Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců Mölnlycke Health Care ProcedurePak s.r.o. – Havířov – Six Sigma-Green Belt

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14192

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců Mölnlycke Health Care ProcedurePak s.r.o. – Havířov – Six Sigma-Green Belt

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 8. 2023

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Mölnlycke Health Care ProcedurePak s.r.o.

Sídlo zadavatele: Na Novém poli 382/1, 733 01 Karviná provozovna Havířov: Šachetní 439/1, 735 64 Havířov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Eliška Nešporová
  • Telefon: +420703168352
  • E-mail: eliska.nesporova@molnlycke.com

IČ zadavatele: 02948231

DIČ zadavatele: CZ02948231

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Eliška Nešporová
  • Telefon: +420703168352
  • E-mail: eliska.nesporova@molnlycke.com

Lhůta pro podání nabídek: 4. 9. 2023 10:00

Místo pro podání nabídek:
Na Novém poli 382/1, 733 01 Karviná nebo provozovna Havířov: Šachetní 439/1, 735 64 Havířov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace níže uvedeného odborného školení (dále jen vzdělávací aktivity) pracovníků společnosti Mölnlycke Health Care ProcedurePak s.r.o. vedoucích k prohloubení jejich kvalifikace v rámci projektu ,,Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (dále jen POVEZ II), reg. č. cz.03.1.5210.0/0.0/15_021/0000053.

 

Školení: Six Sigma - Green Belt

4 účastníci (jedna skupina)
Výuka teorie: 23 hodin (1 hodina 60 min.)
Výuka praxe 40 hodin (1 hodina 60 min.)
Závěrečná zkouška 1 hodina (1 hodina 60 min.)

 

Rozvoj účastníků v oblasti metodologie Six Sigma – Green Belt bude sloužit k podpoře jejich dovedností a orientaci v problematice, která pomůže odstraňovat společnosti komplexní procesní problémy s kvalitou, defekty, procesní nestabilitou či komplexní technologií. Zároveň se budou orientovat a aktivně využívat nástroje pro analýzu a zlepšování či návrh zcela nových procesů. Tento program umožní zaměstnancům také jejich rozvoj pro správné využívání statistický metod.

 

Náplň kurzu složena ze tří tematických bloků:

1. blok fáze Define a Measure

2. blok fáze Analyze

3. blok fáze Improve a Control

 

Kurz bude kombinací prezenčního koučování a on-line tréninku, kdy každý z účastníků povede Lean Six Sigma projekt, jehož dokončení a složení závěrečného testu bude nezbytnou podmínkou pro úspěšné složení kurzu.

 

Místo realizace: Havířov

 

Jedná se o vzdělávací aktivitu, která bude realizována v rámci projektu POVEZ lI, CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053. Tuto aktivitu nelze dále dělit na další dílčí plnění. Na výše uvedenou zakázku, na kterou podává dodavatel nabídku, je dodavatel povinen podat úplnou nabídku.

Vzdělávací aktivita bude realizována prezenční formou v souladu s podmínkami projektu POVEZ lI.

Vzdělávací aktivita je blíže specifikována níže, jedná se o vzdělávací aktivitu v režimu „Další profesní vzdělávání - neakreditované". Uvedená specifikace kurzu je závazná pro počet účastníků a v minimálním hodinovém rozsahu uvedeném výše. V případě, že dodavatel nabídne akreditovaný kurz odpovídající požadovanému rozsahu a struktuře plnění, je povinen doložit v rámci kvalifikace i doklady o akreditaci.

Vzdělávací aktivita bude realizována prezenční formou v souladu s podmínkami projektu POVEZ lI. Zadavatel nepřipouští realizaci kurzů elektronickou formou.

Zadavatel připouští plnění pomoci subdodavatele. V případě, že dodavatel při plnění zakázky využije poddodavatele, součástí nabídky musí být seznam subdodavatelů, rozsah, ve kterém se budou na řešení dodávky podílet a doklady k prokázání kvalifikace v rozsahu dle zadávací dokumentace.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Uchazeč podává nabídku na jednu či více dílčích částí zakázky, které je schopen realizovat, a to společně v 1 pevně uzavřené a označené obálce (dle kapitoly 2 této ZD), vždy v 1 originále a 1 kopii.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 95000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
11.9.2023-31.10.2023

Místo dodání / převzetí plnění:
provozovna Havířov: Šachetní 439/1, 735 64 Havířov

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídka bude hodnocena v souladu s požadavky uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 15) v kap. 20 Pravidla pro zadávání zakázek.

