Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti Synthesia, a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12314

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti Synthesia, a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 5. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Synthesia, a.s.

Sídlo zadavatele: Semtín 103, 530 02 Pardubice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Olga Marečková, personální ředitelka (na základě plné moci)
  • Telefon: +420702204883
  • E-mail: olga.mareckova@synthesia.eu

IČ zadavatele: 60108916

DIČ zadavatele: CZ60108916

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Markéta Stehlíková
  • Telefon: +420724401702
  • E-mail: marketa.stehlikova@synthesia.eu

Lhůta pro podání nabídek: 1. 6. 2018 15:00

Místo pro podání nabídek:
Synthesia, a.s., Semtín 103, 530 02 Pardubice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace profesních akreditovaných vzdělávacích aktivit včetně závěrečného ověření znalostí před autorizovanou osobou dle podmínek Národní soustavy kvalifikací.

Uchazeči mohou podat nabídku pouze na celý předmět veřejné zakázky. Podání nabídky pouze na část veřejné zakázky je vyloučeno.

 

Vzdělávací aktivita: Chemik pro obsluhu zařízení (28-033-H)

Počet hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka: 194 hodin (délka vyučovací hodiny = 60 minut)

  • teorie  125 hodin
  • praxe    62 hodin
  • zkouška   7 hodin

Počet účastníků: 13 (1 skupina)

Předpokládaný způsob ověření získaných znalostí a dovedností: závěrečná zkouška

Obsah vzdělávací aktivity:

  • Orientace v normách, v pracovních instrukcích pro obsluhu a řízení technologických procesů v chemické výrobě a v různých odvětvích zpracovatelského průmyslu chemického charakteru
  • Aplikace znalostí fyzikálně-chemických principů a pravidel při chemických procesech
  • Sledování hodnot a parametrů při obsluze a řízení technologických procesů ve výrobě chemických a zpracovatelských produktů a vyhodnocování kontrolní činnosti
  • Měření fyzikálně-chemických veličin v chemických výrobách a laboratořích
  • Příprava a úprava chemických látek a surovin pro procesy chemických výrob podle výrobní a analytické dokumentace
  • Vedení předepsané výrobní a provozní dokumentace obsluhy a řízení technologických procesů ve výrobě chemických a zpracovatelských produktů
  • Obsluha technologických zařízení jednotlivých výrobních operací a chemických procesů
  • Dodržování zásad bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, hygieny práce, požární prevence a ochrany životního prostředí

 

Vzdělávací aktivita: Chemik – laborant (28-032-H)

Počet hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka: 157 hodin (délka vyučovací hodiny = 60 minut)

  • teorie   80 hodin
  • praxe    70 hodin
  • zkouška  7 hodin

Počet účastníků: 9 (1 skupina)

Předpokládaný způsob ověření získaných znalostí a dovedností: závěrečná zkouška

Obsah vzdělávací aktivity:

  • Orientace v normách a v pracovních instrukcích pro obsluhu zařízení v chemických laboratořích
  • Dodržování technických a technologických podmínek a parametrů pro obsluhu přístrojů a zařízení v chemických laboratořích
  • Příprava a úprava chemických látek pro procesy chemických analýz podle výrobní a analytické dokumentace
  • Provádění kvalitativní a kvantitativní provozní a laboratorní kontrolní činnosti
  • Provádění dělicích procesů
  • Měření fyzikálně-chemických veličin v chemických výrobách a laboratořích
  • Vedení předepsané dokumentace v různých typech chemických laboratoří
  • Obsluha a seřizování laboratorní techniky
  • Dodržování zásad bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, hygieny práce, požární prevence a ochrany životního prostředí v chemické laboratoři

 

Podmínkou plnění zakázky je platná Akreditace MPO ČR na vzdělávací program, a to jak v době podání nabídky, tak i po celou dobu její realizace a ukončení vzdělávání.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 200000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dodavatel je povinen zahájit poskytování služeb po uzavření smlouvy s vybraným uchazečem – vybraný uchazeč je povinen zrealizovat řádně veškeré služby nejpozději do 31.12.2018.

Místo dodání / převzetí plnění:
Pardubice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabízená cena bez DPH.

Způsob hodnocení: nabídky budou seřazeny podle nabízených cen od nejnižší po nejvyšší nabízenou cenu.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Uchazeč ke své nabídce předloží:

  • výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence pokud je v ní zapsán
  • čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti; čestné prohlášení musí být podepsáno osobou, která je oprávněna dodavatele zastupovat
  • kopie rozhodnutí o udělení Akreditace MPO ČR, platné v době podání nabídky a i v době trvání zakázky, tedy platné nejméně do 31.12.2018
  • doložení kvalifikace – odbornosti školitelů (doklad o vzdělání související s oborem plnění zakázky)

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Obsahuje zadávací dokumentace.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude zpracována tak, že bude zahrnovat již veškeré nutné a uznatelné náklady na komplexní realizaci zakázky (cena za 2 vzdělávací aktivity - Chemik pro obsluhu zařízení a Chemik – laborant pro uvedený počet zaměstnanců).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v jednom originále, v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat – výběrové řízení“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek na adresu: Synthesia, a.s., Markéta Stehlíková, e-mail: marketa.stehlikova@synthesia.euPísemná žádost o vysvětlení zadávacích podmínek musí obsahovat kontaktní údaje uchazeče. Zadavatel odešle písemné vysvětlení nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:

V průběhu plnění zakázky dodavatele nemůže vyžadovat úhradu dalších dodatečných nákladů.

Náklady na odborný rozvoj zaměstnanců bude dodavatel povinen fakturovat dle řádně uzavřené smlouvy neprodleně po ukončení vzdělávací aktivity, splatnost daňového dokladu (faktury) bude stanovena na 30 dnů od jeho vystavení.

Zadavatel nepřipouští plnění zakázky prostřednictvím dalších poddodavatelů.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 200000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 48161179

    Datum podpisu smlouvy: 18. 6. 2018

Datum ukončení: 18. 6. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 5. 2018
 
Aktualizováno: 21. 6. 2018