- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání v MORAVIA PROPAG, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11183
Název zakázky: Vzdělávání v MORAVIA PROPAG, s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 5. 2017
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: MORAVIA PROPAG, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Karásek 7, 621 00 Brno
- Jméno: Robert Matuška
- E-mail: rmatuska@moraviapropag.cz
IČ zadavatele: 25504428
DIČ zadavatele: CZ25504428
- Jméno: Ing. Kateřina Rádlová
- Telefon: +420724027338
- E-mail: kradlova@moraviapropag.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 6. 2017 00:00
Místo pro podání nabídek: MORAVIA PROPAG, s.r.o., Karásek 7, 621 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění vzdělávání zaměstnanců společnosti MORAVIA PROPAG, s.r.o. v oblasti měkkých dovedností. Podrobná specifikace předmětu zakázky je v příloze č. 2 Výzvy k podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1100000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení plnění: červen 2017 Předpokládaný termín ukončení plnění: březen 2019 Realizace zakázky bude zahájena do 5 pracovních dnů od podpisu smlouvy (předpoklad podpisu – červen 2017).
Místo dodání / převzetí plnění: MORAVIA PROPAG, s.r.o., Karásek 7, 621 00 Brno
Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Celková nabídková cena v Kč bez DPH s váhou 70 %
2. Metodický přístup k realizaci školení s váhou 30 %
Více viz Výzva k podání nabídek
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz Výzva k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.zip (25. 5. 2017 12:54)
- výsledek_výzvy.pdf (22. 6. 2017 14:42)
- oznámení_podpis_smlouvy.pdf (22. 6. 2017 14:42)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Ing. Mgr. Igor Ingršt, Sídlo: Za Humny 260, 664 34 Rozdvojovice, IČ: 62111400
Datum podpisu smlouvy: 22. 6. 2017
Datum ukončení: 22. 6. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.