Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců členských podniků SZP

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11513

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců členských podniků SZP

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 8. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Svaz zpracovatelského průmyslu

Sídlo zadavatele: Smetanova 767, 760 01 Zlín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Václav Lipowski, předseda představenstva

IČ zadavatele: 26569329

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Zuzana Knobová
  • Telefon: +420734575978
  • E-mail: zuzana.knobova@lblegal.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 9. 2017 11:30

Místo pro podání nabídek:
Svaz zpracovatelského průmyslu, Smetanova 767, 760 01 Zlín

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky na služby je v rámci realizace projektu „Vzdělávání zaměstnanců členských podniků SZP“ zajištění profesního vzdělávání v oblasti Kurzů pro manažery a obchodníky, a dále pak v oblasti PC kurzů. V rámci profesního vzdělávání se jedná vždy o uzavřené kurzy.

 

Kompletní služby spojené s proškolením účastníků zahrnují zajištění těchto činností:

a) Vzdělávání dle specifikovaných kurzů.

b) Zajištění školicích materiálů pro účastníky.

c) Zajištění didaktické techniky (flipchart nebo whiteboard, dataprojektor a PC).

d) Zajištění potřebné dokumentace ke kurzům dle příručky OPZ „Specifická část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání“ (prezenční listiny, certifikáty, dokumentace ke kurzům aj.).

e) Dodržování publicity v rámci školení dle pravidel OPZ.

f) Vyhodnocení vzdělávacích aktivit a zpracování zpětné vazby ze školení.

Blíže v příloze zadávací dokumentace Podrobná specifikace a tabulka k ocenění.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1162880,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
36 měsíců od zahájení realizace projektu (termín zahájení realizace projektu 1. 3. 2017)

Místo dodání / převzetí plnění:
Předpokládaným místem plnění (místy realizace daných školení) jsou: Zlínský, Olomoucký, Jihomoravský, Moravskoslezský a Královehradecký kraj. Přesný časový harmonogram školení bude sjednán s vítězným dodavatelem v rámci plánu školení.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnotící kritéria

Základním kritériem hodnocení je ekonomická výhodnost nabídky.

Zadavatel stanovil následující kritéria hodnocení (dle jejich důležitosti ve vztahu k charakteru, rozsahu a složitosti předmětu plnění zakázky):

 

1)         Celková nabídková cena                                                                                        30 %

2)         Kvalita zpracování tématu a osnov kurzů                                                               30 %

3)         Organizační zajištění zakázky                                                                                20 %

4)         Efektivnost metod výuky a způsobu evaluace vzdělávání                                         20 %

 

Pro hodnocení nabídek použije zadavatel/hodnotící komise v každém dílčím hodnotícím kritériu bodovací stupnici v rozsahu 1 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího hodnotícího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího hodnotícího kritéria. Podrobný způsob hodnocení je uveden níže u jednotlivých kritérií.

 

 

Celková nabídková cena (30%)

 

Hodnocena bude celková nabídková cena v Kč bez DPH za splnění celého předmětu zakázky. Pro hodnocení v rámci tohoto kritéria bude použita celková nabídková cena bez DPH, přičemž nejvýhodnější nabídce (s nejnižší cenou) bude přiřazen počet bodů 100 a ostatním nabídkám body podle následujícího vzorce:

 

100 x Nejvýhodnější nabídka

          Hodnocená nabídka

 

Získané bodové hodnocení bude následně redukováno vahou daného kritéria, tedy x 0,30.

 

 

Kvalita zpracování tématu a osnov kurzů (30 %)

 

Dodavatel předloží v nabídce svůj návrh osnov vzdělávacích kurzů.

 

Hodnotit se bude kvalita zpracování tématu a osnov kurzů na základě odborných znalostí v dané oblasti vzhledem k časové dotaci kurzu, cílové skupině a plánovanému profilu absolventa kurzu (lépe budou hodnoceny osnovy kurzů, které budou akceptovat odborné poznatky a současné trendy s ohledem na zaměření kurzu a cílovou skupinu, jednotlivé části osnov kurzů budou v logické obsahové posloupnosti, budou vhodně strukturovány, aby nejvíce odpovídaly plánovaným cílům výuky a zároveň byly adekvátní z hlediska potřeb a schopností cílové skupiny v celkové časové dotaci určené pro daný kurz).

