- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění akreditovaného vzdělávání pro Harmonii, p. o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10908
Název zakázky: Zajištění akreditovaného vzdělávání pro Harmonii, p. o.
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 12. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: Harmonie, příspěvková organizace
Sídlo zadavatele: Chářovská 785/85, 794 01 Krnov
- Jméno: Mgr. Miroslava Fofová, ředitelka organizace, 554 625 785, 777 005 771, reditel@po-harmonie.cz
IČ zadavatele: 00846384
- Jméno: Mgr. Petra Poláčková
- Telefon: 731 751 725
- E-mail: administrativa@po-harmonie.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 1. 2017 14:00
Místo pro podání nabídek: Harmonie, příspěvková organizace, Chářovská 785/85, Krnov 794 01, kancelář Podatelna v přízemí (při osobním doručení)
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 783000,00 bez DPH
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz Výzva
Požadavek na jednu nabídku: Viz Výzva
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz Výzva
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1: Centrum pro rodinu a sociální péči z. s., Kostelní náměstí 3172/1, Ostrava 728 02, IČ: 48804517, Oprávněná osoba Jan Zajíček
Datum podpisu smlouvy: 27. 2. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 2: Centrum sociálních služeb Ostrava, o.p.s., Jáhnova 867/12, Ostrava - Mariánské Hory, 709 00, IČ: 28659392, Oprávněná osoba: Ing. Jiří Drastík
Datum podpisu smlouvy: 18. 4. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 4: Institut Bazální stimulace s.r.o., J. Opletala 680, Frýdek - Místek 738 01, IČ: 25889966, Oprávněná osoba: PhDr. Karolína Maloň Friedlová
Datum podpisu smlouvy: 18. 4. 2017
Zrušené části zakázky: Dílčí část 3
Datum ukončení: 18. 4. 2017
Soubory ke stažení:
Registrační číslo projektu |
CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_023/0001106 |
||||
Název projektu |
Teorie - most do dobré praxe aneb poznání nás pohání |
||||
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|||||
a) Předmětem zakázky je zajištění a realizace akreditovaných kurzů pro pracovníky v přímé péčí, tj. pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky Harmonie, příspěvkové organizace. Kurzy jsou stěžejní součástí všech klíčových aktivit projektu a jsou základem pro zavádění nových metod práce s klienty s mentálním a kombinovaným postižením v naší organizaci.
Předmět plnění zakázky tvoří 4 dílčí části:
1. dílčí část – Vzdělávání v oblasti AAK
Předmětem plnění 1. dílčí části zakázky jsou kurzy realizované v rámci klíčové aktivity Komplexní zavedení metody augmentativní a alternativní komunikace v organizaci. Jedná se o následující kurzy:
Kurz bude realizován ve 3 bězích po cca 10 osobách, celkem nastoupí do kurzu 30 osob, z toho 10 ze služby DOZP a 20 ze služby CHB. Kurzy proběhnou v období od 05 – 06/2017.
2. dílčí část – Vzdělávání v oblasti aktivizačních technik osob s těžkým kombinovaným postižením
Předmětem plnění 2. dílčí části zakázky je kurz realizované v rámci klíčové aktivity Komplexní zavedení metody aktivizace klientů a snoezelen v organizaci. Jedná se o následující kurz:
2.1 Název kurzu: Aktivizační techniky pro osoby s těžkým kombinovaným postižením Počet účastníků celkem: 40 osob Specifikace pracovníků: pracovníci v sociálních službách a sociální pracovníci Délka jednoho běhu kurzu: 16 výukových hodin (1 výuková hodina = 45 minut), max. 8 hodin /1 den Počet běhů kurzu: 3 Popis obsahu kurzu:
-demonstrace technických pomůcek i samotných nácviků těchto dovedností. Návaznost na aktivity v projektu: -podpora odborných znalostí zaměstnanců v oblasti aktivizace klientů, aby uměli lépe zavádět do praxe všechny nové poznatky a lépe uměli pracovat s novými nástroji Kurz bude realizován ve 3 bězích po cca 12 - 14 osobách, celkem nastoupí do kurzu 40 osob ze služby DOZP. Kurzy proběhnou v období od 10/2017 – 03/2018.
