- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání v rámci projektu „Zkvalitnění poskytovaných služeb v Domově u rybníka“
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11080
Název zakázky: Vzdělávání v rámci projektu „Zkvalitnění poskytovaných služeb v Domově u rybníka“
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Domov u rybníka Víceměřice, příspěvková organizace
Sídlo zadavatele: Víceměřice 32, 798 26 Víceměřice
- Jméno: Ing. Pavla Václavíčková, vedoucí ekonomického úseku – pověřená zastupováním ředitele
- Telefon: +420773603153
- E-mail: ekonom@domovurybnika.cz
IČ zadavatele: 71197729
- Jméno: Ing. Marcela Hnátová
- Telefon: +420736484810
- E-mail: marcela.hnatova@eufc.cz
Lhůta pro podání nabídek: 27. 4. 2017 09:00
Místo pro podání nabídek: Domov u rybníka Víceměřice, příspěvková organizace, Víceměřice 32, 798 26 Víceměřice. Nabídky budou doručeny osobně nebo prostřednictvím držitele poštovní licence k rukám - paní Ing. Pavla Václavíčková.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zadavatel konstatuje, že se jedná o výběrové řízení na služby s možností dílčího plnění. Zadavatel rozdělil výběrové řízení na 2 dílčí části, přičemž účastník může předložit nabídku na jednu dílčí část nebo na obě dílčí části, přičemž každá z částí bude mít stanoveno samostatné hodnocení.
Zadavatel Domov u rybníka Víceměřice, příspěvková organizace, vyhlašuje výběrové řízení na služby s možností dílčího plnění s názvem „Zkvalitnění poskytovaných služeb v Domově u rybníka“. Zadavatel rozdělil výběrové řízení na služby s možností dílčího plnění na následující části:
- Dílčí část 1: Reminiscenční terapie a Doprovázení umírajících v zařízení sociální péče
- Dílčí část 2: Znalosti pracovníka v sociálních službách
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 615000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín realizace zakázky: květen 2017 až prosinec 2018.
Místo dodání / převzetí plnění: Domov u rybníka Víceměřice, příspěvková organizace, Víceměřice 32, 798 26 Víceměřice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Dílčí část 1: nejnižší nabídková cena
Dílčí část 2: nejnižší nabídková cena
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip-1 (11. 4. 2017 15:34)
- Dílčí část 2_Rozhodnutí a oznámení o zrušení VŘ.pdf (9. 5. 2017 11:12)
- Dílčí část 2_Rozhodnutí o vyloučení uchazeče.pdf (9. 5. 2017 11:12)
- 11_Oznameni o vysledku VŘ.pdf (5. 6. 2017 15:41)
- Oznámení o podpisu smlouvy část 1.pdf (30. 8. 2017 11:51)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1: HARTMANN - RICO a.s., Masarykovo náměstí 77, 664 71 Veverská Bítýška, IČ: 44947429, Ing. Marek Třeška, MBA, Ing. Tomáš Groh, Ing. Pavel Fuchs
Datum podpisu smlouvy: 21. 8. 2017
Zrušené části zakázky: Dílčí čast 2
Datum ukončení: 21. 8. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.