Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců firmy Boltjes

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13338

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců firmy Boltjes

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 2. 2020

Název/obchodní firma zadavatele: Boltjes International spol. s.r.o.

Sídlo zadavatele: Lhota za Červeným Kostelcem 376, 549 41 Červený Kostelec

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jiří Miler
  • Telefon: +420602665151
  • E-mail: j.miler@boltjesgroup.com

IČ zadavatele: 49356151

DIČ zadavatele: CZ49356151

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Petra Jirásková
  • Telefon: +420602206225
  • E-mail: jiraskova@dotacenamiru.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 3. 2020 10:00

Místo pro podání nabídek:
Boltjes International spol. s.r.o. Lhota za Červeným Kostelcem 376, 549 41 Červený Kostelec

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace vzdělávacích aktivit v rámci projektu „ Vzdělávání zaměstnanců firmy Boltjes“ (registrační číslo projektu CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0012614) specifikovaných v příloze č. 1 Zadávací dokumentace.

Součástí dodávky vzdělávacích aktivit bude poskytnutí studijních materiálů, vztahujících se k uvedeným kurzům, všem účastníkům kurzů a zajištění technického zařízení, nezbytného k realizaci výuky (pokud nebude využito technické zařízení zadavatele).

Cílovou skupinou je 60 zaměstnanců společnosti.

V jedné vzdělávané skupině bude max. 12 osob.

Dodavatel zajistí na všech kurzech, školících materiálech a jím poskytovaných dokumentech (prezenční listiny, zprávy z kurzů apod.) dodržení pravidel pro publicitu v souladu s požadavky na publicitu Operačního programu zaměstnanost.

Dodavatel zajistí ke každému vzdělávacímu kurzu před jeho zahájením dokumentaci ke vzdělávacímu kurzu (anotaci), která bude podepsána statutárním zástupcem dodavatele, a která obsahuje:

·       název vzdělávacího kurzu,

·       název vzdělávacího subjektu, vč. IČ,

·       typ kurzu – otevřený nebo uzavřený kurz,

·       číslo akreditace a platnost akreditace (jedná-li se o akreditovaný kurz),

·       obsahovou strukturu vzdělávacího kurzu,

·       využívané formy vzdělávání a jejich časová dotace,

·       procento minimální povinné docházky (min. 70%),

·       výčet případných školících (výukových) materiálů a pomůcek,

·        způsob ověření znalostí/dovedností,

·       časovou dotaci kurzu,

·       vzor osvědčení/certifikátu/potvrzení o absolvování.

Dodavatel zajistí ke každému kurzu prezenční listinu, která bude podepsána v úvodu kurzu všemi účastníky a lektorem a po skončení kurzu také statutárním zástupcem dodavatele. Originál podepsaných prezenčních listin předá zadavateli.

Dodavatel vystaví každému úspěšnému absolventovi kurzu osvědčení či certifikát o absolvování kurzu, pokud splní alespoň 70% docházky.

Délka vyučovací hodiny činí 60 minut.

Rozsah CPV Kódu: 80511000-9 – Školení zaměstnanců

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1645190,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.12.2021

Místo dodání / převzetí plnění:
Dle dohody a potřeb zadavatele (Česká republika, kromě území hl. m. Prahy).

Pravidla pro hodnocení nabídek:

U nabídek, které nebyly při posouzení z výběrového řízení vyřazeny, provede hodnotící komise hodnocení podle kritéria: Nejnižší nabídková cena.

Hodnotící komise bude hodnotit celkovou nabídkovou cenu bez DPH, která je cenou konečnou. Celková nabídková cena bez DPH bude hodnocena podle její absolutní výše v korunách českých (CZK). Jako nejvýhodnější nabídka bude vyhodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou zpracovanou na základě všech zadávacích podmínek této veřejné zakázky. Nabídková cena v sobě zahrnuje veškeré náklady a hotové výdaje spojené s plněním předmětu veřejné zakázky účastníkem a jeho případnými poddodavateli. Další nabídky budou hodnoceny sestupně podle výše nabídkové ceny.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být jednoznačná a nesmí o ní panovat žádné pochybnosti. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Účastník podá nabídku na celý předmět zakázky. Částečné plnění zadavatel neumožňuje. Za početní nesrovnalosti a vzájemně si odporující údaje je zodpovědný účastník. Nabídky s odporujícími si údaji budou vyloučeny.

Požadavek na strukturu nabídky

Zadavatel požaduje, aby jednotlivé listy nabídky byly pevně spojeny nerozebíratelným způsobem a řádně očíslovány a nabídka byla strukturována v následujícím pořadí:

Krycí list nabídky

a. Titulní strana svazku

b. Identifikační údaje uchazeče v rozsahu:

  • obchodní firma/název uchazeče,
  • sídlo/místo podnikání, případně místo trvalého pobytu,
  • právní forma,
  • IČ, bylo-li přiděleno,
  • jméno a příjmení osob/y oprávněných/é jednat jménem nebo za uchazeče,
  • telefon, a e-mail osob/y oprávněných/é jednat jménem nebo za uchazeče,
  • jméno, příjmení, telefon a e-mail kontaktní osoby realizátora.

c. Doklady k prokázání kvalifikace dodavatele

d. Kompletní specifikace nabízené realizace zakázky (návrh obsahu a struktury kurzů, návrh metod výuky, návrh studijních materiálů, návrh lektorů)
e. Návrh smlouvy o dílo, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče
f. Další dokumenty, které tvoří nabídku (čestná prohlášení aj.)
g. Elektronická verze nabídky na datovém nosiči

Nabídka musí obsahovat návrh smlouvy o dílo, který bude podepsán oprávněnou osobou. Návrh smlouvy nesmí vyloučit či žádným způsobem omezovat oprávnění či požadavky zadavatele, uvedené v této zadávací dokumentaci, v opačném případě bude nabídka účastníka zadávacího řízení vyloučena.

