- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání - MYJÓMI družstvo invalidů
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11551
Název zakázky: Vzdělávání - MYJÓMI družstvo invalidů
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 8. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: MYJÓMI družstvo invalidů
Sídlo zadavatele: Špitálka 91/23, Trnitá, 602 00 Brno
- Jméno: Petr Horký, předseda představenstva
IČ zadavatele: 02836823
- Jméno: JUDr. Josef Kudrna
- Telefon: +420542211083
- E-mail: verejne-zakazky@rpa.cz
Lhůta pro podání nabídek: 11. 9. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Starobrněnská 20, 602 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je komplexní zajištění vzdělávání pro zadavatele, mimo prostor, vybavení a občerstvení pro účastníky, v rozsahu dle technických podmínek zadávací dokumentace. Předmětem zakázky jsou konkrétně:
a) Manažerský kurz Firemní kultura
b) Manažerský kurz Vedení a koučink zaměstnanců
c) Manažerský kurz Strategické myšlení, plánování, rozhodování a řízení
d) Manažerský kurz Vnitrofiremní komunikace
e) Manažerský kurz Zvyšování efektivity procesů
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 569280,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.1.2019
Místo dodání / převzetí plnění: MYJÓMI družstvo invalidů, Špitálka 91/23, 602 00 Brno-střed-Trnitá
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídek dle § 114 zákona na základě jediného hodnotícího kritéria a to nejnižší nabídkové ceny bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady
- Zadavatel požaduje splnění základních kvalifikačních předpokladů. Základní kvalifikační předpoklady nesplňuje dodavatel, který
a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona č. 134/2016 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek
c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
e) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
Dodavatel prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení o jejich splnění.
Profesní kvalifikační předpoklady
- Zadavatel požaduje splnění profesních kvalifikačních předpokladů. Profesní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel, který předloží:
a) výpis z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
b) doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídající předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění. K prokázání způsobilosti dle tohoto písmene dodavatel předloží živnostenské oprávnění k předmětu podnikání “Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona“.
Technické kvalifikační předpoklady
- Zadavatel požaduje splnění technických kvalifikačních předpokladů, požadavky splňuje dodavatel, který předloží:
a) seznam služeb poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení.
Limit pro splnění kvalifikačního předpokladu je stanoven na minimálně 3 zakázky spočívající v poskytnutí vzdělávacích služeb, kde rozsah prací provedených dodavatelem, podávajícím nabídku nebo jeho poddodavatelem prokazujícím kvalifikaci, byl v hodnotě alespoň 100.000,- Kč bez DPH za každou zakázku zvlášť.
Dodavatel uvede výhradně ukončené zakázky. Z uvedených údajů musí být patrno postavení zhotovitele v dodavatelském systému (hlavní dodavatel, poddodavatel, člen sdružení apod.) a dále jeho podíl na zakázce (podíl prací realizovaných dodavatelem musí odpovídat min. finančnímu limitu požadovaného zadavatelem).
b) seznam techniků, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky. Limit pro splnění kvalifikačního předpokladu je stanoven na:
- Lektor projektu č.1 – vysokoškolské vzdělání, lektorská praxe min. 5 let – doložení originálu životopisu podepsaného lektorem vč. diplomu. Lektor projektu musí přiložit čestné prohlášení o realizovaných zakázkách v posledních 3 letech. Limit pro splnění kvalifikačního předpokladu je stanoven na 5 zakázek, kde osobně Lektor vzdělával.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude obsahovat všechny dokumenty požadované zadavatelem. Zadavatel doporučuje, aby nabídka byla očíslována nepřetržitou číselnou řadou od 1(krycí list nabídky) po poslední stranu nabídky.
