- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání v rámci projektu „Zavádění komplexního terapeutického modelu v Domově Na zámečku Rokytnice“
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10903
Název zakázky: Vzdělávání v rámci projektu „Zavádění komplexního terapeutického modelu v Domově Na zámečku Rokytnice“
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 12. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: Domov Na zámečku Rokytnice, příspěvková organizace
Sídlo zadavatele: Rokytnice 1, 751 04 Rokytnice
- Jméno: JUDr. Eva Fabová, ředitelka organizace, GSM: 733531122, e-mail: reditelka@domovrokytnice.cz
IČ zadavatele: 61985911
- Jméno: Mgr. Martina Wywialová
- Telefon: 702014317
- E-mail: wywialova@presley-tender.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 1. 2017 11:00
Místo pro podání nabídek: PRESLEY s.r.o., 17. listopadu 1126/43, 779 00 Olomouc
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 421700,00 bez DPH
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 – Smlouva na dodání vzdělávacích služeb – 1. dílčí část.docx (16. 12. 2016 10:49)
- Příloha č. 2 – Smlouva na dodání vzdělávacích služeb – 2. dílčí část.docx (16. 12. 2016 10:49)
- Příloha č. 3 - Čestné prohlášení.docx (16. 12. 2016 10:49)
- Výzva_Na záměčku.pdf (16. 12. 2016 10:49)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (22. 12. 2016 14:09)
- oznámení o výsledku část 1.pdf (10. 1. 2017 17:27)
- oznámení o výsledku část 2.pdf (10. 1. 2017 17:27)
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
||||||||||||
Předmětem tohoto výběrového řízení je nákup služeb od dodavatele/-ů, který/-ří zajistí vzdělávání zaměstnanců příspěvkové organizace Domov Na zámečku Rokytnice, p. o., v rámci projektu „Zavádění komplexního terapeutického modelu v Domově Na zámečku Rokytnice“, registrační číslo: CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_023/0001210. Zakázka je rozdělena do dvou následujících dílčích částí:
1. Dílčí část
SMYSLOVÁ AKTIVIZACE – LEVEL 1 a LEVEL 2 Smyslová aktivace je cílená, na potřeby orientovaná, biografická aktivizace a podpora seniorů a osob s demencí, či jiným degenerativním onemocněním. Akreditované kurzy MPSV ČR pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách. Předpokládaný počet účastníků: 42 Maximální celková cena 1. dílčí části: 319.200,-- Kč bez DPH
a) Vzdělávací kurz: Level 1 - Základní kurz zvládání využívání smyslové aktivace v praxi Předpokládaný rozsah kurzu: 48 vyučovacích hodin (8 hod./den, vyučovací hodina 45 min.) Počet účastníků: 30 pracovníků (2 skupiny) Celkový počet jednotek: 30 x osobokurz Místo realizace: Domov Na zámečku Rokytnice Maximální cena kurzu: 228.000,-- Kč bez DPH Obsah kurzu:
b) Vzdělávací kurz: Level 2 – Získání kompetence především v práci s osobami s demencí Předpokládaný rozsah kurzu: 48 vyučovacích hodin (8 hod./den, vyučovací hodina 45 min.) Počet účastníků: 12 pracovníků (1 skupina) Celkový počet jednotek: 12 x osobokurz Místo realizace: Domov Na zámečku Rokytnice Maximální cena kurzu: 91.200,-- Kč bez DPH Obsah kurzu:
2. Dílčí část
SEBEUDRŽOVACÍ TERAPIE A BAZÁLNÍ STIMULACE Předpokládaný počet účastníků: 72 (5 skupin) Maximální celková cena 2. dílčí části: 102.500,-- Kč bez DPH
Terapie sebeudržení je terapeutický přístup k lidem se středně těžkým a těžkým stupněm demence s cílem zachování uspokojivé kvality jejich života prostřednictvím poskytování adekvátní podpory, léčby a péče.
