Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti Eurovision, a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11619

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti Eurovision, a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 9. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Eurovision, a.s.

Sídlo zadavatele: Veveří 102, 616 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. David Šeich
  • Telefon: +420539050600
  • E-mail: brno@eurovision.cz

IČ zadavatele: 27691845

DIČ zadavatele: CZ27691845

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Alice Šuhájková
  • Telefon: +420539050603
  • E-mail: zakazky@eurovision.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 9. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Eurovision, a.s., Veveří 102, 616 00 Brno, dveře č. 143

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výběrového řízení je uzavření smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem na služby spočívající ve vzdělávání zaměstnanců zadavatele dále specifikované v této Výzvě a jejich přílohách (zejména příloha č. 1 specifikace). Jedná se o poskytování služeb vzdělávání v oblasti:

Obecné IT (otevřené kurzy);

Měkké a manažerské dovednosti (uzavřené kurzy);

Účetní, ekonomické a právní kurzy (uzavřené kurzy)

CPV Kód:

Vzdělávání zaměstnanců: 79632000-3

Vzdělávání a školení: 80000000-4

Vzdělávání dospělých a jiné vzdělávání: 80400000-8

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 777500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný začátek realizace kurzů: Ihned po podpisu smlouvy Předpokládané ukončení realizace kurzů: 30. 4. 2019 Zadavatel dále upozorňuje, že jednotlivé kurzy budou po uzavření smlouvy o dílo s vítězem objednávány na objednávku, dle ustanovení článku 7, bod 9 smlouvy o dílo. Pokud v důsledku okolností, které nemůže ovlivnit ani zadavatel, ani dodavatel, dojde k situaci, že předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky podle předchozích bodů nebude možné dodržet, posunuje se termín plnění o dobu, po kterou trvá překážka, pro kterou nelze plnění veřejné zakázky zahájit.

Místo dodání / převzetí plnění:
Eurovision, a.s., Veveří 102, 616 00 Brno – uzavřené kurzy, V rámci města Brna – otevřené kurzy. Kód NUTS: 064

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Zadavatel stanovil pro zadání veřejné zakázky v souladu s Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, účinné od 1. 5. 2017) základní hodnotící kritérium, kterým je ekonomická výhodnost nabídky.

Nabídky budou hodnoceny analogicky k § 114 odst. 2 zákona dle jejich ekonomické výhodnosti každé části veřejné zakázky. Zadavatel bude ekonomickou výhodnost nabídek hodnotit podle nejnižší nabídkové ceny uvedené v Kč bez DPH.

Hodnotit se bude celková nabídková cena v Kč bez DPH. Nabídky budou seřazeny podle absolutní výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH od nejnižší po nejvyšší s tím, že nejvhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou v Kč bez DPH.

V případě shodnosti dvou nebo více nabídkových cen rozhodne o pořadí los.

Účastníci předloží ve svých nabídkách následující údaje a doklady, které budou sloužit zadavateli pro posouzení a hodnocení nabídek podle výše uvedeného kritéria:

a)návrh smlouvy,

rozpočet na zadávanou veřejnou zakázku, který vznikne doplněním cen do položkového rozpočtu, jenž je součástí výzvy k podání nabídek (Příloha č. 4 - položkový rozpočet)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje prokázání splnění podmínek základní způsobilosti dodavatele analogicky s § 74 odst. 1 písm. a), b), c), d) a e) zákona.

Způsobilý není dodavatel, který,

a)byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

b)má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c)má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d)má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e)je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Základní způsobilost prokazuje dodavatel předložením čestného prohlášení. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Dodavatel může využít vzor čestného prohlášení z přílohy č. 3 této Výzvy.

Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku analogicky s § 74 odst. 1 písm. a) zákona splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tuto podmínku analogicky s odstavcem 1 písm. a) zákona splňovat:

a)tato právnická osoba,

b)každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a

c)osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

V případě, že se účastní výběrového řízení pobočka závodu:

zahraniční právnické osoby, musí splňovat podmínky analogicky s § 74 odst. 1 písm. a) zákona tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu české právnické osoby, musí splňovat podmínky analogicky s § 74 odst. 1 písm. a) zákona osoby uvedené v § 74 odst. 2 a vedoucí pobočky závodu.