Nejprve bude posouzena úplnost nabídky. Posuzováno bude:

  • zda nabídka obsahuje všechny požadované části;
  • zda je nabídka podepsána oprávněnou osobou; pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat za dodavatele na základě plné moci, musí být součástí nabídky originál či úředně ověřená kopie této plné moci.
  • zda nabídka obsahuje kontaktní údaje na osobu uchazeče odpovědnou za výběrové řízení;
  • zda nabídka obsahuje veškeré doklady/dokumenty dokládající kvalifikaci dodavatele;
  • zda předmět nabídky odpovídá poptávanému předmětu plnění
  • zda je nabídka v češtině.

 

Nutným předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky dodavatel je prokázání splnění kvalifikace podle požadavků uvedených v kapitole Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele této Výzvy. Je-li nabídka neúplná nebo nejasná, zadavatel za předpokladu dodržení zásad rovného přístupu, transparentnosti a nediskriminace požádá dodavatele o její doplnění nebo objasnění v dodatečné minimálně 48 hodinové lhůtě. Takto však nelze doplňovat či měnit nabízené plnění, nabídkovou cenu nebo jiné skutečnosti rozhodné pro hodnocení. Jestliže je nabídka neúplná, marně uplyne dodatečná lhůta pro doplnění, marně uplyne lhůta pro objasnění nebo není objasnění dostatečné, musí být dodavatel, který ji podal, vyloučen z výběrového řízení. Pokud v nabídce zcela chybí podpis osoby oprávněné jednat za dodavatele, nejedná se o neúplnou nabídku, nýbrž nabídku neexistující, doplnění nabídky proto není možné.

 

Nabídky, které byly doručeny ve lhůtě pro podání nabídek a jsou úplné z hlediska požadavků zadavatele, postupují do fáze hodnocení jednotlivých nabídek. Pokud byla z doručených nabídek pouze jedna úplná, hodnocení se neprovádí (k tomu viz i kap. 20.11.2 Obecné části pravidel OPZ verze 15).

 

Hodnocení  se  provádí  pomocí   hodnoticích   kritérií,   kterým   jsou  přiřazeny   váhy   vyjádřené v procentech podle jejich důležitosti, přičemž součet vah je roven 100 %. Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu s touto výzvou a zadávací dokumentací budou hodnoceny dle níže uvedených kritérií:

 

  • Nabídková cena s váhou 40%
  • Kvalita nabízeného plnění s váhou 60%

 

Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu s touto výzvou a zadávací dokumentací budou hodnoceny dle níže uvedených kritérií:

 

  1. Nabídková cena s váhou 40%

 

Toto kritérium bude hodnoceno podle níže uvedeného vzorce:

 

 

           Hodnota z nabídky, která je v daném

           kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší cena

100x    ----------------------------------------------------        x    váha kritéria vyjádřená v procentech

                       Cena hodnocené nabídky

 

Hodnocena bude celková cena nabídky bez DPH. Nejlépe bude hodnocena nejnižší nabídková cena bez DPH. Nejnižší nabídkové ceně bude přiřazena bodová hodnota 100. Ostatní hodnocené nabídky získají bodovou hodnotu, která vznikne násobkem  100 a poměru  hodnoty  nejvýhodnější  nabídky k hodnotě hodnocené nabídky (dále jen „bodová hodnota nabídky"). Bodová hodnota nabídky bude násobena vahou kritéria pro každou nabídku (dále jen „vážené body").

 

 2. Kvalita nabízeného plnění s váhou 60%

 

Pro hodnocení tohoto nečíselného kritéria se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Nulová hodnota nesmí být přiřazena.

Hodnocené nabídky budou seřazeny od nejlepší po nejhorší. Nabídkám budou uděleny body od 1 do 100, přičemž výhodnější nabídka obdrží vyšší počet bodů. Udělené body pak budou zváženy podle vzorce:

 

           počet bodů, které hodnocená

           hodnocená nabídka                            x          váha kritéria vyjádřená v procentech

           v daném kritériu získala

 

Hodnocen bude:

