Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců společností Weppler & Trefil, s.r.o., W - Personal Service, s.r.o., Weppler Czech, s.r.o, Weppler Tools, s.r.o. a TAW, s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12059

Název zakázky: Zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců společností Weppler & Trefil, s.r.o., W - Personal Service, s.r.o., Weppler Czech, s.r.o, Weppler Tools, s.r.o. a TAW, s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 1. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: W - Personal Service s.r.o.

Sídlo zadavatele: Suderova 2013/19a, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Eva Pernová
  • Telefon: +420596663645
  • E-mail: pernova@w-t.cz

IČ zadavatele: 28588061

DIČ zadavatele: CZ28588061

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Eva Pernová
  • Telefon: +420596663645
  • E-mail: pernova@w-t.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 2. 2018 15:00

Místo pro podání nabídek:
W - Personal Service s.r.o. Suderova 2013/19a, 709 00 Ostrava - Mariánské Hor

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zadavatel předpokládá realizaci jednotlivých kurzů buď formou firemních kurzů připravených na míru ve skupinách tvořených jen zaměstnanci zadavatele a jeho partnerů, formou otevřených (veřejných kurzů) za účasti osob z jiných firem.

Předpokládané počty osob, skupin, témata, formy a rozsahy kurzů jsou specifikovány v příloze č. 2.

Uváděné počty osob v rámci jednotlivých kurzů jsou předpokládané. Z důvodu aktuální situace v době realizace kurzů může dojít k mírným odchylkám z důvodu nepřítomnosti zapojených zaměstnanců (nemocenská, dovolená, pracovní cesta apod.).

Vzdělávání bude realizováno formou kurzů a seminářů, které budou zajištěny dodavatelem vzdělávacích služeb. Předmětem veřejné zakázky jsou také služby spočívající v  organizačním zajištění vzdělávacích programů a zajištění vzdělávání vybraných cílových skupin veřejné zakázky.

Požadujeme, aby jednotlivé kurzy, respektive jejich obsahová stránka, byly zaměřeny s ohledem na cílovou skupinu, tj. požadujeme zohlednění pracovní pozice zapojených zaměstnanců ve společnosti.

Obsahová stránka kurzů musí být stanovena tak, aby obsahovala uvedený minimální obsah kurzu a vedla ke splnění stanovených cílů kurzu. Konkrétní průběh a metody výuky zpracované v nabídce budou dále upřesněny po dohodě s vybraným účastníkem, popřípadě zvoleným lektorem daného kurzu.

Délka školicího dne je 8 hodin bez přestávek, délka vyučovací hodiny je 60 minut. Přestávky navrhne uchazeč nad rámec tohoto rozsahu a to minimálně 2, z toho jednu v délce alespoň 30 minut na oběd.

Dodavatel zajistí realizaci všech školících aktivit. Zajištěním školících aktivit se rozumí:

  • příprava a realizace kurzů za účasti kompetentního lektora,
  • odborné proškolení účastníků kurzů kompetentním lektorem,
  • poskytnutí studijních materiálů účastníkům kurzů – dodržení pravidel pro publicitu v souladu s požadavky Operačního programu Zaměstnanost,
  • tisk a distribuci materiálů pro účastníky (sylaby školení, tištěné prezentace),
  • zajištění prezenční listiny z každého kurzu, která bude podepsána všemi účastníky a lektorem a alespoň tří fotografií z každého kurzu,
  • zajištění zpětné vazby lektora po každém kurzu,
  • zajištění zpětné vazby účastníků kurzů pomocí hodnotících dotazníků (na konci celého bloku kurzů),
  • zajištění osvědčení či certifikátu o absolvování celého bloku kurzů pro jednotlivé účastníky, a to vždy ve dvou vyhotoveních (v obou případech půjde o originál),
  • veškeré náklady spojené se zajištěním lektora (cestovné, ubytování, stravné, apod.)
  • naplnění dalších podmínek, které budou v době realizace závazné pro školení podporované z projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II)

Kurzy musí být v souladu Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání a s pravidly projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II)

https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/3342815

https://portal.mpsv.cz/upcr/esf/projekty_v_realizaci/celorep/povez-ii

Zakázka je v souladu s §35 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění rozdělena na části:

1) Hydraulika & plasty - maximální přípustná hodnota: 392 600,00 Kč

a) Vstřikování plastů

b) Hydraulika

c) Plastikářská akademie

 

2) Bezpečnostní technik - maximální přípustná hodnota: 10 744,00 Kč

 

3) Metrologie - maximální přípustná hodnota: 12 400,00 Kč

 

4) Windows server - maximální přípustná hodnota: 49 800,00 Kč

a) Windows Server – sítě

b) Windows Server – SQL server – tvorba dotazů v T-SQL

 

5) Kuka KRC4 a SIMATIC - maximální přípustná hodnota: 51 200,00 Kč

a) Základy programování, simulace, testování a obsluhy Kuka KRC4 a SIMATIC

 

Podrobná tabulka poptávaných kurzů včetně uvedení dalších náležitostí je přílohou
č. 2 zadávací dokumentace.


