- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění odborného vzdělávání pro společnost Alca plast, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11115
Název zakázky: Zajištění odborného vzdělávání pro společnost Alca plast, s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Alca plast, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Biskupský dvůr 2095/8, Nové Město, 110 00 Praha 1
- Jméno: Ing. Radka Prokopová, jednatelka, Ing. František Budín
- Telefon: +420778492324
- E-mail: f.budin@alcaplast.cz
IČ zadavatele: 25655809
DIČ zadavatele: CZ25655809
- Jméno: Ing. Marek Koplík
- Telefon: +420775223388
- E-mail: marek.koplik@sviajak.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 5. 2017 15:00
Místo pro podání nabídek: Zástupce zadavatele: SVI AJAK services s.r.o., Palackého třída 283, 288 02 Nymburk. Nabídky je možné podávat v pracovní dny mezi 8:00 a 15:00. V případě doručování nabídky prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb je rozhodující okamžik převzetí nabídky zástupcem zadavatele.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace odborných vzdělávacích kurzů na míru, v několika oblastech. Jejich bližší popis je uveden níže. Celá zakázka je rozdělena do několika dílčích plnění (částí), obdobně dle § 35 zákona č. 134/2016., o zadávání veřejných zakázek. Účastník zakázky je povinen podat nabídku vždy výhradně na plnění předmětu celé zadavatelem definované části zakázky. Účastník může podat svoji nabídku na jednu, všechny, nebo libovolný jiný počet dílčích částí plnění zakázky. Vždy je však nutné podat nabídku na celou Zadavatelem specifikovanou část zakázky (celé dílčí plnění), není přípustné nabídnout pouze některé vybrané kurzy nebo jejich části.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1994000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín pro zahájení plnění začíná běžet ihned po podpisu smlouvy s vybraným Dodavatelem. Nejzazší termín realizace zakázky je 31. 12. 2018.
Místo dodání / převzetí plnění: Alca plast, s.r.o., Bratislavská 2846, 690 02 Břeclav
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena v Kč bez DPH za realizaci dílčího plnění (váha 40 %) – číselné kritérium
Metodika organizace kurzu (váha 60 %) – nečíselné kritérium
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek Alca-plast.zip (27. 4. 2017 13:40)
- Alca plast_Oznámení o výsledku VŘ_dílčí plnění 1-5.pdf (23. 6. 2017 09:28)
- Alca plast_Oznámení o zrušení VŘ_dílčí plnění 6.pdf (23. 6. 2017 09:28)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění č. 1: Productive systems, s.r.o.,Havlíčkova 233, Místek, 738 01, Frýdek-Místek,IČ: 29395003,Ing. Miroslav Marek, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 3. 7. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění č. 2: DATRON, a.s.,Vachkova 3008, 470 01 Česká Lípa,IČ: 43227520,Jiří Svoboda, na základě plné moci
Datum podpisu smlouvy: 21. 7. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění č. 4:SimulPlast, s.r.o.,Lipník nad Bečvou - Lipník nad Bečvou I-Město,Na Zelince 1280, PSČ 75131,IČ: 27809862,Ing. Zdeňka Růžičková, Ph.D., jednatelka,Ing. Miroslav Kollár, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 21. 7. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění č. 5: K2 atmitec s.r.o.,Koksární 1097/7, Přívoz, 702 00 Ostrava,IČ: 42767717,Ing. Radim Toth, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 24. 7. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění č. 3: AV ENGINEERING, a.s., Kvítková 668, 760 01 Zlín, IČ: 48908142, Ing. Vladimír Hoferek, předseda představenstva
Datum podpisu smlouvy: 11. 8. 2017
Zrušené části zakázky: Dílčí plnění č. 6
Datum ukončení: 11. 8. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.