Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o. - dílčí část D

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12265

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o. - dílčí část D

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 4. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o.

Sídlo zadavatele: Vyskočilova 1461/2a, Michle, 140 00 Praha 4

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Veronika Brázdilová
  • E-mail: Veronika.Brazdilova@xerox.com

IČ zadavatele: 48109193

DIČ zadavatele: CZ48109193

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Marie Proroková
  • Telefon: +420731552296
  • E-mail: Marie.Prorokova@xerox.com

Lhůta pro podání nabídek: 10. 5. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o., Vyskočilova 1461/2a, Michle, 140 00 Praha 4

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Stanoveným druhem zadávacího řízení je zjednodušené podlimitní řízení. Zadavatel tímto v souladu s ust. § 53 odst. 1 zákona č. 134/2016., o zadávání veřejných zakázek, (dále jen „zákon“), vyzývá k podání nabídek na plnění veřejné zakázky s názvem Vzdělávání zaměstnanců XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o.

 

Předmětem veřejné zakázky je zajištění služby (výuky kurzů) pro zaměstnance a pracovníky společnosti XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o. v letech 2018 až 2019 v rámci realizace projektu „Výzva č. 43 - XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o“, registrační číslo projektu: CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005389. Projekt je realizován z Operačního programu Zaměstnanost.

 

Zadavatel zahájil dne 21.11.2017 zadávací řízení na veřejnou zakázku pod názvem „Vzdělávání zaměstnanců XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o.“ ve zjednodušeném podlimitním řízení, která byla rozdělena na 4 dílčí části, a to následovně:

 

Dílčí část A - Měkké a manažerské dovednosti s předpokládanou hodnotu 2.538.000,- Kč bez DPH,
Dílčí část B - Specializované IT školení s předpokládanou hodnotu 550.000,- Kč bez DPH,
Dílčí část C – Obecné IT s předpokládanou hodnotu 420.000,- Kč bez DPH, a
Dílčí část D – Účetní, ekonomické a právní kurzy s předpokládanou hodnotu 75.000,- Kč bez DPH.

Zadavatel obdržel v tomto zadávacím řízení ve stanovené lhůtě nabídky od dodavatelů do dílčích částí A, B a C, jež splňovaly požadavky stanovené zákonem a zadavatelem v zadávací dokumentaci, a z nichž zadavatel v souladu se zadávací dokumentací vybral vítězného dodavatele. Zadavatel ve stanovené lhůtě pro podání nabídek neobdržel žádnou nabídku do dílčí části D. Z tohoto důvodu zadavatel tímto vypisuje nové zadávací řízení pro dílčí část D veřejné zakázky za podmínek stanovených v této zadávací dokumentaci.

 

Předmětem zadávacího řízení dle této zadávacího řízení je následující dílčí část veřejné zakázky:

 

Dílčí část D – Účetní ekonomické a právní kurzy

složená z kurzů:

Novinky daně a účetnictví 1
Novinky daně a účetnictví 2
Pohledávky

 

Profil zadavatele: https://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/1bcedfd4-412d-4a04-9cef-1bc54fce410b

Seznam kurzů, jazyk kurzů, délka kurzů, specifikace obsahu a zaměření kurzů a jiné požadavky na realizaci kurzů jsou uvedeny v příloze č. 4 této zadávací dokumentace.

Druh veřejné zakázky: Veřejná zakázka na služby

Druh zadávacího řízení: Zjednodušené podlimitní řízení

Zadavatel bude o přesném místu školení informovat minimálně v předstihu 14 kalendářních dnů.

 

Klasifikace veřejné zakázky dle číselníku Common Procurement Vocabulary (CPV):

80511000-9 – Odborné školení zaměstnanců
79200000-6 – Účetní, revizní a peněžní služby
80400000-8 – Vzdělávání dospělých a jiné vzdělávání
80511000-9 – Školení zaměstnanců
80530000-8 - Praktické vzdělávání
80533100-0 – Počítačová školení
80570000-0 – Školení osobního rozvoje

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 75000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 31.12.2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Česká republika

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Kritéria hodnocení:

Hodnocení nabídek bude provedeno v souladu s ust. § 114 a násl. zákona podle ekonomické výhodnosti nabídek, a to na základě nejnižší nabídkové ceny.

V rámci kritéria nejnižší nabídkové ceny bude zadavatel hodnotit celkovou výši nabídkové ceny dílčí části D veřejné zakázky v Kč bez DPH, tj. částku uvedenou v nabídce v souladu s čl. 9 této zadávací dokumentace.

