- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců SAFINA, a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11153
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců SAFINA, a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 5. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: SAFINA, a.s.
Sídlo zadavatele: Vídeňská 104, Vestec 252 50
- Jméno: Taťána Lejnarová
- Telefon: +420241024202
- E-mail: tatana.lejnarova@safina.cz
IČ zadavatele: 03214257
DIČ zadavatele: CZ03214257
- Jméno: Olga Šturcová
- Telefon: +420241024253
- E-mail: olga.sturcova@safina.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 5. 2017 08:00
Místo pro podání nabídek: Vídeňská 104, Vestec 252 50
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je výběr dodavatele na komplexní zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost SAFINA, a.s. Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, odměny školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání osvědčení o absolvování kurzu, resp. osvědčení o získání/obnovení kvalifikace. Zakázka je rozdělena do Dílčích částí I. až XI. a účastníci jsou oprávněni podat nabídku/ky do jedné nebo více Dílčích částí specifikovaných níže. Každá nabídka musí splňovat požadavky stanovené pro konkrétní Dílčí části veřejné zakázky a musí být podána ve zvláštní obálce dle příslušného bodu zadávací dokumentace. Pro všechny kurzy platí, že 1 hodina = 60 minut a velikost skupiny je omezena max. 12 osob. U specifikace kurzů v Příloze č. 4 Specifikace Dílčí část I. až XI je také vždy uvedena informace, pro kolik osob a skupin bude kurz realizován, cíle vzdělávacího kurzu, maximální cena a cílová skupina. Vzdělávací kurzy budou vždy probíhat v prostorách zadavatele.
Rozdělení zakázky je následující:
- Dílčí část I. – Firemní informační systém NAVISION
- Dílčí část II. – Střední managament a klíčoví zaměstnanci
- Dílčí část III. – Soft skills pro obchodníky
- Dílčí část IV. – Soft skills pro pracovníky prodejen
- Dílčí část V. – Štíhlá výroba
- Dílčí část VI. – Školení svářečů
- Dílčí část VII. – Technické kurzy
- Dílčí část VIII. – Účetní kurzy
- Dílčí část IX. – Daňové kurzy
- Dílčí část X. – Intrastat
- Dílčí část XI. – Přeprava nebezpečných věcí dle dohody ADR
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1512700,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Květen 2017 – leden 2019 (dle Dílčích částí). Termín zahájení je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem.
Místo dodání / převzetí plnění: Vídeňská 104, Vestec 252 50
Pravidla pro hodnocení nabídek: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý účastník může podat pouze jednu nabídku v rámci Dílčích částí zakázky. Zadavatel nepřipouští variantní nabídky. Účastníci jsou oprávněni podat nabídku/y do jedné nebo více Dílčích částí.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost na emailovou adresu olga.sturcova@safina.cz musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.zip (11. 5. 2017 14:05)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č 1.pdf (16. 5. 2017 09:40)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č 2.pdf (17. 5. 2017 11:12)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č 3.pdf (19. 5. 2017 13:11)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_Dílčí část I.pdf (29. 5. 2017 12:52)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_Dílčí část II.pdf (29. 5. 2017 12:52)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče - Dílčí část II.pdf (29. 5. 2017 12:52)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_Dílčí část III.pdf (29. 5. 2017 12:52)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_Dílčí část IV.pdf (29. 5. 2017 12:52)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_Dílčí část V.pdf (29. 5. 2017 12:52)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_Dílčí část VII.pdf (29. 5. 2017 12:52)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_Dílčí část VIII.pdf (29. 5. 2017 12:52)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_Dílčí část IX.pdf (29. 5. 2017 12:52)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_Dílčí část X.pdf (29. 5. 2017 12:52)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_Dílčí část XI.pdf (29. 5. 2017 12:52)
- Rozhodnutí o zrušení VŘ k Dílčí části VI.pdf (29. 5. 2017 15:34)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.