- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
VYUŽITÍ KONCEPTU SMART CITY PRO ROZVOJ MĚSTA VALAŠSKÉHO MEZIŘÍČÍ
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10938
Název zakázky: VYUŽITÍ KONCEPTU SMART CITY PRO ROZVOJ MĚSTA VALAŠSKÉHO MEZIŘÍČÍ
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 1. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Město Valašské Meziříčí
Sídlo zadavatele: Náměstí 7, 757 01 Valašské Meziříčí
- Jméno: Bc. Robert Stržínek, starosta
- Telefon: +420571621341
- E-mail: starosta@muvalmez.cz
IČ zadavatele: 00304387
DIČ zadavatele: CZ00304387
- Jméno: Mgr. Janka Gorduličová
- Telefon: +420571674247
- E-mail: gordulicova@muvalmez.cz
Lhůta pro podání nabídek: 1. 2. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Městský úřad Valašské Meziříčí, Soudní 1221, 757 38 Valašské Meziříčí. Více viz Výzva k podání nabídek.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky jsou služby, týkající se zlepšení stávajícího systému plánování a rozvoje území města, a to prostřednictvím optimalizace procesů a postupů využívaných místní samosprávou, posílením a koordinací strategického plánování rozvoje a zvýšením efektivity a transparentnosti fungování tohoto procesu. Více viz Výzva k podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 520661,15 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení: 1. 3. 2017, předpokládaný termín dokončení: 31. 12. 2017.
Místo dodání / převzetí plnění: Město Valašské Meziříčí
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena. Více viz Výzva k podání nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Viz Výzva k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
- Účastník je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v Kč v členění celková cena bez DPH, DPH, celková cena včetně DPH. Další požadavky týkající se ceny předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v závazném návrhu smlouvy.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Více viz Výzva k podání nabídek.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz Výzva k podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 Smlouva o poskytnuti sluzeb.doc (19. 1. 2017 10:55)
- Příloha č. 2 Kryci list nabidky.docx (19. 1. 2017 10:55)
- Příloha č. 3 Cestne prohlaseni o zakladni zpusobilosti.docx (19. 1. 2017 10:56)
- Příloha č. 4 Seznam realizovaných služeb.docx (19. 1. 2017 10:56)
- Příloha č. 5 Seznam poddodavatelů.doc (19. 1. 2017 10:56)
- Vyzva_k_podani_nabidek_final_.pdf (19. 1. 2017 10:56)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (7. 2. 2017 15:22)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): M. C. TRITON, spol. s r.o., Evropská 846/176a, 160 00 Praha 6, IČO: 49622005, Ing. Luděk Pfeifer, CSc.
Datum podpisu smlouvy: 12. 5. 2017
Datum ukončení: 12. 5. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.