Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání členů zaměstnanců OHK Opava – účetní kurzy

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12096

Název zakázky: Vzdělávání členů zaměstnanců OHK Opava – účetní kurzy

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 2. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská komora Opava

Sídlo zadavatele: Nádražní okruh 695/27, 746 01 Opava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Zuzana Lindovská
  • Telefon: +420720033015
  • E-mail: reditelka.ohk@opava.cz

IČ zadavatele: 47673320

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Zuzana Lindovská
  • Telefon: +420720033015
  • E-mail: reditelka.ohk@opava.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 2. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nádražní okruh 695/27, 746 01 Opava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění vzdělávacích kurzů pro zaměstnance členů Okresní hospodářské komory Opava. Jedná se o účetní, ekonomické a právní kurzy. Osnovy kurzů jsou uvedeny v samostatné příloze č. 1 výzvy – Obsahy kurzů.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 210000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od podpisu smlouvy – leden 2019. Začátek plnění bude po podpisu smlouvy o poskytnutí služeb. Konkrétní termíny kurzů budou domlouvány s dodavatelem vzdělávání individuálně dle aktuálních vzdělávacích potřeb zaměstnanců členů OHK a možností zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Vzdělávací kurzy budou probíhat v prostorách zapojených členů OHK do projektu, anebo v pronajatých prostorách v Opavě s dobrou dostupností MHD v okrese Opava (max. 15 minut od zastávky pěší chůze).

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Kritérium hodnocení: Nabídková cena s DPH – váha 100 %

    Při hodnocení kritéria Nabídková cena s DPH bude hodnocena nabídková cena v Kč s DPH stanovená jako cena celková za kompletní realizaci předmětu zakázky definované touto Výzvou a podmínkami stanovenými v návrhu smlouvy o realizaci vzdělávacích služeb. Nejvýhodnější nabídka bude ta, která nabídne nejnižší nabídkovou cenu.

    Vítěznou nabídkou, tj. umístí se na prvním místě, se stane ta, která nabídne nejnižší celkovou nabídkovou cenu s DPH za daný předmět zakázky. Jako poslední se umístí nabídka s nejvyšší nabídkovou cenou za daný předmět zakázky. 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Dodavatel doloží:

    Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán (prostá kopie),
    Výpis z živnostenského rejstříku dokládající oprávnění k předmětu plnění zakázky (prostá kopie),
    Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (viz příloha č. 3 – Krycí list, prohlášení),
    Čestné prohlášení o splnění technické kvalifikace – dodavatel doloží minimálně 5 referencí na obdobné zakázky (školení účetních, ekonomických anebo právních kurzů), které v minulosti realizoval (v posledních 3 letech před podáním nabídky) včetně uvedení ceny, doby poskytnutí služby a identifikace objednatele včetně uvedení kontaktu pro ověření reference). Všechny zadavatelem požadované referenční služby musí být souhrnně v hodnotě minimálně 100 tis. Kč (tj, 5 doložených referencí od objednatele musí v souhrnné hodnotě činit minimálně 100 tis. Kč). Referenci od objednatele může nahradit čestné prohlášení dodavatele, pouze v případě, že dodavatel poskytuje veřejné kurzy zaměřené na účetní, ekonomické a právní kurzy – v tomto případě doloží čestné prohlášení, ze kterého bude vyplývat, jaký objem veřejných kurzů za poslední 3 roky poskytl (vyjádření v počtu kurzů a celkové fakturované částce), nemusí být uvedena identifikace objednatele.
    Čestné prohlášení o splnění technické kvalifikace - seznam osob (lektorů), kteří budou realizovat předmět zakázky včetně jejich strukturovaného životopisu dokládající lektorskou praxi v oblasti vzdělávání dospělých pro danou oblast vzdělávání v délce nejméně 5 let a zároveň praxi v oboru daného kurzu v délce nejméně 5 let. Lektorská praxe bude uvedena na začátku strukturovaného životopisu a životopis bude podepsán lektorem. Každý lektor bude mít minimálně střední školu s maturitou.

    Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou základní a profesní způsobilost výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 234 zákona č. 134/2016 Sb.). 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Nabídka bude čitelná, bez škrtů a přepisů. Nabídka bude pevně spojena způsobem, aby z ní nebylo možné vyjmout listy. Nabídka účastníka musí plně respektovat podmínky stanovené ve výzvě k podání nabídek.

 

Dokumenty v nabídce budou seřazeny následujícím způsobem:

-Krycí list nabídky (Příloha č. 3 – Krycí list, prohlášení) podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem účastníka1,

-Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (Příloha č. 3 – Krycí list, prohlášení),

-Čestné prohlášení o splnění technické kvalifikace (Příloha č. 3 – Krycí list, prohlášení),

-Doložení seznamu osob podílejících se na zakázce, včetně jejich životopisů.