 

Vzhledem ke skutečnosti, že toto dílčí kritérium nelze vyjádřit číselně, sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné vč. podrobného slovního hodnocení míry naplnění v rámci shora uvedeného popisu hodnocení, a přidělí body tak, že nejvhodnější přidělí plný počet bodů (100) a ostatním tolik bodů, kolik odpovídá poměru kvality této nabídky vůči nejlepší.

 

Získané bodové hodnocení bude následně redukováno vahou daného kritéria, tedy x 0,30.

 

Organizační zajištění zakázky (20 %)

 

Uchazeč předloží v nabídce svůj návrh organizačního zajištění zakázky.

 

Hodnotit se bude organizace zakázky, tedy navržený způsob systematického zabezpečení všech požadovaných podmínek plnění, řešení zastupitelnosti, řešení problémů při realizaci a zajištění potřebné dokumentace v souvislosti s realizací vzdělávacích aktivit projektu (lépe budou hodnoceny nabídky, kde budou procesy při realizaci všech požadovaných podmínek plnění jasně definovány a strukturovány, budou komplexně a systematicky uchopeny, budou jasně definované odpovědnosti členů realizačního týmu, řešení zastupitelnosti či jiných rizik při realizaci zakázky a konkrétní popis způsobu dokumentace zakázky).

 

Vzhledem ke skutečnosti, že toto dílčí kritérium nelze vyjádřit číselně, sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné vč. podrobného slovního hodnocení míry naplnění v rámci shora uvedeného popisu hodnocení, a přidělí body tak, že nejvhodnější přidělí plný počet bodů (100) a ostatním tolik bodů, kolik odpovídá poměru kvality této nabídky vůči nejlepší.

 

Získané bodové hodnocení bude následně redukováno vahou daného kritéria, tedy x 0,20.

 

Efektivnost metod výuky a způsob evaluace vzdělávání (20 %)

 

Dodavatel v nabídce předloží návrh metod výuky a způsobu evaluace vzdělávacích aktivit.

 

Hodnotit se bude efektivnost navrhovaných metod výuky a navržené způsoby evaluace vzdělávacích aktivit (lépe budou hodnoceny takové nabídky, kde budou při realizaci kurzů jasně definované metody vzdělávání, tyto metody budou zajišťovat co největší efekt pro nabytí nových znalostí či osvojení nových dovedností s ohledem na charakter cílové skupiny účastníků, budou účastníka k aktivitě během kurzu a motivovat k rozvoji svých kompetencí, způsob evaluace vzdělávání bude zajištěn komplexně a víceúrovňově tak, aby poskytl účastníkům, jejich zaměstnavatelům i zadavateli konkrétní výstupy z hlediska dopadů vzdělávacích kurzů na rozvoj osobních i profesních kompetencí účastníků a bude i prakticky využitelná pro další rozvoj kvalifikační růst zaměstnanců).

 

Vzhledem ke skutečnosti, že toto dílčí kritérium nelze vyjádřit číselně, sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné vč. podrobného slovního hodnocení míry naplnění v rámci shora uvedeného popisu hodnocení, a přidělí body tak, že nejvhodnější přidělí plný počet bodů (100) a ostatním tolik bodů, kolik odpovídá poměru kvality této nabídky vůči nejlepší.

 

Získané bodové hodnocení bude následně redukováno vahou daného kritéria, tedy x 0,20.

 

Celkové hodnocení

 

Součet redukovaných bodových hodnot z uvedených dílčích hodnotících kritérií určí výslednou bodovou hodnotu nabídky.

Celkové pořadí nabídek je dáno výslednou bodovou hodnotou nabídky tak, že nejvýhodnější je ta nabídka, která získá nejvyšší celkový počet bodů.

V případě rovnosti bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí nabídek pořadí v kritériu “Kvalita zpracování tématu a osnov kurzů“.

