Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců – CDC Data s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12345

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců – CDC Data s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 6. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: CDC Data s.r.o.

Sídlo zadavatele: Kaštanová 618/141c, Horní Heršpice, 617 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Luboš Strapina
  • Telefon: +420608113160
  • E-mail: lubos.strapina@cdc.cz

IČ zadavatele: 25344609

DIČ zadavatele: CZ25344609

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Radoslava Bureš Obadalová
  • Telefon: +420608889966
  • E-mail: Radoslava.obadalova@cdc.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 6. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Kaštanová 618/141c, Horní Heršpice, 617 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění realizace 5 vzdělávacích kurzů.

Zadavatel požaduje realizaci kurzů jako celku a zajištění závěrečné zkoušky. Zároveň stanovuje, že 1 vyučovací hodinou se rozumí 60 minut.

Kurzy musí probíhat prezenčně.

Školící agentura musí účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz poskytnout výukové materiály.

U kurzů budou dodrženy minimální počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů.

Získané znalosti budou ověřeny lektorem závěrečnou zkouškou.

Součástí plnění je mj. vydání osvědčení o úspěšném absolvování kurzu.

Zadavatel umožňuje uchazeči zajistit požadované kurzy prostřednictvím subdodavatele.

 

Kurzy:

Database and Back Up 80 hod. (78 hod. výuky +2 hod. zkoušky), 2 účastníci

1.blok

1.den

Architektura Oracle Database - Přehled
Konfigurace instance Oracle Database
Připojení k instanci Oracle Database
Paměťové struktury Oracle Database
Procesní architektura
Procesní struktury
Proces spuštění Oracle instance
Architektura databázového úložiště
Sítové služby Oracle - Přehled
Sítový příjemce Oracle - Přehled
Nastavení sítových připojení Oracle
Nástroje pro konfiguraci a správu Oracle sítě
Použití nástroje Listener Control
Použití asistenta pro síťové nastavení Oracle
Porozumění ukládání dat
Obsahy bloku databáze
Zkoumání struktury úložiště
Vytvoření nové tabulky
Přehled tabulek vytvořených ve výchozím nastavení
Správa tabulek
Zobrazení informací tabulky
Použití souboru spravovaných Oracle
Database - Uživatelské a administrátorské účty

2.den

Vytvoření o ověření uživatele
Odemknutí uživatelského úctu a resetování hesla
Oprávnění, Role, Profily
Přehled zámků
Uzamykací mechanismus
Souběžnost dat
DML zámky
Řízení fronty požadavku na zámky
Konflikty při zamykání
Transakce a zrušení dat
Ukládání zrušených informací
Porovnání zrušených a obnovených dat
Správa zrušení
Změna zrušené tabulky na pevnou velikost
Standardní audit databáze
Jednotný audit dat
Role AUDIT_ADMIN a AUDIT_VIEWER
Konfigurace auditu
Specifikace nastavení auditu
Zobrazení historie upozornění
Automatický archiv zátěže (AWR)
Statistické úrovně
Automatický monitoring diagnostiky databáze (ADDM)
Enterprise Manager a Advisors
Monitorování výkonu
Metodika ladění výkonu
Správa paměti
SQL ladění

3.den

Oracle Optimizer
Operace SQL plánu
Adaptivní prováděcí plány
SQL Advisors
Výsledky automatického ladění SQL
Implementace doporucení automatického ladění
SQL Tuning Advisor
Database Resource Manager - Přehled a koncepty
Používání Resource Manager
Resource Manager Workflow
Simple Job
Základní součásti a workflow
Použití Time-Based nebo Event-Based plánu
Vytvoření Time-Based a Event-Based úlohy
Správa místa v blocích a v rámci segmentu
Typy segmentu
Alokace volného místa
Vytvoření tabulky bez segmentu
Technologie Flashback
Instance Recovery
Optimalizace Instance Recovery
Používání MTTR poradce
Selhání záznamového média
Konfigurace obnovitelnosti
Oracle Data Pump
SQL* Loader
Externí tabulky

2.blok

1.den

Úvod do cache managementu Oracle
Sledování instance databáze
Analýza návrhu aplikace
Správa indexů a optimalizace

2.den

Optimalizátor založený na nákladech
Analýza fyzického a logického uspořádání
Analýza konfigurace paměti
Waiting rozhraní a automatické pracovní úložiště
Závěrečná zkouška (1 hod.)