Uchazeč je oprávněn přeložit nabídku na jakoukoli část, libovolnou kombinaci částí nebo na celou zakázku.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 516744,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od podpisu smlouvy (zadavatel předpokládá polovina února 2018) do 31.05.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění budou školící prostory dle dohody s dodavatelem vzdělávacích služeb po celém území České republiky vyjma hl. město Praha, a to jednak v provozovnách zadavatele, tak v učebnách zajištěných dodavatelem (zejména pro otevřené kurzy), popř. v pronajatých prostorách (hotel). Místem pro předávání dokumentů k projektu budou prostory zadavatele na adrese: W - Personal Service s.r.o. Suderova 2013/19a, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnocení nabídek veřejné zakázky bude provedeno v souladu s ust. § 114 zákona podle základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky.

Ekonomická výhodnost nabídek se hodnotí:

 

A) U částí:

1) Hydraulika & plasty

2) Bezpečnostní technik

3) Metrologie

4) Windows server

5) Kuka KRC4 a SIMATIC

 

podle nejnižší nabídkové ceny.

 

Zadavatel bude hodnotit nabídkovou cenu účastníka bodovací metodou. Nabídková cena účastníka bude hodnocena podle její absolutní výše v Kč bez DPH. Bodové hodnocení bude vypočteno podle tohoto vzorce:

 

nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH

------------------------------------------------------ X 100 (bodů)

hodnocená nabídková cena v Kč bez DPH

 

Takto vypočtené bodové hodnocení bude dále vynásobeno váhou tohoto kritéria a tak bude vypočteno výsledné bodové ohodnocení tohoto kritéria s přesností na 2 desetinná místa.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Uchazeč k prokázání kvalifikace doloží:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) – postačuje prostá kopie
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele včetně kontaktních osob, jejich telefonu a e-mailu pro ověření reference.

Pro část 1) Hydraulika & plasty

Ze seznamu musí vyplývat, že uchazeč v uvedeném období realizoval alespoň 3 zakázky v oblasti tematicky odpovídající této části této zakázky, tedy zejména v oblasti vstřikování plastů a hydrauliky, každou v minimální hodnotě 180.000 Kč bez DPH.


Seznam významných služeb je dodavatel povinen předložit ve formě čestného prohlášení podepsaného osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele v následující struktuře obsahující tyto údaje:

  • název objednatele,
  • název významné služby,
  • podrobný popis poskytovaných služeb,
  • celkový rozsah plnění (ve finančním vyjádření v Kč): u plnění zasahujících do budoucnosti uvede dodavatel rozsah plnění ve finančním vyjádření v Kč vztahujícím se ke dni podání nabídky, budoucí plnění nebudou uznána,
  • doba realizace služeb.

 

Pro části 2) Bezpečnostní technik, 3) Metrologie, 4)Windows server a 5) Kuka KRC4 a SIMATIC zadavatel doložení referencí nepožaduje.

 

Seznam lektorů, kteří budou realizovat vzdělávací aktivity
 

  • realizační tým pro část 1) Hydraulika & plasty musí být tvořen minimálně třemi lektory, kteří splňují následující podmínky:

- minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou

- minimálně 5 let lektorské praxe v oblasti vzdělávání dospělých v tématech odpovídajících předmětu zakázky, tedy zejména v problematice hydrauliky a vstřikování plastů

 

  • realizační tým pro část 4) Windows server musí být tvořen minimálně jedním lektorem, který splňuje následující podmínky:

- minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou

- minimálně 5 let lektorské praxe v oblasti vzdělávání dospělých v tématech odpovídajících předmětu zakázky, tedy zejména v správy Windows serverů

 

Seznam lektorů je dodavatel povinen předložit ve formě čestného prohlášení podepsaného osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Ze seznamu musí být zřejmé, jak lektoři splňují výše uvedené podmínky.