 

Pokud je v zadávacím řízení jediný účastník zadávacího řízení, může být zadavatelem vybrán bez provedení hodnocení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost obdobně dle § 74 ZZVZ

Způsobilým není dodavatel, který:

a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží. Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku dle písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku dle písm. a) splňovat (i) tato právnická osoba, (ii) každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a (iii) osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele. Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu zahraniční právnické osoby, musí podmínku dle písm. a) splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu. Účastní-li se zadávacího řízení pobočka české právnické osoby, musí podmínku podle písm. a) splňovat (i) tato právnická osoba, (ii) každý člen statutárního orgánu této právnické osoby, (iii) osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele a (iv) vedoucí pobočky závodu.

b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.

e) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

 

Dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením:

· ČESTNÉHO PROHLÁŠENÍ, ze kterého budou vyplývat jednotlivé skutečnosti, viz výše.

 

Profesní způsobilost obdobně dle § 77 ZZVZ

Zadavatel požaduje prokázání splnění podmínek profesní způsobilosti obdobně dle § 77 odst. 1 a 2 písm. a) ZZVZ.

 

Způsob prokázání obdobně dle § 77 odst. 1 ZZVZ

Předložením kopie výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje. Zahraniční dodavatel předkládá výpis z obchodního rejstříku nebo jeho obdobu podle právního řádu platného v zemi jeho sídla, místa podnikání nebo bydliště, v původním jazyce s připojením jeho překladu do českého jazyka. Povinnost připojit překlad do českého jazyka se nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce. V případě států, kde neexistuje evidence obdobná obchodnímu rejstříku v České republice, prokazuje dodavatel splnění tohoto kvalifikačního předpokladu čestným prohlášením, v němž prohlásí, že (i) řádně vznikl a existuje podle právního řádu platného v zemi svého sídla, místa podnikání nebo bydliště, (ii) osoby podepisující jeho jménem nabídku a související dokumenty jsou k tomu plně oprávněny a že (iii) je oprávněn k podnikání podle právního řádu platného v zemi svého sídla, místa podnikání nebo bydliště. Podává-li nabídku zahraniční osoba prostřednictvím své organizační složky v České republice, doloží také výpis z českého obchodního rejstříku vztahující se k této organizační složce.

 

Způsob prokázání obdobně dle § 77 odst. 2 písm. a) ZZVZ

Dodavatel prokazuje splnění profesní způsobilosti dokladem, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují – výpis z živnostenského rejstříku (či jiné evidence), která dokládají oprávnění pro živnost volnou Výroba obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 zákona.

 

Podává-li nabídku zahraniční osoba prostřednictvím své organizační složky v České republice, doloží zejména příslušná živnostenská oprávnění vztahující se k této organizační složce.

 

Jestliže právní předpisy v zemi sídla dodavatele nevyžadují obdobnou profesní způsobilost, jak je uvedeno v tomto odstavci, nemusí dodavatel doklady zde požadované předkládat. Splnění profesní kvalifikace obdobně dle § 77 odst. 2 písm. a) ZZVZ pak dodavatel prokazuje čestným prohlášením o splnění kvalifikačního předpokladu.

 

Technická kvalifikace obdobně dle § 79 ZZVZ

Zadavatel požaduje prokázání splnění podmínek profesní způsobilosti obdobně dle § 79 odst. 2 písm. b), c), d) ZZVZ:

 

Technická kvalifikace obdobně dle § 79 odst. 2 písm. b) ZZVZ

Seznamem významných služeb (formou čestného prohlášení), realizovaných dodavatelem  za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení následujících údajů ke každé z nich:

Název zakázky:
Objednatel nebo doložení objemu účtovaných částek za provedené zakázky a popis:
Stručná charakteristika služby:
Cena v Kč bez DPH:
Doba poskytnutí od – do:
Kontaktní osoba objednatele – tel., e-mail:

 

Dodavatel splní tuto technickou kvalifikaci, pokud v seznamu významných služeb, které realizoval za poslední 3 roky, uvede alespoň 2 významné služby spočívající v provádění firemního vzdělávání:

Min. 1 v oblasti Kurzů pro manažery a obchodníky (měkké a manažerské dovednosti), u které celková cena této služby byla nejméně 500 000,-  Kč bez DPH.

 

 

Technická kvalifikace obdobně dle § 79 odst. 2 písm. c) a d) ZZVZ.

 

Seznam členů realizačního týmu, osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci členů týmu, profesní životopis ze kterého budou jednoznačně vyplývat níže uvedené požadavky.