Metoda hodnocení:

Nabídky, které splní podmínky této zadávací dokumentace, budou seřazeny podle výše nabídkové ceny v Kč bez DPH. Jako ekonomicky nejvýhodnější bude vybrána nabídka, ve které je uvedena nejnižší nabídková cena bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Dodavatel je povinen v rámci kvalifikace prokázat splnění:

 

a)      základní způsobilosti podle § 74 zákona,

b)      profesní způsobilosti podle § 77 odst. 1 a odst. 2 písmena a) zákona.

c)      technické kvalifikace podle § 79 zákona.

 

Dodavatel může v nabídce nahradit předložení požadovaných dokladů o kvalifikaci (jak jsou specifikovány níže) podepsaným čestným prohlášením dle vzoru v příloze č. 2 zadávací dokumentace, jež bude podepsáno osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

 

Před uzavřením smlouvy si zadavatel od vybraného dodavatele vždy vyžádá předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů o kvalifikaci, pokud již nebyly v zadávacím řízení předloženy.

 

 

Základní způsobilost

 

Požadavky

 

Základní způsobilost podle § 74 zákona splňuje dodavatel,

 

a) který nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

b) který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c) který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d) který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e) který není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

 

Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) výše splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle odstavce písm. a) výše splňovat

 

i) tato právnická osoba,

ii) každý člen statutárního orgánu této právnické osoby, a

iii) osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

 

Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu

 

zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle písm. a) výše splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu,
české právnické osoby, musí podmínku podle písm. a) výše splňovat osoby uvedené v písm. i) – iii) výše a vedoucí pobočky závodu.

 

Doklady

 

Dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti podle § 75 odst. 1 zákona ve vztahu k České republice předložením:

 

a) výpisu z evidence Rejstříku trestů ve vztahu k písm. a) výše,

je-li dodavatelem právnická osoba, předloží dodavatel výpis z evidence Rejstříku trestů této právnické osoby a zároveň každého člena statutárního orgánu.
je-li člen statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, předloží dodavatel výpis z evidence Rejstříku trestů této právnické osoby, každého člena statutárního orgánu této právnické osoby a osoby zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.
účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu zahraniční právnické osoby, předloží dodavatel výpis z evidence Rejstříku trestů této právnické osoby a vedoucí pobočky závodu.
Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu české právnické osoby, předloží dodavatel výpis z evidence Rejstříku trestů této právnické osoby, každého člena statutárního orgánu této právnické osoby, osobu zastupující tuto právnickou osobu ve statutárním orgánu dodavatele a vedoucího pobočky závodu. 

b) potvrzení příslušného finančního úřadu ve vztahu k písm. b) výše,

c) písemného čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani ve vztahu k písm. b) výše,

d) písemného čestného prohlášení ve vztahu k písm. c) výše,

e) potvrzení příslušné okresní správy sociálního zabezpečení ve vztahu k písm. d) výše,

f) výpisu z obchodního rejstříku, nebo předložením písemného čestného prohlášení v případě, že není v obchodním rejstříku zapsán, ve vztahu k písm. e) výše.

 

Doklady prokazující základní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.

 

Dodavatel předloží zadavateli v souladu s § 86 odst. 3 a 122 odst. 3 zákona originály nebo ověřené kopie dokladů prokazujících splnění základní způsobilosti.

 

V případě společné účasti dodavatelů prokazuje základní způsobilost každý dodavatel samostatně.

 

Profesní způsobilost

 

Požadavky

 

a) Dodavatel prokazuje splnění profesní způsobilosti podle § 77 odst. 1 zákona.

b) Nad rámec uvedeného zadavatel dále požaduje po dodavateli prokázání splnění profesní způsobilosti podle § 77 odst. 2 písm. a) zákona.

 

Doklady

 

Dodavatel prokazuje splnění podmínek profesní způsobilosti podle § 77 odst. 1 zákona ve vztahu k České republice předložením:

 

a) výpisu z obchodního rejstříku, je-li v něm zapsán, nebo

b) výpisu z jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.

Doklady prokazující profesní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.

Dodavatel předloží zadavateli v souladu s § 86 odst. 3 a 122 odst. 3 zákona originály nebo ověřené kopie dokladů prokazujících splnění profesní způsobilosti.

V případě společné účasti dodavatelů prokazuje základní způsobilost každý dodavatel samostatně.

Zadavatel dále v souladu s § 77 odst. 2 písm. a) zákona požaduje, aby dodavatel předložil doklad, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu dílčí části D předmětu veřejné zakázky.