3.blok

Blok Veeam Certified Engineer (VMCE) poskytuje podrobné a rozsáhlé technické informace spolu s intenzivními praktickými cvičeními k řešením Veeam v následujících oblastech:

vlastnosti a funkce
zavádění
konfigurace
průvodce novou úlohou zálohování
replikace
SureBackup
SureReplica
obnovení virtuálních počítačů a objektů

1.den (8 hod.)

Modul 1: Úvod

Modul 2: Přehled produktů Veeam

Veeam produkty
Veeam Availability Suite
Klíčové koncepty

Modul 3: Veeam ONE Funkce a funkce

Automatické zjišťování zálohovací a virtuální infrastruktury
Obchodní kategorizace
Předdefinované upozornění
Bezobslužné sledování
Reporting a Dashboards
Agentless Dáta Gathering
Hyper-V specifické funkce
Veeam One Deployment
Veeam One Assessment Tool

Modul 4: Nasazení

Core komponenty a jejich interakce
Volitelné součásti
Scénáře nasazení
Předpoklady
Aktualizace aplikace Veeam Backup & Replication

2.den (8 hod.)

Modul 5: Počáteční konfigurace

Přidávání serverů
Přidání proxy serveru VMware Backup
Přidání zálohovacího proxy serveru Hyper-V mimo hostitele
Přidání záložních úložišť
Provedení zálohování a obnovení konfigurace
Správa provozu v síti
Globální nastavení oznámení
Seznámení s uživatelským rozhraním

Modul 6: Ochrana

Vytváření zálohovacích úloh
Vytváření bodů obnovení pomocí programu VeeamZIP a rychlé zálohování
Zálohovat kopii
Replikace
Vytváření úloh kopírování VM / souborů

Modul 7: Ověření

Ověření zotavení
SureReplica

Modul 8: Obnovení celého VM

Obnova dat
Práce s Veeam Backup & Replication Utilities
Pohled na obnovu z repliky

3.den

Modul 9: Obnova objektů

Obnova položky na úrovni
Nástroj pro obnovu souborů pro hosty

Modul 10: Pokročilá ochrana dat

Podpora pásky
Podpora storage systémů SAN
Podpora pro systémy snižující nároky na skladování
Veeam Cloud Connect
Veeam Backup Enterprise Manager
vCloud Director Support

Modul 11: Vydání produktu

Srovnání produktů
Plné a volné funkční režimy

Modul 12: Odstraňování problémů

Jak identifikovat problém
Jak prověřit a analyzovat problém
Vyhledejte další informace
Veeam Support

4.blok

1.den

Modul 1: Úvod

Modul 2: Návrh a dimenzování

Rozlišení DNS a názvu
Záložní server Veeam
Databáze zálohování a replikace
Proxy server
Režimy dopravy
Repository server
WAN akcelerátor
Interakce s hypervisory

Modul 3: Infrastruktura

Etapy důkazu koncepce
Hodnocení pomocí služby Veeam ONE ™
Důležité údaje pro shromažďování (účty infrastruktury Veeam ONE +)

Modul 4: Zabezpečení

Oprávnění

Modul 5: Scénář návrhu: Část 1

5.1. Objev
5.2. Vytvořte návrh založený na prostředí zákazníka

2.den

Modul 6: Optimalizace

Databáze zálohování a replikace
Proxy server
Repository server
WAN akcelerátor
Páska
Veeam Backup Enterprise Manager
Indexování
Antivirus na serverech Veeam a host VM (pokud je použit VSS)
Ochrana konfigurace Veeam Backup & Replication ™

Modul 7: Scénář návrhu: Část 2

7.1. Vytvořit návrh založený na vyvíjejícím se prostředí zákazníka

Modul 8: Automatizace

Záložní server Veeam
Značky VMware vSphere

Modul 9: Audit a shoda

Audit
Dodržování
SureBackup® a SureReplica

Modul 10: Odstraňování problémů

Soubory protokolu
Společné problémy
Režim odstraňování problémů (SureBackup / SureReplica

Závěrečná zkouška (1 hod.)

 

Network Security 80 hod. (78 hod. výuky +2 hod. zkoušky), 1 účastník

1.blok

1.den

Implementace středně velké přepínané sítě - řešení problémů s VLAN, optimalizace STP (8 hod.)

2.den

Řešení problémů základní konektivity - IPv4 a IPv6 (4 hod.)
Konfigurace, verifikace a řešení problému EIGRP - IPv4 a IPv6 (4 hod.)

