Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společností Profi plech Moravia

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12350

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společností Profi plech Moravia

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 6. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Profi plech Moravia s.r.o.

Sídlo zadavatele: Bučovická 1217, 684 01 Slavkov u Brna

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Petr Horák
  • Telefon: +420604278398
  • E-mail: petr.horak@ppmoravia.cz

IČ zadavatele: 03660281

DIČ zadavatele: CZ03660281

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Marie Macháčová
  • Telefon: +420602436697
  • E-mail: marie.machacova@ppmoravia.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 6. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Bučovická 1217, 684 01 Slavkov u Brna

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění celkem 5 kurzů pro zaměstnance společnosti Profi plech Moravia s.r.o., a to včetně realizace závěrečného přezkoušení.

 

Broušení, leštění, lisování a aplikace spojovacích materiálů:

počet hodin vzdělávací aktivity: 40 hodin – 39 hodin výuky (x60 minut) + 1 hodina zkoušky (x60 minut)
maximální cena vzdělávací aktivity: 120.000,- Kč
počet účastníků: 16 (2 skupiny po 8 účastnících)
Obsah vzdělávací aktivity je definován následovně:

Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci
Druhy spojovacích materiálů a jejich využití
Základy konstrukce jednotlivých strojů, jejich využití, údržba a závady
Problematika broušení a leštění před povrchovou úpravou
Problematika aplikace spojovacích materiálů lisováním
Problematika aplikace spojovacích materiálů odporovým svařováním
Problematika aplikace spojovacích materiálů nýtováním
Praktická cvičení
Závěrečné přezkoušení a ověření praktických dovedností

Obsluha a údržba odjehlovacího a zakružovacího stroje

počet hodin vzdělávací aktivity: 40 hodin - 39 hodin výuky (x60 minut) + 1 hodina zkoušky (x60 minut)
maximální cena vzdělávací aktivity: 120.000,- Kč
počet účastníků: 16 (2 skupiny po 8 účastnících)
Obsah vzdělávací aktivity je definován následovně:

Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci
Charakteristika zpracovávaných materiálů
Konstrukce strojů, jejich využití, údržba a závady
Problematika odjehlování
Problematika zakružování
Praktická cvičení
Závěrečné přezkoušení a ověření praktických dovedností

 

Obsluha VZV do 5t (akreditovaný kurz)

počet hodin vzdělávací aktivity: 53,25 hodin - 52,25 hodin výuky (x60 minut) + 1 hodina zkoušky (x60 minut)
maximální cena vzdělávací aktivity: 112.000,- Kč
počet účastníků: 16 (2 skupiny po 8 účastnících)
Obsah vzdělávací aktivity je definován následovně:

Nauka o provozu manipulačních vozíků, povinnosti a odpovědnosti obsluhy manipulačních vozíků
Pravidla provozu na pozemních komunikacích
Bezpečnost práce při provozu manipulačních vozíků – všeobecně a rizika spojená s provozem manipulačních vozíků
Nauka o konstrukci – rozdělení druhů vozíků, popis jednotlivých částí, jejich činnost a z toho vyplývající zásady pro obsluhu, kontrolu a údržbu
Nehody; postup při nehodě, prioritní úkony, zranění osob, zásady první pomoci
Bezpečnostní požadavky na provoz manipulačních vozíků
Seznámení účastníků s platnou legislativou v oblasti manipulačních vozíků s důrazem na bezpečnost provozu
Denní kontrola a údržba
Manipulace
Provoz
Závěrečné přezkoušení a ověření praktických dovedností

 

Obsluha zdvihacích zařízení třídy 0 (akreditovaný kurz)

počet hodin vzdělávací aktivity: 70 hodin - 69 hodin výuky (x60 minut) + 1 hodina zkoušky (x60 minut)
maximální cena vzdělávací aktivity: 220.000,- Kč
počet účastníků: 16 (2 skupiny po 8 účastnících)
Obsah vzdělávací aktivity je definován následovně:

Jeřáb – stroje a zařízení
Jeřáb – elektrická zařízení
Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci
Normy, vyhlášky
Praktická cvičení
Závěrečné přezkoušení a ověření praktických dovedností

 

Vazači břemen (akreditovaný kurz)

počet hodin vzdělávací aktivity: 37 hodin – 36 hodin výuky (x60 minut) + 1 hodina zkoušky (x60 minut)
maximální cena vzdělávací aktivity: 120.000,- Kč
počet účastníků: 16 (2 skupiny po 8 účastnících)
Obsah vzdělávací aktivity je definován následovně:

Všeobecné požadavky
SBP
Kontrolní orgány
Pověřené osoby aj.
Kvalifikační požadavky na vazače
Základní názvosloví
Přeprava břemen
Zvedání břemen
Vlastní přeprava břemen, Ukládání břemen, Přeprava nebezpečných břemen, Obrácení břemen
Vybavení vazače
Vázání
Vázací prostředky a prostředky pro zavěšení a uchopení břemen
Závěrečné přezkoušení a ověření praktických dovedností

 

 Kurz musí probíhat prezenčně.