 

Minimální úroveň: tým složený minimálně ze 3 členů týmu - 1 garant zakázky, 1 hlavní lektor, 1 IT lektor.

 

Garant zakázky 1 osoba

- vysokoškolské vzdělání

- minimálně 5 let praxe v řízení zakázek na vzdělávání zaměstnanců;

 

Hlavní lektor 1 osoba

- vysokoškolské vzdělání

- minimálně 5 let praxe jako lektor/ školitel/ přednášející v oblasti měkkých a manažerských dovedností;

 

IT lektor 1 osoba

- vysokoškolské vzdělání

- minimálně 5 let praxe v oblasti firemních školení a vzdělávání dospělých v oblasti PC kurzů.

 

Zadavatel nepřipouští, aby zájemce prokazoval splnění více výše uvedených kvalifikačních požadavků na členy týmu, jejich vzdělání a praxi prostřednictvím jedné osoby (každá pozice musí mít jiné personální obsazení). Uvedené osoby se skutečně musí podílet na plnění zakázky. Blíže v zadávací dokumentaci.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Pokyny pro zpracování nabídky

Dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Zadavatel vyloučí v obdobně dle § 107 odst. 5 ZZVZ účastníka zadávacího řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník zadávacího řízení v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci. Vyloučení dodavatele účastníka včetně důvodu zadavatel bezodkladně písemně oznámí účastníkovi.
Nabídka bude předložena v jednom originále a v kopii na CD (.pdf) v českém jazyce.
Originál nabídky bude zabezpečen proti manipulaci. Nabídka a doklady k prokázání splnění kvalifikace musí být, včetně veškerých požadovaných dokladů a příloh, svázány do jednoho svazku. Svazek by měl být na první straně označen názvem zakázky, obchodní firmou a sídlem dodavatele. Svazek včetně veškerých případných příloh by měl být dostatečným způsobem zajištěn proti manipulaci s jednotlivými listy. Zadavatel doporučuje jako jeden z možných bezpečnostních prvků použití provázku a přelepek opatřených podpisem dodavatele a jeho razítkem.
Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis dodavatele, musí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele; v případě podpisu jinou osobou musí být originál nebo úředně ověřená kopie jejího zmocnění doložen v nabídce.
Veškeré doklady musí být kvalitním způsobem vytištěny tak, aby byly dobře čitelné. Žádný doklad nesmí obsahovat opravy, přepisy či jiné úpravy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.
Všechny listy musí být očíslovány průběžnou číselnou řadou počínající číslem 1. Výjimka z povinnosti číslovat listy se vztahuje na úřední doklady, resp. jejich úředně ověřené kopie, které nemusí být očíslovány. Vkládá-li dodavatel do svazku jako jeho součást či přílohu některý samostatný celek, který má již listy očíslovány vlastní číselnou řadou, není nutné, aby tyto listy čísloval znovu průběžnou číselnou řadou; to však platí pouze tehdy, je-li číslování listů samostatného celku a průběžné číslování listů svazku zřetelně odlišeno.
Zadavatel doporučuje, aby posledním listem svazku bylo prohlášení dodavatele podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele, v němž se uvede celkový počet všech listů ve svazku. Do tohoto počtu se zahrnou jak listy nečíslované, tak listy, které jsou součástí samostatně číslovaného celku.
Krycí list nabídky tvoří přílohu zadávací dokumentace, bude vyplněn, podepsán osobou nebo osobami oprávněnými za dodavatele jednat a opatřen razítkem a datem podpisu.

 

Požadavky zadavatele na formální úpravu nabídky (např. na počet vyhotovení nabídky, svázání a číslování listů, řazení dokumentů v nabídce apod.) mají pouze doporučující charakter.

 

Členění nabídky (doporučené dokumenty a řazení)

Obsah nabídky
Vyplněný krycí list – vzory v příloze
Vyplněný seznam poddodavatelů – vzor v příloze
Doklady, jimiž účastník prokazuje splnění kvalifikace
Další dokumenty dle požadavků zadavatele (např. podklady k hodnocení)
Podrobná specifikace a tabulka k ocenění
Podepsaný návrh smlouvy – vzory v příloze
Ostatní doklady vztahující se k předmětu plnění zakázky
Prohlášení o celkovém počtu listů nabídky

Blíže v zadávací dokumentaci.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena

Dodavatel stanoví nabídkovou cenu oceněním přílohy „Podrobná specifikace a tabulka k ocenění“, celkovou nabídkovou cenu za plnění veřejné zakázky uvede na krycím listu nabídky v členění dle vzoru.

