Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění odborného vzdělávání pro společnost Alca plast, s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11115

Název zakázky: Zajištění odborného vzdělávání pro společnost Alca plast, s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 4. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Alca plast, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Biskupský dvůr 2095/8, Nové Město, 110 00 Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Radka Prokopová, jednatelka, Ing. František Budín
  • Telefon: +420778492324
  • E-mail: f.budin@alcaplast.cz

IČ zadavatele: 25655809

DIČ zadavatele: CZ25655809

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Marek Koplík
  • Telefon: +420775223388
  • E-mail: marek.koplik@sviajak.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 5. 2017 15:00

Místo pro podání nabídek:
Zástupce zadavatele: SVI AJAK services s.r.o., Palackého třída 283, 288 02 Nymburk. Nabídky je možné podávat v pracovní dny mezi 8:00 a 15:00. V případě doručování nabídky prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb je rozhodující okamžik převzetí nabídky zástupcem zadavatele.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění realizace odborných vzdělávacích kurzů na míru, v několika oblastech. Jejich bližší popis je uveden níže. Celá zakázka je rozdělena do několika dílčích plnění (částí), obdobně dle § 35 zákona č. 134/2016., o zadávání veřejných zakázek. Účastník zakázky je povinen podat nabídku vždy výhradně na plnění předmětu celé zadavatelem definované části zakázky. Účastník může podat svoji nabídku na jednu, všechny, nebo libovolný jiný počet dílčích částí plnění zakázky. Vždy je však nutné podat nabídku na celou Zadavatelem specifikovanou část zakázky (celé dílčí plnění), není přípustné nabídnout pouze některé vybrané kurzy nebo jejich části.  

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1994000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín pro zahájení plnění začíná běžet ihned po podpisu smlouvy s vybraným Dodavatelem. Nejzazší termín realizace zakázky je 31. 12. 2018.

Místo dodání / převzetí plnění:
Alca plast, s.r.o., Bratislavská 2846, 690 02 Břeclav

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena v Kč bez DPH za realizaci dílčího plnění (váha 40 %) – číselné kritérium
  • Metodika organizace kurzu (váha 60 %) – nečíselné kritérium 

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění č. 1: Productive systems, s.r.o.,Havlíčkova 233, Místek, 738 01, Frýdek-Místek,IČ: 29395003,Ing. Miroslav Marek, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 3. 7. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění č. 2: DATRON, a.s.,Vachkova 3008, 470 01 Česká Lípa,IČ: 43227520,Jiří Svoboda, na základě plné moci

    Datum podpisu smlouvy: 21. 7. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění č. 4:SimulPlast, s.r.o.,Lipník nad Bečvou - Lipník nad Bečvou I-Město,Na Zelince 1280, PSČ 75131,IČ: 27809862,Ing. Zdeňka Růžičková, Ph.D., jednatelka,Ing. Miroslav Kollár, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 21. 7. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění č. 5: K2 atmitec s.r.o.,Koksární 1097/7, Přívoz, 702 00 Ostrava,IČ: 42767717,Ing. Radim Toth, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 24. 7. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění č. 3: AV ENGINEERING, a.s., Kvítková 668, 760 01 Zlín, IČ: 48908142, Ing. Vladimír Hoferek, předseda představenstva

    Datum podpisu smlouvy: 11. 8. 2017

Zrušené části zakázky: Dílčí plnění č. 6

Datum ukončení: 11. 8. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 28. 4. 2017
 
Aktualizováno: 17. 8. 2017