Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců Bombardier Transportation Czech Republic a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10847

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců Bombardier Transportation Czech Republic a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 10. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Bombardier Transportation Czech Republic a.s.

Sídlo zadavatele: Svatopluka Čecha 1205/12, 470 01 Česká Lípa

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: KURT LIEVENS, prokurista, tel.: 487 802 602, e-mailová adresa: kurt.lievens@rail.bombardier.com

IČ zadavatele: 49902083

DIČ zadavatele: CZ49902083

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Kateřina Ševčíková
  • Telefon: 487 802 602
  • E-mail: katerina.sevcikova@cz.transport.bombardier.com

Lhůta pro podání nabídek: 17. 10. 2016 12:00

Místo pro podání nabídek:
Svatopluka Čecha 1205/12, 470 01 Česká Lípa

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 814000,00 bez DPH

Soubory ke stažení:

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Zajištění vzdělávacích aktivit včetně závěrečné zkoušky.

Specifikace vzdělávacích aktivit:

1. Tvorba technických výkresů k výrobkům pro nový projekt

- počet účastníků: 5

- min. počet hodin vzdělávání pro jednoho účastníka: 30 hodin á 60 minut (z toho 2 hodiny zkoušky)

- očekávaný obsah:

  • normalizace v technických výkresech dle typu výrobku (pro automotive, letectví apod.)
  • tvorba výkresu se zohledněním příslušných norem
  • zhodnocení funkčnosti navrženého výrobku a provedení úprav
  • značky pro technologie zpracování
  • značky pro způsob antikorozní ochrany a broušení
  • určení technologie výroby dle nákresu

 

- způsob zakončení: Závěrečné přezkoušení

- typ vzdělávání: další profesní vzdělávání – neakreditované (výstupním dokladem bude osvědčení o absolvování)

 

2. Pokročilé metody pro zjišťování kvality se zaměřením na jejich využití v nové zakázce

- počet účastníků: 3

- min. počet hodin vzdělávání pro jednoho účastníka: 37,5 hodiny á 60 minut (z toho 2,5 hodiny zkoušky)

- očekávaný obsah:

  • EPQP
  • Six Sigma
  • FMEA
  • Praktický nácvik použití sofistikovaných metod zajišťování kvality pod dohledem lektora
  • Vedení příslušné dokumentace

 

- způsob zakončení: Závěrečné přezkoušení

- typ vzdělávání: další profesní vzdělávání – neakreditované (výstupním dokladem bude osvědčení o absolvování)

 

3. Specifika svárových spojů a ploch

- počet účastníků: 4

- min. počet hodin vzdělávání pro jednoho účastníka: 15 hodiny á 60 minut (z toho 1 hodina zkoušky)

- očekávaný obsah:

  • tvary a rozměry svárových ploch obecně
  • tvary a rozměry svárových ploch strojních konstrukcí pro nového zákazníka
  • pevnostní výpočet svárových spojů
  • pevnostní výpočet svárových spojů na strojních konstrukcí pro nového zákazníka
  • praktický nácvik využití teoretických poznatků na dalších výrobcích (ne jen na produktech pro nového zákazníka) s cílem naučit zaměstnance používat získané znalosti a dovednosti bez ohledu na typ zakázky

 

- způsob zakončení: Závěrečné přezkoušení

- typ vzdělávání: další profesní vzdělávání – neakreditované (výstupním dokladem bude osvědčení o absolvování)

 

4. Určení způsobu antikorozní ochrany a broušení ploch k zajištění kvality

- počet účastníků: 5

- min. počet hodin vzdělávání pro jednoho účastníka: 15 hodiny á 60 minut (z toho 1 hodina zkoušky)

- očekávaný obsah:

  • koroze – její podstata, typy dle druhu kovu, chemická koroze, elektrochemická koroze, korozní zkoušky
  • ochrana proti korozi běžnými i speciálními způsoby – konstrukční úprava, ochrana elektrochemická, ochrana povlaky, ochrana proti korozi v tropech, dočasná antikorozní ochrana, úprava korozního prostředí
  • povrchová úprava kovových konstrukcí a ploch – příprava povrchu (mechanická odmašťování, moření kovů, elektrolytické leštění kovů), kovové ochranné povlaky
  • broušení – rovinné, vnějších rotačních ploch, bezhrotové broušení vnějších válcových rotačních ploch, broušení brousícím pásem
  • použití jednotlivých metod antikorozní ochrany a broušení
  • hodnocení vlastností konstrukčních ploch s cílem určit nejvhodnější způsob broušení a antikorozní ochrany

 

- způsob zakončení: Závěrečné přezkoušení

- typ vzdělávání: další profesní vzdělávání – neakreditované (výstupním dokladem bude osvědčení o absolvování)

 

5. Mistr, mistrová, vedoucí provozu

Pozn. název vzdělávací aktivity se může měnit v souladu se schválenou akreditací.

