Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců firmy WITKOWITZ ENVI a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14005

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců firmy WITKOWITZ ENVI a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 3. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: WITKOWITZ ENVI a.s.

Sídlo zadavatele: Ruská 1142/30, 703 00, Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. et Ing. Adam Liška
  • Telefon: +420731594886
  • E-mail: adam.liska@witkowitz.cz

IČ zadavatele: 04528131

DIČ zadavatele: CZ04528131

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. et Ing. Adam Liška
  • Telefon: +420731594886
  • E-mail: adam.liska@witkowitz.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 3. 2022 10:00

Místo pro podání nabídek:
Ruská 1142/30, 703 00, Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění a realizace 3 vzdělávacích aktivit, které jsou neakreditované. Zadavatel neumožňuje dílčí realizaci jednotlivých aktivit nezávazně na sobě. Dodavatel je povinen podat nabídku na všechny vzdělávací aktivity.

 

Specifikace a rozsah kurzů:

Aktivita - Autodesk Inventor pro konstruktéry I.

Kurz je naplánovaný v následujícím rozsahu:
Délka kurzu: 112 výukových hodin (16 dnů po 7 h)
Počet hodin teorie: 56 výukových hodin
Počet hodin praxe: 55 výukových hodin
Závěrečná zkouška: 1 výuková hodina
Délka výukové hodiny: 60 minut (pro teorii i praxi)
Obsah:

Individuální školení Autodesk Inventor – Metodika tvorby 3D výrobní dokumentace ocelových konstrukcí, bioplynových stanic, 5 dnů

Uživatelé se seznámí metodikou pro modelování ocelových nádrží jako součástí bioplynových stanic a dalších technologických staveb v 3D prostředí. Naučí se vytvářet i jejich montážní dokumentaci.

Individuální školení Autodesk Inventor pro pokročilé – Metodika modelace schodišť, plošin a dalších ocelových konstrukcí, 2 dny

Účastníci školení se naučí modelovat hlavní příslušenství ocelových nádrží jako například schodiště, žebříky, plošiny a další ocelové konstrukce.

Individuální školení Autodesk Inventor pro pokročilé – Digitální správa výrobní dokumentace Autodesk Vault Professional, 3 dny

Účastníci školení se seznámí s nástrojem pro správu dat Autodesk Vault. Naučí se organizovat, spravovat a sledovat pořizování dat, simulaci a procesy dokumentace pro návrhové, strojírenské a konstrukční týmy. Závěrem se budou věnovat propojování parametrů objektů napříč výkresovou dokumentací za pomoci původního 3D modelu.

Individuální školení Autodesk Inventor pro pokročilé – Modelace drobných zámečnických výrobků, 2 dny

Účastníci školení se budou věnovat modelování drobných zámečnických výrobků a tvorbě jejich výrobní dokumentace jako dílčích komponentů provedených ve vysokém detailu zpracování.

Individuální školení Autodesk Inventor – Metodika tvorby kusovníků, práce s knihovnami, vytváření typových dílů, 2 dny

Účastnicí školení budou vytvářet metodiku automatické tvorby kusovníků za pomocí 3D modelu. Budou se věnovat práci s knihovnami normovaných a typových dílů jiných výrob a norem, vytváření a archivaci typových dílů tak, aby se zamezilo duplicitě podoby výrobků.

Individuální školení Autodesk Inventor – Metodika simulace zatížení ocelových konstrukcí v Inventor Nastran, 2 dny

Účastnicí školení budou simulovat zatížení v prostředí programu Inventor Nastran, sloužící pro přímé posouzení zatížení ocelových držáků, průhybů lávek či potrubí tak, aby bylo možné provádět materiálovou optimalizaci daného výrobku.

 

Aktivita – Autodesk Inventor pro konstruktéry II.

Kurz je naplánovaný v následujícím rozsahu:
Délka kurzu: 105 výukových hodin (15 dnů po 7 h)
Počet hodin teorie: 52 výukových hodin
Počet hodin praxe: 52 výukových hodin
Závěrečná zkouška: 1 výuková hodina
Délka výukové hodiny: 60 minut (pro teorii i praxi)
Obsah:

Individuální školení Autodesk Inventor – Metodika tvorby 3D výrobní dokumentace skořepinových ocelových nádrží, 5 dnů

Uživatelé se naučí pracovat s metodikou pro modelování ocelových skořepinových nádrží v 3D prostředí a vytvářet výrobní dokumentaci.

Individuální školení Autodesk Inventor pro pokročilé – Metodika modelace 3D potrubních tras, 2 dny

Účastníci školení se budou věnovat 3D modelování potrubních tras se zaměřením na práci s knihovnami standardních výrobců různých materiálů potrubí, armatur a jiných komponent. Bude jim představena optimalizace vedení potrubní trasy a automatické rozkreslení potrubní trasy do jejich výrobní dokumentace. 

Individuální školení Autodesk Inventor pro pokročilé – Metodika modelování plechových dílů v rámci pláště nádrže, 3 dny

Na předem připravených příkladech se účastníci školení naučí správné postupy a metody pro efektivní modelování plechových dílů. Budou se věnovat metodice tvorby modelu plechových dílů ve 3D prostředí s hlavním zaměřením na tvorbu plášťů, střech a výsypek sil.

