- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání v rámci projektu „Zkvalitnění poskytovaných služeb v Domově u rybníka“- Znalosti pracovníka v sociálních službách
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11195
Název zakázky: Vzdělávání v rámci projektu „Zkvalitnění poskytovaných služeb v Domově u rybníka“- Znalosti pracovníka v sociálních službách
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 6. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_023/0001309 Zkvalitnění poskytovaných služeb v Domově u Rybníka příjemce: Domov u rybníka Víceměřice, příspěvková organizace
Název/obchodní firma zadavatele: Domov u rybníka Víceměřice, příspěvková organizace
Sídlo zadavatele: Víceměřice 32, 798 26 Víceměřice
- Jméno: Ing. Pavla Václavíčková, vedoucí ekonomického úseku, pověřená zastupováním ředitele
- Telefon: +420773603153
- E-mail: ekonom@domovurybnika.cz
IČ zadavatele: 71197729
- Jméno: Ing. Marcela Hnátová
- Telefon: +420736484810
- E-mail: marcela.hnatova@eufc.cz
Lhůta pro podání nabídek: 14. 6. 2017 09:00
Místo pro podání nabídek: Domov u rybníka Víceměřice, příspěvková organizace, Víceměřice 32, 798 26 Víceměřice. Nabídky budou doručeny osobně nebo prostřednictvím držitele poštovní licence k rukám - paní Ing. Pavla Václavíčková.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zadavatel, Domov u rybníka Víceměřice, vyhlašuje výběrové řízení na služby s názvem Vzdělávání v rámci projektu „Zkvalitnění poskytovaných služeb v Domově u rybníka“- Znalosti pracovníka v sociálních službách. Předmětem je zajištění realizace akreditovaných vzdělávacích kurzů pracovníků Domova u rybníka Víceměřice dle níže uvedené specifikace předmětu zakázky. Zadavatel neumožňuje dílčí plnění v rámci zakázky.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 455000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín realizace zakázky: červen 2017 až prosinec 2018.
Místo dodání / převzetí plnění: Domov u rybníka Víceměřice, příspěvková organizace, Víceměřice 32, 798 26 Víceměřice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nejnižší nabídková cena
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její kontaktní adresu, telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávacích podmínek. Písemná žádost musí být doručena na adresu: Domov u rybníka Víceměřice, příspěvková organizace, Víceměřice 32, 798 26 Víceměřice kontaktní osoba: Ing. Marcela Hnátová nebo e-mail marcela.hnatova@eufc.cz . Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozích žádostí. Zadavatel odešle e-mailem vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti účastníka. Vysvětlení zadávacích podmínek včetně přesného znění požadavku bude odeslána e-mailem všem známým účastníkům a rovněž bude uveřejněna na portálu www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.zip (30. 5. 2017 16:48)
- Oznámení o výsledku VŘ.pdf (4. 7. 2017 13:21)
- Oznámení o podpisu smlouvy.pdf (30. 8. 2017 11:55)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): HARTMANN - RICO a.s., Masarykovo náměstí 77, 664 71 Veverská Bítýška, IČ: 44947429, Ing. Marek Třeška, MBA, Ing. Tomáš Groh, Ing. Pavel Fuchs
Datum podpisu smlouvy: 21. 8. 2017
Datum ukončení: 21. 8. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.