- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání v IT
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11587
Název zakázky: Vzdělávání v IT
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 9. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Data Protection Delivery Center, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Rybkova 1016/31, Brno 60200
- Jméno: Ing. Petr Klabeneš
- Telefon: +420602663351
- E-mail: Petr.Klabenes@dpdc.cz
IČ zadavatele: 03064247
DIČ zadavatele: CZ03064247
- Jméno: Ing. Petra Hynštová
- Telefon: +420602537885
- E-mail: petra.hynstova@dpdc.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 9. 2017 23:59
Místo pro podání nabídek: Data Protection Delivery Center, s.r.o., Rybkova 1016/31, Brno 60200
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je školení na činnosti v unixovém operačním systému s orientací na pokročilá témata správy a služeb operačního systému Oracle Solaris 11, rozvinutí relevantních a stěžejních dovedností a správy systému Oracle 11, který umožní zaměstnanci spouštění nejnáročnějších podnikových aplikací v hybridních, veřejných cloudech. Předpokládaný počet hodin vzdělávání je 39 hodin na teoretickou část, a 1 hodina na zkoušku. Délka hodiny je 60 minut. Celkový počet účastníků jsou 2 zaměstnanci. Dodavatel přiloží návrh harmonogramu školení i s uvedením lokality školení (město) a altarnativních termínů v případě dostupnosti více termínů stejných kursů v uvedeném časovém rozmezí. Požadovaná náplň školení je tak vymezena následujícími tématy:
Instalace Oracle Solaris 11 a její ověření
Služby správy – plánování správy
Správa softwarových balíků - plánování, updating a řízení
Správa dat, zálohování a obnovení pomocí ZFS
Pokročilá správa zón Oracle Solaris
Správa sítě – plánování řízení, konfigurace, ověřování
Uživatelské účty – plánování, nastavování, údržba účtů
Kontrola přístupu k systémům a souborům – plánování, kontrola a konfigurace
Řízení systémových procesů a plánování systémových úkolů
Monitorování systému a řešení problémů
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 115000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.11.2017 – 31.10.2018
Místo dodání / převzetí plnění: Školící středisko dodavatele v Brně
Pravidla pro hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno podle základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH. Nabídky budou vyhodnoceny podle absolutní hodnoty nabídkové ceny od nejnižší po nejvyšší. Nejvýhodnější je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uchazeč je povinen prokázat svoji kvalifikaci, tím, že předloží: doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku). Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Doklad o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity. Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií. Zadavatel dále požaduje předložení ve smyslu § 79 odst. 2 písm. b) ZZVZ seznamu 3 významných služeb za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele. Zadavatel považuje za dostačující, aby byla významná služba v uvedeném období pouze dokončena. Za významnou obdobnou službu se považuje služba odpovídající předmětu plnění.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů. Nabídka uchazeče musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této zadávací dokumentaci, není přípustné nabídnout pouze některé soubory nebo části plnění.
Zadavatel požaduje, aby nabídka účastníka byla předložena v následující struktuře:
Svazek č. 1 – nabídka:
Krycí list nabídky včetně prohlášení o vázanosti výzvou dle přílohy č. 1 této výzvy;
nabídková cena v níže uvedené struktuře;
dokumenty prokazující splnění základních, profesních a technických kvalifikačních předpokladů;
popis předmětu plnění v takovém rozsahu, který umožňuje jeho posouzení z toho hlediska, zda splňuje všechny požadavky na předmět zadavatele;
ostatní údaje a dokumenty (řazení dle uvážení účastníka).
Svazek č. 2 – návrh smlouvy:
podepsaný návrh smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka (v počtu vyhotovení dle návrhu smlouvy).Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci zakázky v souladu se zadávací dokumentací. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění školení (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu apod.). Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravenou podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění. Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče.Veškeré součásti nabídky musí být poskytnuty v jedné obálce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 4 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce.Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě.Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou soutěží o nejvhodnější nabídku ani veřejným příslibem.Vybraný uchazeč si musí být vědom, že je dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny subdodavatele, pomocí kterých bude vybraný uchazeč plnit určitou část zakázky, nebo který poskytne vybranému uchazeči k plnění zakázky určité věci či práva a bude obsahem smlouvy uzavřené s vybraným uchazečem.Veškerá komunikace mezi zadavatelem a uchazeči bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. komunikace e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to pouze v českém jazyce. Předložením nabídky v tomto výběrovém řízení berou uchazeči bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení výběrového řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným uchazečem, nevzniká žádnému z uchazečů nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí uchazečů v tomto výběrovém řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje.Náklady účasti ve výběrovém řízení nese uchazeč.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, datum účinnosti od 1. 05. 2017). Na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1_Krycí list.doc (5. 9. 2017 21:38)
- Výzva k žádosti 5502 - Oracle.pdf (5. 9. 2017 21:38)
- Příloha č. 2 - Čestné prohlášení.docx (5. 9. 2017 21:38)
- smlouva_o_realizaci_vzdelavaci_aktivy_s dodavatelem_Oracle.doc (5. 9. 2017 21:38)
- Vysvětlení zadávacích podmínek_5502.pdf (14. 9. 2017 22:55)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.