Předpokládaný rozsah kurzu: 1 den (8 hod./den, vyučovací hodina 45 min.) Počet účastníků: 61 pracovníků (4 skupiny) Celkový počet jednotek: 4 školící dny Místo realizace: Domov Na zámečku Rokytnice Maximální cena kurzu: 64.000,-- Kč bez DPH Akreditovaný kurz MPSV ČR pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách. Obsah kurzu:
b) Vzdělávací kurz: Bazální stimulace – základní kurz Bazální stimulace je pedagogicko – ošetřovatelský koncept podporující vnímání, komunikaci a pohybové schopnosti člověka s cílem podpořit jeho zachovalé schopnosti a kvalitu života. Předpokládaný rozsah kurzu: 24 vyučovacích hodin (8 hod./den, vyučovací hodina 45 min.) Celkový počet jednotek: 11 x osobokurz Místo realizace: Domov Na zámečku Rokytnice Maximální cena kurzu: 38.500,-- Kč bez DPH
Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách. Obsah kurzu:
Obsah a rozsah vzdělávacích kurzů je navržen jako předpokládaný.
Požadavky zadavatele k plnění zakázky: Zakázka je vnitřně členěna do dvou dílčích částí předmětu plnění. Uchazeč se může účastnit jedné části nebo obou částí veřejné zakázky. Zadavatel postupuje při výběru dodavatele v každé části odděleně. Uchazeč podá kompletní nabídku pro jednotlivou dílčí část veřejné zakázky, tzn. uchazeč, který chce podat nabídku pro obě dílčí části veřejné zakázky, předloží zadavateli dvě nabídky s kompletní dokumentací dle požadavků této Výzvy.
Zakázka musí být realizována v rámci vzdělávacích kurzů akreditovaných MPSV ČR pro příslušnou cílovou skupinu účastníků.
Uchazeč je povinen doložit akreditace vzdělávacích kurzů ve formě a rozsahu požadovaném zadavatelem v profesních kvalifikačních předpokladech.
Základní a profesní kvalifikační předpoklady jsou uvedeny v odst. „Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele“ této výzvy. Dodavatel zajistí lektorské obsazení výuky a školící materiály pro každého účastníka kurzu. Dodavatel zajistí v rámci plnění zakázky zejm. tyto dokumenty: prezenční listiny, osvědčení o absolvování kurzu, závěrečné zprávy z kurzu, vzorky školících materiálů, případně další dokumenty vzniklé v průběhu kurzu. Školící materiály budou opatřeny prvky, logy a odkazy v souladu s povinnými prvky vizuální identity OPZ. Dodavatel zajistí na všech kurzech, školících materiálech a jím poskytovaných dokumentech (prezenční listiny, evaluační dotazníky, atd.) dodržení pravidel pro informování a komunikaci a vizuální identitu Operačního programu Zaměstnanost (dále jen OPZ) dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz).
Dodavatel zajistí podepsání prezenčních listin všemi účastníky a lektorem, a vyplnění evaluačních dotazníků z každého jím organizovaného kurzu.
V závěru kurzu dodavatel vystaví každému účastníkovi kurzu osvědčení o absolvování kurzu.
Dodavatel je povinen respektovat pravidla OPZ a realizovat zakázku, zejména pak v souladu s Obecnou části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost v aktuální verzi. Zadavatel požaduje, aby lektorskou činnost plnil výhradně vybraný dodavatel. V případě, že uchazeč uvažuje o plnění jiné části plnění prostřednictvím poddodavatele, je povinen tuto skutečnost uvést ve své nabídce, včetně identifikace uvažovaného poddodavatele a stanovení části plnění, která by měla být plněna prostřednictvím poddodavatele. Požadavky zde stanovené platí pro jednotlivou dílčí část veřejné zakázky.
