- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávací semináře pro poskytovatele sociálních služeb
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12115
Název zakázky: Vzdělávací semináře pro poskytovatele sociálních služeb
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 2. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0005743 QUALITAS PRO PRAXIS 2 příjemce: Ústecký kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Ústecký kraj
Sídlo zadavatele: Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem
- Jméno: Oldřich Bubeníček, hejtman Ústeckého kraje
IČ zadavatele: 70892156
- Jméno: Mgr. Petra Fünfkirchlerová
- Telefon: +420475657590
- E-mail: funfkirchlerova.p@kr-ustecky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 7. 3. 2018 17:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky je možno podávat osobně na adresu zadavatele v pracovních dnech, a to: pondělí a středa od 7.30 do 17.00 hod., úterý a čtvrtek od 7.30 do 16.00 hod. a pátek od 7.30 do 14.00 hod. do podatelny a dále pak, poštou, prostřednictvím osoby, která provádí přepravu zásilek (kurýrní služba), nebo prostřednictvím držitele poštovní licence podle zvláštního předpisu na adresu zadavatele: Ústecký kraj, Krajský úřad – odbor investiční, Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je Zvýšení kvalifikace zaměstnanců poskytovatelů sociálních služeb v Ústeckém kraji v rámci Operačního programu Zaměstnanost Evropského sociálního fondu pod názvem projektu QUALITAS PRO PRAXIS 2, registrační číslo: CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0005743.
Jedná se celkem o 32 odborných akreditovaných seminářů vždy pro 15 osob/1 seminář ve městech Krásná Lípa, Ústí nad Labem, Louny, Chomutov. Témata seminářů:
Prevence syndromu vyhoření
Práce s rizikem a zvládání agrese
Alternativní a augmentativní formy komunikace
Práce s rodinou - péče (pouze v lokalitě Louny, Ústí nad Labem)
Práce s rodinou - poradenství a prevence (pouze v lokalitě Chomutov, Krásná Lípa)
Personální standardy kvality v praxi poskytovatelů
Rozvoj kompetencí v praxi sociální práce
Základní otázky sociální patologie
Prevence vzniku závislosti osob na sociální službě a vytvoření sociálních kontaktů
Odborné semináře budou probíhat v každé lokalitě jednou.
Odborné semináře musí být akreditovány Ministerstvem práce a sociálních věcí.
Rozsah jednotlivých klíčových aktivit je podrobně popsán v dokumentu - Bližší popis aktivit, který je Přílohou č. 1 této Výzvy.
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín plnění je ode dne účinnosti smlouvy do doby dodání závěrečné zprávy, tj. od 03/2018 do 03/2019.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění budou města Krásná Lípa, Ústí nad Labem, Louny, Chomutov.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- nejnižší nabídková cena, váha 100%, přičemž hodnocena bude cena včetně DPH.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Přílohy k výzvě.zip (15. 2. 2018 11:26)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1.zip (22. 2. 2018 09:11)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 2.zip (28. 2. 2018 10:41)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (28. 3. 2018 10:57)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 423568.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Sociální agentura, o.p.s.Varšavská 688/40, Ústí nad LabemIČ: 26540495Mgr. Jaromír Licek
Datum podpisu smlouvy: 27. 4. 2018
Datum ukončení: 27. 4. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.