Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávací kurzy pro pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky a neformální pečovatele

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10859

Název zakázky: Vzdělávací kurzy pro pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky a neformální pečovatele

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 10. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Charita Svaté rodiny Nový Hrozenkov

Sídlo zadavatele: Nový Hrozenkov 124, 756 04 Nový Hrozenkov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Danuše Martinková, tel.: 571 451 548, e-mail: reditel@nhrozenkov.charita.cz

IČ zadavatele: 48773514

DIČ zadavatele: ---

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jitka Polova
  • Telefon: 737 967 182
  • E-mail: Polova.Jitka@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 10. 2016 12:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky se podávají poštou nebo osobně na adrese: Víceúčelový charitní dům v Halenkově, Halenkov 191, 756 03 Halenkov

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 447976,00 bez DPH

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Nebyly podány žádné nabídky.

Datum ukončení: 1. 11. 2016

Soubory ke stažení:

Registrační číslo projektu

CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_023/0000915

Název projektu

Podpora sdílené péče a zvyšování kvality sociálních služeb v regionu působnosti Charity Svaté rodiny Nový Hrozenkov

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu je realizace souboru akreditovaných
a neakreditovaných kurzů zaměřených na pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky
a neformální pečovatele působící v oblasti sociálních služeb a sociální integrace.

Uchazeč musí mít dle platné legislativy na část požadovaných kurzů akreditaci MPSV (Ministerstva práce a sociálních věcí).

Bližší specifikace kurzů, včetně požadavku na akreditaci, je uvedena v příloze č. 1.

Kurzů se může zúčastnit pouze cílová skupina pro, kterou je kurz akreditován.

 

Veřejná zakázka je realizována v rámci projektu „Podpora sdílené péče a zvyšování kvality sociálních služeb v regionu působnosti Charity Svaté rodiny Nový Hrozenkov“, financovaného z Operačního programu Zaměstnanost.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Předpokládaná doba realizace zakázky je listopad 2016 až červen 2018. Termín zahájení začíná po uzavření smlouvy s vybraným uchazečem. Jednotlivé kurzy budou objednávány zadavatelem (na základě objednávek) v dané době realizace zakázky, dle vlastních potřeb.

Místo dodání / převzetí plnění

Místem plnění jsou prostory zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti.

 

Nabídky budou hodnoceny podle následujících kritérií s ohledem na jejich váhu:

  • Nabídková cena bez DPH (váha 70%)
  • Termín začátku dílčích plnění po objednání díla (váha 30%)

 

Dílčí hodnotící kritérium Nabídková cena:

Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše nabídkové ceny bez DPH. Jako nejvýhodnější nabídka bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobené 100:

100 x (nejnižší cena/cena posuzované nabídky) x váha vyjádřená v procentech

 

Dílčí hodnotící kritérium Termín začátku dílčích plnění po objednání díla

V rámci tohoto dílčího kritéria se dle předložené nabídky uchazeče bude hodnotit, za jak dlouhou dobu (udávat v pracovních dnech) je uchazeč schopen zrealizovat v prostorách zadavatele objednaný kurz na základě zadavatelem zaslané objednávky.

 

Jako nejvýhodnější nabídka bude hodnocena nabídka s nejnižším počtem uvedených pracovních dní. Minimální úroveň nabídky, která bude, v rámci daného kritéria, brána v potaz při hodnocení jsou 3 pracovní dny. Překročení minimální hranice již nebude hodnoceno přidělením vyššího počtu bodů. Nabídka obsahující nejnižší počet dní obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší počet dní a hodnoceného počtu dní vynásobeného 100:

100 x (nejnižší počet dní/počet dní posuzované nabídky) x váha vyjádřená v procentech

 

Nabízený počet pracovních dnů uchazeč dopíše v Příloze č. 3 Návrh smlouvy, odst. 6.3 smlouvy.

 

Sestavení celkového pořadí

Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek hodnotící komise stanoví výsledné pořadí. Vítěznou se stane ta nabídka, která obdrží nejvyšší počet bodů. V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v prvním dílčím hodnotícím kritériu – nabídková cena.

 

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Zadavatel požaduje, aby uchazeč k prokázání kvalifikace dodavatele doložil:

 

  1. Základní způsobilost
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče. Uchazeč použije vzor čestného prohlášení, který je přílohou č. 2 této výzvy.