  • návrh obsahu školení (nejlépe bude hodnocena nabídka, která v bodě návrh obsahu školení nejlépe vystihne, popíše a naplní komplexní a detailní koncept vzdělávání)
  • způsob organizace kurzů (nejlépe bude hodnocena nabídka, která bude co nejvíce přizpůsobena možnostem realizace vzdělávacích kurzů za plného výrobního provozu)
  • metodologie výuky (nejlépe bude hodnocena nabídka, která nejlépe popíše návrh metod a forem výuky, použitelných materiálů a učebních pomůcek)
  • aplikovatelnost do praxe (nejlépe bude hodnocena nabídka, která nejlépe vystihne způsob realizace praktické formy výuky a schopnost lektorů zajistit aplikovatelnost poznatků do praxe na základě jejich profesních kvalit)
  • kvalita lektorského týmu (nejlépe bude hodnocena nabídka, která nabídne lektorský tým vyhovující minimálním požadavkům technické kvalifikace uvedených v kapitole Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele)

 

Takové nabídce bude přiřazena bodová hodnota 100. Ostatní hodnocené nabídky získají body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném podkritériu a poté jejich bude proveden aritmetický průměr, ze kterého vznikne celková bodová hodnota dané nabídky v kritériu kvality (dále jen „bodová hodnota nabídky"). Bodová hodnota nabídky bude násobena vahou kritéria pro každou nabídku (dále jen „vážené body").

Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Uchazeč je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci. Splněním kvalifikace se rozumí prokázání:

 

a)Základní způsobilost - čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

b) Profesní způsobilosti formou dokladů o oprávnění k podnikání (výpis ze živnostenského rejstříku a obchodního rejstříku)

c) Údaje o majetkové struktuře účastníka zadávacího řízení

d) Splnění kritérií technické kvalifikace formou seznamu lektorů, kteří se budou na plnění zakázky podílet. Povinnou přílohou seznamu jsou profesní životopisy všech zúčastněných lektorů. V rámci kritéria technické kvalifikace požaduje zadavatel doložit osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci všech lektorů, kteří se budou na plnění zakázky podílet.

 

ad a) základní způsobilost dokládá dodavatel v rozsahu, jak ji stanovuje Zákon o zadávání veřejných zakázek č. 134/2016 Sb. ustanovením§ 74.

Dodavatel prokazuje základní způsobilost formou originálu čestného prohlášení prokazujícího splnění základní způsobilosti. čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem společnosti. Vzor čestného prohlášení je v příloze 1 Výzvy.

 

ad b) profesní způsobilost dokládá dodavatel v rozsahu, jak ji stanovuje Zákon o zadávání veřejných zakázek č. 134/2016 Sb. ustanovením§ 77, a to:

                       výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán, či kopie výpisu z jiné                             obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;

doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky (zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci opravňující dodavatele k poskytování vzdělávací činnosti - je požadována živnost „Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti").

Dodavatel   předloží   požadované   doklady   prokazující   splnění   profesních   kvalifikačních   předpokladů v prosté kopii, přičemž tyto doklady nesmí být k poslednímu dni, ke kterému měla být kvalifikace prokázána, starší než 90 dnů.

 

ad c) údaje o majetkové struktuře účastníka zadávacího řízení

Na základě zákona č. 527/2020 Sb., kterým se mění zákon č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu, ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony, zákony související s přijetím zákona o evidenci skutečných majitelů a zákon č. 186/2016 Sb., o hazardních hrách, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 37/2021 Sb., o evidenci skutečných majitelů (dále také „ZESM") byl k 1. 6. 2021 novelizován§ 122 ZZVZ. V souladu s ustanovením§ 122 odst. 4 ZZVZ je zadavatel povinen zjistit údaje o skutečném majiteli dodavatele.

1) je-li českou právnickou osobou, zadavatel zjistí údaje o jeho skutečném majiteli podle zákona upravujícího evidenci skutečných majitelů (dále jen "skutečný majitel") z evidence skutečných majitelů podle téhož zákona (dále jen "evidence skutečných majitelů"). Pro tyto účely umožňuje Ministerstvo spravedlnosti zadavateli získat způsobem umožňujícím dálkový přístup z evidence skutečných majitelů úplný výpis platných údajů a údajů, které byly vymazány bez náhrady nebo s nahrazením novými údaji podle zákona upravujícího evidenci skutečných majitelů.

 

V souladu s § 14 odst. 1 ZESM je také veřejně přístupný částečný výpis platných údajů na https://esm.justice.cz/ias/issm/rejstrik, který je pro účely tohoto zadávacího řízení postačující. Dodavatel přiloží částečný výpis platných údajů o skutečném majiteli do své nabídky v prosté kopii.

