- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Linnet
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11009
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Linnet
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 3. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Linnet eu s.r.o.
Sídlo zadavatele: Zámecká 1845, 547 01 Náchod
- Jméno: Ing. Petr Lindr
- Telefon: +420777245203
- E-mail: lindr@linnet-eu.cz
IČ zadavatele: 26010585
- Jméno: Ing. Petr Lindr
- Telefon: +420777245203
- E-mail: lindr@linnet-eu.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 3. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: Mělčany 38, 518 01 Dobruška
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace vzdělávacích kurzů:
- Vyjednávání a argumentace
- Asertivní jednání
- Efektivní komunikace
- Jednání a vyjednávání
- Komunikace v obtížných situacích
- Konfliktní situace
- Vedení a koučink zaměstnanců
- Obchodní dovednosti
- Osobnostní typologie zákazníka
- Pokročilé vyjednávací techniky
- Psychologie v obchodě
- Strategické myšlení, plánování, rozhodování a řízení
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1900000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín realizace zakázky: v období 14 dnů od podpisu smlouvy do 31.12.2018.
Místo dodání / převzetí plnění: Mělčany 38, 518 01 Dobruška
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena bez DPH v Kč (100 %)
Více viz Výzva k podání nabídek včetně příloh ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek včetně příloh ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz výzva k podání nabídek včetně příloh ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek včetně příloh ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek včetně příloh ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek včetně příloh ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (13. 3. 2017 15:19)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (17. 3. 2017 12:37)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (4. 4. 2017 08:24)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (10. 4. 2017 08:24)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Mgr. Ilona Písecká – EFEKT, Kounice 455, 289 15 Kounice, IČ: 69513830
Datum podpisu smlouvy: 28. 3. 2017
Datum ukončení: 28. 3. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.