Individuální školení Autodesk Inventor pro pokročilé – Metodika práce s utilitami pro zrychlenou tvorbu specifikací ocelových nádrží, 2 dny

Na předem připravených příkladech se účastníci školení naučí správné postupy a metody pro práci s utilitami pro zrychlenou tvorbu specifikací ocelových nádrží. Budou se věnovat metodice práce s utilitami vytvořenými na míru za účelem zrychleného generování základní specifikace podoby ocelových nádrží jako technické podpory prodeje.

Individuální školení Autodesk Inventor – Metodika automatické konfigurace opláštění nádrží, 3 dny

Na předem připravených příkladech se účastníci školení naučí správné postupy a metody pro vytvoření metodiky automatické konfigurace opláštění nádrží. Kurzy musí probíhat prezenčně. Školící agentura musí být rovněž připravena na výuku on-line dle podmínek programu POVEZII.  

 

Aktivita – Autodesk Inventor pro projektanty

Kurz je naplánovaný v následujícím rozsahu:
Délka kurzu: 105 výukových hodin (15 dnů po 7 h)
Počet hodin teorie: 52 výukových hodin
Počet hodin praxe: 52 výukových hodin
Závěrečná zkouška: 1 výuková hodina
Délka výukové hodiny: 60 minut (pro teorii i praxi)
Obsah:

Individuální školení Autodesk Inventor – Tvorba 3D projekční dokumentace ocelových nádrží, 5 dnů

Uživatelé se naučí vytvářet projekční dokumentaci za účelem správního řízení pro povolení technologických staveb nádrží, čistíren odpadních vod a bioplynových stanic ve 3D prostředí.

Individuální školení Autodesk Inventor pro pokročilé – Metodika tvorby 3D projekční dokumentace ocelových konstrukcí, 2 dny

Uživatelé se seznámí s metodikou tvorby projekčních podkladů pro ocelové konstrukce ve 3D.

Individuální školení Autodesk Inventor – Digitální správa projekční dokumentace Autodesk Vault Professional, 3 dny

Účastníci školení se seznámí s nástrojem pro správu dat Autodesk Vault. Naučí se organizovat, spravovat a sledovat pořizování dat, simulaci a procesy dokumentace pro návrhové, strojírenské a konstrukční týmy. Závěrem se budou věnovat propojování parametrů objektů napříč výkresovou dokumentací za pomoci původního 3D modelu.

Individuální školení Autodesk Inventor – Digitální zpracování a modelace potrubních tras a technologických uzlů v Plant 3D, 5 dnů

Účastnicí školení se na předem připravených příkladech naučí zpracovat základní 2D technologické schémata a jejich propojení s 3D modelem technologické stavby v prostředí Plant 3D. Naučí se modelovat potrubní trasy a technologické uzly ve 3D prostředí i v prostředí isolinií.

 

Dodavatel musí účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz poskytnout výukové materiály ve standardu obecných a specifických pravidel OPZ a dané výzvy.

U kurzů budou dodrženy přesné počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů i jejich forma.

Získané znalosti budou ověřeny lektorem závěrečnou zkouškou.

Součástí plnění je mj. vydání osvědčení o úspěšném absolvování kurzu.

Zadavatel neumožňuje uchazeči zajistit požadované kurzy prostřednictvím subdodavatele.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1058000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
duben 2022–září 2022

Místo dodání / převzetí plnění:
Ruská 1142/30, 703 00, Ostrava

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH (60 %) – číselné kritérium

    Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

    Metodika organizace kurzů (40 %) – nečíselné kritérium

    Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 10 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

    Lépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Lépe bude hodnocen dodavatel, který bude přesněji reagovat na potřeby aktuální cílové skupiny. Dále bude lépe hodnocen dodavatel, který zajistí efektivnější proces zahrnující způsob organizace zakázky včetně akceptace plnění a komunikace se zadavatelem a účastníky vzdělávání a celkové systematičnosti, tedy provázání poskytovaných služeb do jednoho užitného celku a dodržení pravidel OPZ pro realizaci takovéto zakázky.

    Hodnocení bude probíhat podle následující stupnice:

    Bodové hodnocení

    Slovní ohodnocení

    1–33 bodů

    Navrhované plnění vůbec nesplňuje požadavky zadavatele. Metody výuky nejsou vůbec přizpůsobeny (případně jen minimálně) potřebám cílové skupiny a tématu výuky. Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby není v nabídce dostatečně určitě popsán a neposkytuje dostatečnou zpětnou vazbu. Není zohledněn komplexní přístup k plnění zakázky a celkový popis způsobu realizace zakázky neposkytuje obraz efektivního způsobu realizace zakázky, který zadavatele nebude zatěžovat dodatečnými náklady (ať již finančními či časovými). Zadavatel má k nabízenému plnění zásadní připomínky.