|
||||||||||||
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Maximální celková cena zakázky činí Kč 421.700,-- bez DPH, přičemž jsou stanoveny současně i maximální ceny jednotlivých dílčích částí, jejichž výši musí uchazeč respektovat (viz předchozí odstavec „Popis předmětu zakázky“ této výzvy). Stanovenou cenu je možné překročit v případě změny právních předpisů k DPH. V případě nerespektování maximální ceny jednotlivých dílčích částí veřejné zakázky, je zadavatel oprávněn vyřadit nabídku a uchazeče vyloučit. |
|||||||||||
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Doba trvání zakázky je daná dobou realizace projektu. Zakázka musí být v celém rozsahu realizována v období leden 2016 až srpen 2018. |
|||||||||||
Místo dodání / převzetí plnění |
Vzdělávací kurzy 1. a 2. dílčí části předmětu zakázky budou uskutečněny v prostorách Domova Na zámečku Rokytnice.
|
|||||||||||
Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii |
||||||||||||
Úplné a včas doručené nabídky budou hodnoceny podle těchto hodnotících kritérií:
Nabídková cena bez DPH: - 1. dílčí část veřejné zakázka - nejlépe bude hodnocena nabídka pro tuto dílčí část s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. -2. dílčí část veřejné zakázky – nejlépe bude hodnocena nabídka pro tuto dílčí část s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH.
|
||||||||||||
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
||||||||||||
Prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče; jsou-li doklady podepsány zmocněnou osobou, uchazeč doloží originál plné moci, která byla pro tento případ udělena.
|
||||||||||||
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
||||||||||||
Uchazeč zpracuje nabídku v této struktuře (platí zvlášť pro nabídku pro 1. a pro nabídku pro 2. dílčí část veřejné zakázky):
- statutární zástupce uchazeče, příp. i osoba oprávněná k podpisu nabídky na základě plné moci
- nabídková cena dílčí části – uvedení ceny za jednotlivé kurzy a celkové ceny za dílčí část veřejné zakázky v Kč bez DPH dle Požadavku na způsob zpracování nabídkové ceny (viz níže).
|
||||||||||||
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Nabídková cena bude zpracována ve struktuře dle přílohy č. 1 Smlouvy na dodání vzdělávacích služeb, která je přílohou tohoto dokumentu. Nabídková cena jednotlivé dílčí části veřejné zakázky bude zahrnovat veškeré nutné a uznatelné náklady na komplexní plnění zvolené části zakázky – lektorská činnost, doprava, náklady na vyhotovení souvisejících dokumentů, vyhodnocení apod. V průběhu plnění zakázky dodavatel nemůže vyžadovat úhradu dalších dodatečných nákladů. Akreditované kurzy jsou osvobozeny od DPH (DPH=0%), pokud jsou plněny vybraným dodavatelem. |
|||||||||||
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka pro jednotlivou část veřejné zakázky bude zadavateli předložena v písemné podobě v jednom originále. Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče; je-li nabídka podepsána zmocněnou osobou, doloží uchazeč v nabídce originál plné moci, která byla pro tento případ udělena. Všechny listy nabídky budou číslovány průběžnou vzestupnou řadou a spojeny tak, aby je nebylo možné bez poškození vyjmout. Nabídka pro jednotlivou část bude doručena na adresu PRESLEY s.r.o. v uzavřené obálce dostatečně zajištěné proti neoprávněné manipulaci a označené těmito náležitostmi: název zakázky, uvedení předmětné dílčí části veřejné zakázky, adresa zadavatele, název a adresa sídla uchazeče, nápis „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ v levém horním rohu. V případě, že uchazeč podá nabídku na obě části veřejné zakázky, lze obě nabídky podat v jedné obálce, ale na obálce je povinen uvést obě dílčí části, Jednotlivá nabídka dílčí části veřejné zakázky však musí obsahovat veškeré dokumenty dle této Výzvy a být samostatně a oddělitelně svázaná. |
|||||||||||
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
|||||||||||
Požadavek na jednu nabídku |
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku pro jednotlivou část veřejné zakázky. Uchazeč, který má zájem podat nabídku na obě dílčí části veřejné zakázky, podá dvě nabídky. |
|||||||||||
Informace o poskytování dodatečných informací |
||||||||||||
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) týkající se zadávacích podmínek zakázky Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
||||||||||||
Další požadavky na zpracování nabídky |
||||||||||||
|
||||||||||||
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. |
|||||||||||
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.