Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání v Jihočeském kraji - Controlling a Reporting v IS HELIOS Orange

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11767

Název zakázky: Vzdělávání v Jihočeském kraji - Controlling a Reporting v IS HELIOS Orange

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 10. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: HELUZ cihlářský průmysl v.o.s.

Sídlo zadavatele: U Cihelny 295, 373 65 Dolní Bukovsko

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Václav Ježek
  • Telefon: +420602409131
  • E-mail: jezek@heluz.cz

IČ zadavatele: 46680004

DIČ zadavatele: CZ46680004

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Zuzana Simandlová
  • Telefon: +420725703903
  • E-mail: simandlova@heluz.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 11. 2017 10:30

Místo pro podání nabídek:
U Cihelny 295, 373 65 Dolní Bukovsko

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je kompletní zabezpečení počítačových kurzů „Controlling v IS HELIOS Orange“ a „Reporting v IS HELIOS Orange“ (dále jen "kurzy v HeO") pro zaměstnance společnosti HELUZ cihlářský průmysl v.o.s., výrobní závod Dolní Bukovsko (okr. České Budějovice), a to vybraným dodavatelem.

Více viz Výzva k podání nabídek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 160000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín: 30.11.2017-30.06.2018. Více viz Výzva k podání nabídek.

Místo dodání / převzetí plnění:
Prostory zadavatele - více viz Výzva k podání nabídek.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Výše nabídkové ceny bez DPH (váha 60 %)
  • Kvalita a rozsah nabízených služeb  (váha 40 %)

  Více viz Výzva k podání nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Základní způsobilost
  • Profesní způsobilost
  • Technická kvalifikace

  Více viz Výzva k podání nabídek.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
   Viz Výzva k podání nabídek.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
   Viz Výzva k podání nabídek.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána písemně v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce.

Další požadavky na zpracování nabídky:
  Viz Výzva k podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, účinnost od 01.05.2017), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 112000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): INMEDIAS a.s., Pavlovská 489/63, 692 01 Mikulov; IČ: 60742658; Oprávněná osoba: Vilém Srnec

    Datum podpisu smlouvy: 22. 11. 2017

Datum ukončení: 22. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 27. 10. 2017
 
Aktualizováno: 27. 11. 2017