Zadavatel doporučuje, aby nabídka obsahovala tyto samostatné části v pořadí, jak je dále uvedeno:
a) krycí list nabídky - vyplněný formulář zadávací dokumentace podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Tento dokument tvoří přílohu č. 5 zadávací dokumentace „Příloha č.5 Krycí list nabídky dodavatele„
b) obsah s uvedením jednotlivých oddílů s číslem strany, na které se dokumenty tvořící daný oddíl uvedené v obsahu nachází,
c) doklady o kvalifikaci v kopiích,
d) doplněné Obchodní podmínky zadavatele respektující veškeré zadávací podmínky, zpracované podle pokynů obsažených v této zadávací dokumentaci podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele (včetně Přílohy č. 1 Smlouvy - Rozepsané ceny dle jednotlivých kurzů nebo sérií kurzů). Tento dokument tvoří přílohu zadávací dokumentace „Příloha č. 1 Obchodní podmínky v podobě návrhu smlouvy.“
e) součástí nabídky veřejné zakázky musí být k nabídce přiloženy podepsané technické podmínky dle čl. 14 zadávací dokumentace.
f) Případně další dokumenty, pokud je jejich předložení požadováno v zadávacích podmínkách.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude uvedena v české měně (CZK) v členění na cenu celkem bez DPH, výše sazby DPH a cenu celkem včetně DPH.
Nabídkovou cenou se pro účely výběrového řízení rozumí celková cena za předmět plnění bez DPH. Nabídková cena bude zahrnovat veškeré práce, dodávky a činnosti vyplývající ze zadávacích podkladů, o kterých zhotovitel podle svých odborných znalostí vědět měl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení a dokončení služby dané povahy třeba. Podkladem pro zpracování cenové nabídky je tato zadávací dokumentace, a dále její veškeré přílohy.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude podána písemně, v listinné podobě, v českém jazyce, a to v jednom originále v tištěné podobě. V nabídce nesmí být přepisy a opravy.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: RPA Tender, s.r.o., JUDr. Josef Kudrna,tel.: +420 542 211 083, verejne-zakazky@rpa.cz
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace. Písemnou žádost může dodavatel doručit i elektronickými prostředky na e-mailovou adresu zástupce zadavatele verejne-zakazky@rpa.cz nebo v listinné podobě na kontaktní adresu zástupce zadavatele. Žádost musí obsahovat název veřejné zakázky, identifikační údaje zadavatele a identifikační údaje dodavatele.
Další požadavky na zpracování nabídky: Uvedeno v zadávací dokumentaci, která je včetně všech příloh uveřejněna na www.esfcr.cz.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- MYJÓMI__ZD.docx-1 (28. 8. 2017 16:37)
- Příloha č. 1 Obchodní podmínky v podobě návrhu smlouvy.docx-1 (28. 8. 2017 16:37)
- Příloha č. 2 Technické podmínky rozsahu kurzů.docx-1 (28. 8. 2017 16:37)
- Příloha č. 3 Rozklíčování nabídkové ceny.docx-1 (28. 8. 2017 16:38)
- Příloha č. 4 Vzor čestného prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů.docx-1 (28. 8. 2017 16:38)
- Příloha č. 5 Krycí list nabídky.docx-1 (28. 8. 2017 16:38)
- MYJÓMI_Výzva k podání nabídek.pdf (29. 8. 2017 08:33)
- rozhodnutí o zrušení výběrového řízení.pdf (26. 9. 2017 13:33)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel ruší výběrové řízení Vzdělávání - MYJOMI družstvo invalidů, jelikož po otevření obálek s nabídkami shledal, že nabídkové ceny účastníků se pohybují v cenové hladině několikanásobně nižší, než byla předpokládaná hodnota zakázky. Zadavatel následně zjistil, že v technických podmínkách rozsahu kurzů nevhodně stanovil harmonogram jednotlivých školení, a to nedostatečně přesným určením jejich požadované četnosti a délky trvání (zadavatel požaduje kurzy v týdenních intervalech v délce trvání 2 hodiny, což nebylo uvedeno v rámci technických pomdínek rozsahu kurzů).Zadavatel v důsledku toho obdržel od účastníků nabídky, které nereflektovaly zadavatelem zamýšlené časové rozvržení jednotlivých školení, a to včetně nabídkových cen účastníků. Zadavatel má v úmyslu obratem zahájit opakované výběrové řízení, v rámci kterého dojde ke zpřesnění ztechnických pomdínek rozsahu kurzů tak, aby tyto plně odpovídaly potřebám zadavatele.
Datum ukončení: 25. 9. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.