 

Profesní způsobilost

Zadavatel požaduje prokázání splnění následujících profesních kvalifikačních předpokladů dodavatele v rozsahu analogicky k ustanovení § 77 odst. 1 a § 77 odst. 2 písm. a) zákona.

 

Splnění profesní způsobilosti analogicky k § 77 odst. 1 zákona prokáže dodavatel předložením výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, a to v prosté kopii.

 

Splnění profesní způsobilosti analogicky k § 77 odst. 2 písm. a) zákona prokáže dodavatel předložením živnostenského oprávnění v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, a to v prosté kopii.

 

Technická kvalifikace

Zadavatel požaduje prokázání splnění technické kvalifikace analogicky k § 79 odst. 2 písm. b), c) a d) zákona.

 

Splnění kritérií technické kvalifikace analogicky k § 79 odst. 2 písm. b) zákona prokáže dodavatel předložením seznamu obdobných zakázek realizovaných dodavatelem za poslední tři roky.

 

Požadovaná minimální úroveň:

Minimální úroveň tohoto kvalifikačního kritéria je: alespoň 3 poskytnuté služby spočívající v zabezpečení školení/kurzu v oblasti měkkých a manažerských dovedností v posledních 3 letech, přičemž každá z nich musí být v hodnotě minimálně 100 000,- Kč bez DPH.

Technickou kvalifikaci prokazuje dodavatel předložením seznamu poskytnutých služeb ve formě čestného prohlášení, který bude obsahovat název objednavatele a zakázky, přesný popis poskytnuté služby vč. informace, zda bylo předmětem plnění realizace školení/kurzu v oblasti měkkých a manažerských dovedností, cenu bez DPH, dobu a místo realizace poskytnuté služby a dále kontaktní údaje zákazníka referenční zakázky (jméno, tel. E-mail), na kterých je možno referenci ověřit. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Dodavatel může využít vzor seznamu poskytnutých služeb z přílohy č. 3 této Výzvy.

 

Seznam techniků

Splnění technických kvalifikačních předpokladů analogicky k § 79 odst. 2 písm. c) a d) zákona prokáže dodavatel, který disponuje seznamem osob, které budou odpovědné za poskytování příslušných služeb (bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli) a osvědčeními o vzdělání a odborné kvalifikaci těchto osob.

Způsob prokázání splnění kvalifikačního předpokladu: Dodavatel předloží seznam členů realizačního týmu ve formě čestného prohlášení v přehledné tabulce, z nějž bude zřejmé postavení jednotlivých členů v rámci týmu, rozsah jejich působnosti a zodpovědnosti (věcné vymezení podílu na realizaci této veřejné zakázky), strukturovaný profesní životopis (ve formě čestného prohlášení s uvedením prokazatelných zkušeností) každého člena realizačního týmu vlastnoručně podepsaný touto osobou a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci (diplom, maturitní vysvědčení) každého člena realizačního týmu v kopii.

Požadovaná minimální úroveň kvalifikačního předpokladu:

Minimální úroveň tohoto kvalifikačního předpokladu jsou alespoň 3 osoby, plynně hovořící česky:

- vedoucí realizačního týmu s VŠ vzděláním s praxí alespoň 3 roky v oblasti vzdělávání / školení odpovědný za koordinaci všech vzdělávacích aktivit, které jsou předmětem veřejné zakázky,

- člen realizačního týmu se SŠ vzděláním s praxí alespoň 3 roky v oblasti vzdělávání / školení s prokazatelnou zkušeností školení v oblasti měkkých dovedností,

- člen realizačního týmu s VŠ vzděláním s praxí alespoň 3 roky v oblasti vzdělávání / školení s prokazatelnou zkušeností školení v oblasti manažerských dovedností.

