- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění externího vzdělávání pro firmu KART ARENA BRNO, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10999
Název zakázky: Zajištění externího vzdělávání pro firmu KART ARENA BRNO, s.r.o.
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 3. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: KART ARENA BRNO, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Křížkovského 516/51, Pisárky, 603 00 Brno
- Jméno: Mgr. Tomáš Kusý
- Telefon: +420602711766
- E-mail: kusy@ktmotorsport.cz
IČ zadavatele: 25577859
- Jméno: RNDr. Jitka Jablonická
- Telefon: +420777553636
- E-mail: dotace2@sedova.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 3. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: ŠEDOVÁ s.r.o., Budovatelská 872/51, 696 01 Rohatec, v pracovní dny v době od 7:30 hod do 15:30 hod.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace externích vzdělávacích kurzů. Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 817800,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaná doba realizace je od 21. 3. 2017 do 31. 12 2018. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění jsou prostory uchazeče nebo prostory zadavatele (Křížkovského 516/51, Pisárky, 603 00 Brno).
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Celková nabídková cena bez DPH (váha 100%)
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek Kart Arena.zip (6. 3. 2017 09:12)
- Zápis o posouzení a hodnocení nabídek Kart Arena.pdf (7. 4. 2017 13:04)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): TOLINAX, s.r.o., Jílkova 3291/219, Židenice, 615 00 Brno, IČO:03604136, DIČ: CZ03604136, Zdeněk Němec, jednatel společnosti
Datum podpisu smlouvy: 21. 3. 2017
Datum ukončení: 21. 3. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.