Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávací aktivita zaměřená na školení MOC a VMware vSphere

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11401

Název zakázky: Vzdělávací aktivita zaměřená na školení MOC a VMware vSphere

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 8. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Cement Hranice, akciová společnost

Sídlo zadavatele: Bělotínská 288, Hranice I-Město, 753 01 Hranice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jaromír Chmela
  • Telefon: +420606792204
  • E-mail: cement@cement.cz

IČ zadavatele: 15504077

DIČ zadavatele: CZ15504077

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jana Poletinová
  • Telefon: +420702570409
  • E-mail: cementhranice@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 14. 8. 2017 15:00

Místo pro podání nabídek:
New Wave Service s.r.o., Masarykovo náměstí 122, 753 01 Hranice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Vzdělávací aktivita je zaměřena na školení MOC a VMware vSphere a je složena z devíti kurzů.

Specifikace vzdělávací aktivity:

  • MOC 10961 - Automatizace správy pomocí Windows PowerShell, rozsah 40 h, 4 osoby
  • MOC 10982 - Windows 10 - podpora a řešení problémů v podnikovém prostředí, rozsah 40 h, 3 osoby
  • MOC 20462 - SQL Server - administrace, rozsah 40 h, 1 osoba
  • MOC 20697-1 - Windows 10 - nasazení a správa, rozsah 40 h, 1 osoba
  • MOC 20697-2 - Windows 10 - centrální nasazení v podnikovém prostředí, rozsah 40 h, 3 osoby
  • MOC 20740 - Windows Server 2016 - nasazení a správa, rozsah 40 h, 2 osoby
  • MOC 20741 - Windows Server 2016 - sítě, rozsah 40 h, 2 osoby
  • MOC 20742 - Windows Server 2016 - Active Directory, rozsah 40 h, 2 osoby
  • VMware vSphere - Install, Configure, Manage; rozsah 40, 1 osoba

Školení proběhne v prostorách dodavatele. Vzhledem k sídlu zadavatele žádáme, aby školení proběhlo prostorách dodavatele v Olomouckém či Moravskoslezském kraji z důvodu dostupnosti.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 499999,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
08. 2017 - 04. 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Prostory dodavatele v Olomouckém nebo Moravskoslezském kraji

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH - váha 50 %

Hodnocení = 100 x [P min (nejnižší nabídková cena ze všech nabídek)/Px (nabídková cena u hodnocené nabídky)] x váha v %

  • Kvalita vzdělávacích služeb při realizaci rozsahu plnění zakázky a metody realizace kurzů - nečíselné kritérium s váhou 50 %

Kritérium bude hodnoceno na základě zpracovaného a předloženého popisu procesu vzdělávání, tedy dle návrhu realizace zakázky. Bude hodnoceno schéma procesu vzdělávání a popis realizace, jednotlivé klíčové aktivity procesu vzdělávání, způsoby motivace cílové skupiny, obsah kurzů, používané vzdělávací metody a možnost získání zpětné vazby při realizaci vzdělávacích kurzů a po jejich realizaci.

Bude hodnocen způsob realizace plnění zakázky s ohledem na efektivnost a vysokou míru přidané hodnoty pro cílovou skupinu.

Toto kritérium nelze vyjádřit číselně. Bude proto hodnoceno na základě bodového hodnocení v rozsahu 1 – 100 bodů, přičemž nejvyšší počet bodů získá od hodnotící komise taková nabídka, která nabídne nejefektivnější a nejověřitelnější způsob realizace kurzů. Ostatní nabídky budou hodnoceny v porovnání s nejvýhodnější nabídkou v daném kritériu.

Za dílčí kritérium bude přiděleno hodnocení stanovené podle následujícího vzorce:

Hodnocení = počet bodů hodnocení nabídky x váha v %

Výsledná bodová hodnota nabídky se určí jako součet obou bodových hodnot jednotlivých nabídek ze všech hodnotících kritérií (tj. Nabídková cena v Kč bez DPH za realizaci celého rozsahu plnění zakázky a Kvalita vzdělávacích služeb při realizaci rozsahu plnění zakázky a metody realizace kurzů). Celkové pořadí nabídek bude dáno absolutní hodnotou bodové nabídky. Nejvýhodnější je nabídka, která získá nejvyšší celkový počet bodů v rámci součtu všech hodnotících kritérií. V případě rovnosti celkového počtu bodů je rozhodující nabídková cena v Kč bez DPH a nejvýhodnější nabídka bude v tomto případě považována ta s nižší cenou.

Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých hodnotících kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými v dokumentu Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost, číslo vydání 6, platné od 1. 5. 2017.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Požadovaná kvalifikace bude prokázána v následujícím rozsahu:

1) Základní způsobilost

  • Čestného prohlášení, podepsaného oprávněnou osobou účastníka, ze kterého vyplývá, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištění nebo sociálního zabezpečení.

