Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců SAFINA, a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11153

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců SAFINA, a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 5. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: SAFINA, a.s.

Sídlo zadavatele: Vídeňská 104, Vestec 252 50

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Taťána Lejnarová
  • Telefon: +420241024202
  • E-mail: tatana.lejnarova@safina.cz

IČ zadavatele: 03214257

DIČ zadavatele: CZ03214257

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Olga Šturcová
  • Telefon: +420241024253
  • E-mail: olga.sturcova@safina.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 5. 2017 08:00

Místo pro podání nabídek:
Vídeňská 104, Vestec 252 50

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je výběr dodavatele na komplexní zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost SAFINA, a.s. Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, odměny školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání osvědčení o absolvování kurzu, resp. osvědčení o získání/obnovení kvalifikace. Zakázka je rozdělena do Dílčích částí I. až XI. a účastníci jsou oprávněni podat nabídku/ky do jedné nebo více Dílčích částí specifikovaných níže. Každá nabídka musí splňovat požadavky stanovené pro konkrétní Dílčí části veřejné zakázky a musí být podána ve zvláštní obálce dle příslušného bodu zadávací dokumentace. Pro všechny kurzy platí, že 1 hodina = 60 minut a velikost skupiny je omezena max. 12 osob. U specifikace kurzů v Příloze č. 4 Specifikace Dílčí část I. až XI je také vždy uvedena informace, pro kolik osob a skupin bude kurz realizován, cíle vzdělávacího kurzu, maximální cena a cílová skupina. Vzdělávací kurzy budou vždy probíhat v prostorách zadavatele.

Rozdělení zakázky je následující:

  1. Dílčí část I. – Firemní informační systém NAVISION
  2. Dílčí část II. – Střední managament a klíčoví zaměstnanci
  3. Dílčí část III. – Soft skills pro obchodníky
  4. Dílčí část IV. – Soft skills pro pracovníky prodejen
  5. Dílčí část V. – Štíhlá výroba
  6. Dílčí část VI. – Školení svářečů
  7. Dílčí část VII. – Technické kurzy
  8. Dílčí část VIII. – Účetní kurzy
  9. Dílčí část IX. – Daňové kurzy
  10. Dílčí část X. – Intrastat
  11. Dílčí část XI. – Přeprava nebezpečných věcí dle dohody ADR
Účastník výběrového řízení je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu její realizace. Každá nabídka musí obsahovat všechny kurzy v celém rozsahu uvedené v Příloze č. 4 a není možné podat nabídku pouze na některé kurzy v rámci Dílčích částí zakázky. 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1512700,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Květen 2017 – leden 2019 (dle Dílčích částí). Termín zahájení je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Vídeňská 104, Vestec 252 50

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý účastník může podat pouze jednu nabídku v rámci Dílčích částí zakázky. Zadavatel nepřipouští variantní nabídky. Účastníci jsou oprávněni podat nabídku/y do jedné nebo více Dílčích částí.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost na emailovou adresu olga.sturcova@safina.cz musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 11. 5. 2017
 
Aktualizováno: 29. 5. 2017