Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společností Compass Group

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12107

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společností Compass Group

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 2. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Compass Group Czech Republic s.r.o.

Sídlo zadavatele: Praha 7, Holešovice, Jankovcova 1603/47a, 170 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Zuzana Volková
  • Telefon: +420774735739
  • E-mail: martin.silha@compass-group.cz

IČ zadavatele: 00642215

DIČ zadavatele: CZ00642215

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Martin Šilha
  • Telefon: +420774735739
  • E-mail: martin.silha@compass-group.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 2. 2018 14:00

Místo pro podání nabídek:
Praha 7, Holešovice, Jankovcova 1603/47a, 170 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je Gastronomický kurz – technologie a praktický nácvik přípravy speciálních typů pokrmů. Zadavatel požaduje školení realizovat na dvou místech – v Praze (zde bude školeno 6 skupin účastníků) a v Brně (zde bude školeno 5 skupin účastníků). V rámci kurzu bude proškoleno celkem 99 osob.

 

Bližší charakteristika kurzu:

- obsah:

1.        Kuchyně bez alergenů

zdroje alergenů
vliv zpracování potraviny na alergenicitu
alergeny (vejce, mléko, mouka aj.) a jejich alternativy
náhrada alergenů ve vybraných pokrmech (omáčky, pečivo, kaše aj.) a technologický postup jejich úpravy

2.        Gurmánská kuchyně

šetrné úpravy mas (příprava masa při nízké teplotě, pečení masa nízkou teplotou v konvektomatu, vaření masa ve vlastní šťávě nebo vině)
šetrné úpravy ryb (např. na páře)
moderní lehké přílohy (vhodné suroviny a jejich technologická příprava)

3.        Technologie přípravy vybraných pokrmů:

svíčková omáčka zahuštěná zeleninovým purée
guláš zahuštěný strouhaným bramborem
rýžový nákyp ze sojového mléka
karotkové purée
dýňové purée
restovaná kořenová zelenina
pohanková kaše
vepřová panenka „sous vide“
kuřecí prsa s vinnou omáčkou
ryba připravená na páře
pečené rybí sufle
příprava těstíček

4.        Praktický nácvik přípravy vybraných typů pokrmů

 

- délka školení v hodinách na účastníka/skupinu: celkem 40 hodin (8 hodin teoretické výuky + 30 hodin praktické výuky + 2 hodiny závěrečné zkoušky); školení bude probíhat po dobu 5 dní

 

- délka 1 vyučovací hodiny: je stanovena na 60 minut

 

- specifikace vzdělávací aktivity: Další profesní vzdělávání – neakreditované

 

- předpokládaný způsob ověření získaných znalostí a dovedností: závěrečná zkouška

 

Kurz musí probíhat prezenčně.

Školící agentura musí účastníkům školení v potřebném počtu pro kurz poskytnout výukové materiály.

U kurzu budou dodrženy minimální počty hodin výuky.

Získané znalosti budou ověřeny lektorem závěrečnou zkouškou.

Součástí plnění je mj. vydání osvědčení o úspěšném absolvování kurzu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1093500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Březen 2018 - únor 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Praha a Brno

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium

    Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

    Metodika organizace kurzů (60 %) – nečíselné kritérium

    Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 10 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

    a) metodiky výuky,

    b) efektivity výukových metod,

    c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby;

    d) systematičnost nabízených služeb;

    e) efektivní způsob realizace zakázky.

    Lépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Lépe bude hodnocen dodavatel, který bude reagovat na potřeby aktuální cílové skupiny. Dále bude lépe hodnocen dodavatel, který zajistí efektivnější proces zahrnující způsob organizace zakázky včetně akceptace plnění a komunikace se zadavatelem a účastníky vzdělávání.

     

    Pro hodnocení budou využity následující metody:

    hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota (Nabídková cena bez DPH )

    100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v %

    hodnota (např. cena) z hodnocené nabídky

     

    Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu.

     

    počet bodů, které hodnocená nabídka x váha kritéria vyjádřená v % v daném kritériu získala

     

    Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.

    Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OP Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Základní způsobilost:

    Uchazeč musí prokázat splnění základní způsobilosti stanovené analogicky s § 74 zákona o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilosti prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 75 zákona o zadávání veřejných zakázek, a to v prosté kopii.

    Profesní způsobilost:

    Způsobilý je uchazeč, který předloží:

    výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
    doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, a to v minimálně:

    Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona.

    Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.

    Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o zadávání veřejných zakázek) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

     

    Dodavatel předloží seznam lektorů a k jednotlivým uvedeným kurzům následující dokumenty jednotlivých lektorů:

    CV prokazující zkušeností v délce minimálně 8 let v oblasti lektorské činnosti se zaměřením na gastronomii (CV bude obsahovat čestné prohlášení lektora o pravdivosti uváděných informací).
     

    Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií, nestanoví-li zadavatel ve výzvě k podání nabídek jinak.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.

Smlouva musí mít písemnou formu a musí obsahovat alespoň tyto náležitosti:

Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny
Předmět plnění (konkretizovaný kvantitativně a kvalitativně)
Cenu bez DPH a informaci, zda dodavatel je či není plátcem DPH
Platební podmínky
Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
Místo dodání/převzetí zboží nebo výstupu plnění (není-li výslovně sjednáno, rozumí se jím sídlo zadavatele)
Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu
Zapracování údajů z nabídky, které byly předmětem posouzení/hodnocení kvalifikace (tj. v okamžiku uzavření smlouvy i během realizace zakázky musí obsah smluvního vztahu odpovídat alespoň těm parametrům nabídky, které zadavatel posuzoval nebo hodnotil).

Celá nabídka bude zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební podmínky:

Úhrada bude prováděna na měsíční bázi podle již počtu realizovaných kurzů. Faktury budou vystavovány s min. 15 denní splatností.
Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (pouze změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH)

Další obchodní podmínky:

Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Požadavky na formu nabídky:

Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1039500.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Focus People s.r.o., Prostřední Bludovice 781, 739 37 Horní Bludovice, IČO 02164469, jednatel: Richard Wittek

    Datum podpisu smlouvy: 14. 3. 2018

Datum ukončení: 14. 3. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 12. 2. 2018
 
Aktualizováno: 27. 3. 2018