- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání softskills - 2. vyhlášení
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12031
Název zakázky: Vzdělávání softskills - 2. vyhlášení
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 1. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004733 ZEMSKÝ Rohatec - Jsme tu pro vás příjemce: ZEMSKÝ Rohatec, s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: ZEMSKÝ Rohatec, s. r. o.
Sídlo zadavatele: Na Kopci 884/46, 696 01 Rohatec
- Jméno: Mojmír Dobeš
- Telefon: +420518359618
- E-mail: mojmir.dobes@zemsky.cz
IČ zadavatele: 25729331
- Jméno: Martina Kučerová
- Telefon: +420518359618
- E-mail: obchod@zemsky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 31. 1. 2018 11:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo společnosti v Rohatci, nebo poštou na adresu zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je vzdělávání zaměstnanců společnosti ZEMSKÝ ROHATEC, s. r. o. v softskills a to v oblastech:
Asertivní jednání
Efektivní komunikace
Jednání a vyjednávání
Motivace zaměstnanců
Prezentační dovednosti
Stress a jeho odstraňování
Time management
Týmová spolupráce
Více informací je uvedeno v samostatné příloze č.1 této výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 768000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 02/2018 – 11/2018
Místo dodání / převzetí plnění: V sídle společnosti v Rohatci, u otevřených kurzů platí v prostorech dodavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena – 100% - nejvhodnější nabídkou je ta, která nabízí nejnižší hodnotu. Hodnotí se cena bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel předloží jako součásti nabídky:
- Čestné prohlášení dodavatele, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele
- Čestné prohlášení dodavatele, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání, či bydliště dodavatele
- Kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.
- Kopii dokladu o oprávnění k podnikání (např. živnostenský list)
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatel do své nabídky přiloží návrh obchodních podmínek, které budou později použity jako součást smlouvy o dílo
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a platná po celou dobu platnosti smlouvy o dílo. Nabídková cena musí být předložena v členění: nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), výše DPH a nabídková cena včetně DPH.
V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré náklady spojené s plněním zakázky a to včetně školicích materiálů, dopravného lektorů a dalšího souvisejího plnění spojené s plněním zakázky. Občerstvení zajišťuje zadavatel.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Dokumenty budou zabezpečeny proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázány šňůrkou s přelepením volných konců a opatřeny přelepkou s podpisem, či razítkem.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Splatnost faktur bude nejméně 60 dní. Dodavatel je povinen ke každé faktuře přiložit Potvrzení o absolvování školení a to za každého účastníka a vyplněnou a podepsanou prezenční listinu.
- Navýšení ceny je možné pouze ve smyslu změny sazby Dph
- Nabídka bude předložena ve dvou výtiscích označených jako "ORIGINAL" a "KOPIE" a v elektronické podobě na CD nebo DVD chráněném proti přepisu. Elektronická podoba nabídky nemusí obsahovat podpisy tam, kde jejich užití není potřebné.
- Jednotliví účastníci jsou povinni zdržet se jakýchkoli jednání, která by mohla narušit transparentní a nediskriminační průběh zadávacího řízení, zejména pak jednání, v jehož důsledku by mohlo dojít k narušení soutěže mezi účastníky v rámci zadání zakázky.
- Zadavatel vylučuje variantní řešení nabídek
- Zadavatel neumožňuje dílčí plnění zakázek.
- Podané nabídky se nevracejí
- Zadavatel má právo ověřit údaje uvedené v nabídce
- Zadavatel neposkytne náhradu nákladů, které účastník vynaloží na účast ve výběrovém řízení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva k podani nabidek - příloha 1.pdf (15. 1. 2018 10:26)
- Výzva k podání nabídek (OP Z verze 4).pdf (16. 1. 2018 07:47)
- Odpovědi na dotazy č. 1.pdf (22. 1. 2018 09:50)
- Odpovědi na dotazy č 1 a 2.pdf (26. 1. 2018 08:08)
- Zápis o posouzení a hodnocení nabídek.pdf (2. 2. 2018 10:55)
- Zrušení VŘ.pdf (2. 3. 2018 13:08)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: V souladu s metodikou Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce zadavatel zrušil výše uvedené zadávací řízení z důvodu vlastního podezření na stanovení takových zadávacích podmínek, které mohou způsobit netransparentnost při průběhu zadávacího řízení.
Datum ukončení: 2. 3. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.