Školící agentura musí účastníkům školení v potřebném počtu pro kurz poskytnout výukové materiály.

U kurzu budou dodrženy minimální počty hodin výuky.

Získané znalosti budou ověřeny lektorem závěrečnou zkouškou.

Součástí plnění je mj. vydání osvědčení o úspěšném absolvování kurzu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 692000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
červen 2018–prosinec 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Bučovická 1217, 684 01 Slavkov u Brna

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium

    Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

    Metodika organizace kurzů (60 %) – nečíselné kritérium

    Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 10 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

    a) metodiky výuky,

    b) efektivity výukových metod,

    c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby;

    d) systematičnost nabízených služeb;

    e) efektivní způsob realizace zakázky.

    Lépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Lépe bude hodnocen dodavatel, který bude reagovat na potřeby aktuální cílové skupiny. Dále bude lépe hodnocen dodavatel, který zajistí efektivnější proces zahrnující způsob organizace zakázky včetně akceptace plnění a komunikace se zadavatelem a účastníky vzdělávání.

     

    Pro hodnocení budou využity následující metody:

    hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota (Nabídková cena bez DPH )

    100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v %

    hodnota (např. cena) z hodnocené nabídky

     

    Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu.

     

    počet bodů, které hodnocená nabídka x váha kritéria vyjádřená v % v daném kritériu získala

     

    Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.

    Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OP Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Základní způsobilost:

    Uchazeč musí prokázat splnění základní způsobilosti stanovené analogicky s § 74 zákona o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilosti prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 75 zákona o zadávání veřejných zakázek, a to v prosté kopii.

    Profesní způsobilost:

    Způsobilý je uchazeč, který předloží:

    výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
    doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, a to v minimálně:

    Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona.

    Akreditace pro kurz Obsluha VZV do 5t
    Akreditace pro kurz Obsluha zdvihacích zařízení třídy 0
    Akreditace pro kurz Vazači břemen

    Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.

    Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o zadávání veřejných zakázek) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

     

    Dodavatel předloží čestné prohlášení o to, že disponuje lektory, kteří naplní následující podmínky:

    Pro kurz „Broušení, leštění, lisování a aplikace spojovacích materiálů“ minimálně 5 let praxe v daném oboru;
    Pro kurz „Obsluha a údržba odjehlovacího a zakružovacího stroje“ minimálně 5 let praxe v daném oboru;
    Pro kurz „Obsluha VZV do 5t“ minimálně 8 let praxe v daném oboru;
    Pro kurz „Obsluha zdvihacích zařízení třídy 0“ minimálně 8 let praxe v daném oboru;
    Pro kurz „Vazači břemen“ minimálně 8 let praxe v daném oboru.

     

    Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií, nestanoví-li zadavatel ve výzvě k podání nabídek jinak.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.

Smlouva musí mít písemnou formu a musí obsahovat alespoň tyto náležitosti:

Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny
Předmět plnění (konkretizovaný kvantitativně a kvalitativně)
Cenu bez DPH a informaci, zda dodavatel je či není plátcem DPH
Platební podmínky
Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
Místo dodání/převzetí zboží nebo výstupu plnění (není-li výslovně sjednáno, rozumí se jím sídlo zadavatele)
Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu
Zapracování údajů z nabídky, které byly předmětem posouzení/hodnocení kvalifikace (tj. v okamžiku uzavření smlouvy i během realizace zakázky musí obsah smluvního vztahu odpovídat alespoň těm parametrům nabídky, které zadavatel posuzoval nebo hodnotil).

Celá nabídka bude zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební podmínky:

Úhrada bude prováděna na měsíční bázi podle již počtu realizovaných kurzů. Faktury budou vystavovány s min. 15 denní splatností.
Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (pouze změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH)

Další obchodní podmínky:

Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Požadavky na formu nabídky:

Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 692000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PJ Education s.r.o., se sídlem Moskevská 1464/61, Vršovice, 101 00 Praha 10, IČ 05100054

    Datum podpisu smlouvy: 3. 7. 2018

Datum ukončení: 3. 7. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 8. 6. 2018
 
Aktualizováno: 10. 7. 2018