2) je-li zahraniční právnickou osobou, předloží výpisu ze zahraniční evidence obdobné evidenci skutečných majitelů nebo, není-li takové evidence,

ke sdělení identifikačních údajů všech osob, které jsou jeho skutečným majitelem, a
k předložení dokladů, z nichž vyplývá vztah všech osob podle písmene a) k dodavateli; těmito doklady jsou zejména

výpis ze zahraniční evidence obdobné veřejnému rejstříku,
seznam akcionářů,
rozhodnutí statutárního orgánu o vyplacení podílu na zisku,
společenská smlouva, zakladatelská listina nebo stanovy.

            Výčet osob, u kterých platí, že skutečného majitele nemají:

a) stát a územní samosprávný celek,
b) dobrovolný svazek obcí,
c) státní příspěvková organizace a příspěvková organizace územního samosprávného celku,
c) školská právnická osoba zřízená státem, územním samosprávným celkem nebo dobrovolným svazkem obcí,
e) veřejná výzkumná instituce,
f)právnická osoba zřízená zákonem nebo mezinárodní smlouvou,
g) státní podnik a národní podnik,
h) okresní a regionální komora nebo začleněné společenstvo podle jiného zákona,
i) evropské seskupení pro územní spolupráci,
j)politická strana a politické hnutí,
k)církev a náboženská společnost a ostatní právnické osoby podle zákona upravujícího církve a náboženské společnosti,
l) odborová organizace a organizace zaměstnavatelů,
m) honební společenstvo,
n) společenství vlastníků jednotek,
o) právnická osoba, ve které má přímo nebo nepřímo veškeré podíly na prospěchu a hlasovacích právech česká republika, kraj nebo obec, a
p) obecně prospěšná společnost a ústav, jejichž zakladatelem je česká republika, kraj nebo obec. V takovém případě zadavatel z povahy věci skutečného majitele nezjišťuje (viz rovněž bod IV).

V takovém případě zadavatel z povahy věci skutečného majitele nezjišťuje (viz rovněž bod IV).

ad d) kritéria technické kvalifikace dokládá dodavatel v rozsahu, jak je stanovuje Zákon o zadávání veřejných zakázek č. 134/2016 Sb. ustanovením§ 79.

Kritéria technické kvalifikace stanoví zadavatel za účelem prokázání lidských zdrojů, odborných schopností a zkušeností lektorů nezbytných pro plnění veřejné zakázky v odpovídající kvalitě. K prokázání kritérií technické kvalifikace zadavatel požaduje:

seznam všech lektorů, kteří se  budou  podílet  na  plnění zakázky,  a  to  pro  každou  dílčí část nabídky,  na kterou  podává  dodavatel  nabídku  zvlášť,  každý  seznam  bude  podepsán  osobou  oprávněnou  jednat za dodavatele v originále. Povinností uchazeče je uvést do tohoto seznamu vztah člena realizačního týmu k dodavateli. Povinnou přílohou seznamu jsou profesní životopisy všech zúčastněných lektorů a doklady o nejvyšším dosaženém vzdělání lektorů.

 

                       Dodavatel prokáže splnění tohoto kvalifikačního kritéria předložením:

a )dokladu o dosaženém vzdělání člena realizačního týmu
b) profesního životopisu, ze kterého bude vyplývat: jméno a příjmení, dosažené vzdělání, obor vzdělání, dosavadní praxe v oboru vztahující se k předmětu zakázky, uvedená s ohledem na výše specifikované požadavky zadavatele, informaci o tom, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osobu v jiném vztahu k dodavateli

 

osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci všech lektorů vztahující se k požadovaným dílčím částem, která budou pro každou dílčí část doložena zvlášť, a to ve formě prostých kopií dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání

Osoba, prostřednictvím které je prokazována kvalifikace, může být v rámci realizace nahrazena pouze osobou s minimálně shodnou kvalifikací.

 

Zadavatel  je  oprávněn  vítězného  uchazeče  vyzvat  k dodání  originálů  předložených   dokladů k prokázání kvalifikace, přičemž tyto doklady nesmí být k poslednímu dni, ke kterému měla být kvalifikace prokázána, starší než 90 dnů.

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona) nebo certifikátem vydaným  v rámci systému  certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona) s výjimkou technické kvalifikace. Tu je třeba prokázat v rozsahu bodu d), jak je uvedeno výše.