 

Způsob prokázání kvalifikace v nabídce

Dodavatel předkládá k prokázání splnění kvalifikace prosté kopie dokladů a dále originály čestných prohlášení a životopisů, jak je požadováno výše.

Doklady prokazující základní způsobilost a profesní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.

V případě, že byla kvalifikace získaná v zahraničí, prokazuje se doklady vydanými podle právního řádu země, ve které byla získána, a to v rozsahu požadovaném zadavatelem.

Pokud se vyžaduje předložení dokladu podle právního řádu České republiky, může dodavatel předložit obdobný doklad podle právního řádu státu, ve kterém se tento doklad vydává; tento doklad se předkládá s překladem do českého jazyka. Má-li zadavatel pochybnosti o správnosti překladu, může si vyžádat předložení úředně ověřeného překladu dokladu do českého jazyka tlumočníkem zapsaným do seznamu znalců a tlumočníků. Doklad ve slovenském jazyce a doklad o vzdělání v latinském jazyce se předkládají bez překladu. Pokud se podle příslušného právního řádu požadovaný doklad nevydává, může být nahrazen čestným prohlášením.

 

Prokázání kvalifikace prostřednictvím jiných osob (poddodavatel; konsorcium)

Účastník může prokázat určitou část technické kvalifikace nebo profesní způsobilosti s výjimkou kritéria analogicky k § 77 odst. 1 požadované zadavatelem prostřednictvím jiných osob. Účastník je v takovém případě povinen zadavateli předložit:

a)doklady prokazující splnění profesní způsobilosti podle § 77 odst. 1 jinou osobou,

b)doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby,

c)doklady o splnění základní způsobilosti analogicky k § 74 jinou osobou a

d)písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele.

Má se za to, že požadavek uvedený výše pod písmenem d) je splněn, pokud obsahem písemného závazku jiné osoby je společná a nerozdílná odpovědnost této osoby za plnění veřejné zakázky společně s účastníkem.

Prokazuje-li však účastník prostřednictvím jiné osoby kvalifikaci a předkládá doklady analogicky
k § 79 odst. 2 písm. b), c) nebo d) vztahující se k takové osobě, musí dokument podle odstavce
1 písm. d) obsahovat závazek, že jiná osoba bude vykonávat služby, ke kterým se prokazované kritérium kvalifikace vztahuje.

V případě společné účasti dodavatelů prokazuje základní způsobilost a profesní způsobilost analogicky k § 77 odst. 1 každý účastník samostatně. V  nabídce musí být dále stanoven závazek všech účastníků podávajících společnou nabídku, že odpovědnost za plnění veřejné zakázky nesou všichni společně a nerozdílně.

Zadavatel analogicky k § 105 odst. 1 zákona požaduje, aby dodavatel v nabídce určil části veřejné zakázky, které hodlá plnit prostřednictvím poddodavatelů, a předložil seznam poddodavatelů s uvedením identifikačních údajů jednotlivých poddodavatelů a rozsahu a specifikace prací realizovaných těmito poddodavateli. V případě, že dodavatel nemá v úmyslu zadat určitou část veřejné zakázky jiné osobě (poddodavateli), uvede tuto skutečnost v čestném prohlášení. Dodavatel může využít vzor čestného prohlášení z přílohy č. 3 zadávací dokumentace.

 

 

 

Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů

Předloží-li účastník veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů analogicky k § 228 zákona ve lhůtě pro prokázání splnění kvalifikace, nahrazuje tento výpis prokázání splnění:

základní způsobilosti analogicky k § 74 zákona,

b)

Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší než 3 měsíce. Zadavatel nemusí přijmout výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, na kterém je vyznačeno zahájení řízení analogicky k § 231 odst. 4.

 

Certifikát

Předloží-li účastník veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti stanovené v ustanovení § 239 zákona, ve lhůtě pro prokázání splnění kvalifikace a údaje v certifikátu jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace (§ 75 zákona), nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace účastníkem.

