Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání v rámci projektu „Aperta – inovativní vzdělávání II“ – kurz Strategické myšlení

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12014

Název zakázky: Vzdělávání v rámci projektu „Aperta – inovativní vzdělávání II“ – kurz Strategické myšlení

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 1. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Aperta, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Lužická 1157/30, 460 01 Liberec 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Oldřich Kvasnička – jednatel
  • Telefon: +420737584400
  • E-mail: o.kvasnicka@aperta.cz

IČ zadavatele: 25436520

DIČ zadavatele: CZ25436520

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Věra Růžičková
  • Telefon: +420739066633
  • E-mail: v.ruzickova@aperta.cz

Lhůta pro podání nabídek: 30. 1. 2018 13:00

Místo pro podání nabídek:
Aperta, s.r.o., Lužická 1157/30, 460 01 Liberec1

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Jedná se o veřejnou zakázku na služby, která je zadávána dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost a nejedná se tedy o veřejnou zakázku realizovanou dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a to i přesto, že v zadávací dokumentaci nebo jejích přílohách může být uveden odkaz na relevantní ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Projekt zadavatele jakož i tato veřejná zakázka, která je jeho součástí, je spolufinancována ze zdrojů Evropské unie.

Zadávací dokumentace je pro Dodavatele ucházejícího se o veřejnou zakázku závazná.

Práva, povinnosti či podmínky v této dokumentaci neuvedené se řídí zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.

Specifikace předmětu plnění:

Cílem tohoto zadávacího řízení je výběr dodavatele vzdělávacích služeb v rámci projektu „Vzdělávání v rámci projektu „Aperta – inovativní vzdělávání II“.

Vzdělávací služby jsou určeny zaměstnancům společnosti Aperta, s.r.o., kteří jsou zaměstnání na různých pozicích (vedení, lektoři dalšího vzdělávání, obchodníci, asistentky,…), které jsou dále specifikovány. 

Vzdělávání bude probíhat v Liberci v předem domluvených prostorách. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora, stravné lektora a ubytování lektora, školicí pomůcky, materiály apod. Zadavatel hradí náklady na školicí místnost, prezentační techniku (dataprojektor, flipchart) a občerstvení pro školené osoby, účastník je proto nebude zahrnovat do nabídkové ceny.

Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:

Dodavatel poskytne účastníkům školení v potřebném počtu  písemné výukové a podpůrné materiály.
Harmonogram může být před podpisem smlouvy s vybraným dodavatelem  zakázky přizpůsoben dle aktuálních potřeb zadavatele.
U kurzu musí být dodrženy počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů.
Výukové hodiny jsou myšleny v délce 60 minut.
Školicí den je myšlen v délce 8 hodin školení, bez přestávek. Přestávky dodavatel navrhne nad rámec výše uvedeného rozsahu, a to v min. počtu 2, včetně pauzy na oběd.
Součástí plnění je vydání certifikátu nebo dokladu o úspěšném absolvování kurzu.
Pro plnění předmětu této veřejné zakázky musí mít vybraný dodavatel k dispozici dostatečný počet kvalifikovaných a specializovaných osob. Dodavatel je povinen vždy zajistit, aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které tuto specializaci či kvalifikaci požadovanou zadavatelem splňují. Zadavatel je oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit a dodavatel je povinen v takovém případě poskytnout součinnost.
V rámci všech informačních a komunikačních aktivit a na výstupech týkajících se projektu dá účastník zadávacího řízení najevo podporu z ESF tím, že použije povinné prvky vizuální identity OPZ. Výčet informačních a komunikačních aktivit a výstupů, kde je nutné použít povinné prvky vizuální identity OPZ, je obsažen v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Účastník je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty.

Součástí plnění bude rovněž dodání dokumentace související s realizací vzdělávacího kurzu, a to prezenčních listin, záznamů o školení a osvědčení/certifikátů o absolvování kurzů pro jednotlivé účastníky.

Součástí plnění dodavatele budou veškeré dodávky a činnosti, které nejsou v této výzvě k podání nabídek detailně specifikovány, ale které jsou nutné pro zhotovení díla a jeho funkci.

 

 

Tato veřejná zakázka obsahuje 1 kurz v tématu Strategické myšlení v rámci kurzů Měkké a manažerské dovednosti .

Specifikace kurzu: Strategické myšlení

počet účastníků: 5
počet vzdělávacích hodin: 16 (1 hodina = 60 minut)
celková maximální cena za kurz bez DPH: 50 000,00 Kč
předpokládaný termín realizace: 2. polovina roku 2018
obsah kurzu:  úloha strategického myšlení ve fungování firmy,  jak rozvíjet strategické myšlení u sebe (techniky pro strategické myšlení),  jak rozvíjet strategické myšlení ve firmě (nástroje strategického myšlení pro implementaci ve firmách - zkušenosti z konkrétních firem - zaměřeno na menší firmy 50 - 200 zaměstnanců)

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 50000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
2. polovina roku 2018.

Místo dodání / převzetí plnění:
Aperta, s.r.o., Lužická 1157/30, 460 01 Liberec 1 či jiné místo po vzájemné dohodě s vybraným dodavatelem/vybranými dodavateli

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

A) ZÁKLADNÍ ZPŮSOBILOST

Účastník prokáže splnění základní způsobilosti:

doložením originálu čestného prohlášení účastníka o tom, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to v České republice.
doložením originálu čestného prohlášení účastníka o tom, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to v České republice.
doložením originálu čestného prohlášení účastníka o tom, že nebyl pravomocně odsouzen a že není v likvidaci.