V případě, že uchazeč prokazuje kvalifikaci, či nabízí plnění pomocí subdodavatele, musí být součástí nabídky originál Seznamu subdodavatelů podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele, který obsahuje identifikační údaje subdodavatelů a rozsah, v jakém bude subdodávka realizována a doklady prokazující splnění všech kritérií kvalifikace a zejména kritérií technické kvalifikace v rozsahu bodu d), jak je uvedeno výše.

U kvalifikačních poddodavatelů (tj. poddodavatelů, prostřednictvím kterých dodavatel prokazuje chybějící část profesní či technické kvalifikace, je-li ve VŘ požadovaná) dále doložení základní a profesní způsobilosti a i dokladů o skutečném majiteli subdodavatele dle bodů a), b) c), včetně písemného závazku poddodavatele k poskytnutí plnění VZ, a to alespoň v rozsahu, v jakém tento poddodavatel prokazoval kvalifikaci za dodavatele.

Zadavatel je oprávněn vyžádat si originál Smlouvy o subdodávce před podpisem Smlouvy s dodavatelem.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku, a to v uzavřené obálce dle specifikace v kapitole 2 této Zadávací dokumentace. 

Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v 1 originále a 1 kopii.

Titulní stránka nabídky bude obsahovat pravidla povinné publicity OPZ projektu, zejména logo projektu. Jako první a titulní stranu nabídky dodavatel použije Krycí list v příloze 2 Výzvy.

Listy nabídky musí být očíslovány vzestupnou číselnou řadou (počínaje číslem jedna, možno i ručně psanou) a dostatečně zajištěny proti manipulaci. Nelze vkládat jakékoli volné listy či přílohy.

Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je originál nabídky podepsán osobou oprávněnou jednat jménem dodavatele. Pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat za dodavatele na základě plné moci, musí být součástí nabídky originál či úředně ověřená kopie této plné moci.

Nabídka musí obsahovat kapitolu Popis nabízeného plnění a metodologie kurzů v rozsahu minimálně 4, maximálně 20 stran A4, neboť tato kapitola bude hodnocena v rámci hodnocení nabídek (viz. část této výzvy Pravidla pro hodnocení nabídek). Nabídka musí obsahovat Harmonogram realizace a Plán výuky kurzů.

Hodnocen bude návrh obsahu školení, způsob organizace kurzů, metodologie výuky, aplikovatelnost do praxe a kvalita lektorského týmu. Nejlépe bude hodnocena nabídka, která nejlépe vystihne, popíše a naplní komplexní a detailní koncept vzdělávání - návrh obsahu a struktury kurzů, návrh metod forem výuky, návrh použitelných materiálů a učebních pomůcek, způsob realizace praktické formy výuky a schopnost lektorů zajistit aplikovatelnost poznatků do praxe na základě jejich profesních kvalit.

Požadovaný jazyk nabídky: Český

Zadavatel doporučuje následující členění nabídky, nedodržení ryze formálních doporučení však nebude ze strany zadavatele považováno za důvod pro vyloučení nabídky z posuzování:

  1. Krycí list
  2. Doklady k prokázání kvalifikace
  3. Cenová nabídka
  4. Popis nabízeného plnění a metodologie kurzů v rozsahu minimálně 4 -10 stran A4
  5. Smlouvu s dodavatelem (návrh) podepsanou osobou oprávněnou jednat za dodavatele (Smlouva musí být vyplněna a cena v ní uvedená musí odpovídat cenové nabídce). Návrh Smlouvy je samostatnou  přílohou  výzvy v editovatelném formátu. Jakékoli faktické změny Smlouvy ze strany dodavatele však nejsou přípustné. Pro každou část plnění bude předložen samostatný návrh smlouvy.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Cena zakázky musí být v nabídce uvedena v členění bez DPH, částka DPH a s DPH. Nabídková cena musí být uvedena v Kč.

Nabídková cena musí být konečná a odpovídající předmětu zakázky popsanému touto dokumentací.

Pozdější navyšování nabídkové ceny není přípustné.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Všechny podmínky jsou uvedeny v jednotlivých bodech výše a rovněž ve výzvě.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 92000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DTO CZ, s. r. o., Mariánské nám. 480/1, 709 00 Ostrava – Mariánské Hory, IČ 47666439

    Datum podpisu smlouvy: 12. 9. 2023

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 8. 2023
 
Aktualizováno: 13. 9. 2023