Platnost certifikátu je 1 rok ode dne jeho vydání.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel je povinen v nabídce uvést, které části zakázky má v úmyslu zadat jednomu či více poddodavatelům a uvést identifikační údaje, každého poddodavatele (tj. doložit seznam poddodavatelů). Dodavatel může využít vzor seznamu poddodavatelů z přílohy 3. Pokud dodavatel nebude zakázku plnit prostřednictvím poddodavatelů, uvede tuto informaci v nabídce ve formě prohlášení.

Dodavatel je povinen dodržet závazný návrh smlouvy o dílo, který je přílohou této Výzvy (Příloha č. 2).

Návrh smlouvy o dílo musí být ze strany dodavatele podepsán statutárním orgánem dodavatele nebo jinou osobou prokazatelně oprávněnou zastupovat dodavatele; v takovém případě doloží dodavatel originál nebo úředně ověřenou kopii tohoto oprávnění (např. plnou moc) v nabídce. Dodavatel je oprávněn do návrhu smlouvy doplnit pouze podbarvené údaje. Pokud bude návrh smlouvy účastníkem pozměněn (vyjma doplnění podbarvených údajů), bude tato skutečnost důvodem k vyřazení nabídky a vyloučení účastníka z výběrového řízení.

Součástí návrhu smlouvy o dílo je jako příloha:

- položkový rozpočet (příloha č. 4 ZD) s uvedením jednotkových cen a celkových cen ve formátu xls. nebo obdobném,

- specifikace předmětu VZ (příloha č. 1 ZD).

Dodavatel je povinen podat jediný návrh smlouvy pokrývající celý předmět plnění veřejné zakázky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník je povinen stanovit nabídkovou cenu za celý předmět plnění části veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění: cena bez DPH, částka DPH, cena s DPH. Nabídková cena v uvedeném členění bude uvedena v návrhu smlouvy.

Ceny za jednotlivá plnění jsou uvedeny v položkovém rozpočtu pro příslušnou část veřejné zakázky, který tvoří nedílnou součást smlouvy.

Účastník v nabídce doloží nabídkovou cenu předložením vyplněného položkového rozpočtu (příloha č. 4). Tento rozpočet bude předložen jednak v tištěné nabídce, jednak v elektronické podobě ve formátu. xls (nebo obdobném). Účastník není oprávněn do položkového rozpočtu zasahovat jinde než v místech k tomu určených, zejména není oprávněn přidávat nebo odebírat některou položku. Všechny položky musí být oceněny. Zadavatel nepřipouští ocenění položek částkou 0 Kč.

Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná, kterou není možné překročit nebo změnit, pokud to výslovně neupravuje tato Výzva.

Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady účastníka (dodavatele) nutné k realizaci předmětu plnění vymezeného v této Výzvě a jejich přílohách.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Účastníci podávají své nabídky v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky: „Vzdělávání zaměstnanců společnosti Eurovision, a.s.“ a nápisem: „Neotvírat“, na níž je uvedena adresa účastníka. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Písemná žádost dodavatele musí být doručena v listinné podobě na adresu zadavatele nebo elektronicky kontaktní osobě výběrového řízení (zakazky@eurovision.cz).Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Vysvětlení zadávacích podmínek zadavatel zveřejní na portálu www.esfcz.cz

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel uvádí, že nepřipouští varianty nabídek.

Nabídka bude předložena v listinné podobě v českém jazyce. Zadavatel doporučuje, aby nabídka byla předložena ve dvojím vyhotovení (1x originál, 1x prostá kopie) a v jednom vyhotovení v elektronické podobě na CD/DVD nebo USB flash disku, a to ve formátu *.pdf. Návrh smlouvy bude nadto v editovatelném formátu, např. doc(x).

Všechny strany nabídky budou číslovány nepřerušenou číselnou řadou.

