Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců skupiny Řempo a Tradetex

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11962

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců skupiny Řempo a Tradetex

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 12. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Ing. Miroslav Kurka

Sídlo zadavatele: Orlová – Lutyně, U Centrumu 749, 735 14

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Miroslav Kurka

IČ zadavatele: 10609032

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. KAREL KRATOCHVÍL
  • Telefon: +420737207509
  • E-mail: karel.kratochvil@tradetex.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 1. 2018 12:00

Místo pro podání nabídek:
Ing. Miroslav Kurka, 735 14 Orlová – Lutyně, U Centrumu 749

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem poskytovaných služeb je realizace vzdělávacích kurzů v oblasti měkkých dovedností určených pro zaměstnance zadavatele.

Vzdělávání bude poskytováno formou externích vzdělávacích kurzů na míru dle potřeb zadavatele.

 

Celkový počet zaměstnanců pro danou oblast vzdělávání: 49 osob

Celkový rozsah poskytovaných služeb: 4224 osobohodin.

 

Počet účastníků jednotlivých kurzů je specifikován v příloze č. 3 Výzvy.

 

Zadavatele požaduje, aby nabídková cena obsahovala veškeré náklady na realizaci a zajištění školení (potřebný školící materiál, zajištění požadovaných kurzů včetně pronájmu školících místností, zajištění prezenční techniky, odměny, stravné, ubytování a cestovné lektorů, zajištění školících pomůcek, materiálů, vydání osvědčení pro účastníky, občerstvení pro účastníky školení, apod.)

 

Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:

Uchazeč poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály.

Jednoho kurzu se může hromadně zúčastnit 4 - 10 osob dle aktuálních potřeb zadavatele.

Vzhledem k tomu, že jednotlivé kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, je nezbytné, aby uchazeč byl schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavku zadavatele.

U kurzů budou dodrženy počty hodin výuky uvedené u jednotlivých popisů kurzů v Příloze č.3

U vybraných kurzů zadavatel požaduje zajištění školení v anglickém jazyce, uvedeno v příloze č. 3

Získané znalosti budou ověřeny uchazečem prostřednictvím závěrečného testu či případové studie u vybraných kurzů po absolvování školení.

Součástí plnění je vydání osvědčení o úspěšném absolvování kurzu.

Výukové hodiny je v délce 60 min.

Školící den je v délce 8 výukových hodin školení, bez přestávek. Přestávky uchazeč navrhne nad výše uvedený rozsah, a to v počtu min. 1 (pauza na oběd).

Plnění této veřejné zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob, přičemž uchazeč je povinen vždy zajistit, aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které kvalifikaci či specializaci mají. Zadavatel je oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit a uchazeč je povinen v takovém případě poskytnout účinnou součinnost.

Místem plnění je Orlová, Ostrava, Olomouc, Kroměříž, dle aktuálních potřeb zadavatele.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1850000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Leden 2018 – únor 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Orlová, Olomouc, Ostrava, Kroměříž

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena za 1 osobohodinu – 45% - zadavatel bude hodnotit výši nabídkové ceny za 1 osobohodinu poskytovaného vzdělávání a za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.

  • Kvalita a zkušenosti - 35% - A) zadavatel bude hodnotit reference dodavatele, tzn., že jako výhodnější bude označena nabídka, kde účastník poskytne více referenčních zakázek v seznamu významných služeb. Za nejnižší hranici je považována hodnota 5 významných služeb v oblasti školení měkkých dovedností obdobného rozsahu a obsahu jako je předmět zakázky, v min. hodnotě 400 000,- Kč bez DPH, za každou další významnou službu, přičemž objednatelé služeb se nebudou opakovat, přidělí hodnotící komise 2 body. B) Zadavatel bude hodnoti kvalitu školitelů  -

    lektor č. 1 - jako nejvýhodnější bude označena nabídka, kde lektor předloží nejvíce dokladů o získané odbornosti (certifikátů, osvědčení, apod.). Za každý získaný certifikát v oblasti vzdělávání měkkých dovedností přidělí hodnotící komise 2 body.

    lektor č. 2 - jako nejvýhodnější bude označena nabídka, kde lektor předloží nejvíce dokladů o získané odbornosti (certifikátů, osvědčení, apod.). Za každý získaný certifikát v oblasti vzdělávání měkkých dovedností přidělí hodnotící komise 2 body.

    lektor č. 3 - jako nejvýhodnější bude označena nabídka, kde koordinátor předloží nejvíce dokladů o získané odbornosti (certifikátů, osvědčení, apod.). Za každý získaný certifikát v oblasti vzdělávání měkkých dovedností přidělí hodnotící komise 2 body.

    lektor č. 4 - jako nejvýhodnější bude označena nabídka, kde lektor předloží nejvíce dokladů o získané odbornosti (certifikátů, osvědčení, apod.). Za každý získaný certifikát v oblasti vzdělávání měkkých dovedností přidělí hodnotící komise 2 body.

    lektor č. 5 - jako nejvýhodnější bude označena nabídka, kde lektor předloží nejvíce dokladů o získané odbornosti (certifikátů, osvědčení, apod.). Za každý získaný certifikát v oblasti vzdělávání měkkých dovedností přidělí hodnotící komise 2 body.

