Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců: Odborné školení – akademie kvality

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11726

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců: Odborné školení – akademie kvality

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 10. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: CTS Czech Republic s.r.o.

Sídlo zadavatele: Praha 8, Karlín, Karolinská 661

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jan Benda, Ph.D., MBA
  • Telefon: +420595707000
  • E-mail: jan.benda@ctscorp.com

IČ zadavatele: 27413365

DIČ zadavatele: CZ27413365

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Hana Slezáčková
  • Telefon: +420724400252
  • E-mail: hana.slezackova@ctscorp.com

Lhůta pro podání nabídek: 24. 10. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
CTS Czech Republic s.r.o., Na Rovince 872, 720 00 Ostrava-Hrabová

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této zakázky je zajistit vzdělávání pro vybrané zaměstnance společnosti CTS Czech Republic s.r.o. v odborném školení: Akademie kvality.

Cíl vzdělávací aktivity: Rozšířit a prohloubit znalosti zaměstnanců výrobních týmů v oblasti kvality výrobku v souladu se stanovenými požadavky zákazníků tak, aby časem mohli převzít novou pravomoc a odpovědnost za kvalitu práce, výrobku.

Počet účastníků: 23 (2 skupiny)

Pozice vybraných zaměstnanců: auditoři jakosti, auditor jakosti/CMM měření, směnoví mistři, seřizovači, údržbáři, údržbář/seřizovač, operátor, operátor/technická podpora.

Rozsah: 75 hodin (á 60 min), z toho 73 hodin výuka, 2 hodiny závěrečná ústní zkouška

Obsah výukového program:

1.    Naučit se definovat OK a NOK díly

      Jak číst výrobní dokumentaci

      Znalost symbolů v technických výkresech (SC/CC znaky)

2.   Naučit se identifikovat neshodu

      Metody měření výrobku

      Měřící prostředky, typy měřidel a přesnost měření

      Hraniční rozhodování parametrů výrobků

      Četnost a identifikace měření

      Základy statistiky v kvalitě

      Regulační diagramy

      Bodové diagramy

      Četnosti rozdělení a histogramy

      Definice: chyba, vada neshoda

      Identifikace příčin neshod

      Základní, potenciální a kořenové příčiny

      Sběr dat o příčinách

      Určení kořenové příčiny

3.   Naučit se popsat kvalitativní problém „proč vyrábíme nekvalitní výrobek“, administrovat a řešit problém

4.   Naučit se využívat metodiky pro řešení problému

      PDCA (naplánuj – proveď – ověř – jednej)

      Technika 5 WHY (5 Proč)

      Technika k analýze a řešení problémů IS/IS NOT

      Ishikawa diagram (Rybí kost)

5.   Naučit se eskalovat problém

      Vytvořit a zprůchodnit eskalační matici pro linii: operátor – senior operátor – kvality – ostatní oddělení, kterým řešení problémů náleží

      Nastavení reakčních časů na řešení problému

6.    Naučit se vytvářet opatření k zamezení výskytu neshod

       Dočasná opatření

       Trvalá opatření

       Preventivní opatření

       Testování opatření

       Uvolnění opatření

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 300000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.11.2017 - 31.3.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
CTS Czech Republic s.r.o., Na Rovince 872, 720 00 Ostrava – Hrabová

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky přijaté v řádném termínu se budou hodnotit dle níže specifikovaných hodnotících kritérií a vzorců, které jsou volně k dispozici v obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci operačního programu zaměstnanost v aktuální verzí.

 1)  Nabídková cena bez DPH s váhou 40%

 2)  Kvalita nabízených služeb s váhou 60%

 

1)  Nabídková cena bez DPH

      V rámci tohoto dílčího kritéria bude hodnocena celková nabídková cena bez DPH.

      Hodnotit se bude dle vzorce:

      100 * (nejnižší nabídková cena / cena posuzované nabídky) * 40%

 

2)  Kvalita nabízených služeb

V rámci tohoto hodnotícího kritéria se bude hodnotit kvalita nabízených služeb – respektive v subkritériích obsah výuky, metody výuky, organizace   výuky a personální zajištění výuky.

a) subkritérium - obsah výuky

Nejlépe hodnocená nabídka získá dle tohoto subkritéria 40 bodů, hůře hodnocené nabídky poměrně méně. Nabídka, která zcela nevyhoví zadavateli nebo neobsahuje podklady umožňující hodnocení dle tohoto subkritéria obdrží dle tohoto subkritéria 0 bodů.

Lépe bude hodnocena nabídka, která svým obsahem lépe pokryje požadovaná témata s ohledem na cílovou skupinu a s ohledem na naplnění cílů výuky. Lépe bude hodnocena nabídka, která bude v lepším souladu s požadovaným obsahem výuky, lépe vyhoví potřebám provozu a charakteru činností zadavatele.

 

b) subkritérium - metody výuky, organizace výuky

Nejlépe hodnocená nabídka získá dle tohoto subkritéria 30 bodů, hůře hodnocené nabídky poměrně méně. Nabídka, která zcela nevyhoví zadavateli nebo neobsahuje podklady umožňující hodnocení dle tohoto subkritéria obdrží dle tohoto subkritéria 0 bodů.