Účastník použije vzor Čestného prohlášení, který je přílohou č. 2 této výzvy. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem, či za Dodavatele. Pokud za Dodavatele jedná zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce předložena plná moc v originále, nebo v úředně ověřené kopii.

B) PROFESNÍ ZPŮSOBILOST

Účastník prokáže splnění profesní způsobilosti:

doložením prosté kopie výpisu z obchodního rejstříku nebo jiného dokladu o právní subjektivitě dle příslušné právní formy účastníka,
doložením prosté kopie dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména dokladu prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

Předloží-li Dodavatel výpis ze seznamu kvalifikovaných Dodavatelů ve lhůtě pro prokázání splnění kvalifikace, nahrazuje tento výpis prokázání splnění profesní způsobilosti. Obdobně předloží-li Dodavatel certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných Dodavatelů, který obsahuje náležitosti stanovené ve lhůtě pro prokázání splnění kvalifikace, a údaje v certifikátu jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace, nahrazuje tento certifikát, v rozsahu v něm uvedených údajů, prokázání splnění kvalifikace Dodavatelem.

Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů účastníka nesmějí být ke dni podání nabídky starší 90 kalendářních dnů.

 

C) TECHNICKÁ KVALIFIKACE

Zadavatel požaduje, aby byl předmět plnění zakázky plněn prostřednictvím níže uvedených osob s požadovanými zkušenostmi. Účastník prokáže splnění technické kvalifikace předložením profesních životopisů lektorů / členů lektorského týmu, kteří se budou podílet na realizaci zakázky, a dále kopií dokladů o jejich vzdělání a kvalifikaci, a seznamu významných služeb realizovaných v posledních 3 letech, specifikovaných níže.

Vymezení minimální úrovně kvalifikace:

Nejvyšší dosažené vzdělání lektora- Diplom o VŠ vzdělání (oblast managementu, ekonomie,…)

Prokazatelné zkušenosti:

Seznam alespoň tří realizovaných významných služeb zaměřených na  vzdělávání v oblasti strategického myšlení v komerční sféře, a seznam alespoň tří významných služeb zaměřených na poskytování poradenství v oblasti strategického řízení. Alespoň 1 rok pedagogické praxe na vysoké škole zaměřené na strategické myšlení nebo spoluautorství odborné knihy zaměřené na strategické myšlení či řízení.

Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Závazné požadavky zadavatele:

Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této výzvy a v přílohách výzvy vymezují závazné

požadavky zadavatele na plnění zakázky.

Tyto požadavky je účastník povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a

ve své nabídce je akceptovat. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této výzvě a v

jejích přílohách či změny obchodních podmínek budou považovány za nesplnění výzvy s

následkem vyloučení účastníka z další účasti na zadávacím řízení.

Dodavatel, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci (analogicky s § 107 odst. 4 zákona). Dodavatel, který nepodal nabídku v zadávacím řízení, však může být Poddodavatelem více Dodavatelů v tomtéž zadávacím řízení.

Zadavatel vyloučí účastníka zadávacího řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník zadávacího řízení v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci (analogicky s § 107 odst. 5 zákona).

Předmět zakázky musí být proveden plně v souladu s platnými právními předpisy a technickými

normami.

Nabídka účastníka musí plně respektovat podmínky stanovené v této výzvě.

Nabídka účastníka musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě, není přípustné

nabídnout pouze některé soubory.

 

Zadavatel jako součást výzvy předkládá návrh smlouvy o realizaci zakázky, viz Příloha č. 3, který je pro účastníka závazný. Účastník doplní do návrhu smlouvy o realizaci projektu pouze identifikační a kontaktní údaje v požadovaném rozsahu a další údaje stanovené zadavatelem (údaje v textu vyznačené údajem „DOPLNIT“).

 

Zadavatel požaduje vypracování nabídky v následující struktuře:

Krycí list s identifikačními údaji dodavatele a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč (Příloha č. 1 této výzvy).
Doklady k prokázání kvalifikace dodavatele.
Požadované informace ve vztahu k poddodavatelům
Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky (Příloha č. 3 této výzvy k dané části). Povinné přílohy smlouvy budou přiloženy až po uzavření zadávacího řízení.
Ostatní (zde Účastník uvede informace související s plněním veřejné zakázky, na které nebyl prostor v předchozích kapitolách a které považuje za nezbytné

 

Uvedená struktura nabídky je pro účastníky závazná.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní

realizaci zakázky v souladu s touto výzvou. Nabídková cena

bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez

DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k

řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky

včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu

zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady

potřebné na zajištění školení (zejména náklady na odměnu

pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu, školicí pomůcky, materiály apod.). Nabídková cena účastníka nezahrnuje náklady na školicí místnost, prezentační techniku (dataprojektor, flipchart) a občerstvení pro školené osoby (hradí zadavatel).

Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu

realizace zakázky navyšovat.

Účastník je povinen uvést svou nabídkovou cenu v krycím listu (Příloha č. 1 této výzvy) a návrhu smlouvy o realizaci zakázky pro danou část veřejné zakázky (Příloha č. 3 výzvy).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 50000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Outward Bound - Česká cesta, s.r.o.

    Datum podpisu smlouvy: 6. 2. 2018

Datum ukončení: 6. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 8. 1. 2018
 
Aktualizováno: 22. 2. 2018