 

  1. Profesní způsobilost (v souladu s § 77 zákona 134/2016 Sb.)
  • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů.
  • Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

 

  1. Technická kvalifikace – uchazeč předloží

1.Seznam významných služeb realizovaných uchazečem v posledních 3 letech v oblasti, která je totožného či obdobného charakteru, jako je předmět této veřejné zakázky, v případě uchazeče, musí alespoň jedna referenční služba obsahovat zajištění kurzů v oblasti sociálních služeb, jejichž součástí byla realizace kurzu akreditovaného Ministerstvem práce a sociálních věcí a alespoň jedna z významných služeb za poslední 3 roky a jejíž hodnota byla minimálně 100 000 Kč bez DPH.

 

Seznam významných služeb musí obsahovat:

-Identifikace služby

  • Identifikace objednatele

-Cena služby bez DPH

-Doba realizace služby

-Kontaktní osoba objednatele, u které bude možné poskytnutí služby ověřit.

 

  1. Seznam osob realizačního týmu, které se na plnění zakázky budou podílet po celou dobu její realizace. V seznamu bude uvedena:
  • pozice - vedoucí týmu – osoba odpovědný/á za řádné plnění zakázky, koordinaci vzdělávacích aktivit a za komunikaci se zadavatelem. Požadavek na kvalifikaci: minimálně 3 roky praxe v oblasti koordinace vzdělávacích aktivit a zkušenosti s vedením týmu.
  • pozice – lektor/lektorka – osoba zajišťující výuku kurzu. Požadavek na kvalifikaci: minimálně 1 rok praxe na pozici lektor/ka, osvědčení o odborné kvalifikaci opravňující osobu lektora/ky k výuce kurzu, tam kde to platné předpisy vyžadují.

Seznam osob realizačního týmu musí obsahovat u:

  • pozice – vedoucí týmu
  • Jméno a příjmení
  • Nejvyšší dosažené vzdělání
  • Přehled profesní praxe a délka jejího trvání
  • Relevantní zakázky, na kterých se uvedená osoba podílela
  • pozice – lektor/lektorka
  • Jméno a příjmení
  • Nejvyšší dosažené vzdělání
  • Přehled profesní praxe a délka jejího trvání
  • Název kurzu, jehož výuku bude lektor zajišťovat

 

Uchazeč prokáže splnění požadavku na kvalifikaci osob v realizačním týmu prostřednictvím prosté kopie profesního životopisu všech členů realizačního týmu a u lektora/lektorky kopie osvědčení o odborné kvalifikaci opravňující osobu lektora/ky k výuce kurzu, tam kde to platné předpisy vyžadují.

Jméno vedoucího týmu dodavatel doplní do smlouvy bod 14.6.

Případnou změnu v osobě vedoucího týmu a lektora/lektorky v průběhu realizace zakázky upravují body č. 6.4, 6.5 a 6.6 smlouvy.

V případě, že uchazeč využívá při realizaci zakázky služeb poddodavatele, musí být v seznamu osob realizačního týmu uvedeno u jména konkrétní osoby i název poddodavatele.

  

Tyto seznamy musí být podepsány osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

  1. Uchazeč je povinen doložit u nabízených akreditovaných kurzů Rozhodnutí o udělení akreditace MPSV, které ho opravňuje kurz realizovat, a to v prosté kopii. Akreditace musí být platná po celou dobu realizace zakázky.

 

Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky uchazeče je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoli kvalifikačního kritéria bude uchazeč vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo doložení dodatečných informací a dokladů.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídkou se rozumí kompletní dokumentace včetně všech příloh či dokladů prokazujících kvalifikaci uchazeče.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Součástí nabídky bude písemný návrh smlouvy respektující všechny požadavky stanovené zadavatelem (vzor smlouvy se všemi požadavky zadavatele viz příloha č. 3). Do smlouvy uchazeč doplní nabídkovou cenu v uvedené struktuře, a to v příloze č. 3 Smlouvy, termín začátku dílčích plnění po objednání díla, případně informace o poddodavatelích a další požadované informace.

Uchazeč, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.

 

Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v následující struktuře:

  •  Krycí list nabídky včetně čestného prohlášení
    (viz příloha č. 4 Krycí list a příloha č. 2 Čestné prohlášení)
  •  Nabídková cena v uvedené struktuře
  •  Dokumenty prokazující splnění základních, profesních a technických kvalifikačních předpokladů
  •  Vyplněné karty jednotlivých kurzů (závazný vzor karty kurzu viz příloha č. 5)
  •  Podepsaný návrh smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče (vzor smlouvy viz příloha č. 3 Výzvy). V případě, že je smlouva podepsána osobou pověřenou, musí být součástí nabídky i plná moc v originále či ověřené kopii.