Lépe bude hodnocena nabídka s interaktivními metodami výuky, s využitím modelových situací z obdobných automotive provozů. Lépe bude hodnocena nabídka s propracovanou metodikou zjišťování konkrétních vzdělávacích potřeb a metodikou poskytování zpětné vazby, lépe budou hodnoceny postupy a materiály pro zpětnou vazbu s větším potenciálem pro reflektování reálných potřeb zadavatele a uzavřenost zpětnovazebního cyklu.

 

c) subkritérium - personální zajištění výuky

Nejlépe hodnocená nabídka získá dle tohoto subkritéria 30 bodů, hůře hodnocené nabídky poměrně méně. Nabídka, která zcela nevyhoví zadavateli nebo neobsahuje podklady umožňující hodnocení dle tohoto subkritéria obdrží dle tohoto subkritéria 0 bodů.

Uchazeč je povinen v nabídce uvést lektory k prokázání své základní kvalifikace. Dle tohoto subkritéria bude hodnocena nabídka podle praxe lektorů uvedených k prokázání základní kvalifikace. Lépe bude hodnocena nabídka, kde na základě charakteru a rozsahu praxe (doložené v prokázání základní kvalifikace) ve specializovaném odborném vzdělávání, praktickém vedení a řízení bude lépe patrný potenciál lektorů poskytnout komplexní vzdělávání, podle potřeby pružně přizpůsobené jak potřebě náročnější teoretické výuky, tak i předání znalostí pro řešení skutečných praktických situací.

 

Hodnotit se bude dle vzorce:

Součet bodů za subkritéria (a+b+c) * 60%

 

Výsledná procenta za obě hodnotící kritéria se poté sečtou. Vítězí nabídka s nejvyšším procentuálním vyjádřením.

Výsledky veškerých početních operací v rámci hodnocení nabídek budou zaokrouhleny na setiny bodu podle matematických pravidel zaokrouhlování.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Uchazeč je povinen v nabídce doložit stanoveným způsobem tyto kvalifikační požadavky:

a)  výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;

b)  doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

c)  čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištění nebo sociálního zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.

Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.

Další požadavky na doložení kvalifikace uchazeče:

Zadavatel požaduje, aby uchazeč plnil prostřednictvím lektorů, kteří mají VŠ vzdělání a minimálně 5 let praxe ve vzdělávání dospělých v oboru kvality. K prokázání této kvalifikace uchazeč doloží v nabídce doklady k minimálně 2 lektorům, kteří mají VŠ vzdělání a minimálně 5 let praxe ve vzdělávání dospělých v oboru kvality.

Doklady o kvalifikaci lektorů, tzn.: kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, profesní CV/profil lektora mající formu čestného prohlášení o pravdivosti uvedených údajů – originál podepsaný lektorem.

K prokázání této kvalifikace uchazeč doloží v nabídce čestné prohlášení, kde se zaváže využít pro alespoň 70% časového rozsahu výuky alespoň jednoho z lektorů uvedeného v nabídce a splňujícího kvalifikační požadavek VŠ vzdělání a minimálně 5 let praxe ve vzdělávání dospělých v oboru kvality. Dále se uchazeč v tomto prohlášení zaváže, že v případě jím nezaviněné nemožnosti plnit přecházející závazek nahradí lektora jiným, který bude splňovat tento kvalifikační požadavek.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídku podá účastník v listinné podobě v jednom vyhotovení dle formálních a technických podmínek zadavatele uvedených v této výzvě.

Kapitoly v nabídce budou řazeny v následujícím pořadí:

  1. Identifikační údaje uchazeče.

  2. Specifikace předmětu zakázky.

  3. Podklady pro hodnocení nabídky podle kritéria ekonomické výhodnosti včetně částečných kritérií a subkritérií.

  4. Cena bez DPH, cena s DPH.

  5. Požadavky na prokázání kvalifikace.

  6. Podepsaný písemný návrh smlouvy.

  7. Další doklady dle uvážení uchazeče a v souladu s Výzvou k podání nabídek.

Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení zrušit, a to za podmínek stanovených Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost.

Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet uchazečům podané nabídky.

Uchazeč nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže dodavatel využije svá práva výše uvedená (např. zrušení zakázky).

Nabídka bude podána v českém jazyce. Zadavatel připouští předložení dokumentů k prokázání kvalifikace uchazeče též v jiném jazyce. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatnou stranu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky (uvedena cena bez DPH i s DPH).

Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná.

Není-li účastník registrovaným plátcem DPH, potom tuto daň nevyčíslí a skutečnost, že není jejím plátcem, výslovně uvede v nabídce (v části, kde je vyčíslena nabídková cena).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Odborné školení: Akademie kvality“ a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Platební podmínky: Úhrada bude prováděna na měsíční bázi podle počtu již realizovaných školících dnů, faktury budou vystavovány s 30denní     splatností.
  • Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk.
  • Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení.
  • Není přípustné variantní řešení nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 290000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DTO CZ, s.r.o., Mariánské nám. 480/5, 709 00 Ostrava-Mariánské Hory, IČ: 47666439, Ing. Alan Vápeníček, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 10. 11. 2017

Datum ukončení: 10. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 13. 10. 2017
 
Aktualizováno: 21. 11. 2017