Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců Lekis s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10862

Název zakázky: Zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců Lekis s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 10. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Lekis s.r.o.

Sídlo zadavatele: Ostrava – Radvanice, Těšínská 1349/296, 716 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Hála, 317 763 711, phala@lekis.cz

IČ zadavatele: 25356089

DIČ zadavatele: CZ25356089

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: František Husák, Bee-Smart, s.r.o.
  • Telefon: 603 412 656
  • E-mail: husakl@bee-smart.cz

Lhůta pro podání nabídek: 2. 11. 2016 00:00

Místo pro podání nabídek:
Ostrava – Radvanice, Těšínská 1349/296, 716 00

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 749000,00 bez DPH

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: 25356089/CZ25356089

Datum ukončení: 28. 11. 2016

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem zakázky je:

  1. Poskytnout zaměstnancům žadatele dále uvedené vzdělávací aktivity
  2. Popis vzdělávacích aktivit, počet hodin vzdělávací aktivity, maximální jednotková cena pro jednoho účastníka a počet účastníků je uveden v Příloze č. 1 této výzvy.
  3. Uchazeč může podat nabídku v rozsahu:
    1. vzdělávací aktivity uvedené v Příloze č. 1 s pořadovým číslem 1 - 4 (Dílčí plnění č. 1),
    2. vzdělávacích aktivit uvedených v Příloze č. 1 s pořadovými čísly 5 - 10 (Dílčí plnění č. 2),
  4. nebo v plném rozsahu poptávaných vzdělávacích aktivit  v rozsahu Dílčího plnění č. 1 a  Dílčího plnění č. 2 
  5. Ověření získaných znalostí zúčastněných zaměstnanců žadatele
  6. Zpracování dokumentace plnění zakázky v rozsahu:
    1. evidence docházky školených zaměstnanců
    2. dokumentace průběhu vzdělávací aktivity
    3. vyhodnocení vzdělávací aktivity

 

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

listopad 2016 – březen 2017

Místo dodání / převzetí plnění

Uvedeno v Příloze č. 1

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

  1. Nabídková cena bez DPH za realizaci vzdělávací aktivity – váha 40 %

Nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny vzdělávací aktivity v Kč, a to tak, že:

  • Pro hodnocení nabídkové ceny je nejvhodnější nabídkou ta, která nabídne pro dané kritérium nejnižší hodnotu.
  • Nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny v Kč bez DPH dle následujícího vzorce:
     

100 * (nejvýhodnější nabídka / hodnocená nabídka) * váha vyjádřená desetinným číslem

 

2.    Metodika organizace kurzů  - váha 60 %

Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 10 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky.

Konkrétně bude hodnocen popis:

  • metodiky výuky,
  • efektivity výukových metod,
  • způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby.

Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů.

Hodnocené nabídky budou seřazeny od nejlepší po nejhorší. Nejvýhodnější nabídka obdrží 100 bodů. Dalším nabídkám budou přiděleny body odpovídající výsledku jejich porovnání s nejvýhodnější nabídkou.

 

Nabídka, která bude nejlépe splňovat požadavky zadavatele stanovené tímto dílčím kritériem, získá v rámci tohoto kritéria 100 bodů.

 

Ostatním nabídkám bude přiřazeno takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění tohoto kritéria ve vztahu k této nabídce.

 

Nabídky budou hodnoceny podle kvality metodiky organizace kurzů dle následujícího vzorce:
 

100 * (hodnocená nabídka/ nejvýhodnější nabídka) * váha vyjádřená desetinným číslem

 

Sestavení celkového pořadí

Jako nejvýhodnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty bodů.

V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v prvním dílčím kritériu – nabídková cena.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

  1. Prostá kopie výpisu z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán, nikoli starší než 30 dní.
  2. Prostá kopie dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku).
  3. Uchazeč předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední 3 roky řádně a odborně poskytnul alespoň 3 služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávacích aktivit. Služby musí mít společně hodnotu minimálně 100 000 Kč bez DPH.