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč stanoví

  • nabídkovou cenu za jednotlivé neakreditované kurzy v následující podobě: jednotková cena za osobu bez DPH, počet osob dle Přílohy č. 1, konečná cena daného kurzu bez DPH, výši DPH (v % a absolutním vyjádření) a cenu včetně DPH za daný kurz a následně pak součet všech cen za neakreditované kurzy bez DPH, výši DPH a cenu s DPH,
  • nabídkovou cenu za jednotlivé akreditované kurzy v následující podobě: jednotková cena za osobu bez DPH, počet osob dle Přílohy č. 1, konečná cena daného kurzu bez DPH (akreditované kurzy jsou osvobozeny od DPH) a součet cen za akreditované kurzy bez DPH,
  • celkovou cenu za kompletní realizaci zakázky bez DPH, jež bude součástí hodnocení (tj. součet ceny bez DPH u akreditovaných a neakreditovaných kurzů).

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu veřejné zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné pro zajištění kurzů (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu apod.). Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat. Nabídková cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. V případě oprávnění musí být součástí nabídky i plná moc v originále či úředně ověřené kopii.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

 

Vysvětlení zadávacích podmínek

Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. V případě, že uchazeč zvolí pro komunikaci se zadavatelem e-mailovou adresu, je uchazeč povinen zaslat zadavateli e-mailem potvrzení
o převzetí odpovědi na dotaz.

Další požadavky na zpracování nabídky

  1. Nabídka se podává v jednom listinném originále a 1 kopii. V případě, že uchazeč uspěje ve výběrovém řízení, bude kopie nabídky přílohou č. 2 uzavřené Smlouvy s uchazečem. Uchazeč je dále povinen do obálky s nabídkou přiložit elektronickou kopii nabídky na CD. Kopií nabídky uvedené na datovém nosiči se rozumí sken kompletní nabídky předložené uchazečem i s podpisy.

Nabídka do výběrového řízení dále:

  • nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl,
  • bude zajištěna proti neoprávněné manipulaci a opatřena na uzavření razítky uchazeče – formu zajištění zvolí uchazeč (kroužková vazba bez dalšího ochranného prvku proti neoprávněné manipulaci není přípustná, neboť musí být zabráněno volně manipulovat s listy nabídky),
  • všechny listy nabídky budou řádně očíslovány vzestupnou řadou.

2)Zadavatel umožňuje zajištění předmětu veřejné zakázky s využitím poddodavatelů.

3)Zadavatel požaduje, aby případné části, které má uchazeč v úmyslu zadat jednomu nebo více poddodavatelům ve své nabídce specifikoval (a uvedl identifikační údaje každého poddodavatele. 

  1. V případě, že uchazeč využije při plnění zakázky poddodavatele, musí být součástí nabídky čestné prohlášení poddodavatele, že byl seznámen s nabídkou uchazeče a s podmínkami veřejné zakázky a souhlasí se zajištěním realizace vzdělávacích kurzů (kurzy musí být jmenovitě vypsány) dle nabídky uchazeče a v souladu s požadavky zadavatele. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem poddodavatele. V případě, že čestné prohlášení nebude součástí nabídky a uchazeč toto prohlášení nepředloží ani na výzvu zadavatele, bude jeho nabídka vyřazena z výběrového řízení.

5)Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

6)Vybraný uchazeč si musí být vědom, že je dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb.,
o finanční kontrole ve veřejné ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny poddodavatele, pomocí kterých bude vybraný uchazeč plnit určitou část zakázky, nebo který poskytne vybranému uchazeči k plnění zakázky určité věci či práva a bude obsahem smlouvy uzavřené s vybraným uchazečem. Veškerá komunikace mezi zadavatelem a uchazeči bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. komunikace e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to pouze v českém jazyce. Zadávací lhůta (lhůta, po kterou je zájemce svou nabídkou vázán) činí 90 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Po skončení lhůty pro podání nabídek až do uplynutí zadávací lhůty, jsou nabídky podané uchazeči ve lhůtě pro podání nabídek, ve smyslu ustanovení § 1736 občanského zákoníku, neodvolatelnými.

7)Předložením nabídky v tomto výběrovém řízení berou uchazeči bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení výběrového řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným uchazečem, nevzniká žádnému z uchazečů nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí uchazečů v tomto výběrovém řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje.

8)Náklady účasti ve výběrovém řízení nese uchazeč.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 
 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 18. 10. 2016
 
Aktualizováno: 1. 11. 2016