- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců Lekis s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10862
Název zakázky: Zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců Lekis s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 10. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Lekis s.r.o.
Sídlo zadavatele: Ostrava – Radvanice, Těšínská 1349/296, 716 00
- Jméno: Ing. Petr Hála, 317 763 711, phala@lekis.cz
IČ zadavatele: 25356089
DIČ zadavatele: CZ25356089
- Jméno: František Husák, Bee-Smart, s.r.o.
- Telefon: 603 412 656
- E-mail: husakl@bee-smart.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 11. 2016 00:00
Místo pro podání nabídek: Ostrava – Radvanice, Těšínská 1349/296, 716 00
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 749000,00 bez DPH
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (20. 10. 2016 09:36)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (30. 11. 2016 08:10)
- Oznámení o výsledku hodnocení – Dílčí plnění č. 1.pdf (30. 11. 2016 08:10)
- Oznámení o výsledku hodnocení – Dílčí plnění č. 2.pdf (30. 11. 2016 08:10)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: 25356089/CZ25356089
Datum ukončení: 28. 11. 2016
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Předmětem zakázky je:
|
|
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
listopad 2016 – březen 2017 |
Místo dodání / převzetí plnění |
Uvedeno v Příloze č. 1 |
Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii |
|
Nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny vzdělávací aktivity v Kč, a to tak, že:
100 * (nejvýhodnější nabídka / hodnocená nabídka) * váha vyjádřená desetinným číslem
2. Metodika organizace kurzů - váha 60 % Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 10 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:
Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocené nabídky budou seřazeny od nejlepší po nejhorší. Nejvýhodnější nabídka obdrží 100 bodů. Dalším nabídkám budou přiděleny body odpovídající výsledku jejich porovnání s nejvýhodnější nabídkou.
Nabídka, která bude nejlépe splňovat požadavky zadavatele stanovené tímto dílčím kritériem, získá v rámci tohoto kritéria 100 bodů.
Ostatním nabídkám bude přiřazeno takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění tohoto kritéria ve vztahu k této nabídce.
Nabídky budou hodnoceny podle kvality metodiky organizace kurzů dle následujícího vzorce: 100 * (hodnocená nabídka/ nejvýhodnější nabídka) * váha vyjádřená desetinným číslem
Sestavení celkového pořadí Jako nejvýhodnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty bodů. V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v prvním dílčím kritériu – nabídková cena. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona o veřejných zakázkách). |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v následující struktuře:
|
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
|
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v jednom výtisku a ve formátu *.pdf (včetně podpisů). Tento soubor bude přiložen k nabídce v obálce Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče či za uchazeče. Zadavatel jako součást výzvy předkládá návrh smlouvy na realizaci předmětu nabídky. Uchazeč doplní do návrhu smlouvy identifikační a kontaktní údaje v požadovaném rozsahu a další údaje stanovené zadavatelem (údaje označené textem „Doplnit“ |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|
|
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
|
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.