3. dílčí část – Vzdělávání v oblasti zvládání agresivního klienta
Předmětem plnění 3. dílčí části zakázky jsou kurzy realizované v rámci klíčové aktivity Strategie podpory osob s atypickým chováním – standardizace činností. Jedná se o následující kurz:
3.1 Název kurzu: Zvládání agresivního klienta pomocí systému úchopů a držení – metoda šetrného zvládání. Počet účastníků celkem: 30 osob Specifikace pracovníků: pracovníci v sociálních službách a sociální pracovníci Délka jednoho běhu kurzu: 36 výukových hodin (1 výuková hodina = 45 minut), max. 8 hodin /1 den Počet běhů kurzu: 2 Popis obsahu kurzu:
Cíl vzdělávacího kurzu:
Návaznost na aktivity v projektu:
Kurz bude realizován ve 2 bězích po cca 15 osobách, celkem nastoupí do kurzu 30 osob, z toho 5 ze služby DOZP a 25 ze služby CHB. Kurzy proběhnou v období od 10/2016 – 02/2018.
4. dílčí část – Vzdělávání v oblasti bazální stimulace
Předmětem plnění 4. dílčí části zakázky jsou kurzy realizované v rámci klíčové aktivity Komplexní zavedení konceptu bazální stimulace v organizaci. Jedná se o následující kurzy:
4.1 Název kurzu: Základní kurz Bazální stimulace Počet účastníků celkem: 40 osob Specifikace pracovníků: pracovníci v sociálních službách a sociální pracovníci Délka jednoho běhu kurzu: 24 výukových hodin (1 výuková hodina = 45 minut), max. 8 hodin /1 den Počet běhů kurzu: 2 Popis obsahu kurzu:
-9 centrálních evropských cílů pro stanovení individuálních plánů. Návaznost na aktivity v projektu: -proškolení pracovníků v konceptu bazální stimulace pomůže zlepšit a zindividualizovat péči o naše klienty, čímž dojde k celkovému zkvalitnění sociálních služeb v organizaci.
Kurz bude realizován ve 2 bězích po cca 20 osobách, celkem nastoupí do kurzu 40 osob, všechny ze služby DOZP. Kurzy proběhnou v období od 09 – 11/2017.
4.2 Název kurzu: Nástavbový kurz Bazální stimulace Počet účastníků celkem: 20 osob Specifikace pracovníků: pracovníci v sociálních službách a sociální pracovníci Délka jednoho běhu kurzu: 16 výukových hodin (1 výuková hodina = 45 minut), max. 8 hodin /1 den Popis obsahu kurzu:
Návaznost na aktivity v projektu: Proškolení pracovníků v konceptu bazální stimulace pomůže zlepšit a zindividualizovat péči o naše uživatele, čímž dojde k celkovému zkvalitnění sociálních služeb v organizaci.
Realizován bude 1 kurz pro 20 osob ze služby DOZP. Kurz proběhne v období od 02 – 03/2018.
Název kurzu: Prohlubující kurz Bazální stimulace Počet účastníků celkem: 20 osob Specifikace pracovníků: pracovníci v sociálních službách a sociální pracovníci Délka jednoho běhu kurzu: 8 výukových hodin (1 výuková hodina = 45 minut), max. 8 hodin /1 den Počet běhů kurzu: 1 Popis obsahu kurzu:
Návaznost na aktivity v projektu: -proškolení pracovníků v konceptu bazální stimulace pomůže zlepšit a zindividualizovat péči o naše uživatele, čímž dojde k celkovému zkvalitnění sociálních služeb v organizaci. Realizován bude 1 kurz pro 20 osob ze služby DOZP. Kurz proběhne v období od 04 – 05/2018. Všechny kurzy proběhnou v prostorách Harmonie, p. o. v Krnově. b) Uchazeči jsou oprávněni podat nabídku na všechny čtyři dílčí části, několik dílčích částí veřejné zakázky zároveň, popřípadě jen na kteroukoli jednotlivou dílčí část zakázky. Zadavatel tak umožňuje uchazeči podat několik samostatných nabídek. Ke každé dílčí části zakázky může účastník podat pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč podává nabídku na více částí, musí podat na každou část samostatnou nabídku (samostatně svázanou). Více samostatně svázaných nabídek může zaslat v jedné obálce. c) Dodavatel zajišťuje předmět zakázky (akreditované vzdělávací kurzy) komplexně, tedy včetně:
d) Dodavatel zajistí na všech kurzech, školících materiálech a jím poskytovaných dokumentech (prezenční listiny, evaluační dotazníky, atd.) dodržení pravidel pro informování a komunikaci a vizuální identitu Operačního programu Zaměstnanost (dále jen OPZ) dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost. e) Originál dokumentace kurzu (např. prezenčních listin a evaluačních dotazníků) a jejich elektronickou podobu předá dodavatel zadavateli nejpozději společně s fakturou. f) Dodavatel musí respektovat pravidla OPZ a realizovat zakázku v souladu s Obecnou části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost v aktuální verzi. g) Případné náklady na organizaci, dopravu a přípravu lektorů včetně nákladů na stravné a ubytování jsou plně v režii dodavatele plnění v rámci této zakázky.
