Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání v oblasti měkkých a manažerských dovedností a realizace odborných kurzů v roce 2017

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11102

Název zakázky: Vzdělávání v oblasti měkkých a manažerských dovedností a realizace odborných kurzů v roce 2017

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 4. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR, z. s.

Sídlo zadavatele: Vančurova 2904, 390 01 Tábor

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jiří Horecký, Ph.D., MBA
  • Telefon: +420381213332
  • E-mail: apsscr@apsscr.cz

IČ zadavatele: 60445831

DIČ zadavatele: CZ60445831

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Mgr. Alice Švehlová, výkonná ředitelka
  • Telefon: +420381213332
  • E-mail: reditelka@apsscr.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 5. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
APSS ČR, Vančurova 2904, Tábor 390 01

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je lektorské zajištění 25 vzdělávacích kurzů pro management, účetní, zdravotnický a technický personál a pracovníky v gastronomii členských organizací APSS ČR v následujících tématech:

  • Vyjednávání a argumentace
  • Asertivní jednání
  • Efektivní komunikace
  • Hodnocení zaměstnanců
  • Komunikace v obtížných situacích
  • Konfliktní situace
  • Motivace zaměstnanců
  • Stres a jeho odstraňování
  • Týmová spolupráce
  • Vnitrofiremní komunikace
  • Výživa a stravování v sociálních službách pro seniory
  • Výživa a stravování v sociálních službách pro klienty s demencí
  • Interaktivní vzdělávání pro kuchařky a kuchaře, kteří připravují pokrmy seniorům
  • Komunikace s uživateli sociálních služeb pro pracovníky kuchyně
  • Vykazování ošetřovatelské péče zdravotním pojišťovnám
  • Alzheimerova nemoc – Demence v obrazech
  • Individuální plánování s uživateli trpícími demencí

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 250000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín realizace zakázky: v období do 14 dnů od podpisu smlouvy do 31. 12. 2017

Místo dodání / převzetí plnění:
APSS ČR, Vančurova 2904, Tábor 390 01

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH v Kč (100 %)

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ACTIVCONZULT, s. r. o., Tečovská 257, Zlín-Malenovice, 763 02, IČ 28349342, PhDr. Jiří Hřebíček, jednatel společnosti

    Datum podpisu smlouvy: 18. 5. 2017

Datum ukončení: 18. 5. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 25. 4. 2017
 
Aktualizováno: 19. 5. 2017