Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců firem sdružených v Okresní hospodářské komoře Bruntál

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11266

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců firem sdružených v Okresní hospodářské komoře Bruntál

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 6. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská komora Bruntál

Sídlo zadavatele: Hlavní náměstí 35/1a, 794 01 Krnov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Květoslav Bašista
  • Telefon: +420603285765
  • E-mail: basista@basista.cz

IČ zadavatele: 25379607

DIČ zadavatele: CZ25379607

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ivana Jurečková
  • Telefon: +420774281066
  • E-mail: iva.jureckova@idiz.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
746 01 Opava, Tyršova 701/7

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v rámci těchto aktivit:

4) Účetní, ekonomické a právní kurzy

5) Technické vzdělávání - Periodické přezkoušení svářečů 

Specifikace jednotlivých vzdělávacích kurzů je uvedena v příloze č. 4, která je nedílnou součástí této výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 31000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
leden 2018 - leden 2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Krnov

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Kvalifikaci splní dodavatel, který prokáže splnění:

základní způsobilosti 
profesní způsobilosti
ekonomické kvalifikace – zadavatel nepožaduje
technické kvalifikace

 

Základní způsobilost

Splnění základní způsobilosti prokáže dodavatel čestným prohlášením (příloha č. 2) podepsaným oprávněnou osobou účastníka zadávacího řízení v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle občanského zákoníku. 

Profesní způsobilost

Splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice prokáže dodavatel, který předloží kopii výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.  

Splnění profesní způsobilosti prokáže dodavatel, který předloží kopii dokladu, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují, zejména:

Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti.

Pro část (aktivitu) 5:
 

 

Požadavek na školitele svářečů z bezpečnostních ustanovení podle ČSN 05 0705 a následujících předpisů: ČSN 05 0601, ČSN 05 0610, ČSN 05 0630

Odbornost svářečského technika CWS ANB
Technolog svařování
Živnostenský list pořádaní odborných kurzů a školení včetně lektorské činnosti.

 

Technická kvalifikace

Kritéria technické kvalifikace stanoví zadavatel za účelem prokázání lidských zdrojů, technických zdrojů nebo odborných schopností a zkušeností nezbytných pro plnění veřejné zakázky v odpovídající kvalitě. Zadavatel může považovat technickou kvalifikaci za neprokázanou, pokud prokáže, že dodavatel má protichůdné zájmy, které by mohly negativně ovlivnit plnění veřejné zakázky.

K prokázání kritérií technické kvalifikace zadavatel požaduje předložení:

a) seznamu významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele pro 3 obdobné zakázky jako předmět zadávacího řízení.

Za splněnou dobu se považuje služba uvedená v příslušném seznamu, která byla v průběhu této doby dokončena; to neplatí u zakázek pravidelné povahy, u nichž se pro účely prokázání technické kvalifikace považuje za rozhodný rozsah zakázky realizovaný v průběhu 3 let.

Účastník zadávacího řízení může použít služby, které poskytl:

společně s jinými dodavateli, a to v rozsahu, v jakém se na plnění zakázky podílel, nebo
jako poddodavatel, a to v rozsahu, v jakém se na plnění služby podílel.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Účastník zadávacího řízení může podat kompletní nabídku na obě aktivity dle požadavků uvedených v této zadávací dokumentaci nebo pouze na jednu aktivitu dle požadavků uvedených v této zadávací dokumentaci, přičemž nabídka na každou aktivitu se všemi náležitostmi se podává samostatně v uzavřené a označené obálce.

 

Nabídka účastníka zadávacího řízení týkající se aktivity/aktivit  musí obsahovat všechny vzdělávací kurzy (viz příloha č. 4 – specifikace vzdělávacích kurzů) v rámci dané aktivity, není přípustné nabídnout zajištění a realizaci pouze některého ze vzdělávacích kurzů z dané aktivity (u technického vzdělávání jsou vzdělávací kurzy pojaty jako samostatné aktivity).

 

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na danou aktivitu.

Nabídky se podávají pouze v listinné podobě.