Přílohou seznamu budou profesní životopisy navrhovaných lektorů, které budou obsahovat informace potřebné k ověření údajů uvedených v seznamu, tedy zejména:

a) Jméno a příjmení lektora

b) Informaci o nejvyšším dosaženém vzdělání

c) Přehled profesní praxe (pozice, zaměstnavatel/OSVČ, délka trvání od / do)

4) Přehled lektorské praxe v dané problematice


 

Pro části 2) Bezpečnostní technik, 3) Metrologie a 5) Kuka KRC4 a SIMATIC zadavatel doložení lektorů nepožaduje.

 

Čestná prohlášení budou předložena v originále nebo ověřené kopii podepsané osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Součástí nabídky bude rovněž doklad, ze kterého je zřejmé, že tato osoba je oprávněná k podpisu nabídky (výpis z obchodního rejstříku, plná moc apod.).

 

Výpisy z rejstříků a další doklady je možné doložit v prosté kopii, ověřené kopii nebo originále.


Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit pravdivost údajů uvedených v nabídce uchazeče, včetně ověření referencí nebo vyžádání si originálů (nebo ověřených kopií) předložených dokladů.


Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Účastník je povinen podrobně prostudovat tuto výzvu včetně všech jejich příloh a ve lhůtě stanovené zákonem pro vysvětlení zadávací dokumentace si vyjasnit se zadavatelem případné nejasnosti v zadávacích podmínkách.

Dodavatel je oprávněn předložit pouze jedinou nabídku ke každé části veřejné zakázky.


Uchazeč, který podává nabídku do více částí veřejné zakázky je oprávněn zpracovat je do jednoho dokumentu, v němž budou doklady a texty společné pro více částí doloženy nebo zpracovány jen jednou. V dokumentu musí být jasně uvedeno, ke které části nabídky se pak vztahují doložené doklady a texty, které jsou pro jednotlivé nabídky specifické, ať už jde o prokázání kvalifikace nebo vyhovění hodnotícím kritériím.

Na krycím listu nabídky a také na obálce bude jasně uvedeno, na kterou část, resp. na které části veřejné zakázky se nabídka vztahuje.

Zadavatel nepřipouští předložení více variant v rámci nabídky – nabídka obsahující více variant bude zadavatelem vyloučena ze zadávacího řízení.

Zadavatel požaduje v souladu s §105 zákona předložit v nabídce seznam poddodavatelů a uvést, kterou část veřejné zakázky bude každý z poddodavatelů plnit.


Dodavatel, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci. Zadavatel vyloučí účastníka zadávacího řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník zadávacího řízení v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.


Nabídka musí být zpracována a podána v českém jazyce.

V nabídce musí být uvedeny identifikační údaje dodavatele, zejména: obchodní firma, sídlo, místo podnikání, identifikační číslo, osoba oprávněná jednat jménem či za účastníka, kontaktní adresa pro písemný styk mezi dodavatelem a zadavatelem.

Nabídka musí obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, případně musí být přiložena plná moc osoby oprávněné nabídku podepsat v originále nebo ověřené kopii.

 

Návrh smlouvy připraví sám uchazeč v souladu s podmínkami stanovenými v této výzvě. Stran obchodních podmínek stanovuje zadavatel také tyto požadavky:

a) Identifikace smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud byly přiděleny

b) Předmět plnění dle této výzvy

c) Kalkulace nabídkové ceny a celková cena bez DPH, DPH samostatně a včetně DPH

d) Další obligatorní náležitosti dle zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku

e) Změny na pozicích realizačního týmu budou možné pouze po souhlasu zadavatele; nový člen realizačního týmu pak musí splňovat požadavky na praxi a vzdělávání minimálně ve stejném rozsahu jako lektor, kterého nahrazuje

f) Právo zadavatele jednostranně snížit rozsah dohodnutého plnění v závislosti na vývoji projektu a potřebách zadavatele. V takovém případě zaplatí zadavatel dodavateli jen za skutečně odebrané plnění.

g) Zadavatel je oprávněn pozastavit financování v případě, že dodavatel bezdůvodně přeruší realizaci kurzů nebo provádí kurzy v rozporu s touto s touto smlouvou nebo pokyny zadavatele.

h) Zadavatel má právo kontrolovat řádné plnění smlouvy ze strany dodavatele.

