- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání v Jihočeském kraji - Controlling a Reporting v IS HELIOS Orange
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11767
Název zakázky: Vzdělávání v Jihočeském kraji - Controlling a Reporting v IS HELIOS Orange
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 10. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: HELUZ cihlářský průmysl v.o.s.
Sídlo zadavatele: U Cihelny 295, 373 65 Dolní Bukovsko
- Jméno: JUDr. Václav Ježek
- Telefon: +420602409131
- E-mail: jezek@heluz.cz
IČ zadavatele: 46680004
DIČ zadavatele: CZ46680004
- Jméno: Ing. Zuzana Simandlová
- Telefon: +420725703903
- E-mail: simandlova@heluz.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 11. 2017 10:30
Místo pro podání nabídek: U Cihelny 295, 373 65 Dolní Bukovsko
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je kompletní zabezpečení počítačových kurzů „Controlling v IS HELIOS Orange“ a „Reporting v IS HELIOS Orange“ (dále jen "kurzy v HeO") pro zaměstnance společnosti HELUZ cihlářský průmysl v.o.s., výrobní závod Dolní Bukovsko (okr. České Budějovice), a to vybraným dodavatelem.
Více viz Výzva k podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 160000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín: 30.11.2017-30.06.2018. Více viz Výzva k podání nabídek.
Místo dodání / převzetí plnění: Prostory zadavatele - více viz Výzva k podání nabídek.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Výše nabídkové ceny bez DPH (váha 60 %)
- Kvalita a rozsah nabízených služeb (váha 40 %)
Více viz Výzva k podání nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Základní způsobilost
- Profesní způsobilost
- Technická kvalifikace
Více viz Výzva k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána písemně v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, účinnost od 01.05.2017), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek_kurzy v HeO.pdf (25. 10. 2017 14:51)
- Krycí list - JčK_kurzy v HeO.xlsx (25. 10. 2017 14:51)
- Příloha č. 1_Obsah. náplň kurzů v IS HeO.pdf (25. 10. 2017 14:51)
- Příloha č. 2_Prohlášení splnění zákl. způsobilosti_kurzy v HeO.pdf (25. 10. 2017 14:51)
- Příloha č. 3_Nabídkové ceny kurzů v IS HeO.xlsx (25. 10. 2017 14:51)
- Příloha č. 4_Návrh smlouvy_kurzy v HeO.pdf (25. 10. 2017 14:51)
- Oznámení o výsledku VŘ_kurzy v HeO.pdf (27. 11. 2017 11:44)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 112000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): INMEDIAS a.s., Pavlovská 489/63, 692 01 Mikulov; IČ: 60742658; Oprávněná osoba: Vilém Srnec
Datum podpisu smlouvy: 22. 11. 2017
Datum ukončení: 22. 11. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.