3.den

Konfigurace, verifikace a řešení problému multi-area OSPF - IPv4 a IPv6 (OSPFv3) (8 hod.)

4.den

Wide Area Networks - Konfigurace PPP, CHAP a PAP, Frame Relay, VPN a GRE tunely (8 hod.)

5.den

Správa Cisco zařízení - záloha konfigurací a software, licence, SNMP, syslog a NetFlow(7 hod.)
Závěrečná zkouška (1 hod.)

 

2.blok

Druhý blok se věnuje základům do systému Fortigate a základním funkcím firewallu, filtrování a řízení aplikací.

1.den (8 hod.)

1 Úvod do systému Fortinet UTM (1 hod.)
2 Protokolování a sledování (2 hod.)
3 Firewall Policies (2 hod.)
4 Ověření firewallu (1 hod.)
5 SSL VPN (1 hod.)
6 Základní IPsec VPN (1 hod.)

2.den (8 hod.)

7 Antivirus (1,5 hod.)
8 Explicitní proxy (2 hod.)
9 Web filtrování (2 hod.)
10 Řízení aplikací (1,5 hod.)
11. Závěrečná zkouška (1 hod.)

3.blok

1.den (8 hod.)

1 Routing (2 hod.)
2 Virtual Networking (2 hod.)
3 Transparent Mode (2 hod.)
4 High Availability(2 hod.)

2.den (8 hod.)

5 Advanced IPsec VPN (2 hod.)
6 IPS (2 hod.)
7 FSSO (2 hod.)
8 Certificate Operations (2 hod.)

3.den (8 hod.)

9 DLP (2 hod.)
10 Diagnostics(2 hod.)
11 Hardware Acceleration (1 hod.)
12 IPv6(2 hod.)

13. Závěrečná zkouška (1 hod.)

 

IFS Komplex Training 56 hod. (54 hod. výuky +2 hod. zkoušky), 4 účastníci

Obsah vzdělávací aktivity:

IFS Look and Feel (1 den)

1: Úvod do IFS

2: Obecné uživatelské rozhraní

3: Jak navigovat

4: Vyhledávací data

5: Současné údaje

6: Šablony a koncepty

7: Moje úvodní stránka

8. IFS Lobby

9. IFS proudy

10: Spolupráce

11: Online dokumentace

12: Další funkce

Požadavky na údaje (1 den )

1. Úvod

2: Společnosti a weby

3: Uživatel-Osoba-Zaměstnanec

4: Struktura dílu

5: Zákazník a dodavatel

6: Obecné základní údaje

Finanční údaje Základní nastavení (1 den )

1: Společnost

2: Finanční nastavení uživatele

3: Účtová osnova

4: Kalendář účetnictví

5: Řízení účtování

6: Měna, platební termín a daňový kód

Správa aplikací (1 den )

1: Systémové informace

2: Zabezpečení a profily

3: Vlastní objekty

Reporting Workshop (1 den )

1. Úvod

2: Business Analytics

3: Rychlé přehledy

4: Provozní zprávy

5: Archiv zpráv

Základní procesy Workshop (2 dny)

1: Úvod do dodavatelského řetězce

2: Veřejné zakázky

3: Výroba

4: Zásoby

5: Prodej

6: Řízení projektů

7: Servis a údržba

8: Podpora procesů

9: Řízení vztahů se zákazníky

 

Windows Server 2012 – doplnění znalostí na certifikaci MCSA 40 hod. (39 hod. výuky +1 hod. zkoušky), 7 účastníků

Kurz doplní posluchačům znalosti potřebné k tomu, aby se mohli připravit na certifikaci MCSA na Windows Server 2012. Kurz předpokládá dobré znalosti starších technologií Windows Server 2008. Je vhodné, aby posluchači měli již za sebou alespoň nějakou certifikační zkoušku Microsoft (MCTS, MCITP) na starší produkty.