i) Dodavatel se zavazuje akceptovat právo zadavatele a oprávněných orgánů na provádění monitorování a kontrolu realizace projektu. V rámci těchto kontrol je dodavatel povinen umožnit kontrolu všech dokladů souvisejících s realizací projektu a umožnit vstup na místa realizace aktivit projektu a do sídla dodavatele osobám pověřeným kontrolou a monitorováním, které mohou provádět zástupci Úřadu práce, zadavatele, Nejvyššího kontrolního úřadu, Ministerstva financí ČR, finančního úřadu, Ministerstva práce a sociálních věcí ČR, Ministerstva pro místní rozvoj ČR, Evropské komise nebo Evropského účetního dvora, které mohou být doprovázeny dalšími přizvanými osobami (dále jen „pověřené osoby“). Umožnit vstup kontrolou pověřeným osobám je dodavatel povinen v průběhu trvání projektu a po dobu deseti let od ukončení realizace projektu.

j) Dle § 2 písm. e) Zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, je dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly

Dodavatel je povinen při plnění veřejné zakázky respektovat informační povinnost dle Manuálu pro publicitu OPZ

Závazek uzavřít analogické smlouvy se všemi firmami zapojenými do projektu (Weppler & Trefil, s.r.o., W - Personal Service, s.r.o., Weppler Czech, s.r.o., Weppler Tools, s.r.o. a TAW, s.r.o.), jejichž zaměstnanci půjdou na kurzy zajišťované vybraným dodavatelem a samostatně fakturovat těmto firmám poměrnou část z ceny kurzu podle počtu osob, které se z jednotlivých firem kurzu zúčastní

Závazek akceptovat změny v harmonogramu a počtu účastníků kurzů, pokud je bude zadavatel potřebovat vykonat v souvislosti s organizačními důvody nebo v závislosti na změnách v projektu.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Podkladem pro stanovení nabídkové ceny je cena za dodávku kalkulovaná na základě specifikace zadavatele stanovené ve výzvě, zadávací dokumentaci a v příloze č. 2 zadávací dokumentace. Účastník do přílohy č. 2 vyplní tabulku s náklady na jeden školicí den v případě firemních kurzů nebo za osobu a kurz v případě otevřených kurzů a do krycího listu (příloha č. 1 této zadávací dokumentace) uvede pouze celkovou nabídkovou cenu za služby pro příslušnou část veřejné zakázky.

V celkové ceně musí být zahrnuty veškeré náklady účastníka nezbytné k realizaci služeb a tato cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná, nezměnitelná a nepřekročitelná, ledaže tato zadávací dokumentace stanoví jinak. Cena zahrnuje předpokládaný vývoj cen i předpokládaný vývoj kurzů české koruny k zahraničním měnám.

Celková nabídková cena pro každou část bude uvedena absolutní částkou v Kč, a to v členění: nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH s příslušnou sazbou a nabídková cena včetně DPH. Celková nabídková cena v tomto členění bude uvedena na krycím listu nabídky (Příloha č. 1 k zadávací dokumentaci) a zejména pak v návrhu smlouvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají písemně a v řádně uzavřené obálce opatřené na uzávěrách označením obchodní firmy/názvu dodavatele. Na obálce bude uvedena adresa zadavatele i dodavatele.Obálka musí být označena nápisem: „NEOTVÍRAT – VEŘEJNÁ ZAKÁZKA: Zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců společností Weppler & Trefil s.r.o., W - Personal Service s.r.o., Weppler Czech s.r.o., Weppler Tools, s.r.o. a TAW, s.r.o..“

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odpoví nejpozději do 2 pracovních dnů od obdržení dotazu.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Všechny listy nabídky budou očíslovány vzestupnou kontinuální řadou a navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Nabídky budou řádně čitelné, bez škrtu a přepisů. Účastník předloží nabídku v originále a v jedné kopii v písemné podobě a dále v elektronické podobě na CD, a to ve formátu MS Office nebo kompatibilním, případně ve formátu pdf.

Pokud podává nabídku více účastníků společně (společná nabídka), uvedou v nabídce také osobu, která bude zmocněna zastupovat tyto účastníky při styku se zadavatelem v průběhu zadávacího řízení.

Další požadavky na podobu a zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Po uplynutí lhůty pro podání nabídek v zadávacím řízení není žádný účastník zadávacího řízení (nebyla podána žádná nabídka).

Datum ukončení: 1. 3. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 26. 1. 2018
 
Aktualizováno: 8. 3. 2018