- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání pracovníků krajského úřadu a sociálních pracovníků obcí – vzdělávání v oblasti správního řádu
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12896
Název zakázky: Vzdělávání pracovníků krajského úřadu a sociálních pracovníků obcí – vzdělávání v oblasti správního řádu
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 8. 2019
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj
Sídlo zadavatele: Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice
- Jméno: Ing. Helena Zahálková, MBA
- Telefon: +420466026175
- E-mail: helena.zahalkova@pardubickykraj.cz
IČ zadavatele: 70892822
DIČ zadavatele: CZ70892822
- Jméno: Ing. Veronika Fejtová
- Telefon: +420466026491
- E-mail: veronika.fejtova@pardubickykraj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 16. 8. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: Místo pro podání nabídek prostřednictvím držitele poštovní licence: Krajský úřad Pardubického kraje, Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice. Místo pro podání nabídek osobně v pracovních dnech Po a St v době od 7:00 do 17:00 hod., ve dnech Út a Čt v době od 7:00 do 15:30 hod., v Pá v době od 7:00 do 14:30 hod. na adresu: Krajský úřad Pardubického kraje, Podatelna (prostory Czech POINT), Komenského náměstí 120, 532 11 Pardubice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je realizace akreditovaných vzdělávacích kurzů pro sociální pracovníky obcí, vykonávající činnosti sociální práce, případně pracovníky kraje, kteří metodicky vedou sociální pracovníky obcí v oblasti výkonu činností sociální práce a používají při své práci správní řád. Sociální pracovníci obcí správní řízení vedou zejména při ustanovování zvláštního příjemce důchodu (§ 118 z. 582/1991 Sb.) a při stanovení úhrad u dítěte, kterému je nařízena ústavní výchova v DOZP (§ 74 z. 108/2006 Sb.). Při kontrolách sociální práce se kontrolují i tato správní řízení, neboť souvisí s řešením sociálních situací klientů. Při kontrolách jsou velmi často zjištěna pochybení v souvislosti s procesem vedení správních řízení, z tohoto důvodu by pracovníci obcí potřebovali proškolit v této problematice. Cílem vzdělávání je prohloubit znalosti a dovednosti sociálních pracovníků v oblasti aplikace správního řádu při výkonu správních činností v rámci své agendy a poskytnout jim platformu pro vzájemnou výměnu zkušeností a příkladů dobré praxe v této problematice. Účastníci kurzu by se měli seznámit minimálně s následujícími tématy:
správní řád a typy správních řízení souvisejících s výše uvedenými činnostmi sociální práce na obcích,
pravidla řízení podle správního řádu.
Celkově se jedná o 2 běhy kurzu. Kurzy budou probíhat prezenční formou v Pardubicích v prostorách, které poskytne zadavatel. Požadovaný rozsah každého běhu kurzu je 8 výukových hodin, přičemž 1 výuková hodina odpovídá 45 minutám. Předpokládaný počet účastníků každého běhu kurzu je 20. Blíže viz přiložená výzva.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 58000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Kurzy budou realizovány v termínu od data účinnosti smlouvy (předpoklad říjen 2019) do 31. 12. 2019. Konkrétní termíny realizace budou dohodnuty mezi zadavatelem a vítězným dodavatelem do třech týdnů od účinnosti smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Realizace kurzů bude probíhat v Pardubicích v prostorách, které poskytne zadavatel.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Jediným kritériem pro hodnocení nabídek je nabídková cena. Hodnocena bude výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH uvedená dodavatelem v položkovém rozpočtu (Příloha č. 2 výzvy). Za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. V případě rovnosti dvou či více nabídek s nejnižší nabídkovou cenou rozhoduje o nejvýhodnější nabídce losování, které proběhne za přítomnosti notáře v sídle zadavatele a za účasti účastníků, jejichž nabídkové ceny byly shodné. Pravidla pro losování sdělí zadavatel dotčeným osobám v předstihu nejméně 5 pracovních dní. Zadavatel neprovede hodnocení nabídek, pokud by měl hodnotit nabídku pouze jednoho dodavatele.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz přiložená výzva.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz přiložená výzva.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz přiložená výzva.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají v listinné podobě v řádně uzavřené obálce opatřené označením: „Neotevírat – veřejná zakázka“ a názvem (případně zkráceným) veřejné zakázky. Zadavatel doporučuje označit v souladu se shora uvedenými pokyny i případnou transportní obálku, do které bude vložena obálka s nabídkou.Na obálce bude uvedena adresa dodavatele, na kterou je možné odeslat oznámení o případném pozdním doručení nabídky.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz přiložená výzva.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10) a směrnicí O zadávání veřejných zakázek VN/19/16 v platném znění. Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, vyjma zásad transparentnosti, přiměřenosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace dle § 6.
Soubory ke stažení:
- Vyzva.pdf (2. 8. 2019 14:17)
- Editovatelne_prilohy.zip (2. 8. 2019 14:17)
- Oznameni_o_vyberu.pdf (25. 10. 2019 13:41)
- oznameni_o_podpisu_smlouvy.pdf (27. 11. 2019 17:53)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 29000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ACCON human resources management, s.r.o.Šmeralova 170/31, 170 00 Praha 7IČ 272 08 371
Datum podpisu smlouvy: 14. 11. 2019
Datum ukončení: 14. 11. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.