Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců Lekis s.r.o. – opakovaná výzva

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10932

Název zakázky: Zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců Lekis s.r.o. – opakovaná výzva

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 1. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Lekis s.r.o.

Sídlo zadavatele: Ostrava – Radvanice, Těšínská 1349/296, 716 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Petr Hála
  • Telefon: +420317763711
  • E-mail: phala@lekis.cz

IČ zadavatele: 25356089

DIČ zadavatele: CZ25356089

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: František Husák, Bee-Smart, s.r.o.
  • Telefon: +420603412656
  • E-mail: husak@bee-smart.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 1. 2017 00:00

Místo pro podání nabídek:
Ostrava – Radvanice, Těšínská 1349/296, 716 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Viz výzva k podání nabídek ke stažení

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 749000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
únor – duben 2017

Místo dodání / převzetí plnění:
uvedeno v Příloze č. 1

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídková cena bez DPH za realizaci vzdělávací aktivity – váha 40 %, metodika organizace kurzů - váha 60 %. Více viz výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v jednom výtisku a ve formátu *.pdf (včetně podpisů). Tento soubor bude přiložen k nabídce v obálce Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče či za uchazeče. Zadavatel jako součást výzvy předkládá návrh smlouvy na realizaci předmětu nabídky. Uchazeč doplní do návrhu smlouvy identifikační a kontaktní údaje v požadovaném rozsahu a další údaje stanovené zadavatelem (údaje označené textem „Doplnit“.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty do 2 pracovních dní po doručení žádosti dle předchozího odstavce.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Kambala s.r.o., Ješutovo náměstí 71, 257 51 Bystřice, IČ: 27564509, Libor Kaňák - jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 31. 1. 2017

Datum ukončení: 31. 1. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 11. 1. 2017
 
Aktualizováno: 20. 2. 2017