- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění externího vzdělávání pro firmu Gutta ČR - Praha spol.s r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11005
Název zakázky: Zajištění externího vzdělávání pro firmu Gutta ČR - Praha spol.s r.o.
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 3. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Gutta ČR - Praha spol.s r.o.
Sídlo zadavatele: Praha 6, Vokovice, Na dlouhém lánu 508/41, 160 00
- Jméno: Bořek Trojan
- Telefon: +420602568833
- E-mail: borek.trojan@gutta.cz
IČ zadavatele: 25771001
DIČ zadavatele: CZ25771001
- Jméno: Eva Černá
- Telefon: +420602273965
- E-mail: eva.cerna@gutta.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 3. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: Gutta ČR - Praha spol.s r.o., Dolany 9, 273 51 Dolany
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblasti:měkké a manažerské dovednosti, technické a jiné odborné vzdělávání, účetní, ekonomické a právní kurzy, obecné IT.
Realizace bude probíhat ve školicích prostorech zadavatele formou kurzů připravených na míru. Náklady na školicí místnost, prezentační techniku nejsou součástí nabídkové ceny. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení (dále jen „účastník“) spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora, stravné lektora a ubytování lektora, školicí pomůcky, materiály apod. Součástí nabídkové ceny není občerstvení pro školené osoby (hradí zadavatel).
Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:
-Dodavatel poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály.
-Harmonogram jednotlivých kurzů bude navržen účastníkem v předložené nabídce tak, aby byl dodržen termín začátku a konce realizace zakázky a dále bude před podpisem smlouvy s vybraným dodavatelem přizpůsoben dle potřeb zadavatele.
-Vzhledem k tomu, že jednotlivé kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, je nezbytné, aby dodavatel byl schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavku zadavatele.
-U kurzů budou dodrženy počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů.
-Součástí plnění je vydání certifikátu o úspěšném absolvování kurzu.
-Výukové hodiny jsou myšleny v délce 60 min. u všech plánovaných kurzů.
-Školicí den je myšlen v délce 8 hodin školení, bez přestávek.
-Maximální počet osob ve skupině u kurzů připravených na míru je 12.
-Plnění této veřejné zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob, přičemž dodavatel je povinen vždy zajistit, aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které kvalifikaci či specializaci mají. Zadavatel je oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit a dodavatel je povinen v takovém případě poskytnout účinnou součinnost.
-Účastník je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty.
Nabídka účastníka musí obsahovat všechna uvedená školení v celém svém rozsahu, není přípustné nabídnout pouze některá školení nebo pouze části.
Součástí plnění bude rovněž dodání dokumentace ke vzdělávání, a to prezenčních listin, záznamů o školení a osvědčení/certifikátů o absolvování kurzů.
Součástí plnění dodavatele budou veškeré dodávky a činnosti, které nejsou detailně specifikovány, ale které jsou nutné pro zhotovení díla a jeho funkci.
Požadovaná specifikace jednotlivých kurzů je uvedena v příloze Specifikace vzdělávacích aktivit, která je nedílnou součástí této výzvy.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 848000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 3-8/2017
Místo dodání / převzetí plnění: Gutta ČR - Praha spol.s r.o., Dolany 9, 273 51 Dolany
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle následujícího hodnotícího kritéria:
- Celková nabídková cena bez DPH (váha 100%)
Nabídky budou hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH.
Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100.
100 x (nejnižší cena / cena posuzované nabídky)
Sestavení celkového pořadí
Na základě výsledných hodnot u jednotlivých nabídek hodnotící komise stanoví výsledné pořadí. Vítěznou se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů.
Hodnocení nabídek v rámci daného kritéria proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek v příloze
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5, datum účinnosti od 1. 10. 2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (8. 3. 2017 07:54)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (7. 4. 2017 11:18)
- Vyloučení uchazeče.pdf (7. 4. 2017 11:18)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.