 

Technická kvalifikace

 

1. Požadavky a doklady

 

Zadavatel požaduje k prokázání splnění technické kvalifikace podle § 79 odst. 2 písm. b) zákona předložení seznamu významných služeb v oblasti pro danou dílčí část D veřejné zakázky poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele;

 

Seznam významných dodávek dodavatel předloží ve formě čestného prohlášení v následující struktuře, nejlépe ve formě tabulky:

název objednatele,
název významné služby,
popis poskytnuté významné služby,
celkový rozsah plnění (ve finančním vyjádření v Kč bez DPH), u plnění zasahujících do budoucnosti uvede dodavatel rozsah plnění ve finančním vyjádření v Kč bez DPH vztahujícím se ke dni zahájení zadávacího řízení, budoucí plnění nebudou uznána,
doba a místo poskytnutí významné služby.

 

Dodavatel splňuje toto kritérium technické kvalifikace pro

Dílčí část D – Účetní, ekonomické a právní kurzy, pokud v posledních 3 letech realizoval v dané oblasti alespoň 1 významnou službu v hodnotě nejméně 250.000,- Kč bez DPH pro jednoho objednatele a mimo to alespoň 2 významné služby v hodnotě nejméně 100.000,- Kč bez DPH pro jednoho objednatele.

 

Z uvedených údajů musí být zřejmé postavení dodavatele v dodavatelském systému (poddodavatel, člen sdružení apod.) a jeho podíl na zakázce (finanční podíl musí odpovídat min. výši požadované zadavatelem). Pro posouzení splnění tohoto kritéria technické kvalifikace je vždy rozhodující skutečný podíl dodavatele na referenční významné dodávce.

 

2. Požadavky a doklady

 

Zadavatel dále požaduje k prokázání splnění technické kvalifikace podle § 79 odst. 2 písm. d) zákona předložení seznamu týmů lektorů (odborných pracovníků). U každého lektora uvede dodavatel kurz nebo kurzy v dané dílčí části veřejné zakázky, jejichž výuku bude příslušný lektor zajišťovat. Ke každému z poptávaných kurzů poptávaných v dané dílčí části D veřejné zakázky musí být přiřazen alespoň jeden lektor. Seznam týmu lektorů vybraného dodavatele bude před podpisem smlouvy na plnění dané dílčí části veřejné zakázky přiložen jako příloha č. 3 smlouvy.

 

Zadavatel požaduje u lektorů, kteří mají být členy týmu lektorů:

VS vzdělání
minimálně 3 roky lektorské praxe ve vyučované oblasti.

 

Dodavatel je povinen předložit zadavateli na jeho vyžádání k prokázání dosaženého vzdělání doklad o vzdělání lektora (vysvědčení, diplom apod.). 

 

Dodavatel je dále povinen předložit zadavateli na jeho vyžádání k prokázání příslušné lektorské praxe profesní životopis podepsaný příslušným lektorem, ze kterého bude mj. vyplývat splnění požadované délky praxe v dané vyučovací oblasti.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude podána písemně v českém jazyce v listinné podobě. Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat za dodavatele. V případě, že nabídku nebude podepisovat statutární orgán dodavatele, je nutno předložit v nabídce plnou moc k zastupování dodavatele, a to v originále či úředně ověřené kopii.

Nabídka musí být doručena v řádně uzavřené neprůhledné obálce označené adresou dodavatele a dále názvem veřejné zakázky, a to v této podobě: 

NABÍDKA – NEOTEVÍRAT – „Vzdělávání zaměstnanců XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o.“

(Dílčí část D – Účetní, ekonomické a právní kurzy)

Struktura nabídky:

Dodavatel předloží nabídku v následujícím členění do samostatných oddílů takto:

Oddíl č. 1 – Základní údaje k nabídce

Tento oddíl nabídky musí obsahovat krycí list nabídky – Dodavatel použije přílohu č. 1 zadávací dokumentace.

Oddíl č. 2 – Prokázání kvalifikace dodavatele

Tento oddíl nabídky musí obsahovat doklady k prokázání kvalifikace dodavatele dle zadávací dokumentace. Dodavatel může použít přílohu č. 2 zadávací dokumentace.

Oddíl č. 3 – Další podklady, které mají být součástí nabídky

Tento oddíl nabídky musí obsahovat doklady dle čl. 7 zadávací dokumentace.