Účastníkům se doporučuje strukturovat nabídku následujícím způsobem:

a) Krycí list nabídky (dle vzoru – příloha č. 3 Výzvy).

b) Obsah nabídky.

c) Doklady k prokázání splnění kvalifikace.

d) Doklad o oprávnění osoby, která podepsala návrh smlouvy, zastupovat účastníka (plná moc musí být v originále nebo v ověřené kopii).

e) Návrh smlouvy o dílo včetně veškerých požadovaných příloh (položkový rozpočet, specifikace předmětu VZ).

f) Seznam poddodavatelů.

g) Další doklady požadované v zadávací dokumentaci včetně jejích příloh.

h) Případné další dokumenty.

Všechny doručené a přijaté nabídky budou opatřeny pořadovým číslem, datem a hodinou přijetí a budou zapsány do seznamu podaných nabídek.

Za čas podání nabídky odpovídá účastník. Zadavatel neuznává zdržení zaviněné poštou, kurýrní službou či jiným přepravcem nabídky. Za čas podání nabídky se přitom považuje čas uvedený na dokladu o předání nabídky.

Nabídky, které budou doručeny po skončení lhůty pro podání nabídek, nebudou otevírány.

 

Další informace a požadavky zadavatele

a)Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu nebo úpravu podmínek stanovených v zadávací dokumentaci, a to buď na základě žádosti uchazečů o dodatečné informace k zadávacím podmínkám, nebo z vlastního podnětu.

b)Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení z důvodů uvedených v pravidlech OPZ.

c)Zadavatel upozorňuje, že není oprávněn uzavřít smlouvu s účastníkem:

1.pokud se na zpracování účastníkovi nabídky podílel zaměstnanec zadavatele či člen statutárního orgánu zadavatele, statutární orgán zadavatele, člen řídícího orgánu zadavatele, člen realizačního týmu projektu či osoba, která se na základě smluvního vztahu podílela na zadání předmětného výběrového řízení,

2.resp. s účastníkem ve sdružení, který je zaměstnancem zadavatele či členem realizačního týmu či osobou, která se na základě smluvního vztahu podílela na zadání předmětného výběrového řízení, nebo

3.jehož poddodavatelem je zaměstnanec zadavatele, člen realizačního týmu či osoba, která se na základě smluvního vztahu podílela na zadání předmětného výběrového řízení.

d)Dodavatel nemá právo na náhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení.

e)Nabídky se účastníkům nevracejí a zůstávají zadavateli jako součást dokumentace o zadání zakázky.

f)Zadavatel upozorňuje, že toto výběrové řízení není zadávacím řízením dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázkách, v platném znění. Pokud je v této Výzvě užito pojmu odkazu na § tohoto zákona, jedná se pouze o názorný odkaz. V žádném případě to není projevem vůle směřujícím k závaznému postupu dle tohoto zákona.

g)V případě, že dojde ke změně údajů uvedených v nabídce do doby uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, je příslušný účastník povinen o této změně zadavatele bezodkladně písemně informovat. V případě, že dojde ke změně v kvalifikaci účastníka, je třeba postupovat analogicky k § 88 zákona.

h)Vybraný dodavatel je povinen na žádost zadavatele či příslušného kontrolního orgánu poskytnout jako osoba povinná součinnost při výkonu finanční kontroly (viz § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů).

i)Vybraný dodavatel je rovněž povinen poskytnout zadavateli veškeré podklady související s realizací projektu a plněním monitorovacích ukazatelů vyžádaných kontrolními orgány, jak je blíže uvedeno v návrhu smlouvy o dílo.

j)Zadavatel prohlašuje, že při tvorbě Výzvy se zdržel jakéhokoli jednání, jež by mohlo vést ke střetu zájmů.

k)Nabídka, která nebude úplná, může být z výběrového řízení vyřazena. Účastník bude následně zadavatelem vyloučen z další účasti výběrového řízení. Vyloučení, včetně zdůvodnění.  Zadavatel bezodkladně písemně oznámí účastníkovi.

l)Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit a prověřit údaje uvedené v nabídce.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 449500.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): APONE CZ s.r.o., Starobrněnská 334/3, 602 00 Brno, IČO: 03303829, Lukáš Brázda, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 30. 10. 2017

Datum ukončení: 30. 10. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 14. 9. 2017
 
Aktualizováno: 30. 10. 2017