Co se na kurzu naučí:

Instalovat Windows Server 2012 a přenést a povyšovat starší verze a jejich nastavení na verzi novou
Sledovat provoz a výkon a optimalizovat ho
Efektivně využívat skriptovací jazyk PowerShell ke správě serverů Windows Server 2012
Nasadit a spravovat nové síťové služby
Rozjet infrastrukturu pro Direct Access vzdálené připojení
Využívat možností vysoké dostupnosti pro aplikace i virtuální prostředí Hyper-V
Zabezpečit prostředí pomocí technologie Dynamic Access Control
Využít nové možnosti a rozšíření Active Directory Domain Services (AD DS)
Implementovat Active Directory Federation Services (AD FS)

Osnova

1.den

Instalace Windows Server 2012
Výchozí konfigurace a možnosti nastavení
Vzdálená správa
Sledování provozu a výkonu
Windows Server Backup

2.den

Zálohování a obnova dat, aplikací a služeb
Úvod do efektivního využití PowerShell
Správa AD DS pomocí jazyka PowerShell
Novinky v technologiích datových úložišť
iSCSI, Storage Spaces, BrancheCache

3.den

Novinky v DNS a DHCP
Správa IP adres pomocí IP Address Management (IPAM)
Pojem Network Access Protection (NAP)
Nasazení Direct Access
Vysoká dostupnost za pomoci Failover Clustering
Failover Clustering pro virtualizaci na platformě Hyper-V

4.den

Zálohování souborů pomocí technologie Shadow Copy a předchozí verze souborů
Přehled možností technologie Group Policy
Fungování a aplikace zásad Group Policy
Běžná Windows nastavení pomocí Group Policy
Bezpečnostní zásady, omezení software a aplikací a správa Windows Firewall pomocí Group Policy
Správa uživatelského prostředí za pomoci Group Policy

5.den

Novinky v Group Policy
Správa a údržba AD DS databází
Pojem Active Directory Federation Services
Nasazení a správa, sledování a údržba AD FS

Závěrečná zkouška (1 hod.)

 

ITIL® 2011 40 hod. (36 hod. výuky +4 hod. zkoušky), 2 účastníci

1.blok

První třídenní blok tzn. 24 hodin, zakončený zkouškou, je velice vhodný pro všechny, kteří se chtějí zdokonalovat v uplatňování best practice ITIL v praxi, nebo hledají způsoby jak za pomocí strategického či manažerského řízení dosahovat při správě IT vyšší efektivity, spolehlivosti a dostupnosti. Účastník získá ucelený přehled o řízení IT služeb (IT Service Managementu) s pomocí best practice frameworku ITIL. Na případových studiích si vyzkouší implementaci ITIL procesů, podpůrných služeb, nastavení funkcí a rolí.

Osnova bloku:

1.den

Úvod do IT Infrastructure Library

Základní principy, adaptibilita a prokazatelné přínosy strategického řízení IT Service Managementu metodikou ITIL® v praxi.

best practice
adoptování ITIL® do praxe
certifikační schéma ITIL®, akreditace, platnost certifikátů

 

Co je a jak funguje IT Infrastructure Library

Strategické řízení všech 5 částí: Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.

základní principy ITIL® & ITSM
přínosy Service Managementu pro uživatele
benefity využití IT Infrastructure Library a ITSM

 

Continual Service Improvement

CSI vám představí základní principy řízení a získávání konkurenční výhody. Modul zodpovídá za vytváření a udržování přidané hodnoty služby pro zákazníka prostřednictvím zvyšující se kvality služeb a efektivity jejich provozu. 

návrh a rozvoj benefitů IT služeb
význam lepšho návrhu, implementace a podpory provozu
zlepšení kvality služeb, zajištění dostupnosti provozu a kvality
vzájemná vazba mezi Service Strategy, Operation, Transition a Design

 

Service Operation I.

Modul se zaměřuje na efektivní správu provozních služeb tak, aby byla udržena rovnováha mezi kvalitou, dostupností a ekonomických přínosem pro uživatele i poskytovatele.

řízení provozních IT procesů
benefity pro klienty (uživatele) a poskytovatele služeb
změny a stabilizace provozních aktivit v IT pomocí ITIL®
ITIL® jako IT Service Management nástroj podpory zákazníků

 

Assignment – Oficiální test ITIL® Foundation

cvičné testy pomohou s přípravou na certifikaci
získáte zpětnou vazbu (coaching report) a budete lépe připraveni
testovací sada obsahuje otázky zaměřené na dosavadní získané znalosti

 

Service Operation II.

SO také obsahuje postupy pro řízení služeb v produkčním prostředí, dosažení výkonnosti a účinnosti v dodávce služeb a jejich podpoře tak, aby byla vyprodukována hodnota jak pro zákazníka, tak pro poskytovatele služby.

