- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávací kurzy pro pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky a neformální pečovatele
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10859
Název zakázky: Vzdělávací kurzy pro pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky a neformální pečovatele
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 10. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: Charita Svaté rodiny Nový Hrozenkov
Sídlo zadavatele: Nový Hrozenkov 124, 756 04 Nový Hrozenkov
- Jméno: Ing. Danuše Martinková, tel.: 571 451 548, e-mail: reditel@nhrozenkov.charita.cz
IČ zadavatele: 48773514
DIČ zadavatele: ---
- Jméno: Ing. Jitka Polova
- Telefon: 737 967 182
- E-mail: Polova.Jitka@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 31. 10. 2016 12:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky se podávají poštou nebo osobně na adrese: Víceúčelový charitní dům v Halenkově, Halenkov 191, 756 03 Halenkov
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 447976,00 bez DPH
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Nebyly podány žádné nabídky.
Datum ukončení: 1. 11. 2016
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh
- Vysvětlení zadávacích podmínek
- Rozhodnutí o zrušení výběrového řízení
Registrační číslo projektu |
CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_023/0000915 |
Název projektu |
Podpora sdílené péče a zvyšování kvality sociálních služeb v regionu působnosti Charity Svaté rodiny Nový Hrozenkov |
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu je realizace souboru akreditovaných Uchazeč musí mít dle platné legislativy na část požadovaných kurzů akreditaci MPSV (Ministerstva práce a sociálních věcí). Bližší specifikace kurzů, včetně požadavku na akreditaci, je uvedena v příloze č. 1. Kurzů se může zúčastnit pouze cílová skupina pro, kterou je kurz akreditován.
Veřejná zakázka je realizována v rámci projektu „Podpora sdílené péče a zvyšování kvality sociálních služeb v regionu působnosti Charity Svaté rodiny Nový Hrozenkov“, financovaného z Operačního programu Zaměstnanost. |
|
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Předpokládaná doba realizace zakázky je listopad 2016 až červen 2018. Termín zahájení začíná po uzavření smlouvy s vybraným uchazečem. Jednotlivé kurzy budou objednávány zadavatelem (na základě objednávek) v dané době realizace zakázky, dle vlastních potřeb. |
Místo dodání / převzetí plnění |
Místem plnění jsou prostory zadavatele. |
Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii |
|
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti.
Nabídky budou hodnoceny podle následujících kritérií s ohledem na jejich váhu:
Dílčí hodnotící kritérium Nabídková cena: Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše nabídkové ceny bez DPH. Jako nejvýhodnější nabídka bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobené 100: 100 x (nejnižší cena/cena posuzované nabídky) x váha vyjádřená v procentech
Dílčí hodnotící kritérium Termín začátku dílčích plnění po objednání díla V rámci tohoto dílčího kritéria se dle předložené nabídky uchazeče bude hodnotit, za jak dlouhou dobu (udávat v pracovních dnech) je uchazeč schopen zrealizovat v prostorách zadavatele objednaný kurz na základě zadavatelem zaslané objednávky.
Jako nejvýhodnější nabídka bude hodnocena nabídka s nejnižším počtem uvedených pracovních dní. Minimální úroveň nabídky, která bude, v rámci daného kritéria, brána v potaz při hodnocení jsou 3 pracovní dny. Překročení minimální hranice již nebude hodnoceno přidělením vyššího počtu bodů. Nabídka obsahující nejnižší počet dní obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší počet dní a hodnoceného počtu dní vynásobeného 100: 100 x (nejnižší počet dní/počet dní posuzované nabídky) x váha vyjádřená v procentech
Nabízený počet pracovních dnů uchazeč dopíše v Příloze č. 3 Návrh smlouvy, odst. 6.3 smlouvy.
Sestavení celkového pořadí Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek hodnotící komise stanoví výsledné pořadí. Vítěznou se stane ta nabídka, která obdrží nejvyšší počet bodů. V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v prvním dílčím hodnotícím kritériu – nabídková cena.
|
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Zadavatel požaduje, aby uchazeč k prokázání kvalifikace dodavatele doložil:
Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).
1.Seznam významných služeb realizovaných uchazečem v posledních 3 letech v oblasti, která je totožného či obdobného charakteru, jako je předmět této veřejné zakázky, v případě uchazeče, musí alespoň jedna referenční služba obsahovat zajištění kurzů v oblasti sociálních služeb, jejichž součástí byla realizace kurzu akreditovaného Ministerstvem práce a sociálních věcí a alespoň jedna z významných služeb za poslední 3 roky a jejíž hodnota byla minimálně 100 000 Kč bez DPH.
Seznam významných služeb musí obsahovat: -Identifikace služby
-Cena služby bez DPH -Doba realizace služby -Kontaktní osoba objednatele, u které bude možné poskytnutí služby ověřit.
Seznam osob realizačního týmu musí obsahovat u:
Uchazeč prokáže splnění požadavku na kvalifikaci osob v realizačním týmu prostřednictvím prosté kopie profesního životopisu všech členů realizačního týmu a u lektora/lektorky kopie osvědčení o odborné kvalifikaci opravňující osobu lektora/ky k výuce kurzu, tam kde to platné předpisy vyžadují. Jméno vedoucího týmu dodavatel doplní do smlouvy bod 14.6. Případnou změnu v osobě vedoucího týmu a lektora/lektorky v průběhu realizace zakázky upravují body č. 6.4, 6.5 a 6.6 smlouvy. V případě, že uchazeč využívá při realizaci zakázky služeb poddodavatele, musí být v seznamu osob realizačního týmu uvedeno u jména konkrétní osoby i název poddodavatele.
Tyto seznamy musí být podepsány osobou oprávněnou jednat za uchazeče.
Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky uchazeče je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoli kvalifikačního kritéria bude uchazeč vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo doložení dodatečných informací a dokladů. |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Nabídkou se rozumí kompletní dokumentace včetně všech příloh či dokladů prokazujících kvalifikaci uchazeče. Nabídka bude zpracována v českém jazyce. Součástí nabídky bude písemný návrh smlouvy respektující všechny požadavky stanovené zadavatelem (vzor smlouvy se všemi požadavky zadavatele viz příloha č. 3). Do smlouvy uchazeč doplní nabídkovou cenu v uvedené struktuře, a to v příloze č. 3 Smlouvy, termín začátku dílčích plnění po objednání díla, případně informace o poddodavatelích a další požadované informace. Uchazeč, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.
Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v následující struktuře:
|
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Uchazeč stanoví
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu veřejné zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné pro zajištění kurzů (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu apod.). Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat. Nabídková cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. V případě oprávnění musí být součástí nabídky i plná moc v originále či úředně ověřené kopii. |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
|
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. V případě, že uchazeč zvolí pro komunikaci se zadavatelem e-mailovou adresu, je uchazeč povinen zaslat zadavateli e-mailem potvrzení |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Nabídka do výběrového řízení dále:
2)Zadavatel umožňuje zajištění předmětu veřejné zakázky s využitím poddodavatelů. 3)Zadavatel požaduje, aby případné části, které má uchazeč v úmyslu zadat jednomu nebo více poddodavatelům ve své nabídce specifikoval (a uvedl identifikační údaje každého poddodavatele.
5)Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek. 6)Vybraný uchazeč si musí být vědom, že je dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., 7)Předložením nabídky v tomto výběrovém řízení berou uchazeči bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení výběrového řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným uchazečem, nevzniká žádnému z uchazečů nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí uchazečů v tomto výběrovém řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje. 8)Náklady účasti ve výběrovém řízení nese uchazeč. |
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.