-Výpis z obchodního rejstříku, je-li v něm účastník zapsán,

-Výpis z živnostenského rejstříku anebo Výpis ze seznamu kvalifikovaných/certifikovaných dodavatelů,

-Návrh smlouvy,

-Předmět zakázky – vypracovaná dokumentace k obsahu kurzu ke každému poptávanému školení (vzor Dokumentace je přílohou č. 5) – za každou bude přiložen test/testové otázky, pokud kurz bude ukončen ústní nebo písemnou zkouškou. U 8hodinového kurzu uchazeč předloží minimálně 6 testových otázek, u 16 hodinového kurzu minimálně 12 testových otázek.

-Ostatní náležitosti nabídky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídkovou cenou se pro účely zadávacího řízení rozumí celková cena s DPH v požadovaném rozsahu dle kapitoly Popis (specifikace) předmětu zakázky.

Nedodržení stanovené limitní ceny za veřejnou zakázku, tj. překročení výše uvedené předpokládané hodnoty (uvedena v Kč bez DPH), znamená nesplnění podmínek stanovených zadavatelem.

Struktura podrobné cenové kalkulace je přílohou č. 2 Výzvy k podání nabídek – Rozpočet zakázky a účastník je povinen tuto strukturu dodržet. Cenová kalkulace je sestavena položkově pro jednotlivé vzdělávací kurzy – účastník vyčíslí nabídkovou cenu za každý kurz samostatně a následně jako celek.

Nabídková cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. Cena bez DPH je však konečná a neměnná za daný předmět zakázky.

Nabídková cena bez DPH bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu potřebné na zajištění školení (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, jeho ubytování, jeho stravu, školící materiály, apod.). Nabídková cena bude zahrnovat také náklady na pronájem prostor.

 

Vítězný dodavatel, pokud bude využívat školící prostory zapojených členů do projektu, je povinen uhradit členům min. 100 Kč/hod za pronájem školicí místnosti.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky, a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa účastníka a kontaktní e-mail. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku, zadavatel nepřipouští varianty nabídek.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může účastníkům poskytnout vysvětlení zadávacích podmínek i bez předchozí žádosti.Vysvětlení zadávací dokumentace včetně přesného znění požadavku bez identifikace tazatele bude odesláno a uveřejněno do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz

Další požadavky na zpracování nabídky:

Vybraný dodavatel si musí být vědom, že dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, je osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny poddodavatele, pomocí kterých bude účastník plnit určitou část zakázky.

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavateli bude probíhat pouze písemnou formou (e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to pouze v českém jazyce.

V případě zrušení výběrového řízení nevzniká žádnému z účastníků nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí ve výběrovém řízení. Náklady účasti ve výběrovém řízení nese účastník.

Dodavatel předkládá jeden originál nabídky v listinné podobě a kopii na elektronickém nosiči (např. CD, flash disk, apod.).

Dodavatel předloží se svou nabídkou také písemný návrh smlouvy, kdy tento návrh musí být podepsán dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupovaní dodavatele).

Ostatní podmínky

-Dodavatel školení poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály.

-V případě, že účastník školení absolvuje alespoň 70 % docházky, obdrží od vzdělávací agentury potvrzení o absolvování vzdělávacího kurzu, které bude splňovat požadavky poskytovatele dotace (vzor potvrzení na www.esfcr.cz)

-Dodavatel školení z každého kurzu doručí zadavateli prezenční listinu, která bude splňovat požadavky poskytovatele dotace (vzor prezenční listiny na www.esfcr.cz).

-Dodavatel školení poskytne zadavateli ke každému kurzu dokumentaci k obsahu vzdělávacího kurzu dle podmínek poskytovatele dotace (viz Příloha č. 5)

-Jednoho uzavřeného kurzu se může zúčastnit maximálně 12 osob. Předpokládané počty osob ve skupinách jsou vymezeny v příloze č. 2 Rozpočet zakázky).

-U kurzů budou dodrženy počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů, viz příloha č. 2 Výzvy k podání nabídek.

-Jedna hodina výuky znamená 60 minut.

 

Podmínky osobního předání nabídky:

Nabídky budou přijímány poštou anebo osobně. Osobní doručení je možné v úředních hodinách kanceláře OHK Opava, tj. pondělí – čtvrtek od 8 do 13 hodin. Mimo úřední hodiny pouze po telefonické domluvě s kontaktní osobou ve věci zakázky.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Ve lhůtě pro podání nabídek (19.2.2018 do 10:00 hodin) zadavatel neobdržel žádnou nabídku.

Datum ukončení: 19. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 7. 2. 2018
 
Aktualizováno: 19. 2. 2018