|
|||||
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Předpokládaná hodnota zakázky je stanovena na základě provedeného průzkumu trhu a odpovídá aktuální situaci na trhu. Předpokládaná hodnota zakázky je 783 000,00 Kč bez DPH (akreditované kurzy jsou osvobozeny od DPH). |
||||
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Kurzy budou realizovány v termínech určených zadavatelem po dohodě s dodavatelem v období od 02/2017 – 05/2018. |
||||
Místo dodání / převzetí plnění |
Kurzy budou realizovány prezenční formou v prostorách žadatele Harmonie, p. o. v Krnově. |
||||
Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii |
|||||
Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. „Pravidla pro zadávání zakázek“. Hodnoticí kritérium č. 1 - Nabídková cena bez DPH - váha 60 % (číselné kritérium - bude hodnocena nabídková cena bez DPH za každou dílčí část zakázky zvlášť). Výpočet: Při hodnocení nabídkové ceny bude použit následující vzorec: nejnižší nabídková cena 100 x --------------------------------------- x 60 % (váha kritéria vyjádřená v %) hodnocená nabídková cena Jako nejvýhodnější nabídka bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. Ostatní nabídky získají bodové hodnocení dle výpočtu, viz výše. V případě, že se zadavatel domnívá, že je nabízená cena vzhledem k ostatním nabídkám i vzhledem k aktuálním cenám na trhu nepřiměřeně nízká, a že dodavatel nebude schopen plnění řádně a kvalitně realizovat, písemně požádá dodavatele o zdůvodnění a upřesnění nabídky. Pokud dodavatel nabízenou cenu dostatečně neobjasní, je to důvod pro vyloučení nabídky ze zadávacího řízení. Hodnoticí kritérium č. 2 - Metodika organizace kurzu - váha 40% (nečíselné kritérium). V tomto nečíselném kritériu bude hodnocen dokument Metodika organizace kurzu v rozsahu maximálně 10 stran, ve kterém uchazeč popíše postup k plnění dílčí části zakázky. Hodnoceny budou metody a způsoby realizace klíčových částí požadovaného plnění (jednotlivých kurzů), které uchazeč v Metodice organizace kurzu popíše. Lépe bude ohodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější, praktičtější a pro zadavatele ověřitelnější způsob výuky a organizace kurzů z hlediska:
Toto subjektivní kritérium, které nelze vyjádřit číselně, bude hodnoceno na základě bodové stupnice 1 až 100 bodů. Pouze nejvýhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů. Komise bude hodnotit předložené nabídky z hlediska kvality jako celek s ohledem na výše uvedené aspekty. Za dílčí kritérium se přidělí nabídce hodnocení stanovené podle následujícího vzorce: Hodnocení = počet bodů hodnocené nabídky x 40% (váha kritéria).
Součet obou kritérií jednotlivé dílčí nabídky (tj. Nabídkové ceny bez DPH a Metodiky organizace kurzu) určí výslednou bodovou hodnotu této nabídky. Celkové pořadí nabídek bude dáno absolutní bodovou hodnotou nabídky tak, že nejvýhodnější je nabídka, která získá nejvyšší celkový počet bodů v rámci součtu obou hodnoticích kritérií. Maximální možný počet bodů činí 100. V případě rovnosti celkového počtu bodů, bude za výhodnější nabídku považována ta s nižší cenou.
|
|||||
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|||||
Základní způsobilost
Profesní způsobilost (v souladu s § 77 zákona 134/2016 Sb.)
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).