 

Service Transition

ST se týká řízení změn, jejich rizik a požadavků na kvalitu služby. Je zodpovědný za implementaci částí obsažených v Service Design v rámci procesu i komplexního frameworku ITIL®.

upgrade procesů, ale i služeb pomocí ITIL®
Service transition kapitola uzavírá #1. den kurzu
doporučení pro studium, domácí úloha ITIL® scénáře

 2.den

Rekapitulace #1. Dne

Revize scénářů a znalostí. Kvalifikovaná zpětná vazba pro navazující části ITIL®. Vyhodnocení domácích úloh. Scénáře se dále zaměřují na řízení změn: 

Service Transition
návrh nových služeb v Service Design
rozvoj a zlepšování přechodu IT služeb

 

Service Transition II.

Změny sebou nesou rizika a problémy. Na manažerských příkladech si osvojíte principy změn ve službách i procesech.

metodika optimálního přechodu či upgradu služeb
správa komplexních služeb, jejich změna, transformace
inovace služeb, obrana proti nežádoucím dopadům přechodu služeb

 

Service Transition III.

Třetí a poslední část se v nové verzi zaměřuje silněji do oblastí: Change Management; Change Evaluation; Project Management; Application Development; Release and Deployment Management; Service Validation and Testing; Service Asset and Configuration Management a Knowledge Management.

Vazba ST na ostaní části ITIL®
Ucelený přehled o řízení IT služeb
Etapy řízení Service Managementu

 

Service Design

Modul se zaměřuje na situace, kdy je nutné upgradovat stávající služby, nebo poskytovat nové. Těmto požadavkům se věnuje Service Design až do úrovně procesního modelování. Naučíte se klíčové principy a metody, jakými se transformují strategické cíle do portfolia služeb.

Návrh a vývoj IT služeb
Metodika a principy ITSM
Jak transformovat strategii do praxe

 

Assignment – Oficiální test ITIL® Foundation II.

Testovací sady otázek certifikovaného kurzu se zaměřují na pokročilé znalosti, které získali absolventi za ½ ITIL® Foundation kurzu.

cvičné testy pomohou s přípravou na certifikaci
získáte zpětnou vazbu (coaching report) a budete lépe připraveni
testovací sada obsahuje otázky zaměřené na dosavadní získané znalosti

 

Service Design II.

SD začíná okamžikem nových či změněnových požadavkům byznysu a končí procesním modelem řešení těchto požadavků. Zahrnuje principy a metody pro převod strategických cílů do portfolia služeb. V etapě II. si procvičíte znalosti v praktických scénářích.

návrh nových služeb v praxi
nebo změna stávajících
zlepšování IT

 

ITIL® Foundation Exam & Evaluation

Zhodnocení dosavadních znalostí akreditovaným ITIL® Foundation trenérem. Rozbor situací a jejich vyřešení metodikou ITIL®. Připravené jsou scénáře a revize dosavadních znalostí.

3.den

Rekapitulace #2. dne

Revize scénářů a znalostí z #2 dne zajistí kvalifikovanou zpětnou vazbu pro navazující části ITIL®. Scénáře se dále zaměřují na řízení změn podle Service Transition, ale také strategickému návrhu (designu) nových IT služeb v rámci Service Design.

Service Design
Service Transition
Životní cyklus IT služeb

 

Service Strategy

Jde o strategicky nejvyšší úroveň řízení IT na základě cílů a plánů. Koncepce tohoto modulu je zaměřená na přínosy strategického řízení metodikou ITIL® a způsobu jak jich dosáhnout.

Návrh, vývoj a implementace ITIL®
Service Management jako strategické aktivum IT odd.
Stanovení cílů a očekávání od Strategie IT služeb
Analýza, specifikace a prioritizace příležitostí ITSM

 

Životní cyklus IT služeb komplexně

IT Service Management v celém životním cyklu. Cílem je perfektní příprava pro řešení operativních i strategických úkolů s best practice IT Infrastructure Library.

 

ITIL kvalifikace na test

Revize přínosů využití ITIL® v praxi podrobněji: rozvoj metodiky a strategické řízení všech částí Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement, Service Strategy, Service Design.

 

ITIL® Foundation Exam (1,5 hod.)

ITIL® Foundation je první mezinárodně akreditovaná certifikace v oblasti IT managementu. Certifikační test lze absolvovat v češtině i angličtině. 

celkem 40 otázek
úspěšné složená = 26 z 40 odpovědí  (65%)

2.blok

Cílem tohoto 2-denního bloku je připravit IT Manažery i manažerky na aplikování  (implementaci, optimalizaci) ITIL frameworku v organizaci. Absolventi jsou schopni navrhovat a realizovat taková manažerská rozhodnutí, které pomáhají plnit strategické, obchodní a provozní aktivity.