Pod pojmem nabídka se rozumí předložení údajů, dokumentů, vzorků nebo modelů, které potřebuje zadavatel k hodnocení nabídek dle ekonomické výhodnosti nabídky a k posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím řízení.

Nabídka a veškeré ostatní doklady a údaje budou uvedeny v českém jazyce (listiny v jiném než českém jazyce budou doplněny úředním překladem do českého jazyka) v písemné formě a nabídka bude podepsána osobou oprávněnou za účastníka zadávacího řízení jednat a podepisovat podle výpisu z Obchodního rejstříku popřípadě statutárním orgánem zmocněnou osobou, jejíž plná moc musí být součástí nabídky.

Účastník zadávacího řízení podává nabídku ve lhůtě pro podání nabídek.

Nabídka účastníka zadávacího řízení musí plně respektovat podmínky a požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek.

Zadavatel požaduje, aby nabídka účastníka zadávacího řízení byla předložena v označené obálce (příloha č. 3) v následující struktuře:

Tabulka „Krycí list nabídky“ – příloha č. 1 
Tabulka „ Komplexní čestné prohlášení“ – příloha č. 2
Dokumenty prokazující splnění požadavků na prokázání kvalifikace
Vyplněný návrh Smlouvy o realizaci vzdělávání (příloha č. 5); návrh Smlouvy o realizaci vzdělávání musí být podepsán osobou oprávněnou jednat za účastníka zadávacího řízení
Dokumentace k obsahu vzdělávacího kurzu vč. uvedení školicích (výukových) materiálů a pomůcek (v rozsahu dle Specifických pravidel OPZ)
Vzor dokladu o absolvování vzdělávacího kurzu
Ostatní údaje a dokumenty (řazení dle uvážení uchazeče).

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník zadávacího řízení stanoví v souladu s touto výzvou k podání nabídek celkovou nabídkovou cenu v Kč bez DPH, vyčíslení DPH a celkovou cenu v Kč vč. DPH.  

 

Do ceny zahrne účastník zadávacího řízení veškeré práce a dodávky nezbytné pro kvalitní plnění služeb, veškeré náklady spojené s úplným a kvalitním provedením, včetně veškerých rizik a vlivů (včetně inflačních).    

DPH bude v rozpočtu vyčíslena v zákonné výši ke dni podání nabídky.

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nutné pro zajištění vzdělávacího kurzu v daném místě plnění, tzn. minimálně:

- náklady na odborného lektora, monitoring prezence, studijní materiály, školicí pomůcky apod., dokumentaci k obsahu vzdělávacího kurzu, kontrolní a obdobné testy nezbytné pro vydání dokladu o úspěšném absolvování vzdělávacího kurzu;

-  náklady na cestovné, stravné a ubytování lektora;

- náklady na prezentační techniku (dataprojektor, flipchart, počítačové vybavení apod.);

- náklady na pronájem školicí místností (v případě, že vzdělávací kurz bude realizován mimo prostory zadavatele uvedené u jednotlivých aktivit – viz příloha č. 4)

Součástí plnění účastníka zadávacího řízení budou veškeré dodávky a činnosti, které nejsou detailně specifikovány, ale které jsou nutné pro realizaci předmětu zakázky a jeho funkci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Účastník zadávacího řízení předloží podepsaný návrh Smlouvy o realizaci vzdělávání.

Fakturace bude probíhat vždy až po ukončení příslušného
vzdělávacího kurzu a doložení veškerých požadovaných podkladů dodavatelem dle podmínek Operačního programu Zaměstnanost pro výzvu č. 60.

Splatnost faktur: 30 dní.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 9984.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): EKOBAU INVEST a.s.Podolská 156, 74741 Hradec nad MoravicíIČ: 26820897Mgr. Zbyněk Rybka

    Datum podpisu smlouvy: 25. 7. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Střední škola automobilní Krnov, p.s.Opavská 49, 794 01 KrnovIČ: 63731371Ing. Věra Predikantová

    Datum podpisu smlouvy: 1. 8. 2017

Datum ukončení: 1. 8. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 6. 2017
 
Aktualizováno: 7. 8. 2017