- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců firmy CESAR TRADE s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11091
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců firmy CESAR TRADE s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: CESAR TRADE s.r.o.
Sídlo zadavatele: Karlova 3460, 407 47 Varnsdorf
- Jméno: Pavel Tesař, jednatel
- Telefon: +420777819482
- E-mail: pavel.tesar@cesarprint.cz
IČ zadavatele: 27273733
DIČ zadavatele: CZ27273733
- Jméno: Bc. Marcela Doležalová
- Telefon: +420603727502
- E-mail: marcela.dolezalova@centrum.cz
Lhůta pro podání nabídek: 28. 4. 2017 14:00
Místo pro podání nabídek: Karlova 3460,407 47 Varnsdorf
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění a realizace vzdělávacích kurzů blíže specifikovaných v příloze č.5 této Výzvy, za stanovených podmínek uvedených v projektové žádosti, Rozhodnutí o poskytnutí dotace č. OPZ/1.3/043/0005242 a zadávací dokumentace.
Veřejná zakázka je rozdělená na 4 samostatné dílčí části a to v souladu s § 35 zák.č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ“). Uchazeč může podat pouze 1 nabídku na libovolný počet těchto samostatných částí veřejné zakázky, za předpokladu, že splní podmínky zadávací dokumentace. Každá nabídka musí splňovat podmínky a požadavky zadavatele stanovené v dané části veřejné zakázky a musí být podána ve zvláštní obálce dle zadávací dokumentace.
Dílčí části veřejné zakázky:
- dílčí část zakázky: vzdělávací kurzy z oblasti obecné IT
- dílčí část zakázky: vzdělávací kurzy z oblasti specializované IT
- dílčí část zakázky: vzdělávací kurzy z oblasti měkké a managerské dovednosti
- dílčí část zakázky: vzdělávací kurzy z oblasti účetní, ekonomické a právní kurzy
Více viz Výzva k podání nabídky ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 571926,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 04-05/2017 – 30.04.2018 (Termín zahájení plnění veřejné zakázky je do 14 dnů od uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem). Doba plnění veřejné zakázky se může měnit dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Ústecký a Liberecký kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena v Kč bez DPH = váha 100%
Více viz Výzva k podání nabídky ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci veřejné zakázky, telefonní a e-mailový kontakt.
Požadavek na jednu nabídku: Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku na každou dílčí část veřejné zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) veřejné zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky včetně příloh.zip (13. 4. 2017 11:05)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (9. 5. 2017 15:30)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.odt (26. 5. 2017 09:55)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1 – Obecné IT: Ivan Janovský, Pod Bohdalcem I 1499, 101 00 Praha 10, IČ: 49631993
Datum podpisu smlouvy: 19. 5. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 2 – Specializované IT: Ivan Janovský, Pod Bohdalcem I 1499, 101 00 Praha 10, IČ: 49631993
Datum podpisu smlouvy: 19. 5. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 3 – Měkké a managerské dovednosti: Ivan Janovský, Pod Bohdalcem I 1499, 101 00 Praha 10, IČ: 49631993
Datum podpisu smlouvy: 19. 5. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 4 – Účetní, ekonomické a právní kurzy: Jiří Krátkoruký, Poštovní 3126, 407 47 Varnsdorf, IČ: 86800647
Datum podpisu smlouvy: 19. 5. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.