- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců Bombardier Transportation Czech Republic a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10847
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců Bombardier Transportation Czech Republic a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 10. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Bombardier Transportation Czech Republic a.s.
Sídlo zadavatele: Svatopluka Čecha 1205/12, 470 01 Česká Lípa
- Jméno: KURT LIEVENS, prokurista, tel.: 487 802 602, e-mailová adresa: kurt.lievens@rail.bombardier.com
IČ zadavatele: 49902083
DIČ zadavatele: CZ49902083
- Jméno: Kateřina Ševčíková
- Telefon: 487 802 602
- E-mail: katerina.sevcikova@cz.transport.bombardier.com
Lhůta pro podání nabídek: 17. 10. 2016 12:00
Místo pro podání nabídek: Svatopluka Čecha 1205/12, 470 01 Česká Lípa
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 814000,00 bez DPH
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (6. 10. 2016 11:53)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (7. 11. 2016 15:51)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče.pdf (7. 11. 2016 15:51)
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Zajištění vzdělávacích aktivit včetně závěrečné zkoušky. Specifikace vzdělávacích aktivit: 1. Tvorba technických výkresů k výrobkům pro nový projekt - počet účastníků: 5 - min. počet hodin vzdělávání pro jednoho účastníka: 30 hodin á 60 minut (z toho 2 hodiny zkoušky) - očekávaný obsah:
- způsob zakončení: Závěrečné přezkoušení - typ vzdělávání: další profesní vzdělávání – neakreditované (výstupním dokladem bude osvědčení o absolvování)
2. Pokročilé metody pro zjišťování kvality se zaměřením na jejich využití v nové zakázce - počet účastníků: 3 - min. počet hodin vzdělávání pro jednoho účastníka: 37,5 hodiny á 60 minut (z toho 2,5 hodiny zkoušky) - očekávaný obsah:
- způsob zakončení: Závěrečné přezkoušení - typ vzdělávání: další profesní vzdělávání – neakreditované (výstupním dokladem bude osvědčení o absolvování)
3. Specifika svárových spojů a ploch - počet účastníků: 4 - min. počet hodin vzdělávání pro jednoho účastníka: 15 hodiny á 60 minut (z toho 1 hodina zkoušky) - očekávaný obsah:
- způsob zakončení: Závěrečné přezkoušení - typ vzdělávání: další profesní vzdělávání – neakreditované (výstupním dokladem bude osvědčení o absolvování)
4. Určení způsobu antikorozní ochrany a broušení ploch k zajištění kvality - počet účastníků: 5 - min. počet hodin vzdělávání pro jednoho účastníka: 15 hodiny á 60 minut (z toho 1 hodina zkoušky) - očekávaný obsah:
- způsob zakončení: Závěrečné přezkoušení - typ vzdělávání: další profesní vzdělávání – neakreditované (výstupním dokladem bude osvědčení o absolvování)
5. Mistr, mistrová, vedoucí provozu Pozn. název vzdělávací aktivity se může měnit v souladu se schválenou akreditací. - počet účastníků: 32 osob rozdělených do 3 skupin - min. počet hodin vzdělávání pro jednoho účastníka: 122 hodin á 45 minut (z toho 2 hodiny zkoušky) - očekávaný obsah:
- způsob zakončení: Závěrečné přezkoušení - typ vzdělávání: Další profesní vzdělávání - akreditované (výstupním dokladem bude osvědčení o rekvalifikaci) |
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Maximální cena celkem (bez DPH) 814 000 Kč bez DPH
1. Tvorba technických výkresů k výrobkům pro nový projekt - 60 000 Kč bz DPH
2. Pokročilé metody pro zjišťování kvality se zaměřením na jejich využití v nové zakázce - 60 000 Kč bez DPH
3. Specifika svárových spojů a ploch - 32 000 Kč bez DPH
4. Určení způsobu antikorozní ochrany a broušení ploch k zajištění kvality - 32 000 Kč bez DPH
5. Mistr, mistrová, vedoucí provozu - 630 000 Kč bez DPH
Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí také pro ceny jednotlivých aktivit. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen povede k vyřazení nabídky. |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
1. Tvorba technických výkresů k výrobkům pro nový projekt: 10/2016 – 31. 12. 2016
2. Pokročilé metody pro zjišťování kvality se zaměřením na jejich využití v nové zakázce: 10/2016 – 31. 12. 2016
3. Specifika svárových spojů a ploch: 10/2016 – 31. 12. 2016
4. Určení způsobu antikorozní ochrany a broušení ploch k zajištění kvality: 10/2016 – 31. 12. 2016
5. Mistr, mistrová, vedoucí provozu: 1. 11. 2016 – 30. 4. 2017 |
Místo dodání / převzetí plnění |
Svatopluka Čecha 1205/12, 470 01 Česká Lípa |
Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii |
|
Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.
Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 10 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Pro hodnocení budou využity následující metody: hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota (Nabídková cena bez DPH ) 100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v % hodnota (např. cena) z hodnocené nabídky
Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu.
počet bodů, které hodnocená nabídka x váha kritéria vyjádřená v % v daném kritériu získala
Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou. Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OP Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Uchazeč musí prokázat splnění základní způsobilosti stanovené analogicky s § 74 zákona o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilosti prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 75 zákona o zadávání veřejných zakázek, a to v prosté kopii.
Způsobilý je uchazeč, který předloží:
Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o zadávání veřejných zakázek) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).
Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč identifikací osoby (lektora) odpovědného za realizaci jednotlivých kurzů. Zadavatel požaduje, aby lektor (či lektoři) disponovali následujícími certifikáty: 1) FMEA (pro pokročilé metody kvality) 2) QA / Quality auditor (pro pokročilé metody kvality) 3) CQI9 (pro specifika svárových spojů a ploch. Součástí nabídky budou požadované certifikáty.
Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, uchazeč předloží také překlad dokumentu. Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat:
Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede uchazeč v nabídce ceny za jednotlivé aktivy. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Platební a obchodní podmínky:
Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím poddodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím poddodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění. |
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.