Celková nabídková cena v Kč bez DPH za kurz: Hodnotit se bude celková nabídková cena v Kč bez DPH uvedená v návrhu smlouvy s tím, že nejvhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou v Kč bez DPH. Nabídky v cizí měně se pro účely hodnocení přepočítávají kurzem ČNB platným k poslednímu dni lhůty pro podávání nabídek.
    V případě rozporu hodnot uvedených v krycím listu nabídky a v návrhu smlouvy se k hodnotám v krycím listu nabídky nepřihlíží a hodnotí se hodnoty uvedené v návrhu smlouvy.

    V případě shodné výše nabídkové ceny v nabídkách více uchazečů bude jako vhodnější nabídka vyhodnocena ta nabídka, která byla doručena (předána) na podatelnu zadavatele dříve.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (výpis z obchodního nebo živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení v souladu s ustanovením § 74 ZZVZ. Součástí čestného prohlášení bude i požadované prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku (dle vzoru viz příloha č.3).
  • Seznam lektorů do přílohy č. 4 výzvy, kde uchazeč doplní jméno lektorů, doložené dokumenty k prokázání „Kvalifikačních požadavků na lektora“.  

Přílohou seznamu lektorů bude:

- Čestné prohlášení lektora, že se jedná o rodilého mluvčího s lektorskými zkušenostmi s výukou AJ v délce minimálně 1 roku s uvedením konkrétních zkušeností (referencí), formy (pracovní smlouva, obchodní smlouva atd.) a délky praxe (minimálně 1 rok). Lektor uvede do dokumentu rovněž prohlášení, že bude školení pro danou školící firmu zajišťovat s uvedením formy spolupráce (pracovní smlouva, obchodně-dodavatelská smlouva atd.).

- Potvrzení od zaměstnavatele či obchodního partnera o praxi z oblasti výuky angličtiny v alespoň dvou kurzech.

- Kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání lektora a případná kopie osvědčení, pokud je relevantní.

  • Doložení minimálně tří referencí dodavatele se zkušeností prováděných školení obdobného charakteru (tj. lektorská činnost v oblasti výuky anglického jazyka) za poslední 3 roky. Reference budou doloženy formou seznamu, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče a přílohou tohoto seznamu musí být osvědčení objednatelů o řádném plnění těchto služeb (stačí v prosté kopii). V osvědčeních musí být uvedena celková cena, termín a místo plnění, oblast školení, údaj o tom, že byly služby realizovány řádně a odborně a kontakt na osobu s telefonem či emailem, kde je možné tyto informace ověřit. Minimální finanční limity referenčních zakázek 200 tis. Kč.

Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií, nestanoví-li zadavatel ve výzvě k podání nabídek jinak.

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 ZZVZ) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 ZZVZ).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Požadovaná struktura nabídky:

  • Krycí list nabídky – vyplní se do vzoru (příloha č.2 výzvy).
  • Dokumenty prokazující splnění kvalifikace dodavatele
  • Návrh smlouvy o dílo, doplněný do závazného vzoru (příloha č.5 výzvy) dle požadavků této ZD a podepsaný osobou oprávněnou jednat za účastníka (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupovaní dodavatele). Ve smlouvě budou vyplněny (přepsány) červeně vyznačené části a vyplněna příloha smlouvy „Plánovaný harmonogram realizace vzdělávací aktivity“.
  • Rozvrh hodin výukového dne.
  • CD s naskenovanou nabídkou s podpisy v pdf a vyplněnou smlouvou v souladu s nabídkou v editovatelné podobě (doc, docx).
  • Doplňující údaje k nabídce dle vlastní úvahy – nepovinné

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude uvedena v krycím listu a ve smlouvě v ceně bez DPH a včetně DPH (za na jednoho účastníka a celkové náklady na vzdělávací aktivitu). Ve smlouvě je pak potřeba rozepsat cenu za na jednoho účastníka a celkové náklady na vzdělávací aktivitu, tak je uvedeno v příloze č. 5 Závazný návrh smlouvy čl. III Smluvní odměna.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude podána zadavateli v jednom originálním vyhotovení pouze v listinné podobě, v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek osobě, která je zmocněna k zastupování zadavatele v řízení a je zároveň kontaktní osobou, tj.:• Jméno: Ing. Jan Miškeřík• Telefon: +420 777 671 031• E-mail: j.miskerik@gmail.comŽádost o písemné vysvětlení je potřeba zasílat písemně, nejlépe v elektronické formě na e-mail: j.miskerik@gmail.com.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti.Všechna vysvětlení zadávacích podmínek včetně přesného znění požadavku, budou uveřejněna na portálu https://www.esfcr.cz/zadavaci-rizeni-opz. Z tohoto důvodu zadavatel důrazně vyzývá dodavatele, aby ve lhůtě pro podání nabídek obsah zakázky na portálu https://www.esfcr.cz/zadavaci-rizeni-opz průběžně sledovali.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Obchodní podmínky jsou definované v závazném návrhu smlouvy (příloha č.5 výzvy), kde uchazeč doplní pouze chybějící údaje. Smlouva se předkládá za každou část zakázky zvlášť.
  • Zadavatel v souladu s ustanovením § 102 zákon ZZVZ nepřipouští variantní řešení nabídky.
  • Zakázka není členěna v souladu s § 101 zákon ZZVZ na části.
  • Každý uchazeč ponese veškeré náklady související se svojí účastí v zadávacím řízení, přípravou a předložením své nabídky a zadavatel neodpovídá za tyto náklady, bez ohledu na průběh nebo výsledek zadávacího řízení.
  • Dodavatel je dle § 2e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontrole

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 311640.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Šárka Ditrichová / Tř. Maršála Malinovského 706, 686 01 Uherské Hradiště / 67554580 / Šárka Ditrichová

    Datum podpisu smlouvy: 24. 11. 2017

Datum ukončení: 24. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 9. 11. 2017
 
Aktualizováno: 30. 11. 2017