  • Organizace vzdělávání 20%. V rámci tohoto kritéria bude hodnocen popis organizačního zajištění/činností dodavatele před realizací školení (analýza potřeb), v rámci školení a po školení z pohledu jednotlivých fází realizace. více uvedeno v zadávací dokumentaci

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Splnění základní způsobilosti.
Splnění profesní způsobilosti předložením dokladu o oprávnění podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky.
Splnění technické způsobilosti předložením

seznamu významných služeb poskytnutých dodavatelem, kdy předmět poskytovaných služeb odpovídá svým rozsahem a povahou předmětu zakázky.  Minimální úrovní je předložení seznamu alespoň 5 významných služeb poskytnutých alespoň 5 odlišným subjektům, kterým byly poskytnuty služby školení v oblasti měkkých dovedností za dobu posledních 3 let ve výši minimálně 400 000,- Kč bez DPH.
realizačního týmu dodavatele. Účastník v nabídce předloží seznam členů realizačního týmu v tomto rozsahu nejméně 5 lektorů pro oblast vzdělávání měkkých dovedností:

Účastník ve své nabídce předloží seznam nejméně 5 lektorů, jejich dosaženého vzdělání a praxe. Minimální úrovní je: ukončené VŠ vzdělání v oboru andragogika, minimálně 5 let praxe v oblasti vzdělávání dospělých; nebo ukončené jiné vysokoškolské vzdělání a zároveň certifikovaný kurz dokládající vzdělání v oblasti vzdělávání měkkých dovedností a minimálně 5 let lektorské praxe v oblasti vzdělávání měkkých dovedností, nebo ukončené SŠ vzdělání, zároveň certifikovaný kurz v oblasti vzdělávání měkkých dovedností a současně 10 let lektorské praxe v oblasti vzdělávání měkkých dovedností. Přičemž každý z lektorů se podílel na minimálně 2 významných službách uvedených v seznamu.

Dodavatel prokáže splnění způsobilosti a kvalifikace předložením čestného prohlášení o splnění způsobilosti a kvalifikace dle požadavků zadavatele podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Dodavatel může použít přílohu č. 2 Výzvy.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu řízení vyžádat předložení originálů nebo úředně ověřených dokladů o způsobilosti a kvalifikaci.

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů

Nabídka uchazeče musí plně respektovat podmínky stanovené ve výzvě k podání nabídek. Nabídka uchazeče musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek, není přípustné nabídnout pouze některé soubory nebo části plnění.

Uchazeč, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje způsobilost.

Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v následující struktuře:

krycí list nabídky - Příloha č. 1 s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku;

dokumenty prokazující splnění základní, profesní způsobilosti a technické kvalifikace, možné využít - Příloha č. 2 Výzvy

vyplněný návrh smlouvy zadavatele dle Přílohy č. 5, který bude obsahovat platební a obchodní podmínky. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče;

vyplněnou cenovou tabulku - Příloha č. 4 Výzvy

ostatní údaje a dokumenty (řazení dle uvážení uchazeče).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Pro účely hodnocení nabídky určí Dodavatel také nabídkovou cenu za osobohodinu v souladu s výzvou k podání nabídek. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění školení (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu apod.). Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravenou podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy. Tato nabídková cena musí korespondovat s výslednou cenou v Příloze č.4 Cenová tabulka.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Nabídka bude zpracována v písemné podobě v jednom vyhotovení a podána spolu s její kopií v elektronické podobě na CD nebo flash disku.

Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.

Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet obdržené nabídky, které nebyly řádně doručeny v rámci lhůty pro podávání nabídek.

Náklady na vyhotovení nabídky a účast ve výběrovém řízení nese dodavatel sám.

Zadavatel si vyhrazuje právo ponechat si všechny obdržené nabídky, které byly řádně doručeny v rámci lhůty pro podávání nabídek.

Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou obchodní soutěží ani veřejným příslibem.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 18. 12. 2017
 
Aktualizováno: 14. 2. 2018