V návrhu smlouvy o dílo bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude stanovena v české měně (CZK). Nabídková cena bude zpracována v členění na:

  • nabídkovou cenu bez DPH,
  • výše DPH,
  • nabídkovou cenu včetně DPH.

Způsob výpočtu ceny:

  • z rozpisu musí být jasná cena za každý jednotlivý kurz zakázky s DPH i bez DPH,
  • celková cenová nabídka se musí rovnat součtu cen za nabízené kurzy.

Nabídková cena musí být stanovena jako „cena nejvýše přípustná“ a musí obsahovat veškeré náklady nutné a uznatelné k realizaci předmětu zakázky.

Platnost nabídkové ceny bude stanovena do konce realizace zakázky a musí obsahovat veškeré náklady na splnění zakázky (jakékoliv další náklady v průběhu realizace nebudou ze strany zadavatele akceptovány).

Cena zahrnuje:

  • přípravu a realizaci výuky;
  • školící materiály pro účastníky;
  • elektronickou verzi školících materiálů
  • náklady na lektora (mzda, doprava, ubytování, aj.);
  • technické pomůcky pro školení;
  • zajištění školicích prostor v případě konání kurzu mimo prostory zadavatele;
  • osvědčení/certifikát o absolvování kurzu.
Nabídkovou cenu lze překročit pouze v následujících případech: v případě, že dojde v průběhu realizace ke změnám daňových předpisů, mající vliv na výši nabídkové ceny.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě 1x v originále a 1x v kopii na datovém nosiči. Nabídky musí být podepsány statutárním orgánem dodavatele či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Nabídka, včetně dokladů a informací k prokázání splnění kvalifikace musí být předložena v českém jazyce.Každý účastník může podat pouze 1 nabídku.Nabídku je možné předat pouze v písemné formě v řádně uzavřené obálce. Obálka musí být opatřena těmito náležitostmi:a)názvem zakázky a registračním číslem projektub)nápisem „ZADÁVACÍ ŘÍZENÍ OPZ - NEOTVÍRAT“c)názvem/obchodní firmou uchazečed)sídlem uchazeče

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Vysvětlení zadávací dokumentace je možno doručit písemně (e-mail, pošta) nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Kontaktní osoba: Petra Jirásková, tel.: +420 602 206 225, e-mail: jiraskova@dotacenamiru.cz.Vysvětlení zadávací dokumentace včetně přesného znění požadavku bude odesláno nejpozději do 2 pracovních dnů.Vysvětlení zadávací dokumentace včetně přesného znění požadavku bude uveřejněno stejným způsobem, jakým byla uveřejněna zadávací dokumentace (na portálu www.esfcr.cz).Zadavatel může vysvětlit zadávací dokumentaci i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební podmínky:

  • Odměna za poskytování služeb bude uhrazena zadavatelem dle skutečného plnění po realizaci kurzu a doložení všech výstupů z kurzu, dle prohlášení o nabídkové ceně, zpracovaného v souladu s předmětem veřejné zakázky a na základě faktur vystavených dodavatelem za uskutečněné aktivity.
  • Splatnost faktur bude 14 dní od data jejich vystavení. Na faktuře bude vždy uveden název projektu a registrační číslo projektu, název kurzu, počet účastníků a počet dní realizace. Pokud faktura nebude mít veškeré náležitosti daňového dokladu a další požadované údaje, je zadavatel oprávněn je vrátit dodavateli k doplnění. Tím bude ukončen termín splatnosti a bude nově nabíhat až po dodání opraveného dokladu. Platby budou probíhat výhradně v CZK a rovněž veškeré cenové údaje budou v této měně.

Zadavatel připouští možnost zajištění zakázky prostřednictvím poddodavatelů, dle možností dodavatele, aby byla zajištěna kvalita kurzů. Pokud bude zakázka realizována prostřednictvím poddodavatelů, je účastník povinen tyto části zakázky specifikovat a uvést identifikační údaje každého poddodavatele, včetně informace o tom, jaké části budou tomuto poddodavateli předány a to nejpozději před zahájením realizace řešené části zakázky.

Dodavatel navrhne znění smlouvy o zajištění vzdělávacích kurzů podle stanovených požadavků. Návrh smlouvy bude součástí podané nabídky a bude podepsán oprávněnou osobou.

Dodavatel bude respektovat časový harmonogram zadavatele a plně se přizpůsobí jeho potřebám.

Dodavatel zajistí realizaci jednotlivých kurzů v souladu s nabídkou a uzavřenou  smlouvou. Zajistí studijní materiály pro všechny studenty a předá je zadavateli také v elektronické podobě. Zadavatel provede výběr a rozdělení zaměstnanců do jednotlivých vzdělávacích kurzů. Po dohodě s vybraným dodavatelem stanoví zadavatel termíny jednotlivých školení.

Vybraný dodavatel poskytne zadavateli veškeré doklady související s realizací projektu a plněním monitorovacích ukazatelů, které si vyžádají kontrolní orgány, řádně a včas.

Dodavatel bude povinen označovat veškeré materiály, související s dodávkou, dle Manuálu pro publicitu OPZ - dostupné na www.esfcr.cz.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 671838.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 04448022

    Datum podpisu smlouvy: 16. 4. 2020

Datum ukončení: 16. 4. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 28. 2. 2020
 
Aktualizováno: 16. 4. 2020