Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců MSA, a.s. v oblasti jaderné energetiky.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12117

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců MSA, a.s. v oblasti jaderné energetiky.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 3. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: MSA, a.s.

Sídlo zadavatele: Hlučínská 641, 747 22 Dolní Benešov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Ellen Kácalová
  • Telefon: +420553881565
  • E-mail: ellen.kacalova@msa.cz

IČ zadavatele: 45192278

DIČ zadavatele: CZ45192278

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jiří Vehovský
  • Telefon: +420553881461
  • E-mail: jiri.vehovsky@msa.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 3. 2018 12:00

Místo pro podání nabídek:
MSA, a.s., Hlučínská 641, 747 22 Dolní Benešov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodávka odborných vzdělávacích aktivit (VA) v oblasti jaderné energetiky (JE) pro cílové skupiny zaměstnanců

Rozdělení vzdělávacích aktivit dle oblasti:

  • JE1: Jaderná energetika dle ruských předpisů a norem – Konstruktéři
  • JE2: Jaderná energetika dle ruských předpisů a norem – Technologové
  • JE3: Jaderná energetika dle ruských předpisů a norem – Jakost
  • JE4: Jaderná energetika dle ruských předpisů a norem – Defektoskopie

Požadavek na rámcový obsah kurzů je uveden v zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 550000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
květen-prosinec 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Celková nabídková cena (80%)
  • Počet vyučovacích hodin nad minimální rozsah jednotlivých školených oblastí (20%)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele.
  • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele.
  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku).
  • Doklady prokazující kvalifikaci a zkušenosti lektorů v oblasti jaderné energetiky. 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

  • Při výběru uchazeče bude kladen hlavní důraz na odborné zpracování požadovaných témat dle jednotlivých VA ve vazbě na ruskou legislativu a normy v JE.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

  • Cenová nabídka musí obsahovat rozsah a cenu každé VA samostatně.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána:1x originál v písemné formě1x kopie v písemné formě1x kopie v elektronické podobě (CD, DVD, flash disk) Obálka bude řádně uzavřena a opatřena nápisem: „NEOTEVÍRAT-Veřejná zakázka“. Na obálce bude uveden název projektu, adresa uchazeče i zadavatele.Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.Zadavatel požaduje jako součást nabídky písemný návrh smlouvy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Návrh smlouvy v nabídce bude obsahovat tyto podmínky:

  • Platební podmínky: každá VA bude fakturována samostatně, měsíčně se splatností 30 dnů od vystavení
  • Uchazeč je povinen uchovávat veškeré dokumenty související s poskytnutím příspěvku a realizací vzdělávací aktivity v souladu s platnými právními předpisy po dobu 15 let od doby ukončení projektu
  • Vzdělávací zařízení je povinno umožnit provedení veřejnosprávní kontroly sjednaných podmínek pro realizaci vzdělávací aktivity pověřenými institucemi.
  • Maximální cena je konečná bez možností navýšení z jakéhokoliv důvodu

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): název společnosti: ISKRA LTD, s.r.o.sídlo: Pražákova 217/5, 709 00 Ostrava-Mariánské HoryIČ: 26860341zastoupená: Ing. Yury Kaiharodau, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 25. 4. 2018

Datum ukončení: 25. 4. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 15. 3. 2018
 
Aktualizováno: 11. 5. 2018