Technická kvalifikace
Požadavek na kvalifikaci lektora:
Je postačující, aby výše uvedené doklady prokazující splnění všech kvalifikačních požadavků byly předloženy v podobě kopií. Doklady nesmí být starší 90 dnů.
Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky uchazeče je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kvalifikačních kritérií bude uchazeč vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo doložení dodatečných informací a dokladů.
V rámci této Výzvy k podání nabídek nebude akceptováno poskytnutí služeb subdodavateli. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele.
|
|||||
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|||||
|
|||||
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Nabídková cena bude stanovena v českých korunách pro každou dílčí část zakázky, na kterou bude dodavatel podávat nabídku. Nabídková cena u jednotlivých dílčích částí zakázky nesmí překročit maximální hodnotu zakázky pro jednotlivé dílčí části zakázky. Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné pro zajištění kurzů (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu, dodávku studijních materiálů apod.). Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat. Nabídková cena bude členěná následovně: A) Celková nabídková cena za každou dílčí část zakázky, na kterou je nabídka podávána v členění cena bez DPH, výše DPH a nabídková cena včetně DPH (všechny uvedené kurzy jsou akreditovány, tudíž jsou osvobozeny od DPH). Celková maximální nabídková cena bez DPH za jednotlivé dílčí části zakázky nesmí překročit částky:
B) Nabídková cena za každý jednotlivý kurz v členění cena bez DPH, výše DPH a nabídková cena včetně DPH (všechny uvedené kurzy jsou akreditované, tudíž jsou osvobozeny od DPH). Při výpočtu ceny za kurz se řiďte počtem jednotek uvedených u jednotlivých kurzů. Jako jednotka je stanovena osoba/kurz. Ačkoliv kapitola popis (specifikace) předmětu zakázky uvádí možnost rozptylu počtu účastníků na jeden běh v rozsahu 12 – 14, jedná se pouze o možnost pracovat s počtem účastníků v aktuálním běhu, přičemž celkový maximální počet účastníků celé části zůstává neměnný a nepřekročitelný. Celková maximální jednotková cena bez DPH za jednotlivé kurzy nesmí překročit částky uvedené níže:
1.dílčí část – Vzdělávání v oblasti AAK
1.1 Název kurzu: Základy augmentativní a alternativní komunikace - počet jednotek = 40 osob, maximální jednotková cena = 2.500,- Kč/ osoba bez DPH.
1.2 Název kurzu: Jazykový program MAKATON, výcvik gest - počet jednotek = 30 osob, maximální jednotková cena = 3.600,- Kč/ osoba bez DPH.
2.dílčí část – Vzdělávání v oblasti aktivizačních technik osob s těžkým kombinovaným postižením
2.1 Název kurzu: Aktivizační techniky pro osoby s těžkým kombinovaným postižením - počet jednotek = 40 osob, maximální jednotková cena = 1.500,- Kč/ osoba bez DPH.
3.dílčí část – Vzdělávání v oblasti zvládání agresivního klienta
3.1 Název kurzu: Zvládání agresivního klienta pomocí systému úchopů a držení – metoda šetrného zvládání - počet jednotek = 30 osob, maximální jednotková cena = 6.500,- Kč/ osoba bez DPH.
4.dílčí část – Vzdělávání v oblasti bazální stimulace
4.1 Název kurzu: Základní kurz Bazální stimulace - počet jednotek = 40 osob, maximální jednotková cena = 4.000,- Kč/ osoba bez DPH.
4.2 Název kurzu: Nástavbový kurz Bazální stimulace - počet jednotek = 20 osob, maximální jednotková cena = 4.000,- Kč/ osoba bez DPH.
4.3 Název kurzu: Prohlubující kurz Bazální stimulace - počet jednotek = 20 osob, maximální jednotková cena = 4.000,- Kč/ osoba bez DPH. Překročení jakékoliv z uvedených maximálních cen povede k vyřazení nabídky.
|
||||
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídky musí být zadavateli podány v jednom originále, v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené:
Zajištění akreditovaného vzdělávání pro Harmonii, p. o. Nabídka na dílčí část(i): ………………………….
Obálka bude doručena na adresu: Harmonie, p. o., Chářovská 785/85, 794 01 Krnov
Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. |
||||
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
||||
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku ke každé dílčí části. |
||||
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|||||
|
|||||
Další požadavky na zpracování nabídky |
|||||
|
|||||
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5) na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. |
||||
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.