    34–66 bodů

    Navrhované plnění nesplňuje požadavky zadavatele jen v některých bodech. Metody výuky jsou dostatečně přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky. Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby je v nabídce popsán, ale neposkytuje komplexní popis tohoto procesu a neposkytuje úplnou a komplexní zpětnou vazbu. komplexní přístup k plnění zakázky je zohledněn částečně (s výhradami zadavatele) a celkový popis způsobu realizace zakázky poskytuje pouze částečné informace, ze kterých nevyplývá eliminace případných dodatečných nákladů (ať již finančními či časovými).  Zadavatel má k nabízenému plnění drobné připomínky.

     67–100 bodů

    Navrhované plnění zcela splňuje požadavky zadavatele. Metody výuky jsou plně přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky. Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby je v precisně nabídce popsán a poskytuje úplnou a komplexní zpětnou vazbu, která zadavateli umožní efektivní evaluaci přínosů veřejné zakázky. Komplexní přístup k plnění zakázky je zohledněn ve vysoké úrovni (včetně detailního popisu) a celkový popis způsobu realizace zakázky poskytuje dostatečné informace, ze kterých vyplývá eliminace případných dodatečných nákladů (ať již finančními či časovými). Zadavatel nemá k nabízenému plnění minimální připomínky.

     

    Pro hodnocení budou využity následující metody:

    hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota (Nabídková cena bez DPH )

    100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v %

    hodnota (např. cena) z hodnocené nabídky

     

    Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu.

     

    počet bodů, které hodnocená nabídka x váha kritéria vyjádřená v % v daném kritériu získala

     

    Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.

    Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OP Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Základní způsobilost

    Uchazeč musí prokázat splnění základní způsobilosti stanované analogicky s § 74 zákona o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilostí prokáže uchazeč předložením čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti.

    Profesní způsobilost

    Způsobilý je uchazeč, který předloží:

    Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
    Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, a to v minimálně:

    Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona;

    Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.

    Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o zadávání veřejných zakázek) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

    Technická kvalifikace

    Dodavatel předloží seznam významných služeb (ve formě čestného prohlášení) poskytnutých za poslední 5 let před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele, ze kterého bude vyplývat, že řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění školení v oblasti Autodesk Inventor, přičemž alespoň v jedné ze služeb muselo být obsažena také Inventor Nastran a v jedné službě muselo být obsaženo také Autodesk Vault Professional. Každá ze služeb musí mít hodnotu 500.000,- Kč bez DPH.

    Dodavatel předloží seznam minimálně 4 lektorů, přičemž za každého lektora bude prokázáno na pozici:

    Min. 2 Lektor pro Autodesk Inventor

    Praxe min. 5 let v oblasti vzdělávání Autodesk Inventor (bude prokázáno předloženým životopisem)
    Praxe při tvorbě metodik, které jsou předmětem školení (bude prokázáno předloženým životopisem)
    Certifikát – Autodesk Certified Professional: Inventor (bude prokázáno předložením kopie certifikátu)

    Min. 1 Lektor pro 3D Plant

    Praxe min. 5 let v oblasti vzdělávání Autodesk Inventor (bude prokázáno předloženým životopisem)
    Certifikát – Process and Power Specialist Exam for Technical (bude prokázáno předložením kopie certifikátu)

    Min. 1 Lektor pro Vault Professional

    Praxe min. 5 let v oblasti vzdělávání Autodesk Inventor (bude prokázáno předloženým životopisem)
    Certifikát – Product Design and Manufacturing Specialist Exam for Technical Sales (bude prokázáno předložením kopie certifikátu

    Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií, nestanoví-li zadavatel ve výzvě k podání nabídek jinak. Zadavatel si však může vyžádat originál.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel je povinen předložit návrh smlouvy.

Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.

Smlouva musí mít písemnou formu a musí obsahovat alespoň tyto náležitosti:

Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny
Předmět plnění (konkretizovaný kvantitativně a kvalitativně)
Cenu bez DPH a informaci, zda dodavatel je či není plátcem DPH
Platební podmínky
Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
Místo dodání/převzetí zboží nebo výstupu plnění (není-li výslovně sjednáno, rozumí se jím sídlo zadavatele)
Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu
Zapracování údajů z nabídky, které byly předmětem posouzení/hodnocení kvalifikace (tj. v okamžiku uzavření smlouvy i během realizace zakázky musí obsah smluvního vztahu odpovídat alespoň těm parametrům nabídky, které zadavatel posuzoval nebo hodnotil).

Celá nabídka bude zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka (nevztahuje se na certifikáty lektorů vystavené v anglickém jazyce).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu úhrady po jednotlivých kurzech uvede také ceny jednotlivých kurzů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební podmínky:

Úhrada bude prováděna na měsíční bázi podle již počtu realizovaných kurzů. Faktury budou vystavovány s min. 14denní splatností.
Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (pouze změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH)

Další obchodní podmínky:

Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Požadavky na formu nabídky:

Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 696500.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Arkance Systems CZ s.r.o., se sídlem Líbalova 2348/1, Chodov, 149 00 Praha 4, IČO 26197081

    Datum podpisu smlouvy: 25. 4. 2022

Datum ukončení: 25. 4. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 10. 3. 2022
 
Aktualizováno: 26. 4. 2022