 

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona o veřejných zakázkách).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

  • Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.
  • Strany nabídky a příloh budou očíslovány.
  • Nabídka uchazeče musí respektovat podmínky stanovené v této výzvě k podání nabídek.
  • Nabídka uchazeče musí obsahovat požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek. 
  • Rozsah vzdělávací aktivity bude stanoven ve vyučovacích hodinách
  • Součástí nabídky bude podepsaný vzor smlouvy.
  • Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny během průběhu realizace po celou dobu platnosti smlouvy.
  • Zadavatel stanoví počet účastníků vzdělávacích aktivit jako maximální.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s uchazečem, jehož nabídnutá cena překročí stanovenou předpokládanou hodnotu zadávacího řízení v korunách českých bez DPH.
  • Platba za jednotlivé dodané služby (vzdělávací aktivity) bude provedena po skončení jednotlivých vzdělávacích aktivit.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem.
  • Nabídka bude zadavateli doručena v řádně uzavřené obálce, která bude výrazně označena
    • NABÍDKA – Zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců Lekis s.r.o. -  NEOTEVÍRAT
  • Dále uvede uchazeč na obálce své identifikační údaje obsahující název, sídlo, identifikační číslo a daňové identifikační číslo a kontaktní adresu, pokud je odlišná od adresy sídla uchazeče.
  • Elektronické podání nabídky se nepřipouští.

Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v následující struktuře:

  • Dokumenty prokazující splnění kvalifikace dodavatele
  • Prohlášení o vázanosti uchazeče touto výzvou k předložení nabídek
  • Popis předmětu plnění v rozsahu umožňujícím vyhodnocení nabídek dle hodnotících kritérií
  • Cena předmětu plnění ve struktuře dle této výzvy k předložení nabídek
  • Dokument, který popíše postup uchazeče k plnění předmětu zakázky
  • Ostatní údaje a dokumenty dle uvážení uchazeče
  • Podepsaný návrh smlouvy (Příloha č. 2) osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče
  • Doklad o ukončeném vzdělání školitele/školitelů (např. maturitní vysvědčení, diplom z VŠ)

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

  • Uchazeč navrhne nabídkovou jednotkovou cenu pro jednoho účastníka a dále pak cenu celkem pro stanovený maximální počet účastníků jednotlivých vzdělávacích aktivit
  • Ceny budou zpracovány jako smluvní, pevné a nejvýše přípustné
  • Tato cena musí zahrnovat veškeré náklady spojené s plněním předmětu veřejné zakázky
  • Nabídková cena bude uvedena bez DPH, DPH a cena včetně DPH. Všechny ceny budou uvedeny v absolutních hodnotách v korunách českých
  • Nabídková cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH
  • Uchazeč je povinen zapracovat nabídkovou cenu do návrhu smlouvy

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v jednom výtisku a ve formátu *.pdf (včetně podpisů). Tento soubor bude přiložen k nabídce v obálce Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče či za uchazeče.

Zadavatel jako součást výzvy předkládá návrh smlouvy na realizaci předmětu nabídky. Uchazeč doplní do návrhu smlouvy identifikační a kontaktní údaje v požadovaném rozsahu a další údaje stanovené zadavatelem (údaje označené textem „Doplnit“

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek

  • Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
  • Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty do 2 pracovních dní po doručení žádosti dle předchozího odstavce

Další požadavky na zpracování nabídky

  • Platební podmínky:
  • Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (inflační doložka nebo změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH)
  • Výše smluvní pokuty, která bude uložena v případě nesplnění nebo porušení povinnosti vyplývající ze smlouvy
  • Zadavatel nepřipouští variantní nabídky
  • Požadavek na součinnost zadavatele
  • Veškerá komunikace mezi zadavatelem a uchazeči bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (včetně e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení,  a to pouze v českém jazyku
  • Uchazeč je vázán svoji nabídkou po celou dobu plnění předmětu nabídky

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 
 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 10. 2016
 
Aktualizováno: 30. 11. 2016