Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání v Global Innovation Technologies z.s. – 1. Část

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11254

Název zakázky: Vzdělávání v Global Innovation Technologies z.s. – 1. Část

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 6. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Global Innovation Technologies z.s.

Sídlo zadavatele: Pražákova 1008/69, Štýřice, 639 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Josef Smolka
  • Telefon: +420724689812
  • E-mail: Josef.smolka@rams.as

IČ zadavatele: 04461762

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Libor Kozubek
  • Telefon: +420775664395
  • E-mail: libor.kozubek@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 28. 6. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky musí být doručeny na kontaktní adresu zadavatele (Clarion Congress Hotel Ostrava, Zkrácená 2703/84, 700 30, Ostrava – Zábřeh, místnost č.122 v I. NP bloku E)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je realizace celkem 23 vzdělávacích kurzů v rámci modulu Vzdělávání v Global Innovation Technologies z.s.

Požadavky na jednotlivé vzdělávací kurzy jsou definovány v bodu 3.1.2. zadávací dokumentace. Předmět veřejné zakázky je dále blíže specifikován v bodu 3.1.3. zadávací dokumentace

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1086648,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín zahájení realizace díla: Dnem uzavření smlouvy Předpokládaný termín uzavření smlouvy: 07/2017 Termín dokončení: nejpozději do 31.1.2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je území České republiky

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny na základě nejnižší nabídkové ceny včetně DPH

Nabídky budou seřazeny podle nabídkových cen účastníků.

Hodnotící komise neprovede hodnocení nabídek, pokud by měla hodnotit nabídku pouze jednoho účastníka

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Rozsah požadavků zadavatele na kvalifikaci:

    -splnění základní způsobilosti (viz bod 6.1.1. zadávací dokumentace)

    -splnění profesní způsobilosti (viz bod 6.1.2. zadávací dokumentace)

    -splnění technické kvalifikace (viz bod 6.1.3. zadávací dokumentace).

    Požadavky zadavatele na kvalifikaci jsou blíže definovány v bodu 6 zadávací dokumentace

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka (originál včetně kopie) bude předložena v následujícím členění:

Krycí list nabídky s identifikačními údaji účastníka, nabídkovou cenou, uvedením data, otiskem razítka (pokud účastník používá razítko), a podpisem oprávněné osoby (osob) účastníka (vzor viz příloha č. 4 ZD),
Plná moc, pokud nabídku podepisuje zmocněná osoba,
Údaje o formě spolupráce dodavatelů - podává-li nabídku několik dodavatelů společně dle bodu 6.2.2. této ZD (vzor viz příloha č. 8 ZD)
Smlouva, v případě, že předmět veřejné zakázky bude plněn společně několika dodavateli dle bodu 6.2.4. ZD,
Smlouva o poskytnutí služeb (závazný návrh viz příloha č. 3 ZD) datovaná a podepsaná oprávněnou osobou účastníka, včetně příloh:

Příloha č. 1 smlouvy – Oceněný položkový rozpočet (dle přílohy č. 1 ZD),

Příloha č. 2 smlouvy – Poddodavatelské schéma (nepředložení poddodavatelského schématu bude chápáno tak, že veřejná zakázka bude plněna bez využití poddodavatelů),

Doklady, kterými účastník prokazuje splnění kvalifikace (viz bod 6 ZD),
Doklady, uvedené v bodě 6.2.2. ZD, v případě, že kvalifikace či její část je prokazována prostřednictvím poddodavatele,
Sylaby pro kurzy:

Úvod do problematiky e-learningu
Školení správců e-learningových systému - Tvorba e-learningu
Školení správců e-learningových systému - Správa e-learningu

Složení lektorského týmu, který se bude podílet na plnění VZ, minimálně v rozsahu stanoveném v bodu 6.1.3. ZD
Nabídka na CD/DVD nosiči (předložena pouze v rámci originálu nabídky) – v případě rozporu mezi tištěnou formou a elektronickou formou, má přednost tištěná forma (oceněné položkové rozpočty budou ve formátu.xls, ostatní dokumenty např. ve formátu .pdf),
Ostatní dokumenty a doklady dle vlastního uvážení účastníka.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky jsou blíže definovány v bodu 11 zadávací dokumentace.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny jsou uvedeny v bodu 10 zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají písemně, a to v listinné podobě. Nabídky není možné podávat elektronickými prostředky. Účastník podává nabídku ve lhůtě pro podání nabídek. Nabídka účastníka nesmí obsahovat přepisy nebo opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce ve dvojím vyhotovení (označených jako „ORIGINÁL“ a „KOPIE“). Obě vyhotovení budou společně vložena do 1 obálky.Nabídka musí být podána v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky Vzdělávání v Global Innovation Technologies z.s. – 1. Část.“ - NABÍDKA NEOTEVÍRAT. Zadavatel doporučuje účastníkům, aby obálku přelepili a opatřili razítkem spolu s podpisem oprávněné osoby účastníka. Na obálce bude uvedena identifikace účastníka. Účastník může využít vzoru na titulní stranu obálky, který je přílohou č. 7 zadávací dokumentace.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace. Písemná žádost musí být doručena na korespondenční adresu zmocněné osoby v souladu s bodem 2. 1. zadávací dokumentace, popř. na e-mail kontaktní osoby libor.kozubek@gmail.com, a to neipozděii 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout dodavatelům vysvětlení zadávací dokumentace i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávací dokumentace, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti a zároveň je uveřejní na webových stránkách poskytovatele dotace http://www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Vše je blíže definováno v zadávací dokumentaci včetně všech jejich příloh.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 1.Euro Training s.r.o., Helénská 1799/4, Vinohrady, 120 00 Praha 2, IČ: 24801496

    Datum podpisu smlouvy: 24. 7. 2017

Datum ukončení: 24. 7. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 16. 6. 2017
 
Aktualizováno: 25. 7. 2017