Čestné prohlášení může být předloženo v kopii a nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 dnů.
Čestné prohlášení musí být podepsáno dodavatelem či statutárním orgánem dodavatele nebo osobou k tomu zmocněnou. Kopie příslušného zmocnění musí být v takovémto případě součástí nabídky.

2) Profesní způsobilost

  • výpis z obchodního rejstříku nebo jiný doklad o právní subjektivitě dle příslušné právní formy účastníka,
  • doklad o oprávnění k podnikání, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění nebo licenci.

Doklady prokazující splnění profesní způsobilosti účastníka mohou být předloženy v prosté kopii a výpis z OR nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 dnů.

3) Technická kvalifikace

  • seznam poskytnutých služeb formou čestného prohlášení, ve kterém dodavatel prokáže, že v uplynulých 3 letech poskytoval služby obdobného charakteru (tj. vzdělávání v oblasti MOC). Alespoň jedna z nich musí mít hodnotu min. 800 000 tis.Kč, ostatní musí mít hodnotu min. 400 ti. Kč bez DPH. Seznam musí zahrnovat typ kurzu, cenu, dobu a místo plnění dodávky, kontakt na osobu objednatele služeb, kde je možné údaje o službě ověřit. Čestné prohlášení bude podepsané oprávněnou osobou účastníka.

Čestné prohlášení může být předloženo v kopii a nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 dnů.

Čestné prohlášení dodavatele musí být podepsáno dodavatelem či statutárním orgánem dodavatele nebo osobou k tomu zmocněnou. Kopie příslušného zmocnění musí být v takovémto případě součástí nabídky.

Vybraný dodavatel (dodavatel, který se účastní poptávkového řízení a který byl vybrán k uzavření Smlouvy) je povinen zadavateli na jeho žádost předložit originály nebo úředně ověřené kopie dokladů o jeho způsobilost. Nepředložení požadovaných dokumentů vybraným dodavatelem se považuje za neposkytnutí součinnosti k podpisu Smlouvy. Vybraný dodavatel bude k případnému předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů prokazujících splnění způsobilosti vyzván zadavatelem formou e-mailové zprávy, a to na e-mailovou adresu dodavatele uvedenou pro tyto účely v jeho nabídce. Dodavatel je povinen zadavateli bezodkladně po přijetí této e-mailové zprávy její přijetí potvrdit. V případě, že do pěti pracovních dnů (nebude-li ve výzvě stanovena lhůta delší) od potvrzení přijetí e-mailové zprávy vybraný dodavatel výše uvedené dokumenty nepředloží, považuje zadavatel tuto skutečnost za neposkytnutí součinnosti k uzavření Smlouvy ve smyslu ustanovení § 122 odst. 5 ZZVZ a vyzve k uzavření Smlouvy dodavatele druhého, resp. dalšího v pořadí. Za potvrzení přijetí e-mailové zprávy dodavatelem se považuje i doručení automaticky generované zprávy poštovního serveru o doručení e-mailové zprávy do e-mailové schránky dodavatele zadavateli.

Nabídka dodavatele, který nesplní způsobilost v požadovaném rozsahu a touto výzvou k podání nabídky požadovaným nebo dovoleným způsobem, může být zadavatelem vyřazena z hodnocení. 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude předložena v jednom originále, písemnou formou, v českém jazyce. Nebude obsahovat překlepy a chyby, které by mohly být při procesu hodnocení zavádějící. Z důvodu dodržení zásady transparentnosti je nutné, aby účastník všechny listy nabídky včetně příloh zabezpečil proti manipulaci sešitím celé nabídky a řádně očísloval vzestupnou číselnou řadou.

Kapitoly v nabídce budou řazeny takto:

  • Identifikační údaje;
  • Doklady k prokázání splnění kvalifikace v členění na základní, profesní a technická způsobilost (více viz předchozí bod: "Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele");
  • Popis realizace zakázky, podle které bude hodnoceno kritérium „Kvalita vzdělávacích služeb při realizaci rozsahu plnění zakázky a metody realizace kurzů“;
  • Návrh smlouvy o dílo podepsaný oprávněnou osobou účastníka;
  • Cenová bez DPH a cena s DPH
  • Ostatní materiály vztahující se k nabídce (prospektové či vzdělávací materiály, doplňující informace k náplni a průběhu kurzů apod.)

Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení zrušit, a to za podmínek stanovených Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost.

Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet uchazečům podané nabídky.

Uchazeč nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže dodavatel využije svá práva výše uvedená (např. zrušení zakázky).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v Kč, v členění: cena bez DPH, samostatné DPH a cena včetně DPH. Následně budou uvedeny ceny jednotlivých kurzů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Úřad práce odmítnul uzavřít dohodu o poskytnutí příspěvku v rámci projektu POVEZ II.

Datum ukončení: 6. 9. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 2. 8. 2017
 
Aktualizováno: 19. 10. 2017