Oddíl č. 4 – Stanovení nabídkové ceny

Stanovení nabídkové ceny – doplněná tabulka musí být podepsána osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Dodavatel použije přílohu č. 3 zadávací dokumentace. 

Oddíl č. 5 – Návrh smlouvy

Tento oddíl nabídky musí obsahovat návrh smlouvy, včetně příloh, které mají být doplněny dodavatelem, vyplněný a podepsaný v souladu s čl. 8 zadávací dokumentace. Dodavatel použije přílohu č. 5 zadávací dokumentace. 

Varianty nabídek: Variantní nabídky nejsou přípustné.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel stanoví nabídkovou cenu dle pokynů uvedených v zadávací dokumentaci. Nabídková cena bude dodavatelem stanovena v Kč bez DPH vyplněním příslušných cen do tabulky obsažené v příloze č. 3 zadávací dokumentace. Dodavatel vyplní veškerá a pouze ta pole tabulky, která odpovídají dílčí částí D veřejné zakázky. Nabídková celková cena je rovna součinu předpokládaného počtu jednotek a příslušné ceny za jednotku (bez DPH) stanovené dodavatelem. Při stanovení nabídkové ceny je dodavatel vázán maximálními cenami uvedenými v příloze č. 3 zadávací dokumentace, tedy nabídková cena (ani dílčí ceny) nesmí být vyšší než limity uvedené v příloze č. 3 zadávací dokumentace.

Dodavatel uvede nabídkovou cenu, kterou stanovil postupem uvedeným v předchozím odstavci v návrhu smlouvy, v příloze č. 3 zadávací dokumentace, kterou přiloží rovněž do nabídky, a v příslušných buňkách tabulky obsažené na krycím listě nabídky (příloha č. 1 zadávací dokumentace).

Nabídková cena bude ve smlouvě a v příslušném řádku tabulky na krycím listě nabídky uvedena v Kč v následujícím členění:

Nabídková cena bez DPH

Samostatně DPH

Nabídková cena včetně DPH

Dodavatel uvede nabídkovou cenu v požadovaném členění. Rozhodující pro hodnocení nabídek je výše nabídkové ceny v Kč bez DPH. Zadavatel stanovuje, že v případě rozporu nabídkové ceny na krycím listě nabídky a nabídkové ceny uvedené v návrhu smlouvy má vždy přednost, resp. platí, cena uvedená v návrhu smlouvy.

Nabídková cena bude dodavatelem stanovena jako závazná, nejvýše přípustná, nepřekročitelná a aktuální pro realizaci konkrétní dílčí části veřejné zakázky v daném místě a čase. Zadavatel připouští překročení výše nabídkové ceny pouze v případě změny právních předpisů upravujících DPH, která bude vypočtena dle příslušných právních předpisů ČR platných k datu podání nabídky. V případě novelizace právních předpisů o DPH v době po podání nabídky bude DPH k ceně za část díla nerealizovanou k datu účinnosti případné novely přepočtena dle nově platných právních předpisů.

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré dodavatelem poskytované slevy, náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu veřejné zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu veřejné zakázky, resp. dílčí veřejné zakázky. Nabídková cena bude rovněž zahrnovat pojištění, garance, daně, cla, poplatky, inflační vlivy a jakékoli další výdaje nutné pro realizaci (dílčí části) veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz zadávací dokumentace

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Bližší informace jsou stanoveny v zadávací dokumentaci.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení zrušit, a to v případech uvedených zákonem či v kap. 20.10. Obecných pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6).

 

Každý dodavatel nese své náklady spojené s účastí v zadávacím řízení za všech okolnosti samostatně bez nároku na jejich náhradu zadavatelem.

 

Dodavatel je povinen ve své nabídce konkrétně specifikovat kurzy, které budou zajišťovat jeden nebo více poddodavatelů. Dodavatel v tomto případě předloží souhrnný seznam poddodavatelů (volné zpracování bez zadavatelem připraveného vzoru) s uvedením, kterou část zakázky každý z poddodavatelů budou zajišťovat.

 

Nabídka musí být zpracována v souladu s Pravidly pro informování, komunikaci a vizuální identitu OPZ dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost OPZ (vydání č. 6).

 

Více informací v příloze zadávací dokumentace.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Důvody hodné zvláštního zřetele včetně důvodů ekonomických (podmínky zadání již neodpovídají současným potřebám zadavatele a uzavření smlouvy na základě zadávacího řízení by postrádalo smysl).

Datum ukončení: 18. 9. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 4. 2018
 
Aktualizováno: 23. 9. 2019