- počet účastníků: 32 osob rozdělených do 3 skupin

- min. počet hodin vzdělávání pro jednoho účastníka: 122 hodin á 45 minut (z toho 2 hodiny zkoušky)

- očekávaný obsah:

  • role vedoucího provozu
  • plánování výroby a rozhodování
  • řešení krizových situací ve výrobě s využitím odborných znalostí z výrobního programu
  • řízení rizik ve výrobě, vytváření záložních plánů
  • řízení lidí
  • organizace výroby
  • zaškolování
  • kontrola práce podřízených
  • praktický trénink využití získaných znalostí a dovedností

 

- způsob zakončení: Závěrečné přezkoušení

- typ vzdělávání: Další profesní vzdělávání - akreditované (výstupním dokladem bude osvědčení o rekvalifikaci)

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Maximální cena celkem (bez DPH)

814 000 Kč bez DPH

 

1. Tvorba technických výkresů k výrobkům pro nový projekt - 60 000 Kč bz DPH

 

2. Pokročilé metody pro zjišťování kvality se zaměřením na jejich využití v nové zakázce - 60 000 Kč bez DPH

 

3. Specifika svárových spojů a ploch - 32 000 Kč bez DPH

 

4. Určení způsobu antikorozní ochrany a broušení ploch k zajištění kvality - 32 000 Kč bez DPH

 

5. Mistr, mistrová, vedoucí provozu - 630 000 Kč bez DPH

 

Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí také pro ceny jednotlivých aktivit. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen povede k vyřazení nabídky.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

1. Tvorba technických výkresů k výrobkům pro nový projekt:

10/2016 – 31. 12. 2016

 

2. Pokročilé metody pro zjišťování kvality se zaměřením na jejich využití v nové zakázce:

10/2016 – 31. 12. 2016

 

3. Specifika svárových spojů a ploch:

10/2016 – 31. 12. 2016

 

4. Určení způsobu antikorozní ochrany a broušení ploch k zajištění kvality:

10/2016 – 31. 12. 2016

 

5. Mistr, mistrová, vedoucí provozu:

1. 11. 2016 – 30. 4. 2017

Místo dodání / převzetí plnění

Svatopluka Čecha 1205/12, 470 01 Česká Lípa

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

  • Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium

Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

  • Metodika organizace kurzů (60 %) – nečíselné kritérium

Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 10 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

a) metodiky výuky,

b) efektivity výukových metod,

c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby.

Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů.

Pro hodnocení budou využity následující metody:

hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota (Nabídková cena bez DPH )

100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v %

hodnota (např. cena) z hodnocené nabídky

 

Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu.

 

počet bodů, které hodnocená nabídka x váha kritéria vyjádřená v % v daném kritériu získala

 

Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.

Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OP Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

  1. Základní způsobilost:

Uchazeč musí prokázat splnění základní způsobilosti stanovené analogicky s § 74 zákona o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilosti prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 75 zákona o zadávání veřejných zakázek, a to v prosté kopii.

  1. Profesní způsobilost:

Způsobilý je uchazeč, který předloží:

  • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
  • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci;
  • Akreditace vedoucí provozu, mistr, mistrová;

Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o zadávání veřejných zakázek) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

 

  1. Technické kvalifikační předpoklady

Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč identifikací osoby (lektora) odpovědného za realizaci jednotlivých kurzů. Zadavatel požaduje, aby lektor (či lektoři) disponovali následujícími certifikáty: 1) FMEA (pro pokročilé metody kvality) 2) QA / Quality auditor (pro pokročilé metody kvality) 3) CQI9 (pro specifika svárových spojů a ploch. Součástí nabídky budou požadované certifikáty.

 

Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, uchazeč předloží také překlad dokumentu.

Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat:

  • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny
  • Předmět plnění (konkretizovaný kvantitativně a kvalitativně)
  • Cenu bez DPH, cenu včetně DPH a DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH)
  • Platební podmínky
  • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
  • Místo dodání/převzetí zboží nebo výstupu plnění (rozumí se jím sídlo zadavatele)
  • Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu.

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede uchazeč v nabídce ceny za jednotlivé aktivy.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu.

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.

Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

Platební a obchodní podmínky:

  • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností min. 15 dnů.
  • Zadavatel nebude poskytovat zálohy.
  • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím poddodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím poddodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 6. 10. 2016
 
Aktualizováno: 7. 11. 2016