 

Nabídková cena bude uvedena v české měně, a to ve formátu cena v Kč bez DPH, samostatně DPH v příslušné sazbě a nabídková cena včetně DPH (na krycím listu). Pro účely hodnocení bude použita celková nabídková cena zakázky bez DPH.

 

Nabídková cena bude stanovena jako cena „nejvýše přípustná“ a musí v ní být zahrnuty veškeré náklady dodavatele, spojené s realizací předmětu veřejné zakázky, dle popisu uvedeného v této zadávací dokumentaci a Podrobné specifikaci a tabulce pro ocenění.

 

Překročení položkové nabídkové ceny je možné pouze za předpokladu, že v průběhu realizace dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty. V takovém případě bude položková nabídková cena upravena podle sazeb daně z přidané hodnoty platných v době vzniku zdanitelného plnění. Překročení nabídkové ceny v jiných případech je nepřípustné. 

 

DPH bude vyčíslena v zákonné výši ke dni podání nabídek. Dodavatelé z EU a třetích zemí musí vyjádřit cenu vč. DPH, a to i v případě, že sami DPH neodvádí, protože musí vzít v úvahu platnou daňovou legislativu v ČR. Blíže v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Vysvětlení zadávací dokumentaceDodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávací dokumentace, a to elektronicky e-mailem na zástupce zadavatele popř. na adresu zástupce zadavatele. Zástupce zadavatele:LB Legal s.r.o. advokátní kancelářse sídlem:Pod Děkankou 435/27, 147 00 Praha 4 IČO:248 31 034DIČ:CZ24831034zastoupená:Mgr. Lukášem Blažkem, jednatelemkontaktní osoba:Mgr. Zuzana Knobová tel., e-mail:+420 734 575 978, zuzana.knobova@lblegal.cz Písemné žádosti musí být zadavateli doručeny s dostatečným předstihem, a to nejpozději 4 pracovní dny před koncem pro podání nabídek). Telefonické dotazy nebudou zodpovídány. Zadavatel uveřejní vysvětlení včetně přesného znění žádosti bez identifikace dodavatele ve lhůtě nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti dodavatele. Dodatečné informace se nepovažují za změny/doplnění dokumentace ve smyslu článku 11.2 zadávací dokumentace, nejsou-li takto výslovně označeny.Zadavatel vždy uveřejní vysvětlení včetně přesného znění žádosti bez identifikace dodavatele stejným způsobem, jakým uveřejnil zadávací dokumentaci, tedy na portálu www.esfcz.cz Zadavatel může vysvětlit zadávací dokumentaci i bez předchozí žádosti.Změny zadávací dokumentaceZadavatel je oprávněn doplnit či změnit zadávací podmínky obsažené v zadávací dokumentaci před uplynutím lhůty k podání nabídek. Změna nebo doplnění zadávacích podmínek bude uveřejněna stejným způsobem, jako zadávací podmínky, které byly změněny nebo doplněny. Pokud to povaha doplnění nebo změny zadávací dokumentace vyžaduje, zadavatel současně přiměřeně prodlouží lhůtu pro podání nabídek. V případě takové změny nebo doplnění zadávací dokumentace, která může rozšířit okruh možných účastníků zadávacího řízení, prodlouží zadavatel lhůtu tak, aby od odeslání změny nebo doplnění zadávací dokumentace činila nejméně celou svou původní délku.Pro případ, že zadavatel v průběhu zadávacího řízení změní zadávací dokumentaci po podání nabídky některými dodavateli, vrátí těmto dodavatelům jejich nabídku, aniž by ji otevíral. Dodavatel je následně oprávněn podat ve lhůtě pro podání nabídek novou nabídku.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Veškeré požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1112000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): KMA TRADE s.r.o.

    Datum podpisu smlouvy: 11. 10. 2017

Datum ukončení: 11. 10. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 17. 8. 2017
 
Aktualizováno: 20. 10. 2017