Osnova bloku:

1.den

ITSM  a 9 hlavních zásad:

(1) Focus on value;

(2) Design for experience;

(3) Start where you are;

(4) Work holistically;

(5) Progress iteratively;

(6) Observe directly;

(7) Be transparent;

(8) Collaborate;

(9) Keep it simple.

 2.den

Práce s ITIL Toolkitem: resp. ITIL publikací, worksheety, šablonami, řešení případových studií a praktických scénářů. Kandidáti si osvojí jak s pomocí ITIL Frameworku zvýšit efektivitu a výkon IT Service Managementu.

Certifikační test (2,5 hodin)

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 963350,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
červen 2018–červen 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Praha, Brno

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium

    Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

    Metodika organizace kurzů (60 %) – nečíselné kritérium

    Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 10 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

    a) metodiky výuky,

    b) efektivity výukových metod,

    c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby;

    d) systematičnost nabízených služeb;

    e) efektivní způsob realizace zakázky.

    Lépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Lépe bude hodnocen dodavatel, který bude reagovat na potřeby aktuální cílové skupiny. Dále bude lépe hodnocen dodavatel, který zajistí efektivnější proces zahrnující způsob organizace zakázky včetně akceptace plnění a komunikace se zadavatelem a účastníky vzdělávání.

     

    Pro hodnocení budou využity následující metody:

    hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota (Nabídková cena bez DPH )

    100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v %

    hodnota (např. cena) z hodnocené nabídky

     

    Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu.

     

    počet bodů, které hodnocená nabídka x váha kritéria vyjádřená v % v daném kritériu získala

     

    Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.

    Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OP Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Základní způsobilost:

    Uchazeč musí prokázat splnění základní způsobilosti stanovené analogicky s § 74 zákona o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilosti prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 75 zákona o zadávání veřejných zakázek, a to v prosté kopii.

    Profesní způsobilost:

    Způsobilý je uchazeč, který předloží:

    výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
    doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, a to v minimálně:

    Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona.

    Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.

    Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o zadávání veřejných zakázek) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

     

    Dodavatel předloží seznam významných služeb (ve formě čestného prohlášení) poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele, ze kterého bude vyplývat, že řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 500.000 Kč bez DPH.

     

    Dodavatel doloží kvalifikaci alespoň 2 lektorů, přičemž lektoři budou mít dále uvedenou kvalifikaci (v souhrnu, nikoliv nutně každý samostatně). Požadovaný certifikát lektora musí být součástí nabídky.

    Microsoft (Microsoft Certified Trainer)
    Oracle (Oracle 11g DBA OCA)

     

    Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií, nestanoví-li zadavatel ve výzvě k podání nabídek jinak.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel je povinen předložit návrh smlouvy.

Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.

Smlouva musí mít písemnou formu a musí obsahovat alespoň tyto náležitosti:

Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny
Předmět plnění (konkretizovaný kvantitativně a kvalitativně)
Cenu bez DPH a informaci, zda dodavatel je či není plátcem DPH
Platební podmínky
Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
Místo dodání/převzetí zboží nebo výstupu plnění (není-li výslovně sjednáno, rozumí se jím sídlo zadavatele)
Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu
Zapracování údajů z nabídky, které byly předmětem posouzení/hodnocení kvalifikace (tj. v okamžiku uzavření smlouvy i během realizace zakázky musí obsah smluvního vztahu odpovídat alespoň těm parametrům nabídky, které zadavatel posuzoval nebo hodnotil).

Celá nabídka bude zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka (nevztahuje se na certifikáty lektorů vystavené v anglickém jazyce).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu úhrady po jednotlivých kurzech uvede také ceny jednotlivých kurzů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební podmínky:

Úhrada bude prováděna na měsíční bázi podle již počtu realizovaných kurzů. Faktury budou vystavovány s min. 15 denní splatností.
Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (pouze změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH)

Další obchodní podmínky:

Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Požadavky na formu nabídky:

Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 954000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ALEF NULA, a.s., se sídlem Praha 10, U Plynárny 1002/97, PSČ 10100, IČ 61858579

    Datum podpisu smlouvy: 23. 7. 2018

Datum ukončení: 23. 7. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 6. 6. 2018
 
Aktualizováno: 30. 7. 2018