Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců v rámci OPZ

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11161

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců v rámci OPZ

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 5. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Eurotech Třešť s.r.o.

Sídlo zadavatele: Nádražní 1444/43a, Třešť, 589 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. František Dvořák
  • Telefon: +420724208905
  • E-mail: dvorak@eurotechgroup.eu

IČ zadavatele: 00511625

DIČ zadavatele: CZ00511625

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Hana Smejkalová
  • Telefon: +420702019206
  • E-mail: smejkalova@eurotechgroup.eu

Lhůta pro podání nabídek: 25. 5. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Eurotech Třešť s.r.o., Nádražní 1444/43a, 589 01 Třešť

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je kompletní zajištění vzdělávacích kurzů pro zaměstnance společnosti Eurotech Třešť s.r.o. v oblasti měkkých a manažerských, obecných IT dovedností a technického  a jiného odborného vzdělávání.

Zakázka je rozdělena na části, viz níže seznam částí, přičemž účastníci jsou oprávněni podat nabídku na každou část veřejné zakázky zvlášť, případně na jejich libovolné kombinace nebo na všechny části veřejné zakázky najednou.

I.Část měkkých a manažerských dovedností

II.Část obecných IT dovedností

III.Část technického a jiného odborného vzdělávání

Požadovaná specifikace jednotlivých částí/kurzů je uvedena v příloze č. 1 a je nedílnou součástí této výzvy.

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2684150,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládanou dobou celé realizace je květen 2017 – únor 2019. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění jsou prostory zajištěné zadavatelem v sídle společnosti Eurotech Třešť s.r.o. na adrese Nádražní 1444/43a, Třešť nebo školícími prostory v místě školitele. Školení nesmí probíhat na území hlavního města Prahy.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • celková nabídková cena bez DPH - váha 50 %
  • kvalita nabízených služeb – váha 50 %

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a emailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý účastník podá pouze jednu nabídku na každou dílčí část plnění případně na celé plnění.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník výběrového řízení je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) týkající se veřejné zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti.Zadavatel může poskytnout účastníkům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5, datum účinnosti od 1.10.2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadavatel rozhodl o zrušení z důvodu nutného odstranění chyb ve vztahu k předpokládané hodnotě zakázky.

Datum ukončení: 23. 5. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 16. 5. 2017
 
Aktualizováno: 23. 5. 2017